تاریخ انتشار
شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : ۱۲۷۲۷۹

لاهوتی: تا چه بازی رخ نماید بیدقی خواهیم راند

۴۷
۰
کبنا ؛سیدقادر لاهوتی از اصلاح‌طلبان کهگیلویه در گفت‌وگویی با رسانه‌ها به برخی از سئولات پاسخ داده است.
نامزد احتمالی چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا مدتی است در مجالس و محافل به غیر از همایش اخیر اصلاح طلبان در شهرستان چرام حاضر نمی‌شدید، گفت: «رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی* وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی* وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِّن لِّسَانِی * یَفْقَهُوا قَوْلِی، پیش از پاسخ به سؤال شما، لازم می‌دانم پس از عرض سلام خدمت خوانندگان شما و همه‌ی آحاد مردم، از شما و اصحاب رسانه تشکر کنم. در پاسخ به سؤال شما هم باید عرض کنم که در دوران هشت ساله‌ی دولت آقای احمدی‌نژاد، جز در متینگ‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و آن هم علیه ایشان و لهِ رقبا، شرکت نداشتم و پس از استقرار دولت‌هایشان نیز، چون خط متحرک پرگار، بر کنار می‌رفتم».
lahoti
*با وجود محدودیت در دولت فعلی، همه‌جانبه از دولت حمایت کرده‌ایم
سید قادر لاهوتی در ادامه به برخی محدودیت‌های خود و تیم فکری‌اش در دولت فعلی نیز اشاره کرد و افزود: «در دولت فعلی که دو سال از استمرار آن می‌گذرد نیز نه‌تنها بنده بلکه بسیاری از طایفه‌ی فکری این حقیر، در سطح کلان، علی‌رغم محدودیت‌هایی که برای تحقق وعده‌هایِ داده‌شده داشتند و نتوانستند جامه‌ی عمل بپوشانند اما همچنان با حمایت همه‌جانبه خود از دولتمردان، همواره مترصد اوضاع بودیم تا به فضل الهی دولت ایشان با ظرافت‌کاری‌های ظریف و رهنمودهای داهیانه‌ی مقام معظم رهبری، یکی از وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود را -یعنی پروسه‌ی هسته‌ای که سرآغاز یک مقدمه‌ی ارتباط با دنیای خارج است- با زحمتی نفس‌گیر و به‌تعبیر رهبر انقلاب نرمش قهرمانانه، به انجام رسانید و دمی در نای مردم دمید و انشاءالله به وعده‌های دیگرشان نیز عمل نمایند‌‌‌‌. این موضوعات، انگیزه‌ی حضور امثال من در مسایل سیاسی را در کشور، دوچندان ساخته است».
*دلایل لاهوتی، برای حضور به‌ظاهر کم‌رنگ خود در محافل سیاسی
این استاد دانشگاه، دغدغه‌های تحصیلی و نیز مشکلات شخصی را از دیگر دلایل حضور به‌ظاهر کم‌رنگ خود در دنیای سیاست عنوان کرد و گفت: «یکی دیگر از علل حضور به‌ظاهر کمرنگ بنده در مجامع و محافل، مشکلات شخصی و اشتغال به تحصیل بود که برخی از عمرم بر سر آن رفت».
حضورم در مجالس مشروط به پذیرش مسئولیت‌هایی می‌شد که مقدور نبود!
وی اضافه کرد: «حضور در محافل و مجالس در دولت احمدی نژاد منوط به پذیرش مسؤلیت در دولت ایشان بود که برای من چنین چیزی مقدور نبود».
لاهوتی بیان کرد: «از دیگر علت‌ها در آن آشفته‌بازار سخنِ گوهربار مولایم علی (ع) مد نظرم بود که در چنین مواردی باید مانند کره شتر دوساله بود که نه پشت داشت که سواری دهد و نه پستان که شیر دهد».
* لحظه‌ای زبانم از بیان آنچه حق می‌دانستم باز نایستاد
