تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۲۷۹۹۹

بازدید مسئولان باشگاه نفت و گاز از انجمن خبرنگاران گچساران

۲
۰
کبنا ؛.
مسئولان و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران از دفتر انجمن خبرنگاران این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت و گاز، در آستانه آغازمسابقات تیم های باشگاهی نفت و گاز گچساران در لیگ های کشور رئیس امورورزش، مسئول ورزش قهرمانی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان و سرپرست تیم هاکی به نمایندگی از سایر مربیان و ورزشکاران این باشگاه با هیئت مدیره انجمن خبرنگاران دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تبریک هفته دفاع مقدس رسالت جامعه خبرنگاری را مهم و تاثیرگذار دانست.
محمد حبیبی نژاد افزود: در طی سال های گذشته تاکنون باشگاه نفت و گاز گچساران در حمایت از ورزش استان و شهرستان همواره پیشگام بوده است.
حبیبی نژاد تصریح کرد: بی شک انعکاس و بازتاب اخبار افتخارات ورزش نفت وگاز نام استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران را در کشور پرآوازه می کند.
وی با بیان اینکه همه تلاش باشگاه نفت و گاز گچساران در جهت تعامل با اصحاب رسانه بوده افزود: در این مسیر برای انعکاس هرچه بهتر و سریعتراخبار، پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه ازسال ۹۲ راه اندازی شده و در اختیار علاقمندان به ورزش خصوصا ورزش نفت و گاز قرارگرفته است.
در این نشست همچنین رئیس و رئیس هیئت مدیره انجمن خبرنگاران ضمن خوش آمدگویی به اهالی ورزش نفت و گاز گچساران مهمترین برنامه انجمن را انسجام و هم افزایی خبرنگاران شهرستان دانستند.
آرش کنارکوهی و زواره کاییدی که به نمایندگی از جامعه خبرنگاران شهرستان صحبت کردند، انعکاس سریع و تاثیرگذار اخبار ورزش نفت را در جهت حمایت از ورزشکاران و نماینده های ورزشی شهرستان مهمترین وظیفه ورزشی خبرنگاران عنوان کردند.
در این نشست همچنین مسئول ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از مشکلات پیش رو این باشگاه در راهی کردن تیم های ورزشی به مسابقات باشگاهی گفت و افزود:کمبود شدید نقدینگی موجب شده تا با سختی تیم های باشگاهی را مورد حمایت قرار دهیم.
ابوالحسن غلامی در خصوص آخرین وضعیت تیم های قهرمانی این باشگاه تصریح کرد : تیم فوتبال بزرگسالان که با همه سختی های موجود برای مسابقه روز چهارشنبه مقابل کارا شیراز آمادگی کامل دارد.
غلامی افزود: تیم های هندبال بانوان و آقایان نیز که مسابقاتشان آغاز شده در ابتدای فصل شروع خوبی داشته اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وی در خصوص هاکی نیز افزود: با بهره گیری از اساتید هاکی شهرستان همچمون نوروز حیدری و اسماعیل پناهپوری کادر فنی تیم هاکی را نهایی خواهیم کردو برای حضوری قدرتمند روانه مسابقات خواهند شد.
مسئول ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران گفت : تیم فوتبال نوجوانان که فراتر از انتظارها در چند بازی تدارکاتی ظاهر شده بسیار امیدوارکننده روانه مسابقات لیگ برتر خواهد شد و تیم واترپلو بزرگسالان نیز باکادر فنی جدید خود تمرینات مداومی برای روز ۲۴ مهر نخستین بازی خود را برگزار خواهد کرد.
 















نام شما

آدرس ايميل شما

France
جناب اقای حبیبی و غلامی . بی توجهی شما رو نسبت به هواداران زحمتکش این در اولین فرصت جبران خواهیم کرد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دو ... و رای جمع کن
خیلی بدبختی طرف که تقدیر میکنی
بعدشم .. هیچ سمتی تو نفت نداره
....
جان کبنا سانسور نکن تا همه این.. عروسک خیمه شب بازی رو بشناسن
ای خدا میز و پست چه ها میکند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1