تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۲۸۸۳۰

درخواست فرماندار کهگیلویه از نیروی انتظامی برای سلامت انتخابات

۲
۰
کبنا ؛


تجلیل از پرسنل و خانواده شهدای انتظامی کهگیلویه
به مناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان و خانواده شهدای انتظامی کهگیلویه تجلیل شدند.


 
 همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در آیین صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی که صبح امروز در دهدشت برگزار شده بود از خانواده‌های شهدای انتظامی، کارکنان ساعی و بازنشسته این حوزه تجلیل شد.

 دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه خطیر نیروی انتظامی است
فرماندار کهگیلویه با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه گفت: دفاع از ارزشهای اسلامی وظیفه خطیر نیروی انتظامی است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
علی پوزش در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با اشاره به نقش مهم سپاه و بسیج در برقراری امنیتT حفظ ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: نیروی انتظامی در این راستا مسوولیت بیشتری دارد.
وی با تاکید بر همکاری همه نهادها در راستای اجرای اهداف نیروی انتظامی اظهارکرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت روانی جامعه نقش مهمی دارد.
پوزش برخورد نیروی انتظامی همراه با آرامش را بسیار موثر ذکر کرد و گفت: تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی ناشی از همکاری دوجانبه پلیس و مردم است.
وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان تصریح کرد: نیروی انتظامی باید از عزت لازم در برخورد با مخلان نظم عمومی برخوردار باشد.


اقتدار در برخورد با مجرمان شاخصه اصلی نیروی انتظامی است
فرماندار کهگیلویه لازمه اقتدار نیروی انتظامی را برخورد محکم و قاطعانه با مجرمان دانست و گفت: ماموران انتظامی در برخورد با عوامل بی‌نظمی در جامعه ضمن اقتدار با مهربانی و رافت برخورد داشته باشند.



 پوزش  وظایف نیروی انتظامی در ابعاد مختلف و ماموریت‌های محوله را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امنیت در کشور ما با همدلی نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان در انجام ماموریت‌ها به خوبی عمل کرده است مقابله با ناامنی را از مهمترین وظایف ناجا برشمرد و گفت: انتظار می‌رود ماموران انتظامی در برخورد با عوامل بی‌نظمی در جامعه ضمن اقتدار با مهربانی و رافت برخورد داشته باشند.

وی لازمه اقتدار نیروی انتظامی را برخورد محکم و قاطعانه دانست و افزود: نیروهای خدوم انتظامی در عین حالی که اقتدار لازم را باید داشته باشند باید در این چارچوب همراه با عدالت عمل کنند.

پوزش خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ناجا شد و تصریح کرد: برقراری ارتباط بین مردم و نیروی انتظامی اطمینان خاطر و جلب اعتماد را در پی خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه در پیش بودن انتخابات مهم را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه نیروی انتظامی در برگزاری پرشور این انتخابات نقش مهمی دارد گفت: نیروی انتظامی از هم اکنون باید آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات سالم داشته باشد و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کند.

پوزش نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم را دارای ویژگی‌های اقتدار، درستکاری و امانتداری، دقت و مراقبت در انجام ماموریت دانست و گفت: دارا بودن این ویژگی‌ها نیروی انتظامی را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند.

نیروهای انتظامی ما امیرالمومنین علی (ع) را الگوی خود قرار دهند
امام جمعه دهدشت هم دراین آیین گفت: فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فردی افراد در سایه امنیت حاکم بر جامعه شکل می گیرد که در این راستا نیروی انتظامی مهم ترین نقش را دارد.
حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی با اشاره به تدابیر مختلف دشمن برای ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی باید همیشه برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان برنامه ریزی کنند.
حسینی اقتدار نیروی انتظای در برخورد با جرایم و سوداگران مرگ را قابل تقدیر ذکر کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با نقشه های شوم خود امنیت درونی جامعه را هدف قرار داده‌اند.

حسینی آمادگی نیروی انتظامی در همه عرصه‌هایی که ممکن است باعث ناامنی در جامعه شوند را ضروری خواند و تصریح کرد: نیروهای انتظامی ما امیرالمومنین علی (ع) را الگوی خود در مقابله با جرم و مجرمان قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه قاطعیت و اقتدار مولای متقیان در برخورد با مجرمان را مورد تبیین قرار داد و گفت: آن حضرت فرموده است اگر انسان از غصه بمیرد برای اینکه به حق شهروندی تعدی و تجاوز شده است جا دارد.

حسینی با بیان اینکه دشمنان این ملت و نظام برای در هم شکستن هیبت انقلاب، اقداماتی را برای ایجاد ناامنی در درون کشور انجام می‌دهند افزود: تلاش آن‌ها برای ناامن کردن درون کشور با ایجاد فساد و فحشا و رواج منکرات در بین جوانان است.

وی هوشیاری و مراقبت در مقابله با توطئه‌های دشمن را ضروری خواند و خطاب به نیروی‌های انتظامی گفت: باید مراقب باشید هر دامی که برای شیوع اعتیاد پهن می‌شود و هر خطی برای رواج فحشا ایجاد می‌شود را در هم بکوبید.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: تحقق امنیت در جامعه در سایه همدلی و ایثار مردم و نیروهای امنیتی فراهم می شود.
سرهنگ جهان دیماز افزود: اولویت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه در سایه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه ویژه به شعار همدلی و هم زبانی محقق خواهد شد.

در این مراسم که خانواده شهدا و ایثارگران، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند از خانواده سه تن از شهدای نیروی انتظامی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 


 


 


 
خانواده شهید سپهدار دیورخش، صمد مژه و فریبرز اقبال مقدم و آزاده علیرضا جابریان از جمله خانواده‌هایی بودند که به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از تلاش‌های پرسنل ساعی و بازنشسته نیروی انتظامی شهرستان از دیگر برنامه‌های نخستین روز از هفته ناجا بود که در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی انجام شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
سلامت انتخابات صلابت میخواد ،اصرار نماینده حاضر بر حفظ رییس نهادی مثل بهزیستی با جامعه ده پانزده هزار نفری تحت پوشش و نیازمند و عقب نشی شما و مدیر کل خودش گواه بر نیت و مقاصد عده ای جهت دخالت در انتخاباته ....کاش مدیران ما هماهنگی با نماینده رو به عنوان فرمانبری تفسیر نمیکردند...
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی پوزش باید برود یک گوشه بنشیند وفقط عبادت کند چون هیچ ... ندارد فرماندار بایدجربزه داشته باشد این شهرستانو بدست کی سپردن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1