تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۱۲۸۷۰۵

۵۰۰ میلیارد ریال هزینه انتقال آب به امامزاده جعفر

۰
کبنا ؛.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح انتقال آب رودخانه زهره به زمین های کشاورزی دشت امامزاده جعفر هزینه شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در بازدید از طرح ملی دشت امامزاده جعفر افزود: برای اجرای سیستم آبیاری نوین این پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
به گزارش ایرنا، غلام رضا تاجگردون در این بازدید بیان کرد: پروژه آبرسانی به زمین های کشاورزی امامزاده جعفر دارای ۴۶ کیلومتر خط انتقال اصلی و حدود هفت کیلومتر خط لوله فرعی است.
تاجگردون تعداد پمپ های بکار رفته این این پروژه تامین آب را ۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: ظرفیت آبدهی هر پمپ در این ایستگاه دو هزار و ۱۰۰لیتر بر ثانیه است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه سالانه ۳۶ میلیون مترمکعب آب از رودخانه زهره به زمین های کشاورزی دشت امامزاده جعفر گچساران انتقال می یابد.
تاجگردون هدف از اجرای این طرح را تامین آب کشاورزی یک هزار و ۲۰۰هکتار از زمین های کشاورزی امامزاده جعفر و سربیشه، یک هزار هکتار سراب ننیز و خربل، ۸۵۰ هکتار پاکوه و ماهور باشت و ۴۵۰ هکتار زمین در روستای بیدزرد گچساران اعلام کرد.
وی ابراز کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری به این پروژه اختصاص یافت.
تاجگردون گفت: تست آزمایشی رهاسازی آب در منبع ۱۰ هزار لیتری و انتقال آب به خطوط انتقال از روستای پاکوه گچساران تا سرآبننیز در این شهرستان با موفقیت انجام شد.
وی افزود: ۹۰ درصد از لوله های بکار رفته در این مسیر انتقال آب از نوع GRP و مابقی نیز پلی اتیلن است.
تاجگردون هدف از تست آزمایشی این پروژه را هماهنگ کردن خطوط اصلی انتقال آب از رودخانه زهره به دشت امامزاده جعفر(ع) عنوان کرد.

AbEmamzadehJafar (2) AbEmamzadehJafar (3) AbEmamzadehJafar (4) AbEmamzadehJafar (5) AbEmamzadehJafar (6) AbEmamzadehJafar (7) AbEmamzadehJafar (8) AbEmamzadehJafar (9) AbEmamzadehJafar (10) AbEmamzadehJafar (11)
نام شما

آدرس ايميل شما

قادری
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون نشون میده چشم انداز روشنی داره نسبت به طرح های بزرگ وملی,جای تشکر داره
Iran, Islamic Republic of
ولی اقای تاجگردون کیو... میگه قبولم نیست
گچساران قهرمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دکتر تاجگردون که با خدمت بی منت به همه اقشار از جمله ترک و لر بصورت عملی نشان دادید که به دنبال عمران و ابادانی گچساران و باشت هستید.
کی فکر می کرد یک روز زمین های اطراف گچساران که بیشتر شبیه یک بیابان بود به همت شما در اینده نزدیک به باغ و بستان تبدیل شود؟
آری آینده درخشانی در انتظار این منطقه است. دکتر عزیز از شما می خواهیم برای ما بمانی و همچنان با خدمت بی منت به توسعه و عمران و ابادانی منطقه ما کمک کنی
احمدى باشت
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید جناب دکتر تاجگردون مطمعن باشید هر پدرى ارزو دارد پسرى مثل شما داشته باشد حیف و صد حیف که عداى فقط تا جلوى پاى خود را بیشتر نمیبینن و این همه نا سپاس هستند خدا میداند من تا امروز راى به شما ندادام ولى خادمى مثل شما دیگر به دیار نخواهد امد ممنونم ار این همه تلاش
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ماشا الله دکترجان.
خسته نباشی که اینقدر شبانه روز پیگیر طرح های گچساران و باشت می باشی.
روستای اشکفت شیری خیراباد فراموش نشود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور
کشاورز مطلع
Iran, Islamic Republic of
با سلام این طرح از سال ۱۳۸۲ در زمان ریاست وقت سازمان جهاد کشاورزی استان مهندس فروغی شروع شد و در صد پیشرفت فیزیکی خوبی هم در آن زمان داشت اما چرا بعد از ۱۲ سال هنوز افتتاح نشده جالی سوال دارد پروژه های پروژه های که از سال ۸۲ شروع شدند اما هنوز به سرانجامی نرسیده اند امام زاده جعفر ، سادات محمودی ، مختار ، سه راه چرام ، پشتکوه و...
تازه باید پیگیری نمود چرا هنوز افتتاح و مورد بهره برداری واقع نشده اند . دوستان خواننده لطفا برداشت انتخاباتی نفرمایند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
زمان شروع پروژه را برای روشن شدن افکار عمومی بیان نمایید این چه خبری است دیگه
نه زمان شروعی داره و نه زمان پایانی
قدر شناس
Iran, Islamic Republic of
شروع طرح تا مرحله خرید لوله ها در زمان نماینده فقید گچساران مرحوم حاج نبی زاده صورت گرفت برای شادی روحش یک فاتحه بخوانید .
کشاورز
Asia/Pacific Region
متن نظر شماسلام و خسته نباشی به زحمات شبانه روزی دکتر تاجگردون دکتر جان پیگیر اب رسانی به پشکان باش
s
Iran, Islamic Republic of
سلام درست است درتوزیع اعتبارات خوب منطقه ای عمل میکنید خداوکیلی برای مردم خیراباد ازپادوک تا روستای ازادگان دراین چهارسال چه کاری انجام داده ایدمامردم خیراباد بسیارناراضی هستیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1