تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۱۲۸۴۱۹

١٠٠ مهاجر افغانی در دنا دستگیر شدند

۰
کبنا ؛
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا گفت: ۱۰۰ مهاجر غیرقانونی افغان از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان دستگیر شده اند.

اردوان ارسلانپور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا افزود:در شش ماه گذشته ۱۰۰ مهاجر غیر قانونی افغان در شهرستان دنا دستگیر و تحویل مبادی خروجی برای انتقال به افغانستان شده اند.


وی با بیان اینکه در شش ماه امسال در چندین مرحله طرح جمع آوری مهاجران افغان غیر مجاز ساکن در شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری این افراد شده ایم گفت:حضور مهاجران غیر مجاز آثار سوئی در بخش های مختلف امنیتی و فرهنگی به دنبال دارد.



ارسلانپور با اشاره به اینکه با شهروندانی که ساختمان خود را در اختیار این افراد قرار دهند برخودر میکنیم گفت:این تعداد از اتباع غیر مجاز از روستاهای کوخدان و بیاره و شهر سی سخت جمع آوری و به مرکز شیراز منتقل شدند.



فرمانده انتظامی دنا با بیان اینکه حضور این افراد تاثیرات منفی فراوانی بر مسایل فرهنگی و امنیتی دارد افزود:تعدادی از این افراد عامل فروش مواد مخدر بودند که شناسایی و دستگیر شدند.



ارسلانپور لزوم همکاری مردم در شناسایی و دستگیری این افراد را خواستار شد و بیان داشت: با حضور این افراد که تعداد آنها کم هم نیست تعداد زیادی از کارگران ایرانی بیکار می شوند و این تنها یکی چندین تاثیر منفی حضور این افراد در شهرستان است.

نام شما

آدرس ايميل شما

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
1