تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۲۷۹۲۷

تحلیل انتخاباتی؛ اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و شورای حکمیت

۸۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛گروه سیاسی

اشاره؛ گروه سیاسی کبنا نیوز در خصوص مسائل مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبی را به صورت گزارش میدانی و تحقیقاتی برای اطلاع مخاطبین گرامی انتشار می‌دهد، این مطالب بدون شک با نقص و ایراد همراه است، مخاطبین گرامی می‌توانند با انتشار یادداشت‌های خود نوشتارهای که در پی می‌آید را نقد یا تأیید نمایند.

برای تحلیل وضعیت انتخاباتی گروه‌‌ها و جریان‌‌‌های سیاسی کشور کماکان چیزی قطعی نشده است. اصلاح طلبان در بلاتکیلفی از بابت موضوع بررسی صلاحیت‌‌ها در هیئت‌‌‌های نظارت هستند و قطعیتی در کار خود نمی‌بینند. همین امر سبب شده است  فعلاً  نتوانند به یک استراتژی مشخص برسند  و  مدام  در رسانه‌‌ها و محافل می‌گویند خیلی‌‌ها ثبت نام کنند احیانا اگر کسی یا کسانی به سلامت از این خوان گذشتند بر روی یک نفر اجماع صورت گیرد. hdaiat
اما در جریان مقابل یعنی اصولگرایی آنها اگر چه از بابت تایید صلاحیت نگرانی چندانی وجود ندارند اما اختلافات و چند دستگی فعلاً بزرگترین مشکل آنها می‌باشد. و این مشکل از بالا تا شهرستان‌‌ها دیده می‌شود. ظهور راست افراطی و قدرت نمایی آنها در عرصه سیاسی کشور و فاصله گرفتن اصولگرایان عملگرا از تندروها و بلاتکلیفی گروه‌‌‌‌‌هایی همچون موتلفه و جمعیت ایثارگران به نظر ائتلاف همه جانبه در این جریان را بعید می‌نماید و بهترین سرنوشت همان سرنوشت ائتلاف ولایتی، قالیباف و حداد عادل باشد.
در کنار این مسائل کلی برخی موضوعات قومیتی و دلخوری‌‌‌های شخصی از دیگر مشکلات این جریان در شهرستان‌‌ها و از جمله بویراحمد می‌باشد. موضوعی که بارها سبب اختلاف و تقسیم آرای در این جریان شده است.
در میان اصولگرایان بویراحمد به مانند اصولگرایان در سطح کلان تیپ شخصیت‌‌‌های مختلفی دیده می‌شود کسانی همچون هدایتخواه که یک عضو فعال پایداری است در این جریان   قرار دارد و در سوی دیگر آن هم کسی چون زارع حضور دارد. هر چند الان دیگر کمتر کسی زارع را یک اصولگرا می‌داند ولی او اصلاح طلب هم نیست و می‌توان او را در گروه لاریجانی تعریف کرد که قطعا در صورت عدم حضور یک نیروی اصلاح طلب قوی در انتخابات بویراحمد و دنا برخی از اصلاح طلبان و رهبران انها از زارع حمایت خواهند کرد.
دهراب پور هم در این طیف قرار دارد او اگر چه از حامیان اصلی احمدی نژاد بود اما با ظهور پایداری‌‌ها به نظر می‌رسد دیگر تعصب سابق را بر روی او نداشته باشد و در دو سال گذشته تعامل خوبی با تیم مدیریتی استان داشته است. از دیگر سلایق در این طیف علی خرامین است که در انتخابات قبلی از زارع حمایت کرد و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان بود و در مجموع به عنوان چهره ای معتدل و به دور از تندروی در میان سیاسیون شناخته می‌شود هر چند برخی از منتقدین معتقدند که خرامین اساسا یک فرد سیاسی نیست.
خرامین در ماه‌‌‌های اخیر به فعالین جبهه پایداری در استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک  شده است که از این ناحیه انتقادات تندی نیز به او شده است که شاید بتوان این رفتار او را در جهت رفع کدورت‌‌‌های قبلی  و  حرکت در چهارچوب کار تشکیلاتی دانست.
