تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۱۲۸۵۲۲

مردم به انتخاب مدیران سیاسی‌کار رأی نمی‌دهند

۲
۰
کبنا ؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر خدمات انجام شده به منطقه زیلایی را بخواهیم با ۲۰ سال پیش ارزیابی کنیم به دلیل گستردگی خدمات قابل سنجش نیست اما طبق آنچه باید انجام می‌گرفت تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در جمع مردم روستای برد پهن زیلایی اظهار داشت: مدیران باید به فکر خدمت بی منت به مردم باشند و بدانند مردم شعورشان بیشتر از این است که به خاطر ارائه خدماتی از جمله آب، گاز و راه ارتباطی که حق آن‍‌ها است با کسی ببندند.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که سیاسی کاری می‌کنند بدانند هرکسی را که آن‌ها پسندیده‌اند و فکر می‌کنند مردم هم رای می‎دهند، چنین نیست افزود: دیگر آن روزی که بهانه رای با احساسات مردم بازی می‌کردند.
ملک‌حسینی خطاب به مدیران کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت کنید تا پیش خدا آبرومند باشید تا خداوند غضب به ما و انقلابمان نکند واین انقلاب برای آینده گان حفظ شود و بدانید مردم با قلبی پاک سعی می‌کنند و کسی را که برای آینده خدمتگذار می‌بینند رای دهند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ارزیابی خدمات با دو معیار نسبت به گذشته و انچه باید می‌شد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: بیش از ۲۰ سال پیش به روستای بردپهن زیلایی آمده‌ام و سختی‌های آن روز و رنج‌های که زن و مردان آن روز بویژه زنان متحمل می‌شدند و چهره‌های چروکیده و پیر شده دختران آن روز را به یاد دارم.
ملک‌حسینی عنوان کرد: اگر خدمات انجام شده به منطقه زیلایی را بخواهیم با ۲۰ سال پیش ارزیابی کنیم به دلیل گستردگی خدمات قابل سنجش نیست اما اگر بخواهیم ارزیابی را طبق آنچه باید انجام می‌گرفت مقایسه کنیم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
وی با اشاره به اینکه نیازهای انسان پایان نمی‌یابد و بلکه لحظه به لحظه بیشتر می‌شود، اظهار داشت: افراد که فکر می‌کنند با انجام برخی کارها به نیازهای انسان پایان می‌دهند هنوز درک درستی از زمان، مکان و نیاز انسان‌ها ندارند.
ملک‌حسینی با طرح این موضوع که برخی از مسئولانی که باید پاسخگو باشند موقع صحبت کردن از مشکلات می‌گویند، تصریح کرد: این افراد خود باید خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند نه اینکه مقابل این طرز تفکر قرار بگیرند زیرا در این صورت باید کاندیدای خوبی باشد که بخواهد با طرح این مسائل رای جمع کند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات امروز از جمله معضل بیکاری ماحصل بی‌درایتی چپ و راست و سیاست‌های غلط گذشته  است.
ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه دعا کنید مسئولان درایت و شعوری پیدا کنند که بدون در نظر گرفتن خط و خط بازی بفکر رفع معضل بیکاری باشند، افزود: هرکسی که احساس دینداری می‌کند و جامعه بیکار را می‌بیند باید خجالت بکشد.
وی با بیان اینکه کار را نباید ننگ بدانیم، بیان کرد: در هر شرایط سنی و تحصیلی هستیم نباید کار را ننگ بدانیم و معطل بمانیم زیرا در این صورت ذلیل می‌شویم و باید هر کاری که عزت انسان را لکه‌دار نمی‌کند انجام دهیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. این خود مردمند که تصمیم میگیرن.....پس جایگاه ..حکم میکند که ... نکنند.ارزش مقام دینی شما هم همین را میگوید حاج آقا ی عزیز ...
دوست
Iran, Islamic Republic of
. این خود مردمند که تصمیم میگیرن.....پس .. میکند که ... نکنند.ارزش مقام دینی شما هم همین را میگوید حاج آقا ی عزیز ...
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1