تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب : ۱۲۷۳۰۰

زینل زاده: تخلف باید ثابت شود تا برخورد کنیم

۴۸
۰
کبنا ؛شهردار گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مورد پروژه های درحال انجام و دستور شهرداری در سال جاری اظهار داشت: دیدگاه کلی شورای شهر در این دوره و همچنین شرح کار ما عدالت نسبی جهت توزیع کارهای عمرانی و خدماتی در سطح شهر گچساران می باشد.
زینل زاده بیان کرد: هدف ما تکمیل پروژه های عمرانی و همچنین به بهره برداری رساندن پروژه هایی که از سنوات گذشته شروع شده که در این خصوص آسفالت سطح شهر گچساران و محلات و خیابانهای که فاقد آسفالت هستند در اولویت می باشند.
وی با اشاره به اینکه دو منطقه در گچساران نیاز به زیر سازی و آسفالت دارند، افزود: شهرک رزمندگان از مدرسه علامه طباطبایی تا آبگرمو که در حال حاضر ماشین آلات شهرداری در محل مستقر و مشغول فعالیت می باشند که امیدواریم در ۴۰ روز آینده این پروژه به بهره برداری برسد. که در همین راستا آسفالت کوی ۱۰۸ دستگاه هم در دستور کارمی باشد، که مشکل این منطقه هم بزودی مرتفع خواهد شد و این کار ، کار بزرگی برای شهرداری محسوب می شود. که جمعا قریب به ۱۰۰ هزار متر مربع حجم آسفالت این پروژه ها می باشد.
شهرداری گچساران تصریح کرد: تکمیل آسفالت شهرک بهارستان، از بلوار میدان فردوسی تا شهرک هدایت و کوچه های فرعی از مهمترین پروژه های از سنوات قبل بوده، که آنرا اجرایی خواهیم کرد. و همچنین آسفالت بلوار ۳۵ متری کارکنان دولت، کوی فرهنگیان، رینگ جنوبی کارکنان از دیگر پروژه های در دستور کار در سال جاری می باشد.
زینل زاده یکی دیگر از پروژه های در حال اجراء را تخریب و نوسازی جداول در بافت فرسوده و خیابان های شهید مدرس، کیامرثی، امینی نام برد و افزود: با توجه به اینکه جداول این مناطق از نظر منظر و همچنین بهداشت برای شهر مشکل ایجاد کرده بود ما را بر آن داشت که این پروژه را دردستور کار خود قرار بدهیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در کوی رادک در حال پیاده رو سازی هستیم و همچنین هر جا که فضا اجازه بدهد کاشت نهال را خواهیم داشت و انشاء الله تا پایان دوره چهارم شورا تلاش مضاعفی در راستای کاشت نهال و درخت و اینکه سعی خواهیم کرد: که فضای سبز را به عرصه خیابانها و کوچه ها شهر بیاوریم.
زینل زاده مطرح کرد: توسعه پارک شهدای گمنام و دریاچه مصنوعی مهمترین پروژه های فضای سبز در استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین از نظر چشم انداز و زیبایی در جنوب کشور است.که با جدیت در حال اجراء می باشد.
شهردار در مورد تکمیل پارک بانوان که بهترین فضای سبز برای بانوان در استان که مشتمل بر زمین ورزشی چند منظوره، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکی و دوچرخه سواری و وسایل ورزشی و تفریحی می باشد. اشاره کرد، و گفت: پارک های شهرک هدایت، پل بردستانی، پشت استادیوم تختی، کارکنان دولت ۳ شمالی از دیگر پروژه های در حال انجام شهرداری می باشد.
وی در مورد یکی از طرح ها که متمایز با سایر طرح ها می باشد اشاره کرد و عنوان کرد: تکمیل جاده سلامت که از باغ فردوس آغاز و تا پارک جنگلی ادامه پیدا خواهد کرد که در حال حاضر جاده دسترسی دیگری از طریق کوچه ۳ شمالی به این جاده اتصال پیدا خواهد کرد که اکیپ امانی شهرداری با تمام توان در حال اجرا این پروژه می باشند.