چهره‌‌ها و گرایش‌‌‌های بیشتری در این طیف وجود دارند و این چهار مورد به عنوان نمونه اشاره شد از جمله گرایش‌‌‌های خطرناکی که در این طیف است گرایش‌‌‌های قومی‌است که در دو سال اخیر و بواسطه چیزی که برخی مردمان این شهرستان آنرا ضعف نماینده فعلی بو.یراحمد و قدرت نمایی تاجگردون می‌دانند فعال شده‌‌‌‌‌‌اند و حتی از ائتلاف هدایتخواه و سید باقر سخن می‌گویند ادعایی که   صرفا  یک ادعا است و البته نباید در این گروه از نقش و جایگاهس سید مسعود حسینی نیز به سادگی گذشت.
با تمام این تعاریف در حال حاضر اصولگرایان طیف پایداری و حامیان گفتمان سوم تیر و کسانی که در انتخابات قبلی به سعید جلیلی رای دادند از انسجام خوبی در استان برخورداند ولی مشکل آنها  فعلا عدم تمایل هدایتخواه به کانیداتوری و نزدیک به محال بودن اجماع بر روی  گزینه دومی‌است.
اصولگرایان بویراحمد در اولین نشست خود در زیر تل یاسوج خلیفه خلقی‌پور را به عنوان گزینه معرفی کردند انتخابی که از اول همه می‌دانستند انتخاب منطقی نبوده است   چرا که خلقی پور هرگز شانسی برای موفقیت نداشت و از روز اول نیز دیگر مدعیان ساز مخالفت نواختند و هیچ کس خلقی‌پور را جدی نگرفت تا در نهایت او عطای نمایندگی را به لقایش بخسید.
انصراف خلقی پور سبب شکل‌گیری شورای حکمیت به ریاست مسئله‌دار شیخ صفدر پناهی گردید ولی بر همه روشن بود که شورا فقط یک دغدغه دارد و ان هم قانع کردن هدایتخواه به حضور و معرفی وی بود و در نهایت نیز این کار صورت گرفت و به هدایتخواه تکلیف کردند  ولی هدایتخواه با تشر گفت که بنده تکلیف خودم را بهتر تشخیص می‌دهم و کار فرهنگی را بر نمایندگی ترجیح می‌دهم و رهاورد نشست مجدد اصولگرایان تداوم بلاتکلیفی در این جریان بود. حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این گروه آیا در اتاق‌‌‌های تصمیم گیری روشن می‌شود و یا هر کس راه خودش را خواهد رفت.
شکی نیست که شورای حکمیت باز هم زور خود را خواهد زد که هدایتخواه را به حضور قانع کند که بسیار بعید است پس انها در ذهن خود گزینه‌‌‌های  دیگر را نیز مرور می‌کنند  که در میان گزینه‌‌ها فعلا خرامین،مسعودی و پیشوا بیش از دیگران شانس بررسی و اجماع را دارند.
خود اعضای شورا با توجه به ساختار و روابط درونی و بیرونی اش بیش از هر کس دیگری خرامین را گزینه ای مناسب می‌دانند و خیلی نیز حضور دکتر خرامین در نشست قبلی را ناشی از همین نگاه می‌دانند و و احتمالا قول و قرار‌‌‌‌‌هایی رد و بدل شده است. خرامین با توجه به سابقه ی اجرایی وشخصیتی به نظر نیز مطلوب ترین  گزینه بعد از هدایتخواه می‌باشد و حتی برخی آگاهان سیاسی می‌گویند با توجه به شرایط سیاسی کشور خرامین از جهت پایگاه مردمی‌در این دوره از خود هدایتخواه شرایط بهتری  دارد. اما خرامین  در میان این گروه از اصولگرایان  منتقدین تندی دارد و خیلی از نیروهای میانی آنها خرامین را غیر خودی می‌دانند و معتقدند بخش عظیمی‌از  شکست دور قبلی هدایتخواه و پیروزی زارع   محصول حمایت خرامین و فعالیت او برای زارع بود. امتیاز دیگر خرامین آن است که با حضو ر او بخش زیادی از نزدیکان دهراب پور و حتی زارع  نیز از خرامین حمایت خواهند کرد و اگر در نهایت هم اصلاح طلبی در صحنه نماند این شانس برای خرامین وجود دارد که بخشی از آرای مردد آنها را جذب نماید. و امتیاز دیگر   آن است که با توجه به بافتار و ساختار جغرافیایی استان خرامین موقیعت بهتری برای جذب آرا اصطلاحا سرگردان دارد.
