تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۲۹۱۲۶

تاجگردون: برجام را رد کنید تا مردم تکلیف را بدانند

۴۴
۰
کبنا ؛.

غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز(۱۲مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن انتقاد از بی تدبیری رژیم سعودی و قصور عربستان در فاجعه منا و تشکر از موضع گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری در صیانت از حجاج ایرانی گفت: ملت ایران ، مسئولان نظام در سایه رهنمودهای دلسوزانه و حکیمانه رهبرانقلاب در شرایطی قرار گرفتند تا مهم‌ترین تصمیم خود را در خصوص موضوع هسته‌ای و مسائل مرتبط با ان اخد کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ماندگاری عزت مردم ایران با داستان هسته‌ای عجین شده است. مقاومت و پایداری ملت ایران نتیجه داده و موجب شد که  دولت‌های غرب و قدرت های پوشالی جهانی در مقابل ملت ایران سرتعظیم فرود آورده و زیر سندی را امضا کنند که نتیجه تلاش و مجاهدت تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود که امین مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه گفت: اعلام می کنیم که تفاهم برجام متعلق به کلیت نظام است  و همه باید در حراست و صیانت از آن بکوشیم. از روزی که رهبرانقلاب ، نرمش قهرمانانه را در حضور فرماندهان مقتدر سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی فرمودند  تا به امروز که از ما می خواهند مانع نفوذ سلطه در داخل کشور شویم. ما باید پاسخی کوبنده به حاکمان غرب داده و روایت خود از قرائت برجام مطرح کنیم. این که براساس منویات رهبری بدانیم ، تفاهم یعنی بده و بستان ؛ حکایت از حاکمیت سایه مقام معظم رهبری در مذاکرات بوده و هست.

لزوم حذف کاسبان داخلی و خارجی تحریم


تاجگردون گفت: اگرچه ضرورتی به طرح مسائل گذشته نباشد ولی یادآوری آنچه که گذشته و دلایلی که منجر به مذاکره شده است ، خالی از لطف نیست. اینجا سیاه‌نمایی نمی شود ، اینجا خانه ملت است و باید با مردم روراست بود. برجام واقعیت رهایی از بن‌بست‌ها است.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: ما ایستادیم تا پذیرفتند که هسته‌ای شدن حق مسلم ما است. ما بمب  اتم نخواسته و نمی خواهیم ولی تمایل داریم تمام بمب‌های ساعتی درون کشورمان را که به بهانه تحریم تنظیم کرده‌اند ، خنثی کنیم. به بهانه تحریم ، بمب‌های طراحی شده است که بنیان‌های اجتماعی ایران را منهدم می کند. پرداخت بهای بیش از این و دادن فرصت به کاسبان تحریم داخلی و کاسبان تحریم خارجی را کنار بگذاریم. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت ایران اسلامی باید بدانیم که چه ازدست داده‌ایم و به چه دلیل باید جلوی هزینه های غیرضروری را که دیگر ضرورتی بر تداوم آنها نیست ، بگیریم.

ضررهای هنگفت جمهوری اسلامی از تحمل تحریم‌ها


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسباتگفت: آیا فکر می کنیم پولی که ما به جیب آل‌سعود می‌ریزیم ، همین چند ده‌ میلیاردریالی است که حجاج ایرانی پرداخت می کنند، است؟ آیا می‌دانید که در چند سال گذشته با نفت ۱۰۰دلاری به دلیل کاهش سهم ایران در بازار نفت ، سالانه نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار ، حدود ۳برابر بودجه ارضی امسال به جیب آل‌سعودی ریخته ایم؟ آیا می دانید بدون این که بخواهیم به اجناس بنجل و تکنولوژی‌های ضعیف که ایران را جولانگاه خود کرده‌اند ، سالانه فقط ۶ میلیارد دلار پول توجیبی دلالان داخلی و خارجی را تامین کرده‌ایم؟ آیا می‌دانید به استناد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  ،  عدم‌النفع رفع تحریم‌ها ۷۰۰ میلیارددلار خواهد بود؟ آیا می دانید منافع ناشی از  راه‌ اندازی هرفاز پارس جنوبی سالانه حداقل ۳میلیارد دلار است که با راه اندازی نشدن ۱۰ فاز پارس جنوبی سالانه حداقل ۳۰میلیارد دلار از منافع ملی ایران چشم پوشی کرده‌ایم؟

