تاریخ انتشار
جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۲۸۶۹۴

تامین سیب شب عید کهگیلویه وبویراحمد

۵
۰
کبنا ؛IMG_0268مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از خرید سیب باغداران این استان برای اولین بار توسط تعاون روستایی خبر داد و گفت:دست دلالان به سیب باغداران استان را کوتاه می‌کنیم.
هوشنگ جهانبخش اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم از محل منابع داخلی تشکل‌های وابسته به تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد سیب مورد نیاز شب عید مردم استان را در این فصل خریداری و ذخیره‎سازی کنیم تا هم مشکل کنونی باغداران سیب را حل کنیم و در شب عید نیز در زمینه تامین میوه مشکلی نداشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون سیب باغداران را بالاتر از قیمت کنونی بازار خرید می‌کنیم، عنوان کرد: همه ساله سیب باغداران استان با کمترین قیمت ممکن در دست دلالان سایر استان‎ها می‌چرخید.
جهانبخش ابراز کرد: در سنوات گذشته دلالان سیب باغداران استان را با کمترین قیمت خریداری و در سایر استان‌ها نگهداری می‌کردند و برای تامین میوه شب عید دوباره همان سیب را با قیمتی گزاف برای تامین میوه شب عید خریداری می‌کردیم.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با ورود سازمان تعاون روستایی برای خرید سیب باغداران،  بازار به نفع باغدار متعادل شده و حتی قدرت چانه‌زنی‌اش را برای افزایش قیمت بالا برده است، افزود: بنا داریم ۷۰۰ تن سیب باغداران استان را خریداری کنیم تا بتوانیم ۳۰۰ تن سیب شاخص شب عید مردم را تامین کنیم.
جهانبخش با بیان اینکه مدیران استانی دیگر دغدغه تامین سیب شب عید مردم را نداشته باشند، گفت: سیب تولیدی باغداران این استان برای مردم سایر استان‌های کشور ناشناخته است و حتی در صورت برخی اقدامات لازم ظرفیت صادرات به خارج از کشور را دارد.
وی خاطرنشان کرد: در شهریورماه امسال از مدیران تعاون روستایی و مدیرعامل اتحادیه‌های روستایی استان‌های کرمان، خوزستان، هرمزگان، یزد و بوشهر برای بازدید از باغات سیب استان دعوت کردیم که بعد از این دیدار این افراد در نشست تامین میوه شب عید در سازمان تعاون روستایی از محصول تولیدی استان دفاع کردند و خواستار اختصاص سهمیه شدند که هم اکنون برخی از این استان‌ها در حال خرید سیب استان هستند و بزودی برخی دیگر نیز ورود پیدا می‌کنند.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باغداران سیب این استان در صورت تحقق برنامه‌های این اداره طی چند روز آینده منتظر افزایش قیمت محصول خود باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه سازمان تعاون روستایی با ورود به این بحث تاحدی توانست کمک کند ولی اصلا کافی نیست.دیروز شاهد فعالیت تیم خریدار تعاون روستایی در سپیدار بودم و خوشحال شدم بفکر مردم هستندولی این سازمان متلاشی است یعنی ازقبل بهم ریخته بوده حالا دارند برای چه کسی خرید میکنند نمیدانم. بازهم خوب است
امیدی
Romania
واقعا نامرد ید چرا موضوع تغییر مدیران را حذف کردید
lمهمان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با فشار ب باغداران ب قیمت مفت خریداری میکنند
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
تا اونجاءیکه ما میبینیم فقط از بستگان کارکنان تعاون روستایی واز دوستان مدیر کل سیب خریداری میگردد.تازه سیب های با کیفیت پایین خریداری میگردد.
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
کم دروغ بگید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1