با این همه بزرگترین مشکل و مانع خرامین اول حضور احتمالی خود هدایتخواه است و دوم دلخوری و نقد اصولگرایان تند این جریان از اوست.
ایروان مسعودی اصل هم در بین طیف جوان و نزدیک به مسعود حسینی جایگاه خوبی دارد. مسعودی از نظر رزومه مدیریتی پرونده سنگین تری نسبت به خرامین دارد و چندین مسئولیت مهم کشوری در کانامه خود دارد. ولی منتقدین او می‌گویند مسعودی در سطح عمومی‌جامعه چندان شناخته شده نیست و این کار را برای او و جریان اصولگرا دشوار می‌کند. مسعودی در نشست اصولگرایان شرکت نکرد و حتی گفته می‌ شود که انتقاداتی نسبت به این نشست داشته است.
اما پیشوا در این بین خود را محق‌ترین می‌داند و ثابت قدم ترین اصولگرای این جمع می‌باشد. او در همه ی انتخابات‌‌ها به صورت مادی و معنوی حامی‌نامزدهای اصولگرا بوده و حالا حق خود می‌ داند که در انتخابات شرکت کند و در این میان طیف موتلفه و شخص علی محمد دانشی از او حمایت می‌کنند. اما این وسط منتقدین پیشوا را فاقد پایگاه قوی مردمی‌می‌دانند چیزی که پیشوا قویا رد می‌کند و مدعی است که با توجه به نفوذ زیاد حتی توانسته یکی از نردیکانش را در  شورا به کرسی  برساند گرچه بین ساختار شورا و مجلس زمین تا اسمان تفاوت است و هیچ گاه کسی نبوده در سه حوزه انتخابیه استان که در شورا رای اورده باشد و بعد در مجلس تکرار کرده باشد.
به هر حال باید منتظر ماند و دید مسیر این جریان به سمتی پیش خواهد رفت. قطعاً اگر باز هم کار به شورای حکمیت بسپارند آنها اول دوم و سوم می‌گویند هدایتخواه ولی اگر مجبور شوند گزینه ی دیگری معرفی کنند ان وقت احتمال خرامین بیش از سایرین است.
ولی چه هدایتخواه چه خرامین  چه پیشوا  و چه هر کس دیگری اولا با حضور احتمالی سیدباقر شانس بسیار کم و حتی نزدیک به صفر برای موفقیت دارند و ثانیا در صورت راهیابی به مجلس و با وجود این دولت کاری بسیار دشوار برای نمایندگی خواهند داشت و شاید بیشر به درد اظهارنظرهای مناسبتی بخورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
جان خودم خرامین ۵ هزار رای هم نمی اورد
کامران
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر ایروان مسعودی می باشد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان با توجه به شرایط حاکم و موجود نیاز به یک نیروی جدید،جوان، کار بلد و شناخته شده در در سطح ملی دارند،کسی که بتواند روحی تازه به این گروه سیاسی بدمد و از افکار پوسیده سنتی ها اصولگرایان را برهاند.
کسی که با همه جاذبه ها و توانمندی های اثبات شده شده اش مورد قبول جوانان،دانشجویان و اکثریت مردم باشد.
در این میان درسته که هرکس نظر شخصی خودش رو میدهد،ولی واقعا بیاین یه کم منطقی و با دید باز و بدون حب و بغض نسبت به قضیه نگاه کنیم.