کاندیدای اداوری حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی در ادامه به‌ نوعی با تأکید بر فعالیت‌های مختلف و مؤثر خود، پشتِ بُعدِ ظاهری کم‌رنگِ حضورش در محافل، تصریح کرد: «نکته‌ی مهمی که باید در این مبحث بگویم این است که کار سیاسی و فرهنگی، تنها به حضور فیزیکی صِرف نیست. جلوه‌های مختلفی دارد و بنده لحظه‌ای از حرکت در راستای هدفم دریغ نداشتم؛ در مجامع علمی و کلاس درس در سطوح مختلف دانشگاهی، زبانم از بیان آنچه حق می‌دانستم باز نایستاد و در عین حال در مراسمات مردمی همواره در کنار آنان بوده و هستم».
*تشبیه شرایط فعلی لاهوتی به تصمیم دکتر شریعتی
اگرچه این فعال اصلاح طلب ترجیح داد به برخی از سوالات در شرایط فعلی پاسخ ندهد اما  وی در پاسخ به سؤالی پیرامون احتمال حضورش در رقابت‌های انتخاباتی پیش‌رو، خاطرنشان کرد: «سؤال شما، من را به‌یاد گفته‌ای از دکتر علی شریعتی (رحمته‌الله) انداخت. وقتی این شخصیت بزرگ برای ادامه‌تحصیل از طریق بورسیه نخبگان عازم فرانسه شد از او پرسیدند که علاقه‌مند به کدام رشته‌ی تحصیلی هستید و وی می‌فرماید که میل شخصی و علاقه‌ی قلبی‌ام فلسفه است ولی ضرورت زمان ایجاب می‌کند در رشته جامعه‌شناسی و تاریخ ادیان ادامه تحصیل دهم. بنده نیز در شرایط فعلی بدون شباهت به آن فقید نیستم؛ ارادت قلبی و میل شخصی‌ام جز شب‌مطالعه و روز درس نیست و چقدر این رباعی خواجه نصیر گویای حال من است:
لذات دنیوی همه هیچ است نزد من / در خاطر از تغیر آن هیچ ترس نیست
روز تنعم و شب عیش و طرب مرا / همچون شب مطالعه و روز درس نیست
ناگزیر به استعمال نسخه بزرگان اصلاحات در کشور هستم
این استاد دانشگاه  در ادامه گفتگوی خو، ادامه داد: «حاق مطلب این است؛ چارچوب سیاسی بنده بر اساس کرامت انسانی و اصلاح فرهنگی مبتنی بر خودسازی است و سیاست به مفهوم مصطلح آن مشارکت در قدرت، ابزاری است برای حصول به این فرایند؛ لذا دوست دارم در این برف‌ریز عمر با دو یار زیرک و فراغتی و کتابی و گوش چمنی، عمر را سپری کنم ولی بنا به رهنمودهای بزرگان اصلاح‌طلب در کشور و صلاحدید دوستان و شرایط خاص نسخه‌ای تجویز شد که بنده هم ناگزیر از استعمال آن هستم».
* برای کاندیداتوری ثبت‌نام می‌کنیم
نامزد احتمالی انتخابات مجلس، به تشریح پیشنهاد اصلاح‌طلبان در کشور پرداخت و افزود: «بناست که انشاءالله امثال بنده و دوستان دیگر همفکر آماده‌ی ثبت‌نام باشیم و چندین نفر که حداقل بیسِ صلاحیت را دارند اعلام حضور کنند و موازی با هم به جلو برویم و به‌قول حافظ؛ «تا چه بازی رخ نماید بیدقی خواهیم راند»، حرکت کنیم تا انشاالله به آستانه‌ی انتخابات نزدیک شویم و بعد از آن بر حسب خرد جمعی و نظرات شورای محترم راهبردی، همه در هم ادغام و خروجی و فرایند آن به وحدت نیروها و شخص واحد بیانجامد».
*همفکرانم را به رعایت اخلاق و حفظ روحیه‌ی رفاقت با رقبا دعوت می‌کنم
فرماندار اسبق گچساران، در پایان، یاران سیاسی خود را به ترجیح منافع مردم به منافع شخصی در رقابت‌های انتخاباتی دعوت کرد و بیان کرد: «در این راستا از همه‌ی نیروهای اصلاح‌طلب خواهانم از هواهای نفسانی و منافع شخصی و آنی بپرهیزند و برای اینکه انتخاباتی سالم در سایه‌ی امنیت ملی و منطقه‌ای داشته باشیم با رقبا و جناح مقابل فکری ضمن رقابت، رفاقت و خوش‌اخلاقی را نیز فراموش نکنیم؛ الله و بس و باقی هوس…».
-------------------------------------------
گفت‌وگو از: محسن تباری