زیتل زاده تصریح کرد: کانالهایی در سطح شهر، کوی ۱۰۸ دستگاه و کارکنان دولت جنوبی دردستور کار ما می باشد.
شهردار گچساران در جواب سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد که نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بعضی از پروژه ها را به عنوان تبلیغات در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و اعلام کند. که اعتبار این پروژه ها را خودش تامین کرده است؟ اظهار داشت: رویکرد ما در شهرداری کار خدمات رسانی و عمرانی و اجرایی بوده و بحث عدالت در توزیع فعالیت های عمرانی و خدماتی است و تا کنون هیچ تبلیغاتی از طرف شهرداری و شورای شهررقم نخورده است، اما قطعا هر فرد حقیقی یا حقوقی همکاری و یا کاری انجام بدهد از دید مردم پوشیده نیست و نیاز به تبلیغات هم ندارد.
زینل زاده همچنین در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه دو دید گاه در شهر وجود دارد که یک گروه معتقد هستند که تاجگردون نماینده مردم گچساران با آوردن بودجه در اجرایی کردن پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده و گروه ای اعتقاد دارند که شهرداری با گرفتن عوارض های قانونی و ... و با هزینه کردن آن باعث زیبایی شهر گچساران شده است، عنوان کرد: هر دو بحث در اجرای پروژ ه های شهرداری مهم و تاثیر گذر می باشند.اعتبارات تملک، نفت، ماده ۱۸۰ تزریق شده و هم درآمد که در بودجه شهرداری وجود دارد و همچنین فعالیتی که اکیپ امانی و پرسنل شهرداری و در نهایت دیدگاهی که در شورای شهر گچساران در ارتباط با این موضوع وجود دارد تاثیر گذار است.
شهردار در مورد معضل ترافیک و احداث پارکینگ اظهار داشت: احداث پارکینگ در محل ساختمان های جهاد کشاورزی (خیابان عمران) احداث شده و همچنین ساختمان فرمانداری سابق برای احداث پارکینگ و رفع این معضل خریداری شده، که تخریب آن نیاز به یک پروسه دارد که فرآینده آن طی شده است. که انشاءالله در ماههای آینده تخریب و به پارکینگ تبدیل خواهد شد.
زینل زاده در مورد مسائل و اتفاقات اخیر در شهرداری عنوان کرد: بطور کلی کنترل و نظارت لازمه بحث مدیریت است یعنی در کنار کارهای اجرایی همیشه ممکن است خطاهایی هم باشد که کنترل و نظارت باید باشد تا جلوی خطا ها گرفته شود. بهرشکل اگر تخلفی درشهرداری صورت گرفته باشد درحد و حدود آن تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد. اما لازمه آن اینست که جرم در مراجع قضایی اثبات شود و اگر اثبات شود ما هم خواهان برخورد با آن هستیم.
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
انگار خواب تشریف داشتید بعداز ۴ روز خبررو پخش کردین این خبر رو..... ۴ روز قبل زده بود در ضمن کپی کردن کار بسیاربدی است یک بار هم عرضه داشته باشین خودتون بنویسن
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشد به شهردار پر تلاش
لطف کنید به خیابانهای مجتمع ادارات توجه داشته باشید از جلوی تامین اجتماعی و جلوی اداره ثبت اسناد کلا چاله چوله شده .با تشکر
همشهري
France
تکمیل پروژه ها به هر قیمتی و حقوق شهروندان دو روی یک سکه است ، که متاسفانه در دوره مدیریت آقای زینل زاده با بی توجهی و عدم آگاهی شورای شهر و مسئولین ظلم بزرگی بر مردم شریف گچساران روا شد.