به نظر بنده حقیر فردی مثل دکتر مسعودی جوان،با انگیزه و شناخته شده نیاز واجب برای هر گروه سیاسی هست.
انشاالله که ایشان قبول کند به خاطر خواسته مردم به صحنه بیاید.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر ایروان مسعودی جوانی با تجربه و کار ازموده است وسوابق ارزنده کشوری دارد
جوان
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان در صورتی موفق خواهند شد که نیروی جوان و کشور ی وملی خود که در سطح کشور با بزرگان ارتباط داشته باشد مثل دکتر مسعودی را متقاعد به حضور کنند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به نظر ما دکتر خرامین با اینکه چندین سال از زندگی و تحصیلات خود ا در انگلستان گذرانده ،مقبولیت بسیار زیادی هم در دانشگاه ها،هم در بویراحمد سفلی و علیا و هم در مهاجران کهگیلویه به یاسوج دارد. و مطمئنا مقبولیت ایشان از موسوی هم بالاتر است. موسوی دیگر موسوی دهه هفتاد نیست. ایشان از دهه هفتاد تا حالا کاری برای استان و مردم انجام نداده و در تهران بدنبال رشد شخصی خود بوده و از مردم و استان به دور بوده است
محمد
Iran, Islamic Republic of
معقول ترین و معتدلترین گزینه که دارای حمایت بویر احمد سفلی و دانشگاهیان می باشددکتر ایروان مسعودی اصل می باشد
Iran, Islamic Republic of
محمدرحیم دهراب پور تازه فهمیده که دیگه خودش رو برای هر کسی خراب نکنه
درود
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور با دکتر خادمی استاندار ارتباط حسنه ای دارد و از او حمایت میکند
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور این دور با هدایتخواهه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
عده ای.. هم جمع شدن و برای مردم نقشه میکشن.
بچه بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد هم نیاز به یک تاجگردون دارد.
بعد از آقای سیدباقر و هدایت خواه تنها کسی که می تواند جریان و خون تازه ای در روح بویراحمد و دنا بدمد و بویر احمد و دنا را از این وضعیت اسفناک نجات دهد،جناب اقای دکتر مسعودی است که سالها در مجلس شورای اسلامی حضور دارد و ادبیات مجلس را بلد است و با توجه به ارتباطات فراوان ملی در مورد هر موضوعی می تواند با بزرگان مجلس و کشور رایزنی کند.
گودرز
Iran, Islamic Republic of
چه هدایتخواه چه خرامین چه پیشوا و چه هر کس دیگری اولا با حضور احتمالی سیدباقر شانس بسیار کم و حتی نزدیک به صفر برای موفقیت دارند
ایول.... درست گفتی
دلسوز جریان
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم دوستان به دور از هرگونه احساسات و حساسیت انتخاباتی وجدان خود را قاضی بگذارید و با تحلیل درست و روشن سابقه های اجرایی و مدیریتی هرکدام از افراد را بررسی کنید،اونوقت نظر بدین.
بنده بعنوان یک اصولگرای واقعی تحقیق و تفحص زیادی درباره دکترمسعودی داشته ام،سوابق و حوزه های کاری ایشان کاملا مرتبط با مجلس بوده و روندهای مدیریتی ایشان در سطح کلان همه نشان از توانمندی ایشان میباشند،و به نظر من که دلسوز جریان فوق میباشم،در میان اسامی مطرح برای جریان اصولگرایی بدون شک دکترمسعودی بهترین گزینه هستند.
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی رو مردم درست نمیشناسن و ...
