تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۱۲۸۳۰۱

جانبازان یاسوج تجهیزات ورزشی ندارند (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛فضا و تجهیزات ورزشی بیمارستان سلمان جوابگوی جامعه ایثارگری نیست
رئیس بیمارستان جانبازان سلمان یاسوج با بیان نیاز جانبازان به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع گفت: فضا و تجهیزات ورزشی بیمارستان سلمان جوابگوی ایثارگران و جانبازان نیست.
منوچهر هرمزپور امروز در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از سالن ورزشی بیمارستان سلمان یاسوج اظهار کرد: در کنار درمان یکی از نیازهای مهم جانبازان پرداختن به فعالیت‌های ورزشی است.
وی گفت: جامعه جانبازان هیچ گاه توقعی از مسئولان نداشته‌اند و مشکلات خود را بزرگ جلوه نداده و بزرگنمایی نمی‌کنند اما این موجب نمی‌شود که مسئولان به فکر آن‌ها نباشند و دغدغه‌های آن‌ها را برطرف نکنند.
رئیس بیمارستان سلمان یاسوج تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در بیمارستان سلمان یاسوج مد نظر قرار داده‌ایم توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است که اکنون با جدیت در زمینه‌های گوناگون در بیمارستان در حال برگزاری است.
وی به کارگاه‌های هنری و دست ساخته‌های جانبازان در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: اولویت اقدامات ما در حوزه فرهنگی است چرا که باید روحیه آن‌ها را در سطح مطلوبی نگاه داشته و آن را مقدم بر درمان قرار دهیم.
هرمزپور با بیان اینکه در زمینه فضای مورد نیاز برای خدمات‌دهی در بیمارستان مشکل داریم و فضای کنونی به هیچ وجه جوابگوی مشکلات نیست، افزود: به دنبال این هستیم که فضای جدید را که در ۵ طبقه پیش‌بینی شده با همکاری و مساعدت مسئولان استانی عملیاتی کنیم اما به دلیل نبود اعتبارات تاکنون اقدامی انجام نشده است.
رئیس بیمارستان سلمان یاسوج تصریح کرد: اما در بخش ورزش هم مشکلاتی وجود دارد و تنها سالن ما کفاف خدمات‌دهی به جامعه ایثارگری مرکز استان را نمی‌دهد و باید برای تجهیز این سالن اقدام شود چرا که بیمارستان با وضعیت کنونی هیچ گونه توانی برای تجهیز آن ندارد.
هرمزپور با قدردانی از حضور مسئولان در این بیمارستان و عیادت از جانبازان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان هم قولی برای تعمیر سالن ورزشی ما دادند و همچنین مبلغی برای خرید لوازم ورزشی مورد نیاز بیمارستان در اختیار ما قرار خواهند داد.
وی از مسئولان خواست تا به هر طریق ممکن برای ساخت فضای جدید بیمارستان که در شأن جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد باشد اقدام کنند.
کمک ورزش و جوانان کهگیلویه و بویرحمد برای تجهیز و نوسازی سالن ورزشی جانبازان یاسوج
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از کمک برای نوسازی و تجهیز سالن ورزشی جانبازان در بیمارستان سلمان یاسوج خبر داد.
جهانبخش ایزدپور امروز در بازدید از بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج ویژه جانبازان اظهار کرد: در مدت خدمتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم یکی از اهداف ما کمک به ورزش جانبازان بوده است.
وی با بیان اینکه خدمت به جانبازان وظیفه همه مسئولان است، افزود: به همین خاطر از بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج و سالن آن بازدید به عمل آوردیم تا جویای مشکلات آن‌ها باشیم.
این مسئول گفت: سالن آن‌ها دارای مشکلاتی است که برای تعمیر آن اقدام خواهیم کرد تا شرایط برای تمرینات جانبازان فراهم شود.
وی در ادامه افزود: به همین منظور مبلغی معادل با ۶ میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات ورزشی مورد نیاز در اختیار مسئولان بیمارستان قرار می‌دهیم تا لوازم مورد نیاز از جمله توپ و تور را برای جانبازان خریداری کنند.
ایزدپور با درخواست از هیئت جانبازان استان برای خدمت هر چه بیشتر به این قشر گفت: باید هر چه در توان داریم برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی جانبازان مایه گذاشته و اجازه ندهیم در این زمینه کمبودی احساس کنند.
این مسئول تصریح کرد: موضوع جانبازان نه تنها به بیمارستان سلمان و اداره‌کل ورزش و جوانان بلکه به همه ادارات و دستگاه‌ها ارتباط دارد و همه وظیفه داریم شرایط را از جمله در بحث ورزش برای آن‌ها تأمین کنیم.
yasuj -janbazan(10) yasuj -janbazan(11) yasuj -janbazan(12) yasuj -janbazan(13) yasuj -janbazan(14) yasuj -janbazan(15) yasuj -janbazan(16) yasuj -janbazan(17) yasuj -janbazan(18) yasuj -janbazan(19) yasuj -janbazan(20) yasuj -janbazan(21) yasuj -janbazan(22)
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
باز هم قول ...
بابا ول کن.
چقد این ...
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور دم انتخابات شروع کرده به تبلیغات اون هم از کجا ؟ از حیثیت جانبازان داره مایه میذاره برای آبرو داری عملکردهای خودش.
آقای ایزدپور ای ابرمرد افتتاحیه در استان
جهت اطلاع جنابعالی عرض کنم در برخی شهرستانها یک دونه توپ هم برا ورزش در سالن ها وجود نداره . لابه لای این تبلیغاتت یه کم هم خدمت بی منت بگونجون
جانباز
Iran, Islamic Republic of
تا مدیریت.............................................................
مرد
Iran, Islamic Republic of
..و جمع کردن روزمه انسانها رو ...میکند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1