------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پیروز باشید
s,ah
Iran, Islamic Republic of
راستی جریان بغرنج اداره بهزیستی به کجا انجامید ..کبنا جان که از خبر خودت هم فرار میکنی
سیبا
Iran, Islamic Republic of
تباری بهزیستی چه شد؟؟؟؟؟
غریبه آشنا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر محسن درود بر لاهوتی
دانشجو23ساله
Iran, Islamic Republic of
درودبر لاهوتی باهوش
ما همیشه حمایتت می کردیم ومی کنیم امیدواریم ادم های مانند شما وتاجگردون سکاندار این مملکت بشین تا ازاین وضعیت در بیاییم
تاجگردون لاهوتی دوستتون داریم
بهلول
Iran, Islamic Republic of
درود بر لاهوتی . با این مصاحبه بوی اتحاد اصلاحطلبان در فضای شهرستان کهگیلویه پراکنده شد . از همه اصاحطلبان خواهش دارم : دست در دست هم دهید به مهر _ خانه شیطان را کنید ویران
رجا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جان خواهد گرفت اصلاحات در کهگیلویه و استان
استوار بر اندیشه
مرد روزهای سخت

بیاد میارم که در سال ۸۶ گفتید
چنین نمانده و چنین هم نخواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
چندین نفر که حداقل بیسِ صلاحیت را دارند


base برا استاد ادبیات خوب نیست از واژه بیس استفاده کنند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اغاجان شمابه وحدت نمیرسیداگه برسیدهم پیروزمیدان نیستید
سید باید بماند و رقبا کنار رود
Iran, Islamic Republic of
آفرین... ما که در بویراحمد آماده خدمت گزاری هستیم و هرزمان دستور فرمودید عازم کهگیلویه بزرگ می شویم برای اطلاعت و فرمانبرداری سید بی بدیل خوبی ها... عقب نشینی یعنی خط بطلان کشیدن بر ۲۰ سال رنج و مشقت و |آقای رقیب هم جناحی باید کنار رود..االه و بس باقی هوس
Iran, Islamic Republic of
احسنت همشهری شکست قطعی است
Iran, Islamic Republic of
احسن برشما انشاالله که پیروز وسربلندباشید
میرزا
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابرمرد مقاوم که دین را به معنای واقعی با مولوی اموخت ، هرگز سر خم نکرد برای مطاع دنیوی ،همواره با مردم هست ۳۵ ساله
اکنون زمان ان رسید که بیایی و هم نوا شوی با مردمان بی نوای سرزمینت
درود بر شما .خوش امدی
دوستی از ویراحمد کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
با توکل به خدا نیت ظاهری شما را می پذیرم.امیدوارم در ادامه همچنان تابع نظر جمع باشید ولو اینکه نظر شخص جنابعالی پذیرفته نشود. بنابراین آرزوی پیروزی برای این جریان دارم
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی هیچ مالی نیست و هیچ محبوبیتی هم نداره. این دور هم از همه دوره های قبلی کمتر رای میاره. بزرگواری خیلی ازش محبوبتره.
اصلاح طلب بهمیی گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
جناب به جدت قسم دو دور با اعضاء خانواده و فامیل به حضرتعالی رای دادم اما الان و هیچ کاری هم برایمان انجام ندادی اگه هم کار ازت خواستیم حاضر نشدی حتی زنگ یزنی میگفتی مطلبت را برایم پیام کن تا من برا فلانی هم پیام کنم و با این اوصاف حقیقت بنده ازتون بیزارم اصلا کار با پیام حل نمیشود نمیدانم چطوری میخای نماینده بشی و همه این افراد دور بعد با حضرتعالی نیستند(۵۰۰ نفر)
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا از بهزیستی هم بگید ،مدیری که توانایی تعویض انتخاب زیر دستشو نداره استعفا بده ... پست داشتن به هر قیمتی نمی ارزه ....
افضل
Iran, Islamic Republic of
این مصاحبه دیروز در سایت ریواس کار شد
zareian
Iran, Islamic Republic of
زاگ وب مرکز رتبه بندی استانی وب سایت های کشور ,جدیدترین رتبه بندی وب سایت های استان کهکیلویه و بویر احمد را منتشر کرد.
سایت شما در جمع برترین ها قرار گرفت.
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری خیلی خیلی کارآمدتر و باتقواتر و صادقتر از اینهاست. شک نکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
خدمت اصلاح طلب بهمئی.
از احوالی که تعریف کردین از خودتون باید بگم شماها فرصت طلبین نه اصلاح طلب.
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار سادگیت زیباست ...
دلدار
Iran, Islamic Republic of
به اقای منطقیان پیشنهاد می شود چندین بار این مقاله را مطالعه نمایدتا طریقه حرف زدن را یاد بگیرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشالله از بین اقایان لاهوتی سیف السادات ومنطقیان بر روی یکیشون اجماع بشود
آینده نگر
United States
مطالبه جمیع اصلاح طلبان استان خصوصاً کهگیلویه بزرگ، اجماع و وحدت است، رسالت بزرگان جریان باید حول محور اجماع باشد و بس، عدم اجماع = شکست حتمی
بنابراین اصلاح طلبان منتظر تصمیمات سازنده بزرگان خواهند بود. ان شاء الله
زنده باد هدف
United States
مطالبه جمیع اصلاح طلبان استان خصوصاً کهگیلویه بزرگ، اجماع و وحدت است، رسالت بزرگان جریان باید حول محور اجماع باشد و بس، عدم اجماع = شکست حتمی
بنابراین اصلاح طلبان منتظر تصمیمات سازنده بزرگان خواهند بود. ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
هگیلویه و بویراحمد جزء پاک ترین استانهای کشور از نظر مبتلایان به اعتیاد است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه بویراحمد گفت: بر اساس طرح شیوع شناسی که سال ۹۰ انجام شد این استان از نظر مبتلایان به اعتیاد جزء پاک ترین استانهای کشور است.