وی در ادامه افزود: ارقام فساد پرونده‌های امثال بابک‌زنجانی را باید به ارقام نجومی ضرر ملت ایران باید اضافه نماییم. به نظر من و بسیاری از کارشناسان قریب آنچه را که می خواستیم به شرط تیزهوشی در آینده به دست آورده‌ایم؛دانش هسته‌ای را در حد اکمل به دست آورده‌ایم، دنیا حق ما را پذیرفته و اذعان به ایران هسته‌ای کرده‌است.

 تاجگردون تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید مراقبت کنیم که زمینه‌های رسوخ نظام سلطه در ایران‌اسلامی فراهم نشود. باید مراقب باشیم  که در ورطه وازدگی گرفتار نشویم  و فریب استکبار را نخوریم. نمایندگان محترم مجلس و عزیزان دلواپس منافع کشور ، فضای موجود در کشور فضای کار ، تلاش  و رهایی از بن‌بست‌های اقتصادی نیست و باید کار دیگری کنیم. جوانان از مسئولین و نمایندگان ملت طلب شغل می کنند. من از یک شهرستان محروم در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم ، کمرمان در مقابل پدری که فرزندانش را به تحصیلات عالی رسانده و امروز کمرش برای تامین هزنیه‌های زندگی خم شده‌است ، دوچندان خم می‌شود.

انتقاد از سیاسی کاری کمیسیون برجام


نماینده مردم گچساران و باشت گفت: همه از این وضعیت افسرده می شود ، همه دلواپس این حجم آسیب اجتماعی و فقر و بی‌کاری هستیم. بر من و برما نتابید که چرا سیاه‌نمایی می کنید. کلام ما این است ، حال که به حقوق خود دست یافته‌ایم و عزت خود را به رخ جهانیان کشانده‌ایم ، دیگر هزینه بس است.

وی گفت: من بزرگ شده خاک جبهه و جنگ هستم ،  جنگ امروز صیانت از سرمایه اجتماعی انقلابمان است. نگذارید جوانان ما ، یعنی بهترین سرمایه انقلاب اسلامی از ما رویگردان شوند. بگذارید جوانان به پدرانشان افتخار کنند و در حیاتشان ثمره مقاومتشان را بچشند.

تاجگردون گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینجانب را انتخاب کردند که در کمیسیون برجام حضور پیدا کرده و تفاهم صورت گرفته را بررسی کنم. از تلاش دلسوزانه همکاران در این کمیسیون تقدیر و تشکر کرده و موضع گیری آیت‌الله مکارم‌شیرازی را شایسته تمجید می دانم. واقعیتی  که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است ، براساس وظیفه شرعی خود لازم می دانم که بیان نمایم ؛ به نظر اینجانب و برخی دیگر از اعضای کمیسیون برجام ، نگاه سیاسی یک‌جانبه‌گری ، هدایت شده در چشم‌پوشی از ظرفیت‌های برجام حاکم بر نتیجه گیری بوده است.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت:‌گزارش بررسی برجام دادن سند به دشمن است و به نظر من از قرائت ایرانی برجام فاصله گرفته است و به دوستان تنظیم کننده پیشنهاد می دهم که تعارف نکرده ، طرح ارائه نمایید و برجام را رد کنید تا مردم تکلیف خود را بدانند. لازم می‌دانم که محضر مقام معظم رهبری عذرخواهی کنم که نتوانستیم شرایطی را فراهم کنیم که برجام عامل وحدت در داخل شود. می خواهیم که سند برجام مایه وحدت جامعه شود. می دانم پس از این آنچه که همراه بی اخلاقی انحصارگرایان است در باب این چند کلام مطرح خواهد شد. من به شما دوستان خسته نباشید می گویم ، مردم بهترین قاضی و قضاوت‌گر عادل هستند.






نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
درود
ج علوی
Iran, Islamic Republic of
درودوصددرودبه همه اندیشمندان بخصوص دکترتاجگردون خسته نباشی نماینده پرتلاش ودلاور
حامی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خیلی دوستت دارم اما در برجام حرفی واسه گفتن نداشتی. اگه میذاشتی یه نفر آگاه عضو بشه امثال زاکانی .... جرات کارشکنی به خود نمیدادن اما حیف که با عضویت در این کمیسیون محبوبیت خودتان را کمی خدشه دار کردید
جليل
Iran, Islamic Republic of
نطق شما یک نطق کاملا تبلیغاتی بود در استانه انتخابات،شما که اینگونه به همه طعنه وکنایه میزنید،چگونه است که در کمیسیون بررسی برجام فقط نظاره گر بودی وهیچ حرفی برای گفتن نداشتی؟!؟!
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون عزیز
درود بر فیاد خفته ملت که از زبان شما جاری شد
درود بر شما که نشان دادید نماینده واقعی مردم هستید
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
بنازم غیرت و مردانگی شما را اقتدار تو ستودنی می باشد
دلشكسته
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون واقعیت را گفت و نیاز به تبلیغات ندارد چرا که مردم تفاوت ها را مدانند و می بینند . به خدا مشکلات اقتصادی که بیش از نیمی از آن حاصل بد عمل کردن در گذشته است کمر مان را شکسته است و فرزندان و خانواده از ندارم های ما پدران دلشکسته خسته اند ، بگذارید اهل علم و اندیشه کارشان را انجام دهند ...
فرياد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حقیقت
آگاه
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه خبر بسیار بسیار بسیار مهم و ناب ...: زراعت کیش رییس بسیج اساتید پردیس یاسوج شد ...
اسدپور
Iran, Islamic Republic of
این حرفا ها دیگه قدیمی شده
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
سلام برستاره همیشه درخشان مجلس شورای اسلامی --جنوب ایران به قداست وسربلندیت می بالد.دکترتاج گردون آریوبرزنی هستی به قامت دماوند.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دکتر جان جناعالی و همکاران (دلسوزت) زحمت خود را کشیده اند
ومردم واقف اند چه کسانی با احساس مردم بازی می کنند و خد بین اند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا از مردم مایه نگذارید حقیقت رو در مورد برجام به مردم بگید تا مردم تکلیفشون رو با شما دروغگو ها مشخص کنند
ژوبین
Iran, Islamic Republic of
آقای جلیل وامثالهم چرا نماینده ای که صریح وروشن واقعیاتومیگه وگفته هاش باعث تنویر عموم مردمه فورا انگ تبلیغات انتخاباتی و....بهش میزنید ؟انصاف خوب چیزیه ،اون نمایندگان دلواپس بخصوص به قول خودشون وکلای مردم تهرانندکه ۲درصدمردم تهران را بعنوان موکلین یدک نمیکشند ،اژجانب کل مردم ان شهر حرف میزنند وجلودرب مجلس خیمه زدندکه مانگرانیم تااینکه ازطرف دفتررهبری اعلام شدکه این بساط جمع بشه.
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی درود به شرفت
اهورا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نیاز به تبلیغ و نمایش ندارد. بطور قاطع ۸۵ درصد آرای مردم گچساران و باشت به تاجگردون اختصاص دارد.عملکرد و مواضع ایشان برای عامه مردم روشنه
Iran, Islamic Republic of
اهورا جوجه ها را اخر پاییز می شمارند
امینی فرد
Iran, Islamic Republic of
اگرچه تاجگردون عملکرد موثری در کمیسیون برجام نداشت اما نطق نافذ او در جلسه امروز مجلس نشان داد همچنان بلامنازع است.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر دو نماینده خوب استانی داریم یکی ایت الله ملک حسینی در خبرگان رهبری و یکی هم تاجگردون در مجلس شورای اسلام درود بر این دو مرد بزرگ