جناب شهردار محترم با تعیین نرخ عوارض شهرداری بسیار نامتعارف که در مقایسه با شهرهای بزرگ کشور هم بسیار شوکه کننده می باشد، سعی در تکمیل پروژه های شهری نمود که نرخ به روایتی ۹۰ برابر شهر مشهد و ده ها برابر نرخ های شهر هایی بزرگی مانند شیراز و اصفهان و... می باشد. که باعث اجحاف و ظلم بزرگی به مردم مظلوم این شهر گردید که بی خبر از همه جا ، مجبور به پرداخت ارقام نجومی برای گرفتن عوارض شدند که در مقام اعتراض چیزی جز تندخویی و عبارت "همین که هست می خوای نساز" شده اند.
همچنین در دوره تصدی ایشان به حمداله با توانایی و درایت نماینده محترم بودجه مناسبی جهت پروژه های شهری اختصاص یافت که نمود بسیار خوبی در شهر پیدا کرد ولی متاسفانه در این نوسازی شهر ، این ظلم بزرگ بر مردم این شهر محروم در سایه قرار گرفت که باعث رکود هر چه بیشتر در ساخت و ساز های شخصی و بخش خصوصی گردد.
تحرک و پویایی هر دو بخش خصوصی و دولتی لازمه شکوفایی شهر می باشد ، نمی توان به بهانه تکمیل پروژه های دولتی ، بخش مردمی و خصوصی را به سلاخ خانه برد.
امیدوارم اعضای شورای شهر ، فرماندار محترم ، نماینده شریف و مسئولین محترم پس از بررسی و اطلاع از صحت موضوع ، هر چه سریعتر از ادامه این ظلم بزرگ جلوگیری کنند.
با سپاس
morteza
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شهردار محترم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب خدمت شهردارمحترم جناب مهندس زینل زاده و تشکر فراوان از خدمات انجام شده وزحمات شبانه روزی ایشان .مهندس عزیز در رابطه با احداث کانال آبهای فصلی وآسفالت خیابان اصلی در محله جزیره چشم به راه عنایات جنابعالی هستیم. اهالی ساکن در جزیره
مهندس
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما جناب شهردار شیر مادرت حلالت
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
چرا دست به عصا صحبت میکنی .یا نماینده ویا خودت ویا بودجه شهرداری .خیلی .. هستی.
به دلیل ... در هر دوره ای که آمده اید .. روی داده .نگونه اون بار ۸ نفر هر نفر میلیاردی خوردن وآب رویش هیچ به هیچ .تازه اونها همه را بد میبینند.به غیر خودشان .
این بار هم اختلاسهای سری جدید.
این بی مدیریتی ونالایق بودن یک مدیر را میرساند که جاهای که باید باشد دخالت ونظارت کند نیست . و جاهای که نباید باشد هست وباعث دلسردی ودخالتهای نابه جا میشود.جدیدا تعریف اکیپ امانی را میدهد مگه خبری هست
یعنی بقیه کار نمیکنند.خددددددددددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااا
تماشاگر٢٢
Iran, Islamic Republic of
باسلام و خسته نباشی خدمت شهردار عزیز.لطف کنید ی فکری ب حال,چهار راه شهرک نفت کنید ک چند ماهه ب کندی زیاد در حال اجراست,صدای همه رو در اورده.٣تا کار گر,همراه یه بنا درحال کار هستند و هر روز ی قسمتشو کار میکنن که مثلا نشون بدن کار داره خوب پیش میره,مردم اینچیزارو به خوبی میفهمن,لطف کنید تعداد نیرو هارو بیشتر کنید تا کار هر چه سریعتر به پایان برسه انشاالله.هرچند با این وضعیت تا یکسال دیگه هم تمام نمیشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عکاشه ...درود بر قلندری بابت حمایت از شهردار سختکوش و تلاشگر شهرمان گچساران..دستتون درد نکنه.
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دوست عزیز و همکلاسی دوران دبیرستانی.اگه امکان داره فکری هم برای اسفالت کوچه های شهرک هدایت بکنید..