سید ناصر رضایی افزود: تنها ۱٫۰۸ درصد از جمعیت استان یعنی قریب به ۷۳۰۰ نفر به اعتیاد مبتلا هستند هرچند که آمار بالایی نیست اما همین تعداد هم زیاد است چرا که یک فردی که دچار اعتیاد است نه تنها خود را درگیر می کند بلکه جامعه و خانواده خود را نیز دچار مشکلاتی خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: سن اعتیاد در استان نسبت به کشور سن بالاتری را نشان می دهد و معمولا از ۲۵ سال به بالا بیشتر درگیر اعتیاد هستند.

رضایی با اشاره به اینکه ۹درصد از افراد مبتلا به اعتیاد در کشور را خانم ها تشکیل می دهد، عنوان کرد: ضریب نفوذ اعتیاد در بین خانمها در کشور رو به افزایش است اما طبق آمار در استان با توجه به ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و مسائل فرهنگی ضریب اعتیاد در بین بانوان استان خیلی پایین است اما باید مواظب بود چرا که اعتیاد بانوان یک موضوع مهم است و تاثیر آنها در خانواده ها بسیار بیشتر از سایر افراد است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی و سیاست ریشه ای ستاد مبارزه به مواد مخدر برگرفته از سیات های کلی ابلاغی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) و بر اساس برنامه های دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردها است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: باید بتوانیم از همه ظرفیت های اجتماعی موجود و از توان همه آحاد مردم در جهت مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه های پیش گیری استفاده چرا که می توانند تاثیرات بسیار خوبی با هزینه های کمتری داشته باشند.

رضایی تصریح کرد: عمده ترین دلایل گرایش به مواد مخدر در کشور و به ویژه استان کنجکاوی، تاثیر دوستان و همسالان، تفریح، سرگرمی، کمبود امکانات جایگزین و آگاهی کم خانواده ها در رابطه با آموزش مهار های زندگی به فرزندانشان است.

