تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : ۱۲۷۸۷۶

حفاری‌هایی که با جان مردم بازی می‌کند/ بی‌خیالی ادارات بویراحمد

۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی بویراحمد موظف به ارائه گزارش عملکرد به شورای شهر هستند.
علی‌ علی‌پور امشب در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی در سطح معابر و خیابان‌های این شهر اظهار کرد: تمامی مردم از حفاری‌ها خسته شده‌اند و وضعیت شهر با وجود حفاری‌های صورت گرفته بسیار نابسامان است.alipoor
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به سخن گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند « مردم ولی‌ نعمت ما هستند» تصریح کرد: همه به عنوان مسئول و خدمت‌گذار باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
علی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه اگر حفاری در سطح خیابان‌ها و معابر صورت می‌گیرد بعد از اتمام کار آن را ترمیم و خیابان را هم‎سطح کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود، گفت: متاسفانه در بسیاری از معابر و خیابان‌ها برخی حفاری‌ها به امان خدا رها شدند که مشکلات متعدد جانی و مالی برای مردم ایجاد کرده است.
وی یکی از خیابان‌های که حفاری در آن صورت گرفته را خیابان تختی شهر یاسوج عنوان کرد و گفت: در این خیابان سه حفاری ایجاد شده که بعد از گذشت دو هفته به امان خدا رها شده و تاکنون دستگاه حفار اقدامی در این خصوص انجام نداده است.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه جلسه در راستای رفع مشکلات کنونی حفاری‌های موجود در سطح شهر چند پیشنهاد ارائه کرد و گفت: شهرداری به عنوان مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های حفار در زمان ایجاد حفاری استعلام لازم را از دستگاه‌های خدمات‌رسان بگیرند تا مشکلی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود.
علی‌پور، اطلاع‌رسانی دستگاه‌های حفار را مهم خواند و گفت: روند کار حفاری تشریح شود و با اتمام کار حفاری‌های ایجاد شده پر شوند.
وی تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان انتظار می‌رود که شورای شهر را به عنوان دستگاه ناظر بر امور ببینند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در تکمیل صحبت‌های خود تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند گزارش عملکرد خود را به شورای شهر ارائه دهند تا عملکرد آن‌ها توسط نمایندگان مردم مورد بررسی قرار گیرد.
علی‌پور خاطرنشان کرد: شورای شهر آمادگی همکاری با تمامی دستگاه‌های اجرایی را دارد.
صدور مجوزهای حفاری در بویراحمد منوط به تضمین منابع مالی باشد
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: صدور مجوز حفاری که از طرف شهرداری و دهیاری صادر می‌شود منوط به تضمین منابع مالی پروژه‌ها باشد تا زمان شروع و پایان آن مشخص باشد.
امشب کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد به ریاست سید کرامت‌الله فرج‌زاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد و با حضور دستگاه‌های عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان را مهم خواند و گفت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و حفار که کاری را به صورت نیمه تمام رها می‌کنند قابل قبول نیست.
فرج‌زاده سلامت، امنیت و آسایش مردم را از اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان عنوان کرد و گفت: هر دستگاهی بر حسب وظیفه باید به امنیت  آسایش مردم توجه داشته باشد و کارهای حفاری شده را نیمه تمام به امان خدا رها نکنند که چنین کاری خود باعث صلب آسایش شهروندان خواهد شد.
این مسئول با تاکید بر اینکه به عنوان مسئول خدمت‌گذار هستیم و منتی بر مردم نداریم، گفت: حفاری‌ها خسارت جانی و مالی دارند که انتظار می‌رود کارها با دقت و حساسیت بیشتری صورت گیرد تا خدای ناکرده با مشکلی مواجه نشویم.
وی در ادامه با اشاره به حفاری‌های صورت گرفته و در دست اقدام تصریح کرد: دامنه حفاری‌ها گسترده بوده و در فصل بارندگی قطعا حجم خرابی‌ها و آسیب‌دیدگی مردم نیز زیاد می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ضمن تاکید مجدد به دستگاه‌های حفار در عملیات اجرایی حفاری‌ در سطح شهر تصریح کرد: دلیلی ندارد دستگاه حفاری انجام دهد و آن را به امان خدا رها کند تا شهروندان ما را با مشکلاتی مواجه کنند.
فرج‌زاده بیان کرد: صدور مجوز حفاری در سطح شهر و روستاها از طرف شهرداری و دهیاری منوط به تضمین منابع مالی پروژه‌ها باشد تا زمان شروع و پایان آن مشخص و در بازه زمانی اعلام شده مراحل اجرایی پروژه به اتمام برسد.
این مسئول تأکید کرد: در صورتی که پروژه‌ای اعتبار لازم را داشته باشد می‌تواند کار را شروع کند در غیر این صورت نباید اجازه شروع کار به آن داده شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد، کمیته حفاری را مهم خواند و گفت: این کمیته باید به سیاست‌ها و برنامه‌های اصولی و کارشناسی شده منجر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1