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شهردار عزیز و نستوه:
جناب مهندس زینل زاده ،بر هیچ کس پوشیده نیست خدمات بزرگ و پیگیر شهرداری و شورای شهر محترم در این دو سال اخیر ، جنابعالی با مدیریت مدبرانه شهر و دیارمان را به سمت ابادی سوق داده اید . فقط نکاتی وجود دارد که توجه به ان می تواند ارزش دو چندانی به کارهای انجام شده بنماید :
- استفاده از نخبگان و تئوریسن های شهری جهت همفکری
- استفاده از فراخوان شهری قبل از تصمیم گیری در رابطه با هر پروژه عمرانی که ابزار ی ایست جهت استفاده از ایده های مختلف به صورت مثال میتوانستیم با استفاده از طرحی نو در تعویض جداول بلوار ولی عصر زیبایی بیشتری به این بلوار بیفزاییم و از این کار سنتی جلوگیری کنیم
-افزایش رو شنایی بلوار ولی عصر که میتواند شهر راه از این حالت رخوت در بیاورد
- ایجاد معابر جایگزین به جای کانال های شهری
- استفاده از تجارب دیگر شهرداران کلان شهرها جهتحل گره های شهری
از شما نسبت به عملکرد مثبتتان تشکر و استفاده از افراد صاحب سلیقه را متذکر می شویم
با تشکر .حبیبی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب زینل زاده
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر اردلان خان زینل زاده خداقوت خسته نباشی دلاور دوستت داریم
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام و احسنت بر شهردار کار بلد و پاک دست شهرمان
زهره و ندا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس زینل زاده..ما مردم کوی کارکنان دولت از زحمات شما سپاسگذاریم.
قاطعیت
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس از اینکه جلوی اختلاس و برگرداندن حق شهروندان گچساران رو گرفتین تشکر ..حالا نوبت نهادهای قضایی و ..شهرمان میباشد تا مردم ببینند تا با متخلفین چطور برخورد میکنن..
شبنم
Iran, Islamic Republic of
شهردار خوبی هستی.
اخلاق مداری
Iran, Islamic Republic of
کاش اخلاقت مردمی بود در کنار سایر خصوصیات خوبت مهندس..کاش اخلاقت خوب بود..از زحماتتون سپاس
ناظر
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شهردار و عوامل شهرداری به خاطر زحماتشون
فقط یه انتقاد اینکه سعی کنید کاری رو که شروع می کنید سریع و البته با کیفیت خوب تمومش کنید و بعد پروژه بعدی رو شروع کنید. و البته نظافت خیابان ها و جداول و اماکن شهر که وظیفه اصلی شما است و به طور مستقیم بر سلامت افراد شهر تاثیر دارد نادیده گرفته نشود و پشت این کار های عمرانی گم نشود.
باز هم تشکر از کسانی که با نیت پاک قصد اعتلای گوشه ای از ایران اسلامی را دارند
سید
Iran, Islamic Republic of
چطور یکی از معاونین شما اجازه ی غیرقانونی ساخت خونه ای در به حیاتتی رو میده که تو کوچه ی در به حال است
كارمند
Iran, Islamic Republic of
تکمیل پروژه ها به هر قیمتی و حقوق شهروندان دو روی یک سکه است ، که متاسفانه در دوره مدیریت آقای زینل زاده با بی توجهی و عدم آگاهی شورای شهر و مسئولین ظلم بزرگی بر مردم شریف گچساران روا شد.
جناب شهردار محترم با تعیین نرخ عوارض شهرداری بسیار نامتعارف که در مقایسه با شهرهای بزرگ کشور هم بسیار شوکه کننده می باشد، سعی در تکمیل پروژه های شهری نمود که نرخ به روایتی ۹۰ برابر شهر مشهد و ده ها برابر نرخ های شهر هایی بزرگی مانند شیراز و اصفهان و... می باشد. که باعث اجحاف و ظلم بزرگی به مردم مظلوم این شهر گردید که بی خبر از همه جا ، مجبور به پرداخت ارقام نجومی برای گرفتن عوارض شدند که در مقام اعتراض چیزی جز تندخویی و عبارت "همین که هست می خوای نساز" شده اند.