باوی
Iran, Islamic Republic of
جدا از مسائل سیاسی نگاه کنید دوستان. تاجگردون حرف یک ملت رو زد. منصفانه نیست اینجور قضاوت نادرست کنیم.
نارکی
Iran, Islamic Republic of
مردم شما شاهد باشید که این نطق های عوام فریبانه را که همراه است باالقای تردید در صف دلسوزان و هوشمندان کشور و فریب مردم راهدف قرار داده اند اینهمون شخصی است که در گچساران و باشت بظاهر طرفدار وحدت جامعه لر و ترک است ولی در عمق و باطن با سیاستی که درپیش گرفته با القای اینکه جریانی دنبال اختلاف بین این دو قوم است عینادنبال قرینه سازی درسطح جامعه برای چنین اختلافی است نطق ایشون در مجلس نقطه استارت برای دو قطبی کردن جامعه خواهد بود منتظر علائم بعدی توسط خط مشکوک مرتبط با غرب بخصوص امریکا درهمین راستا باشید
اقبال
Iran, Islamic Republic of
افرین برتاج همیشه همین طور بتاز
میلاد
Iran, Islamic Republic of
افتخار دیارمی دکتر///۶۰ هزار رای مال خته شک نکن
ساسان
Iran, Islamic Republic of
این بخاطر بی تدبیری دولت روحانی که گذاشت چنین ضرری کشور ببیند یا بگفته آقای تاجگردون پول به جیب آل سقوط برود. وقتی دولت روحانی نفت ۱۰۰ دلاری تحویل گرفت و به نفت ۴۵ دلاری تبدیل کرد
((آیا می‌دانید که در چند سال گذشته با نفت ۱۰۰دلاری به دلیل کاهش سهم ایران در بازار نفت ، سالانه نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار ، حدود ۳برابر بودجه ارضی امسال به جیب آل‌سعودی ریخته ایم؟))
مهدی
Iran, Islamic Republic of
برجام رد یا تایید نمیشود
.
فقط با شروطی از سوی شورای عالی امنیت ملی و بعلاوه با اجازه مجلس شورای اسلامی اجرا میشود
.
و این برجام و مذاکرات هسته ای تجربه ای جدید میشود برای تفکری که گره حل مشکلات کشور را در دست آمریکا میدانند
روزبه
Iran, Islamic Republic of
درود به حاج غلام عزیز
با تشکر خ.ر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر با سلام حقیقت را گفتید هر چند برای دیگران تلخ باشد امیدوارم مخالفان سر تعظیم
فرود آورند و واقعیت را بپذیرند چون هم شجاع، پیگیر، صادق، پاکدامن، خانواده شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس و وفادار به رهبر معظم انقلاب ومردم هستید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
حال صحبت آقای تاجگردون را با صحبت آقای صالحی مقایسه کنید
دکتر صالحی(رئیس سازمان انرژی هسته ای و عضو تیم مذاکرات هسته ای): پیش نویس مجلس درباره برجام بسیار عالی و عادلانه است و بر استحکام برجام می افزاید.
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/875090
باشت
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این نقط زیبا
ص
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت استادان گرامی که نظرات خودرادادندحرفهای اقای جلیل شخصی نیست ای کاش یکباربهرستان پبش دکنرمراجعه کنیدوببینیدجکارمیکندبی دلیل تهمت نمی زنم فقط خداامامسولان سایت کبنانیوزوعصردنالطفایک طرفه نباشیدخداهست
ارجپورلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده پر تلاش شهرمان دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
"نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینجانب را انتخاب کردند که در کمیسیون برجام حضور پیدا کرده و تفاهم صورت گرفته را بررسی کنم." کدام بررسی آخه؟ بخ خدا از اول عمرمون با خ تاجگردون بوده ایم اما تاجگردون در کمیسیون برجام ساکت بود. خیلی بد شد واقعا. نشون داد دانش تاریخ ایران و سیاست خارجه نداره
