تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۱۲۸۵۴۰

۲۲ میلیون‌ تحت پوشش صندوق تعاون روستایی کشور

۰
کبنا ؛

 
عضو هیئت مدیره صندوق تعاون روستایی کشور گفت: در حال حاضر ۲۲ میلیون‌ نفر جمعیت تحت پوشش ۶ هزار و ۲۰۰ صندوق تعاون روستایی در سراسر کشور قرار دارند.


به گزارش  کبنا نیوز از گچساران، مراسم افتتاحیه صندوق تعاون روستایی ایرانیان شعبه گچساران که به مناسبت عید غدیر صبح امروز با حضور مدیر صندوق تعاونی روستایی ایرانیان منطقه سه جنوب کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید محمود طباطبایی در این مراسم اظهار کرد: صندوق تعاونی روستایی ایرانیان شعبه گچساران، امروز به مناسبت عید غدیر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: این شعبه، دوازدهمین شعبه تعاون روستایی ایرانیان در منطقه سه کشور و هفتاد و سومین شعبه در کل کشور بوده که امروز راه‌اندازی شده است.

مدیر صندوق تعاون روستایی ایرانیان منطقه سه کشور با تاکید بر اینکه مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی کشور در حوزه تعاونی‌هاست، تصریح کرد: عملیات اجرایی تعاون روستایی ایرانیان در چند شهر کشور از سال ۸۲ آغاز شد.

طباطبایی سال شروع تشکیل تعاونی‌های روستایی ایرانیان در سراسر کشور را از سال ۸۹ عنوان کرد و گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی، این تعاونی‌ها با متمرکز کردن منابع خود در راستای کمک به نیازمندان به روشی ساده تسهیلات ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول خرید گندم، ماشین‌آلات کشاورزی، بذر و ... از کشاورزان را از جمله فعالیت‌های این صندوق‌ها بیان و خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها در بخش کشاورزی فعالیت‌های خوبی دارند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۲۰۰ تعاونی روستایی در سطح کشور در قالب ۳ گروه فعالیت می‌کنند، اذعان کرد: از این تعداد تعاونی در حال حاضر دو هزار تعاونی سهام مورد نیاز خود را خریداری کرده و راه‌اندازی شده‌اند.

عضو هیئت مدیره صندوق تعاونی روستایی کشور با اشاره به اینکه سرمایه اول این تعاونی‌ها ۱۵ میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: این سهام و منابع از طریق سپرده‌گذاری‌های شرکت‌ها و اتحادیه سراسر کشور و خود مردم بوده است.

طباطبایی منابع سپرده‌ای این تعاونی‌های روستایی را ۹۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۲۰۰ تعاونی روستایی در سراسر کشور، ۲۲ میلیون‌ نفر جمعیت را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

IMG_0259 IMG_0260 IMG_0261 IMG_0268 IMG_0269 IMG_0270 IMG_0271 IMG_0275 IMG_0292 IMG_0295
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1