همچنین در دوره تصدی ایشان به حمداله با توانایی و درایت نماینده محترم بودجه مناسبی جهت پروژه های شهری اختصاص یافت که نمود بسیار خوبی در شهر پیدا کرد ولی متاسفانه در این نوسازی شهر ، این ظلم بزرگ بر مردم این شهر محروم در سایه قرار گرفت که باعث رکود هر چه بیشتر در ساخت و ساز های شخصی و بخش خصوصی گردد.
تحرک و پویایی هر دو بخش خصوصی و دولتی لازمه شکوفایی شهر می باشد ، نمی توان به بهانه تکمیل پروژه های دولتی ، بخش مردمی و خصوصی را به سلاخ خانه برد.
امیدوارم اعضای شورای شهر ، فرماندار محترم ، نماینده شریف و مسئولین محترم پس از بررسی و اطلاع از صحت موضوع ، هر چه سریعتر از ادامه این ظلم بزرگ جلوگیری کنند.
با سپاس
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مجموعه شهرداری و شورای شهر تقاضا دارم علاوه بر آسفالت بلوار روبروی علامه کوچه های پشت مدرسه علامه نیز اسفالت شوند و علاوه بر انجام کارهای عمرانی نسبت به زیباسازی شهر از جمله یکدست زنگ کردن جدولها،درب مغازه ها،گلکاری و روشن کردن تکلیف خیابان بلادیان و ورودی و خروجی شهر تا چند کیلومتر درختکاری و گلکاری بشه و نسبت به مجوزات ساخت زمین از جمله نقشه، پروانه و پایان کار خیلی خصوصاً اقشار فقیر و کم درآمد
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
اگر تخلف ثابت شد دادگاه اقدام می کند برادر جان الان باید کمک کنیم دزدان تا دست شان رو بشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای زینل زاده واقعا متخصص و خستگی ناپذیر هستن . خدا قوت مهندس
کارمند بانک
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس خسته نباشید امیدواریم ۴ سال آینده هم شهردار باشید تا گچساران ب چهره ی خوبی برای شهروندانش تبدیل شود..پاکدستی...سیاست زدگی...توجه نکردن به حاشیه ها ...از اصول خوب مدیریتی مهندس زینل زاده میباشد.
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
مهندس پرسنل سهرداری جدیت در تکریم ارباب رجوع ندارند..خواهشن رسیدگی فرمایید.از زحماتتون نهایت تشکر را داریم.
فرهنگی آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
شهردار گچساران مشاوران قوی و کار بلدی دارد و مطمئنا موفق خواهد شد.
کارمند شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد میشد....یکم اخلاقتو خوشرو تر کن.
اجباری
Iran, Islamic Republic of
بازهم اسمی ازمحله سادات نیست انتخابات نزدیکه اهالی سیاسیون
سید یداله افضلی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهردار محبوب وپرسنل وشورای شهر
فلکه زندان وفضای سبز جهت نشستن ملاقات کنندگان وروکش آسفالت کوچه های بلوار بعثت وسنگ فرش آنها یادتان نرود.در برنامه هاتون بگنجانید نامه مردمی هم نوشته شتده وتحویل مهندس فرمانی شده.
یداله
Iran, Islamic Republic of
جناب که کامنت گذاشتی برا مجوز ساخت و ساز..چرا برای .... شهرداری که توسط...انجام شد دلت نمیسوزه
یلداو سوسن
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده ی پیشنهاد....ی مشاور امور جوانان کنارت باشه موفق تری
کارمند اداره دارایی
Iran, Islamic Republic of
مهندس از زحماتتون سپاسگذاریم.کارات خوبن ولی تبلیغاتتون ضعیفه
مهتاب..نگین..مریم..محبوبه..لیلا..نیلوفر..آتوسا..شیرین..فلورا
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاده پارک بانوان رو زودتر برای ما خانمهای شهرستان افتتاح کنید..خیلی از خانمهای گچساران منتظر افتتاح پارک نشسته ایم..سپاس از زحمتهای شبانه روزتون.