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل کاملاآبکی است ونشان میدهدنه تنهامنبع موثقی ندارندبلکه کبناعرضه ارتباط گیری باشورای حکمیت رانداردواینگونه ناشیانه تحلیل می کندوشورای حکمیت رازیرسوال می برد.قطعاشورابدورازاین هیاهوهاکارش رابه پیش خواهدبرد
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین شاخصه هایی مفید داردکه که می تواند کفه ترازو را به نفع خود سنگین نماید: اولا مردم داراست وباهمه چه بزرگ وچه کوچک متواضع و خوش برخورد است دوم اینکه با جوانان که منبعی غنی از انرژی هستند ارتباط دارد وحمایت جوانان در عرصه تبلیغات خیلی تاثیر گذار است سوم : تحصیل کر ده ای است که به تمام مسائل خردو کلان جامعه واستان آگاه است وازهمه مهمتر حمایت قومی ومحلی خوبی دارد و......
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اصوگرایان با شانس رای آوری
۱- هدایت خواه
۲- دهراب پور
۳- حسینی
بقیه رای نمیارن
Iran, Islamic Republic of
به جزء هدایتخواه و دهرابپور و حسینی کس دیگه ای رای نمیاره. خودتون رو خسته نکنید.
علوي /لوداب
Iran, Islamic Republic of
سلام.
واقع کبنا نیوز به یک بولتن تبدیل شده است،سفارشی می نویسد،سفارشی کامنت می گذارد،سفارشی خبرها را جابه جا می کند و ........
فقط ذره ای انصاف داشته باشید کامنت های مربوط به همین خبر را باهم قیاس فرمائید،همه دیدگاههای با یک قلم و در فواصل چند ثانیه نگاشته شده است و منتشر شده است. ولی سایر دیدگاه ها زیر تیغ سانسور دوستان جراحی می شود.
قطع به یقین تاثیر گذاری یک پایگاه اطلاع رسانی خیلی بیشتر از یک بولتن است
Iran, Islamic Republic of
اقای نویسنده ..توکه اینقد یقین داری پس چطور تحیلی مینویسی ...خیالت راحت برو فکر خودت باش اینقد منفعت طلبانه از کسی حمایت نکن ...قطعا با ورود هدایت خواه ایشان پیروز قطعی انتخاباته
دانش
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی بهترین انتخاب است
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مناسبترین گزینه باتوجه به شرایط موجود دکتر مسعودی می باشد چون جوان وبه روز است
ولایت مدار
Iran, Islamic Republic of
با آمدن سیدباقر موسوی صندوق های رای حماسه سازخواهدشد الله اکبر
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
سالها کار علمی واجرائی ومسئولیت های مهم کشوری و تجربه عالی در مرکز پزوهش های مجلس می طلبد که جناب دکتر مسعودی به عنوان گزینه اصولگرایان باشد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهیم از روی شایستگی انتخاب کنیم انصافا دکتر مسعودی یک سر وگردن از بقیه بالاتر می باشد و به وسیله همین شایستگی ها ی فردی ایشان بود که این همه پیشرفت کرده و یک مدیر ملی تبدیل شده است
Iran, Islamic Republic of
بویر احمدی
بهترین گزینه همان آقای زارع نماینده فعلی می باشد
Iran, Islamic Republic of
هر اصول گرایی بره مجلس منزویه چون مجلس اصلاح طلب خواهد بود. نماینده ای که به عنوان اقلیت بخاد فقط داد و قال کنه، به درد این خطه کمتر توسعه یافته و محروم نمیخوره.همون بهتر که نره.
