تاریخ انتشار
جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۱۲۷۱۸۸

ائمه جمعه: آل‌سعود خائن و بی‌کفایت هستند

۲
۰
کبنا ؛راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایت آل سعود در منا برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت رژیم آل سعود در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ظهر امروز اقشار مختلف مردم و نمازگزاران شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، انزجار خود از حمله رژیم صهیونیستی به مسجد القصی و بی تدبیری و سوء مدیریت آل سعود در حادثه منا را اعلام کردند.

همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان این شهر با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران ادامه داشت.
«الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر آل سعود خائن»، «لا إله إلا الله، محمد رسوال الله»،«یابن الحسن عزا بپا شد عید مسلمانان عزا شد»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، سکوت هر مسلمان خیانت است به قران» و «آل سعود مزدور نابود باید گردد و آمریکا حیا کن توطئه‌ را رها کن» از جمله شعارهایی بود که در تجمع امروز یاسوجی‌ها سر داده شد.
همچنین راهپیمایان امروز در یاسوج با سردادن شعارهای «شعار ملت ما مرگ بر آمریکا»، «ما ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبری‌ایم»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «آزادی فلسطین شعار مسلمین است»،«وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» تنفر و انزجار قلبی خود را از این جنایات نشان دادند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه چهار ماده‌ای قرائت و شرکت کنندگان با سر دادن شعار الله اکبر خامنه ای رهبر مفاد آن را تایید کردند.

 


 


 


 
انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ

 


 


 تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای حادثه منا
نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد حادثه درگذشت و مصدوم شدن جمعی از حاجیان در سرزمین منا را تسلیت گفتند.آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی و سید موسی خادمی روز جمعه در این پیام ضمن همدردی صمیمانه با خانواده های حاجیان قربانی در مکه مکرمه، از خداوند منان رحمت الهی را برای آنان خواستار شدند.نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد این حادثه تلخ را به امام عصر (عج الله)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان تسلیت گفتند.
آیت الله ملک حسینی و خادمی همچنین برای مصدومان این حادثه تلخ شفای عاجل از درگاه خداوند منان خواستار شدند.
در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای زایران خانه خدا حجی مقبول آرزو کردند.



بی‌کفایتی آل‌سعود در تابلوی دنیا نصب شده است/ امورات حج باید از دسترس آل‌سعود خارج شود
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌کفایتی آل‌سعود در تابلوی دنیا نصب شده است.


، آیت‌الله سیداصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تقوا دوای همه دردها است، اظهار کرد: با تقوا همه دردها را می‌توان درمان کنیم .
امام جمعه یاسوج گفت: ملاک برتری انسان‌ها در نزد پروردگار عالم تقوا است، انسان‌های مومن و با ایمان باید به آخرت خود بیندیشند چرا که انسان‌های غیرمعتقد هم مرگ را قبول دارند.

آیت‌الله حسینی که خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را به مسئله حج و حادثه منا اختصاص داد، اظهار داشت: سردمداران آل سعود خیانتی بزرگ در حق مسلمانان کردند و از گذشته و همکاری آنها با آل یهود پیدا است.

وی با بیان اینکه همچنین آل‌سعود در کودک‌کشی با آل یهود هم‌دست بودند، تصریح کرد: به دلیل عبور کاروان نامبارک ولیعهد عربستان راه بر سر حجاج بسته شد و همین مسئله باعث کشته شدن حجاج شد.

امام جمعه یاسوج گفت: باید کمیته‌ای تشکیل و مسائل حج را زیر نظر بگیرد و امورات حج را از دسترس خائنین حرم مقدس خارج کنند.

وی افزود: مردم دنیا این جنایت آل‌سعود را مشاهده کردند و استکبار و مدعیان حقوق بشر دیدند که آل‌سعود خیانتکاران به جامعه بشریت و مسلمانان هستند.

آیت‌الله حسینی گفت: با اتفاق حادثه جانسوز منا بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل سعود در تابلوهای عالم نصب شد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابله هجمه استکباران دنیا و رژیم بعثی عراق ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز گزینه‌های روی میز استکبار را پوچ می‌شمارند.