وی با بیان اینکه رسانه ها در بحث اجتماعی کردن مبارزه به مواد مخدر می توانند بسیار تاثیر گذار باشند، افزود: رسانه های به دلیل گستردگی ارتباطشان با جامعه و آگاهی بخشی می توانند نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: یکی از اقشارهایی که به دلایل متعدد مافیای موادمخدر سعی در کشاندن آنها به سمت مواد مخدر دارند دانشجویان هستند که جمعیت زیاد، تاثیرگذار و نخبه را تشکیل می دهند که بدون شک گرفتار شدن این مجموعه در دام آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر اثرات منفی بسیاری برای جامعه ایجاد خواهد کرد که با توجه به رشد آگاهی در این قشر و اینکه امکان پیشگیری و مبارزه هم بیشتر از گذشته فراهم شده است دانشجویان با توجه به جایگاه خود می توانند در بحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردها به دستگاه های متولی مبارزه با مواد مخدر کمک موثری داشته باشند.

رضایی بیان کرد: هشدار جدی دستگاههای متولی مبارزه با مواد مخدر و ورود مواد مخدر صنعتی به کشور است که در قالب های مختلف به مردم ارائه می شود که این مواد با توجه به صنعتی بودن می تواند مشکلات بسیار زیای را برای فرد معتاد و همه افرادی که به نوعی با این فرد در ارتباط هستند ایجاد کند از مهمترین این مواد مخدر شیشه است.

وی اضافه کرد: هم اکنون قریب به ۷۰ مرکز ترک اعتیاد و دارو درمانی با نظارت پزشک متخصص در استان وجود دارد که افراد معتاد به این مراکز برای ترک اعتیاد خود مراجعه می کنند و بعد از حدود یک ماه کار درمان این افراد انجام می شود.
Iran, Islamic Republic of
نیتی استاندار در مصاحبه‌ای بشدت این موضوع را تکذیب کرد و از اساس آن را کذب خواند.

در همین حال یکی از رسانه ها نام محمدکاظم نظری را به عنوان گزینه پیشنهادی برای فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی کرد و یک سایت دیگر نیز به نقل از منابع خبری در وزرات کشور فاش کرد که گزینه جایگزینی فرماندار بویراحمد مصاحبه خود را داده و در انتظار حکم وزیر کشور است.

پس از این تکذیب‌های داخل استان و تائیدهای منابع خبری وزارت کشور نام نظری بیش از گذشته برای تصدی این پست شنیده می‌شد که نشان از صحت موضوع است هر چند وی تا رسیدن به صندلی فرمانداری راه زیادی دارد.

دکتر محمد کاظم نظری دبیر حزب کارگزاران شاخه شهرستان بویراحمد از جانبازان جنگ تحمیلی، عضو هیئت موسس انجمن پزشکان عمومی استان و سابقه مدیرکلی سازمان بهزیستی در دوران اصلاحات را در کارنامه خود دارد.

انتصاب احتمالی نظری را می توان در چند بند مورد تحلیل قرار داد:

استاندار در شرایط فعلی احساس خطر کرده و میخواهد به سید باقر موسوی امتیاز بدهد از اینرو میخواهد یکی از نزدیکان وی یعنی اقای دکتر نظری را به فرمانداری منصوب نماید.

آقای زارعی نیز در جلسه که با نظری داشته با این تحلیل که سیدباقر نمی‌تواند کاندیدای انتخابات شود و بعد از سید باقر از شما (زارعی) حمایت می‌کند و از سوی چون نظری همیشه در جلسات و مراسمات همراه آقای زارعی بوده، ایشان از نظری حمایت می‌کند.

مهندس بهرامی کاندیدای دیگر انتخابات و کارگزارانی‌ها در نشستی که با دکتر تاج‌گردون داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که جهت حمایت از بهرامی، از نظری که فعلا‌ مسئول کارگزاران است حمایت کنند و به احتمال زیاد دکتر تاج گردون نیز حمایت از نظری را وعده داده است.