احسان
Iran, Islamic Republic of
فقط پیشوا سواد سیاست فن بیان پایگاه مردمی بسیار قوی شجاع متدین و انقلابی دلسوز مردم نطق بسیار عالی بویراحمد ودنا همچین نیرویی میخواهد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی، بقیه و حتی هدایتخواه چه قابلیتی برای رای اوری دارند؟
Iran, Islamic Republic of
تحلیل ابکی بود دکتر هدایت خواه خواهد امد انشالله پیروز میدان عزت و افتخار دوباره بوراحمد بجود خواهد امد
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
دراصل نماینده کل استان ماتاجگردون است ما که دیگه به کسی امیدی نداریم تواستان
Iran, Islamic Republic of
تو این دوره انتخابات هیچ گزینه اصولگرایی شانس قبولی ندا ه.چرا که جریان اصلاحات و شخص سید باقر یا گزینه دوم جبهه تا آخر خواهند ماند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدمت ملا گودرز عرض کنم که شاید فراموش کرده نمایندگاه در مجلس ششم چه کاری انجام دادند که جناب آقای سید باقر نیز در ردیف جلوی همه مخالفان تشریف داشتند
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دکتر علی خرامین باتوجه به منش و شخصیت مردمی و از همه مهم تر علم بی نظیر و خاکی بودن از شانس بیشتری برخوردار است. ایشون تشنه خدمت گذاری به مردم است و درد کشیده
خبر نگار سا بق
Iran, Islamic Republic of
بو یراحمد نیازمند تا جگردونی دیگر دارد وان تنها سید با قر است
اسی مرام
Iran, Islamic Republic of
این را فراموش نکنید خرامین بود با یک پارچگی بویراحمد پایین را به سوی زارع کشانید و حالا هم قدرتش را دارد که بتوند به بهارستان برود فراموش نکنید سواد و بیانی که دکتر علی خدامین دارد کسی ندارد نه ریا کاره نه سابقه کار خراب داره منطقی فکر کنید .
اسی ممل
Iran, Islamic Republic of
این را فراموش نکنید خرامین بود با یک پارچگی بویراحمد پایین را به سوی زارع کشانید و حالا هم قدرتش را دارد که بتوند به بهارستان برود فراموش نکنید سواد و بیانی که دکتر علی خدامین دارد کسی ندارد نه ریا کاره نه سابقه کار خراب داره منطقی فکر کنید .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا خدمتون عرض می کنم که اگر جریان اصولگرا د نبال موفقیت است باید د نبال یک نیروی جوان و متعادل و معقول که حساسیت روی ان نباشد باید بگردد به نظر من دکتر مسعودی می تواند جریان را از بن بست کنونی خارج کند
ورزشكار
Iran, Islamic Republic of
استان نیاز به یک روح تازه ویک نیروی با انگیزه و جوان و میدان دیده امثال اقای مسعودی اصل دارد
دكتر
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی بهترین گزینه است زیرا جوان است ودانشگاهی پس همراهی طیف عظیمی از دانشگاهیان وجوانان را به همراه رارد و بویر احمد سفلی است پس سفلی با وی هم قسم خواهند شد ورابطه خویشاوندی نزریک با طوایف جلیل و قاید گیوی طاس احمدی و اقایی دارد و ارتباط نزدگ ایشان با حاج اقا موحد و سخنرانی ایشان در یاسوج برای دکتر مسعودی گرمسیریهای بویر احمد را یک پارچه خواهد کرد
لودابي
Iran, Islamic Republic of
لوداب به انتظار مسعودی قهرمان لحظه شماری می کند
دانشجوي ارشد
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع دوستان می رسانم روزمه دکتر مسعودی را مطاله کرده و ببینید ایشان چه سوابقی دارد ایشان از افتخارات این مرز بوم اند بنده فقط افتخار شاگردی ایشان را داشته ام
ملا
Iran, Islamic Republic of
اگر منصفانه قضاوت بشه ، آقایان خرامین و پیشوا این کاره نیستند .بهتر ه کار خودشونو انجام بدن .قبای مجلس برای ایشان خیلی گشاده . مردم بویراحمد نماینده ای در تراز بالاتر می خواهند . چنین نیست که هر کس سر بتراشد قلندری داند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
از میان گزینه های مطرح شده دکتر ایروان مسعودی اصل بهترین گزینه است
امید
Iran, Islamic Republic of
در شرایط فعلی اصولگرایان نیاز مبرم به یک نیروی سیاسی واجتماعی شاخص دارند که بتواند ارتباط موثری در سطح کشور با مدیران ملی ایجاد کند که دکتر مسعودی دارای چنین موئلفه هایی می باشد
