تاریخ انتشار
جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۱۲۷۲۰۶

گلایه شدید مردان زیلایی از مخابرات(+عکس)

۲
۰
کبنا ؛اهالی منطقه زیلایی از آنتن‌دهی تلفن‌های همراه خود به شدت گلایه کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در سفر خبرنگاران خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم و سایت خبری کبنا نیوز به منطقه زیلایی برخی از ااهالی منطقه زیلایی در گفت‌وگو با خبرنگاران از وضعیت بد آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه به شدت گلایه کردند.
این افراد با بیان اینکه وضعیت ارتباط تلفنی ما با بیرون از منطقه بسیار نامناسب است، اظهار کردند: شاید پنج روز یک بار موفق شویم با فردی بیرون از روستا تماس حاصل کنیم و اگر مشکل خاصی باشد به دلیل نبود آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه نمی‌توانیم ارتباط با بیرون برای درخواست کمک یا هر چیز دیگری داشته باشیم.

ارتقای ۲۴ رتبه‌ای کیفیت موبایل کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد قبل از این گفته بود: در دو سال گذشته در بعد کیفیت موبایل و درآمدهای حاصله از رتبه ۳۰ کشور به رتبه ششم ارتقا پیدا کرده‌ایم.



 عبدالحسین افتخاری اظهار کرد: وضعیت شرکت مخابرات استان اکنون به گونه‌ای است که بیش از ۶۵۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان داریم که ضریب نفوذ بالای ۹۷ درصد دارد.

این مسئول ادامه داد: در زمینه مشترکین ما سومین مشترکین پردرآمد را بعد از استان‌های بوشهر و هرمزگان در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه تلفن ثابت اکنون تعداد ۱۵۸ هزار مشترک ثابت در استان و بالغ بر ۳۲۰ سایت بی‌تی‌اس و تعداد ۱۵۱ سایت جی‌اس‌ام روستایی در استان فعال است.

افتخاری به توفیقاتی که شرکت مخابرات استان در طول دو سال گذشته به دست آورده اشاره کرد و گفت: دو سال قبل در ارزیابی‌های کشوری در بعد کیفیت موبایل و درآمدهای حاصله و تعداد مشترکین IDSL رتبه ۳۰ کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد بود که تنها در عرض دو سال با کارهای انجام گرفته این رتبه به ۶ کشوری رسیده است.

وی افزود: در بحث دیتا از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه پنجم رسیده‌ایم و در زمینه فروش پهنای باند و فروش IDSL هم به رتبه‌های بسیار ارزنده کشوری دست یافته‌ایم.

این مسئول متذکر شد: هم‌اکنون نیز با تلاش همه مجموعه مسئولان استان به خصوص استاندار و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به دنبال ارتقای سایر شاخص‌ها هستیم که در این راه باید زیرساخت‌های خود را بیش از پیش فراهم سازیم.

 
zilaye (16)
zilaye (17)
نام شما

آدرس ايميل شما

راه
Iran, Islamic Republic of
احسن. عالی بود
استاد
Iran, Islamic Republic of
تومیگی زیلایی برو ببین روستاهای اطراف پاتاوه کدومش این مشکل و ندارن ؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1