تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۱۲۸۷۲۳

خدمات رسانی به «کردلاغری» بویراحمد در آینده نزدیک

۰
کبنا ؛طرح هادی و اصلاح شبکه آب و برق منطقه کردلاغری به زودی انجام می‌شود
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هادی، روشنایی معابر و اصلاح شبکه فرسوده آب منطقه کردلاغری در حومه شهر یاسوج به زودی انجام می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در بازدید از مناطق حومه شهر یاسوج از جمله منطقه کردلاغری، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما در طول دوره نمایندگی مجلس توجه به روستاهای اطراف شهر یاسوج بوده است.
وی با مظلوم قلمداد کردن این روستاها تصریح کرد: به این دلیل روستاهای اطراف شهر یاسوج مظلوم هستند که عمق محرومیت در روستاهای دورتر بسیار زیاد است و لذا از گذشته تاکنون بیشتر روستاهای دور دست مورد توجه قرار گرفته و همین باعث شده روستاهای مجاور شهر یاسوج کمتر مورد توجه قرار گیرند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، عمده مشکلات روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا را که در طول چند سال اخیر کارهای بزرگی در آن‌ها انجام گرفته مربوط به طرح هادی دانست و گفت: یکی از دستگاه‌هایی که به جد در راه آبادانی روستاها اقدامات جهادی انجام می‌دهد بنیاد مسکن است.
وی با قدردانی از خدمات بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح‌های هادی در بیشتر روستاهای استان افزود: در شهرستان بویراحمد هم این خدمات به صورت گسترده در حال انجام است.
زارعی با اشاره به بازدید خود از منطقه کردلاغری تصریح کرد: بنیاد مسکن با توجه به این که تاکنون کاری در منطقه کردلاغری انجام نداده به زودی کار خود را در این منطقه آغاز می‌کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد درخواست بازبینی طرح هادی منطقه کردلاغری را داشتیم که قول مساعد برای این کار دادند و با اعتباراتی که به زودی جذب می‌شود کار را در کردلاغری برای اجرایی کردن طرح هادی آغاز خواهند کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به قولی که برق شهرستان بویراحمد برای اصلاح شبکه‌ها داده اشاره کرد و گفت: بنا به قول اداره برق شهرستان بویراحمد اصلاح و توسعه شبکه برق و روشنایی معابر کردلاغری نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.
زارعی گفت: بنا به اظهارات مسئولان آب شهری در یاسوج اکنون حدود ۷۰۰۰ متر اصلاح شبکه قدیمی آب حومه شهر یاسوج در دستور کار قرار دارد که بر همین اساس اصلاح شبکه فرسوده آب کردلاغری در دستور کار مسئولان آبفای شهرستان بویراحمد است.
 
IMG_4336 IMG_4338 IMG_4343 IMG_4346 IMG_4349
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زارعی مرد وعده ها
بلکو
Iran, Islamic Republic of
هرچه روستای بلکو نه درست که کردلاغری هم درست ایکنه آقای زارع ازبابت اینکه مشکلات روستای بلکو را رفع کردی ممنونم انتخابات نزدیک هست آقای زارع
امیری
Iran, Islamic Republic of
تشکر از حضور سبز نماینده محترم بویراحمد و دنا در روستای کردلاغری. وعده ما اسفند۹۴ با رمز یا زهرا.
مسکن و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اهالی ....و دادن خدمات به ///به صرفه نبوده و تقریبا غیرممکن است!
بهلول
Iran, Islamic Republic of
چرا آین دم انتخاباتی یاد روستای همسایتون افتادی جناب نماینده؟ دست انتخابات درد نکنه واقعااااا!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1