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان منطقه دشت روم امادگی خود را برای حمایت از دکتر مسعودی اعلام می نماییم
Iran, Islamic Republic of
خرامین و مسعودی بالای ده هزار رای هم نمیارن
Iran, Islamic Republic of
بنظر من نماینده بویراحمد در این دور یا سید باقر و یا هدایتخواه خواهذ بود چون مردم بویراحمد بار دیگر اشتباه نخواهند کرد تو سری خوردن دگه بس است همت چاره ساز است
الهام
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای مسعودی می تواند مورد اجماع قرار گیرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط مهدی روشنفکر
ایران
Iran, Islamic Republic of
تحلیل گرعزیزمون ازطیف گروه ... دهراب پوروخرامین هست ودنبال اینه که بگه خرامین انتخاب بشه
بیراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
فقط آقای دکتر خرامین
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور به دلیل داشتن تعامل با دولت و حمایت شدن از طرف طیف اصلاحات و سابقه طولانی سیاسی که دارد اگر به مجلس راه پیدا کند می تواند تحولی در کشور و حوزه انتخابیه بوجود بیاورد.سید باقر و حاج دهراب پور به دلیل داشتن شجاعت وصراحت و سخاوت برای مردم خیر الموجودین هستند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
از گروه تحلیلی کبنا نیوز برای عمل به رسالت رسانه ای خود و تحلیل های منطقی و حساب شده خود کمال تشکر و قدر دانی را داریم.
دشمن زیاری اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در دور گذشته از زارغ حمایت کرده اند مطمئن باشند که کاندیدای اصولگرا نیستند و اگر با زور کاندیدای این جریان شدند مطمئن باشند که ما به کاندید رقیب آنها رای می دهیم
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط فقط زارعی زارعی زارعی چون دلسوز استان میباشد.
احسان
Iran, Islamic Republic of
فقط پیشوا ایشان از برترین وکلا در سطح کشوری هستند نماینده مجلس باید بتونه حرف بزنه یا نه نماینده مجلس باید بتونه حرفشو به کرسی بشونه یا نه منطقی بیندیشید زنده باد پیشوا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا دلتان بحال مردم نمیسوزد .اونایی که میگن .. برین ببینین مدیرانشو بعد نظر بدین کدمشون خدایی کارایی دارن .من میگم هیچکدمشون .همه ...
حسین
Iran, Islamic Republic of
مگه شورای نگهبان کسیوچنددورردصلاحیت کرده دوباره تائیدمیکنه اغای سیاسی ،انشالله دکترهدایتخواه برانجات بویراحمدمیاید....
اصولگرای ده بالا
Iran, Islamic Republic of
دوستان توجه داشته باشند که این کانت ها به نفع جریان وکاندید ها بود.شک نکنید یا هدایت خواه یا پیشوا یا خرامین-یا دهراب پور - یا مسعودی ویا خلقی پور و روشنفکر یک نفر نماینده اصولگرایان خواهد بود.درود برمنش اصولگرایی.
Iran, Islamic Republic of
فقط استاد هدایتخواه
لطفا حتما بخوانید
Iran, Islamic Republic of
اینکه میفرمایند... شناخته نیست پربی راه نیست

ایشان هنوز هیچ نشده، برادرش را بدون آزمون،صرفا با ...، باوجود ۸۴ نفر متقاضی ثبت نام شده با مدارک دانشگاهی مرتبط، خارج از قاعده، با ..(که البته این طیف همیشه حق دارند) ، در بیمه آتیه سازان... با مدیریت یک اصلاح طلب!!!!!! استخدام کرد . والبته مدرک تحصیلی برادر بزرگوارشان مرتبط هم نیست
وای به روزی که نماینده شود
تیام از الیگودرز
Iran, Islamic Republic of
حاج پیشوا به چند دلیل از شانس موفقیت برخوردار است یکی ارتباطات گسترده ایشان در سطح استان و خارج از استان. دوم رویه اعتدالی وی با حفظ اصول و ارزشها و سوم تمکن مالی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور شاخصه و پرچمدار جریان انقلاب از بدو انقلاب تا کنون که می تواند تمام تجربیات ۳۷سال جمهوری اسلامی را با خود به میدان آورده و نقاط ضعفی را که دیگر نمایندگان در ادوار مختلف داشتند را برطرف نماید.