پیمان ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
قدر زحمات شبانه روزی با این امکانات کم شهرداری ی شهرستان کوچک و با این فشارهای بیرونی و سیاسی با این پرسنل که اکثرا غیر متخصص میباشند و با این کارشکنیها و با این حسادتها و زمینه ی ناهموار قدر کارهای شبانه روزی و پیگیریهای ساعتی شما رو فقط قدر شناسان و کار بلدان و خیلی از مردم گچساران مطمئن باش میدانند مهندس زینل زاده..احسنت به این پشتکار خدمت به شهر مان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شخصا از مهندس بلوطی که فکر کنم از ارشد ترین مهندس شوراست،شنیدم که تا چند ماه آینده قطعا عوارض کم خواهد شد
صالحی
Iran, Islamic Republic of
سلام خانواده اقای زینل زاده همگی باعث افتخار برای شهرستان هستند.دس مریزاد به سرکار خانم بخشایی به خاطر تربیت چنین افرادی.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آقای زینل زاده کمتر مردم را اذیت کن.
رادک
Iran, Islamic Republic of
مهندس زینل زاددرودفراوان برشماجاده آبشیرین پائین ترازفنی وحرفه ای احتیاج به زیرسازی وآسفالت داردوهرکس زحمات وکارهای شمارانادیده بگیردونبیندازکم لطفشان می باشدولی مردم شربف گچساران زحمات شبانه روزی شما رامی بینن ودرمقابل زحمات وچهره خسته وپاکتان درود می فرستنداگربعضی مئسولین فعالیت پاک وبی منت شماراداشتندگچساران که هیچ ایران راگلستان می کردندخسته نباشید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی جناب شهردار . اما این همه دست انداز از اول ۱۰۸ دستگاه تا پارک جدید ۱۰۸ نیاز نبود . قریب به ۹تا است برسی شود لطفابا تشکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چه فایده شما این همه هزینه می کنید فضای سبز ایجاد میکنید بزهای اقای نوشادی انها را میخورند چون میرسی یا نارگ موسا یه می ترسی چیزی بهش بگی دوما مردم را هم نابود کردی از بس که پول ازشون گرفتی البته خوی ورگ خان در بدن داری
دلاور
Iran, Islamic Republic of
واله زینل زاده و بنی بشر زلش نیره
سفیه
Iran, Islamic Republic of
من لم یشکرالمخلوق لم بشکرالخالق
از شهردار کاردان ،دلسوزو محترم مهندس زینل زاده کمال تشکر راداریم.

خواهشاً و ملتمسانه استدعا داریم در برابر متعرضین به بیت المال کوتاه نیایید این مورد از کارهای عمرانی کمتر نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اقای زینل زاده را شهردار خوبی کرده است
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
کارهای نیمه کارتون مهندس خیلی زیاده
خجالت
Iran, Islamic Republic of
شهردار ...
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
شهردار عزیز برای اینکه از اتهام گرفتن عوارض زیاد بخصوص در امور ساخت و ساز مبری شوید
تلفیقی از نرخ شهرهای مجاور مثلا بهبهان ، نورآباد ، یاسوج و . ........ را در دوگنبدان
جاری بفرمایید حیف است شما به این مقوله پاسخ قانع کننده ای ندهید. اگر شفاف سازی بشود
مردم به این شایعات توجه نمیکنند .
شهرک هدایت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شهردار چرا اقدام مثبتی در مورد بهسازی فضای شهرک هدایت صورت نمی گیرد، با توجه به اینکه این شهرک ورودی شهر است و با توجه به وجود تپه های اطراف مخصوصا ورودی شیراز به گچساران چرا اقدامی برای ایجاد پارک و فضای سبز صورت نمی گیرد؟ چرا اقدامی جهت راه اندازه پارک محله ای واقع در کوچه ۴ هدایت صورت نمی گیرد؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1