گروه مشارکت و سازمان مجاهدین هم که با استاندار و نماینده و تاجگردون میانه خوبی ندارند و کاندیدای فرمانداری آنها را استاندار نپذیرفته است، چاره ای جز دلخوش کردن به اینکه نظری یک اصلاح طلب است را نداشته اند.

حالا آنچه مهم نبوده این است که آیا نظری توان و قابلیت لازم برای اداره فرمانداری را دارد یا خیر؟ و آیا ملاک های فرماندار را دارد!؟

باید پرسید در این میانه با توجه به بند آخر مطلب فوق یعنی ملاک‌های انتخاب فرماندار آیا نظر مردم و صلاح شهرستان نیز در نظر گرفته است و یا فقط موضوعات سیاسی در این انتصاب دخیل هستند؟

در پایان این سوال مطرح می شود که در صورت انتصاب نظری مردم وی را نیروی نزدیک به چه کسی می دانند؛ سیدباقر موسوی!، غلام محمد زارعی!، محمد بهرامی!، غلامرضا تاج گردون!، احزاب سیاسی و شخصیت های دیگر! و یا سید موسی خادمی!

برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها باید منتظر نشست و دید در آینده این شایعه به کجا می انجامد.
Iran, Islamic Republic of
اقایون به اصطلاح اصلاح طلب شما که تو دولت همسو با خودتون نمیتونید رییس اداره بهزیستی رو عوض کنید و حریف داره از اختلافتون استفاده میکنه و جولان میده چطور میخواید واسه نماینده مجلس به تفاهم و ائتلاف بریسد.....
منیژه
Netherlands
جناب .تایید صلاحیت شما ..را بر هم خواهد زد.ان سال که یاران وفادار //و سر راه ملت را میبستندمنطق انان شده بود ...عمومی و بانکها و پمپ بنزینها همه ووووشما مردم را ذلیل کرده بودید حقتان توبیخ کیفری بود
تبرئه
Iran, Islamic Republic of
محسن تباری! تو کی گفت و گو کردی؟
اصلاح طلب صدرصد ناراضی از لاهوتی و همفکران 40 ساله ام
Iran, Islamic Republic of
یک چشم من اندر غم دلدار گریست چشم دیگر حسود بود و نگریست / چون روز وصال شد آن را بستم / گفتم نگریستی نباید نگریست / اما سید قادر شما بر خلاف آن عمل کردید در لنده .
احمد
Iran, Islamic Republic of
سید علی وفایی مدیر اختصاصی قوام نوذری و مدیر منابع انسانی دولت محمود احمدی نژاد در دوره سه استاندار نوذری ، نیکزاد و صابری و مدیر کل فعلی مدیریت بحران استانداری دولت روحانی! .......
تاکنون در دو جلسه سراسری و مهم اصلاحات کشور یکی در تهران و یکی اخیر در مشهد به نمایندگی از اصلاح طلبان استان در معیت سید رضا عسکری دبیر محترم شورای اصلاح طلبان استان حضور داشته است.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به نظ آقای محترم به نام احمد در بالا

ضمن عرض سلام همه می دانند که نوذری بر علیه هدایت خواه و بزرگواری وحسینی نمایندگان وقت این کار را انجام داد تا زهر چشمی از این سه نماینده تند روی اصولگرا که باعث عزل این استاندار شدندندبگیرد و همه می دانند که وفایی از دست بی عدالتی دانشی از آموزش وپرورش به استانداری آمد و همه می دانند که ایشان مثل سایر اصلاح طلبان از زارعی حمایت کرد و بزرگواری در همه جا مخالف سرسخت ایشان بوده و هست وتوان مدیریتی ایشان هم هویداست .
عبدی زاده
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به نظر احمد دربالا

