تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۱۲۷۹۳۶

کسب رتبه‌های برتر کشور با یک دهم اعتبارات گذشته

۱
۰
کبنا ؛

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه‌های برتر قرآنی این استان در کشور تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل خبر داد و گفت: این رتبه‌ها در همه سال‌های گذشته بی‌نظیر بود.



خبرگزاری فارس: کسب رتبه‌های برتر قرآنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سید بهاءالدین ملک‌حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد اکنون در برنامه‌های پرورشی در سطح کشور و در میان همه ادارات آموزش و پرورش جایگاهی ممتاز دارد.

وی موفقیت‌های سال‌های اخیر آموزش و پرورش استان را در حوزه پرورشی سرآمد همه موفقیت‌ها ذکر کرد و گفت: همکاران ما در حوزه پرورشی با جان و دل و بدون کمترین چشم‌داشتی تنها در فکر اعتلای نام استان هستند.

این مسئول گفت: در همه سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری داشتیم اما باید گفت که در سال تحصیلی اخیر موفقیت‌ها فوق تصور بود و دانش‌آموزان ما توانستند همه رتبه‌ها و مقام‌های ارزنده کشوری را در بخش‌های مختلف قرآن، نماز و عترت به خود اختصاص دهند.

وی بخش زیادی از این موفقیت را مرهون برنامه‌ریزی درست و اصولی دانست و گفت: پیش از برگزاری مسابقات با دعوت از اساتید بزرگ و برجسته‌ای که خود صاحب‌نظر در این زمینه هستند در چهار دوره سه روزه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات را توجیه کردیم.

ملک‌حسینی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های امسال به نحوی بود که در یک هدف‌گذاری مدون، ۸۰ درصد رتبه‌های ما نسبت به سال قبل بیشتر شد که نشان دهنده عمق فعالیت‌ها است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: برای مثال یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای ما در پرسش مهر ریاست‌جمهوری بود که در سال‌های پیش از آن هیچ رتبه‌ای نداشتیم و یا این که در مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب هفت رتبه شدیم.

وی یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های حوزه پرورشی استان و کسب افتخارات زیادی در سطح کشور را مرهون یکپارچگی دوایر در این معاونت دانست و گفت: در چهار اداره امور تربیتی، قرآن و عترت و فرهنگ عمومی و مشاوره همه ید واحده برای کسب موفقیت بودند و کارها را به دیگری محول نمی‌کردند بلکه همه به فکر موفقیت در سطح کشور بودند.

وی به اعتباراتی که موجب این موفقیت‌ها شد اشاره کرد و گفت: شاید باور آن سخت باشد اما همه این رتبه‌ها و مقام‌ها تنها با یک دهم اعتبارات سال‌های قبل صورت گرفت که در نوع خود کاری بی‌نظیر بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
این اعداد فقط بر روی کاغذ است ،در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است،متاسفانه مسئولین ما متخصص امارسازی هستند،اگر این امارها درست میبود قاعدتا نمی بایست ما هیچ مشکلی نه در استان و نه در کشور در هیچ زمینه ای داشته باشیم در حالیکه واقعیات چیز دیگری رو نشان میدهد
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1