محرابی.درجواب نارکی
Iran, Islamic Republic of
از کجا... دوست عزیز.یا کار شخصیت چی بوده که انجام نشده.کدام نفاق.بجز کارهای خوب وبزرگی که دکترتاج در مناطق مختلف شهرستان انجام داده که حالا مردم قدرشناس با فوج فوج دعوتنامه هایی که میفرستند تا تشکروحمایت خود را از ایشون اعلام دارند حالا شده نفاق نفاق اونه که وعده کار و وام و حتی حواله ۲۰۶ میدن تا بتونند رایی جمع کنند.انشالا ۷اسفند جشن پیروزی رو باردیگر با ارای بالای ۶۵۰۰۰هزارنفر جشن خواهیم گرفت
نظر
Iran, Islamic Republic of
ازااین بدترزندگیمان بشه، ولی ننگه برجام رابپذیریم.
Iran, Islamic Republic of
باسلام وادب همین نطق امروز تاجگردون نشان دهنده همه واقعیت های مذاکرات است درود بر مرد بزرگ
غیرت
Iran, Islamic Republic of
حرف .. نزن.
باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دکتر غلام رضا تاجگردون نماینده خلاق استان ک.وب...خداوند شما را طول برای این نظام نگهدارد زیر سایه امام عصر...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از کامنتای منفی پیداست که در مقابل دکتر کم اوردید و از نتیجه اسفند به خودتون میلرزد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نتیجه مشخصه ،پس خودتون رو بیش از این در عموم خراب نکنید و تهمت و بی احترامی رو به خانواده محترم تاجگردون بذارید کنار
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون خروج شما قبل از رای گیری اشتباه بود زیرا اگر شما وچند تن دیگر در رای گیری شرکت می کردید مخالفین برجام برنده میدان نمی شدند ما از شما انتظار بیشتری داشتیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای تاجگردون جاده و روشنایی شکم مردمو پر نمیکنه . جوانها بیکارند همه به یه امیدی رای به شما دادند بفکر باشید . فقط یه افراد خواصی رفتند سر کار . دیپلم ها رو گذاشتی سر کار لیسانس و فوق لیسانس بیکاره ند ..............
رها
Iran, Islamic Republic of
شما که علیه تاج حرف میزنید .چرا خودتون نماینده نشدید.اتفاقا بعد از چنین سال یه نماینده با لیاقت داریم بذارین کارشو انجام بده.
حق
Iran, Islamic Republic of
حضرات اصولگرای مجلس جرات این رو ندارن که برجام رو رد کنن فقط هدفشون اینه که برجام رو بد نشون بدن یعنی بگن دولت روحانی کاری نکرده و بدین سبب برا خودشون رای جمع کنن.واقعا برا همچنین تفکر متاسفم که از هر شیوه ای استفاده می کنن تا توقدرت باشن کاری هم به منافع ملت ندارن .مردم ما عاقل تر از گذشته شدن و تفکرات دلواپسی رو به هیچ عنوان نمی پذیرن
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
سلام تاج اولادرجلسات تاجایی که نگاه میکرد ازسوادتاج خبری نبودپس کسی که نظرنمی دهدسوادکارنداردنطق ... هم نبایدانجام دهدخداوکیلی تاج دراین دوسال جر... چه کاری شده چهار وزیراعلام کرده اندرکودقطعی حتمی پس کوان ماازرکودبیرون امدیم توهم رفتی جزو کف سوتزنها این برجام فقط برای نمایندگان ودست اندرکاران دولتی خوب است برای ملت هیچ
روزگار
Iran, Islamic Republic of
بخدا همه دارید روی عقده حرف می زنید خوب کرد از جلسه ای که از قبل گرفته شده بود و حالا می خواستن تاجگردون امضا کنه و بعضیا میگفتن تاجگردون توی اون جلسه بوده در حالی که دکتر در منطقه بودن روشون سیاه شد نطق تاجگردون را گوش کن بعد متن بده برادر جان . بنازمت شیر مرد تاریخ.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1