مهدي پور
Iran, Islamic Republic of
ازمیان این افراد دکتر مسعودی بهترین گزینه است
دين پرور
Iran, Islamic Republic of
این با بویر احمد سفلی باهم اتحاد درست می کنند و جناب اقای دکتر مسعودی را مورد حمایت قاطع خویش قرار خواهند داد
جهانبين
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی یک نیروی کار امد و شایسته است
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی محبوب
بویراحمد متحد
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوستان خوبم تحلیل های همتون و ارج می نهم اما عنایت بفرماییددوستانی فرمودند تو دولت اصلاحاتی نماینده اصولگرا کاری نمی تونه بکنه نمونه ساده اش باقای بزرگواری آیا کاری کرده یا نه ؟
آیا استاندار و معاونینش و سایر مدیران آیا از حوزه ایشون هست یا نه ؟
پس آنچنان ارتباطی به خط و خطوط سیاسی نداره نماینده اگه قوی باشه کار خودش و انجام میده ،بنابراین آقای هدایتخواه بهترین گزینه در شرایط کنونی واسه بویراحمد و دنا خواهد بود.متشکرم
دان سرشت
Iran, Islamic Republic of
مجلس نیاز به نیروهای شایسته و دارای تحصیلات اکادمیک و با تجربه مثل دکتر مسعودی دارد
باباملكي
Iran, Islamic Republic of
مسعودی مسعودی مسعودی مسعودی مسعودی مسعودی مسعودی مسعودی
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور -هدایتخواه و سید باقر موسوی تنها نجات دهندگان بویراحمد هستند
جمشید
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی فردی شایسته و کاردان می باشد که سالها در تهران با بزرگان کشور ارتباط داشته پس ایشان دارای تجارب فراوان می باشد که می تواند به کمک ابادانی استان بیاد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
محلس به نیروهایی همچون ایروان مسعودی نیاز مبرم دارد
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل فقط حاج زارع نماینده زحمت کش
علی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی .... وشتید.اگه خرامین بالاتر از چهار هزار رای داشت من مرد نیستم.تحلیل .. نکنید لطفا
مهران
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتز مسعدی
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایروان مسعودی معقول ومقبول
ولی
Iran, Islamic Republic of
آقا علی بهتره ناشناخته قضاوت نکنید .انسان باشید . همه میدونند سایر گزینه هااز نظر علمی و عقیدتی و توانایی و مردمی قویتر از سایر گزینه هاست .
ملا محمد
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که نیرویی معتدل و بامهارت مثل حاج دهراب پور یا دکتر هدایت خواه بتوانند آرای حوزه را بدست بیاورند
نصر من الله
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج دهراب پور
مهران
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی
محمد
Iran, Islamic Republic of
من از جریان اصولگرا و اصلاحطلب فقط حاج دهراب پور و سید باقر موسوی رو میشناسم که تشکیلاتشون بر اساس ساختار و برنامه ریزی خاصی میباشد .هر دوی انها توانمند ،فعال و دارای قدرت چانه زنی بالایی هستند حتی حاج دهراب پور ثابت کرده با توجه به اینکه هیچگاه جایگاه اجرایی دولتی نداشته ولی یک قدرت بلامنازه و کاریزما و فعال سیاسی قدریست.همیشه چه در جریان راست و چه در جریان چپ یک ضلع هدایتگر و مهره چین بوده است .جناب هدایت خواه نیز از توان بالایی برخوردارند ولی ادم .. .زارع با این همه دوندگی اصلا خروجی نداشته .ضمنا این رو صادقانه میگم این اقایانی که این همه اسمشون رو تو این کامنتها میارند بخدا اگه دهراب پور -موسوی -هدایتخواه-زارع همه بزارن رو هم هر کدمش ۱۰۰۰۰ هزار رای نمیاورند .الکی خودتون رو خسته نکنین و برای خودتون کامنت نگذارین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1