نوذری هنگامی که نیروهای افراطی بزرگوار ی را مثل محمود موسوی و دانشی و تقویان وهمین درخشان همیشه اصولگرا را برکنار نمود برعلیه نمایندگان همراه بزرگواری به سفارش زارع برای ایشان ابلاغ زد تا زهر چشمی از بزرگواری بگیرد
وگرنه در اصلاح طلبی وفایی و خانواده اش هیچ کس شک ندارد واز دوستان اول منطقیان است . برادر انصاف هم چیز خوبی است !!!!!!!!
عبدی زاده
Iran, Islamic Republic of
وفایی اصلاح طلب است که حسن پوررا معاون خود گذاشت و هیچ گاه دوستان خود را رها نکرد و هیچ باجی هم به بزرگواری نداد و در دعوای بزرگواری وهدایت خواه با نوذری در ثانیه آخر حضور نوذری ابلاغ گرفت تا به بزرگواری نشان دهد بدون از نماینده هم می شود مدیر کل شد .
مردمی و توانمند و خوش برخورد و با تقوای سیاسی است .
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات در کهگیلویه به اتحاد نمی رسند وشکست قطعی را در این دوره پیش رو دارند وباید همچون ادوار گذشته دست به دامن اصولگرایان شوند
اصلانی
Iran, Islamic Republic of
ما مدیر توانمند می خواهیم که به بزرگواری باج ندهد و دوستدار منطقیان ولاهوتی باشد و وفایی این جرات وشهامت راداشته ودارد و خواهد داشت .
قرار نیست که نمایندگان برای استانداران تصمیم بگیرند
درود بر ذکاوت و توان وفایی ایثارگر و جانباز و اعتدالگرا و مردمی و حامی دولت روحانی و دکتر خادمی عزیز
تقوی
Iran, Islamic Republic of
دو نفر در اتحاد منطقیان و لاهوتی در طایفه سادات پیشتازند :

۱-سیفالسادات

۲-وفایی مقدم

وهردو نوانمند وپرتلاشند تا از شر بزرگواری نجات یابیم.
دهقانی
Iran, Islamic Republic of
بعداز لاهوتی و منطقیان و کریمی وصدوقی
وفایی مقدم بیشترین حق را بر گردن اصلاحات دارد
تقوی
Iran, Islamic Republic of
آقای لاهوتی همیشه مناسب ترین گزینه برای نمایندگی مجلس بوده است . افسوس که حسادت حقیرانه مدعیان اصلاح طلبی بخصوص بهرام خان شکسته تاج نگذاشت. برایش رقیب تراشیدند و آرای اصلاح طلبان را تقسیم و خراب کردند . امیدواریم این دفعه درایت و صداقت به خرج دهند.و با معرفی لاهوتی ، اصلاح طلبان را پیروز میدان ببینیم .
Asia/Pacific Region
متن نظر شمادرود بر استاد لاهوتی
خدارحم
Iran, Islamic Republic of
۱- آقای لاهوتی چطور شده که حاضر به مصاحبه شدی اگه مصاحبه خوبه چرا دو سال پیش سر مصاحبه صدوقی اون همه جنجال درست کردی؟ و مخالفت کردی و به اطرافیانت سپردی تا صدوقی و اطرافیانش را تحت فشار بزارند آ ن هم صدوقی که همه زندگیش را به پای شما نهاد.
آیا این حسادت بود یا دگم اندیشی یا هم فقط باید شما حرف بزنید و دیگران مطیع ؟؟؟

۲- آقای لاهوتی آیا شما با حمایتتان از بزرگواری در سال ۸۶ به مهندس رستاد و اصلاحات و مردم محروم منطقه ظلم نکردید.
Iran, Islamic Republic of
جناب لاهوتی شما میدانید گه آموزش پرورش نقش تعیینکننده در انتخابات را دارد والان رئیس اداره آقای .با این هدف که زمانی که آقای ..رئیس اداره بود بیشترین ظلم را به نیروهای .کرد وگفتند که هدفما اینست که از لاهوتی بیشتررای بیاریم ما برد نمیخاهیم هدف شکست لاه.وتی است من وفامیل با شما بودیم هیچ خیری از شما ندیدیم شما در برابر اقدامات .سکوت کردید چرا؟؟؟؟قطعا شما برنده انتخابات نخواهید بود
برداشت آزاد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی:من کهگیلویه را به نام لاهوتی میشناسم.......
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نشدمم وفایی کیست
عابد
Iran, Islamic Republic of
دکتراصلات دکتر جوانمردی محبوب مردم بهمئی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1