آل‌سعود خائن هرگز لیاقت کلیدداری خانه خدا را ندارد

امام جمعه چرام گفت: آل‌سعود خائن هرگز لیاقت کلیدداری خانه خدا را ندارد.
، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به میلاد با سعادت امام هادی(ع) و با بیان اینکه یکی از یادگارهای با ارزش و گرانقدر این امام همام،  زیارت جامعه کبیره آن حضرت بوده که یک امام شناسی کامل است، اظهار کرد: تصور ما از امام به خاطر درک و فهم ناقصمان چیز دیگری است، ما امام را در حد یک واسطه که بتواند حوائج ما را برآورده کند می‌دانیم، اما با زیارت جامعه متوجه می‌شویم که امام از چه شان و منزلتی در پیشگاه خداوند برخوردار است.
امام جمعه چرام اضافه کرد: اگر می‌خواهیم وظایف خود را نسبت به امام بهتر انجام دهیم لازم است از معرفت بیشتری نسبت به امام برخوردار باشیم و زیارت جامعه کبیره این فرصت را برای ما فراهم می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز گذشته حادثه تلخ و غم‌انگیز و تأسف‌باری، عالم اسلام و کشور ما را در غم فرو برد، عنوان داشت: بر اثر مدیریت غلط و اقدامات ناشایست، بیش از هزار نفر از مسلمانان و زائرین خانه خدا در روز عید قربان جان خود را از دست دادند که در این میان بیش از یکصد تن از هموطنان ما نیز جان باختند.
طزری اضافه کرد: ما ضمن طلب رحمت برای جان باختگان این حادثه و عرض تسلیت به بازماندگان این جان باختگان و طلب صبر از خداوند برای آنان اعلام می‌داریم که آل‌سعود با این اتفاقات دلخراش که در حج امسال اتفاق افتاد هرگز لیاقت کلید داری خانه خدا را ندارد و کشورهای اسلامی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
خطیب جمعه چرام تصریح کرد: امروز آل‌سعود به جای آنکه به وظیفه اصلی خود که همان خادمی زائران بیت‌الله‌الحرام است بپردازد با حمایت از گروهک تروریستی داعش در سوریه، بمباران هوایی بر سر مردم مظلوم یمن و بی‌لیاقتی در اداره حج موجب به خاک و خون شدن مسلمانان شده است.
وی با بیان اینکه امروز آل‌سعود به جای آنکه خادم مسلمانان باشد عامل کشتار مسلمانان شده است، اضافه کرد: در سال ۶۶ هم همین آل‌سعود زائران خانه خدا را در حرم امن الهی به جرم برائت از مشرکین به خاک و خون کشید و تعداد بسیاری از هموطنان ما را به شهادت رساند.
طزری ادامه داد: آل‌سعود امروز ابزاری در دست آمریکاست و آنچه را که آمریکا می‌خواست در منطقه انجام دهد او انجام می‌دهد و این ننگ با آب زمزم هم قابل برطرف شدن نیست.
امام جمعه چرام در ادامه با اشاره به عید غدیرخم و با بیان اینکه ولایت نعمتی بود که خداوند به بندگان خود ارزانی داشت تا بندگان خدا، مسیر هدایت را طی کنند، گفت: امامت و ولایت وسیله‌ای برای اجماع مسلمانان و مانعی از تفرقه و اختلاف است، آنان که به این امر اقدام کردند علاوه بر اتحاد به عزت و سربلندی رسیدند.
وی تبیین کرد: در زمان غیبت حضرت ولیعصر (عج ) خداوند این نعمت را از بندگان خود دریغ نکرد و با استمرار ولایت در قالب ولایت‌فقیه، بندگان خود را از داشتن نعمت ولایت بهره‌مند ساخت.
طزری با بیان اینکه ولایت‌فقیه، استمرار ولایت انبیاء و ائمه معصومین است و تا زمان ظهور حضرت بقیه‌الله ادامه دارد و مختص زمان خاص نیست، عنوان داشت: آنان که ولایت‌فقیه را در امام (ره ) خلاصه کردند، معنای ولایت‌فقیه را نفهمیدند، آنچه طبق روایات ائمه معصومین به دست ما رسیده، ولایت عامل عزت و اقتدار و مانع نفوذ و سلطه بیگانگان بر ماست.
این مسئول مذهبی در چرام، ادامه داد: امروز عده‌ای با فهم این مطلب در صدد تضعیف جایگاه ولایت برآمده‌اند و با شیوه‌های مختلف و شبهات متعدد سعی در تضعیف ولایت و تسلط بیگانگان بر کشور را دارند که این مطلب هوشیاری همه را می‌طلبد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با اشاره به هفته دفاع مقدس و با متذکر شدن این مطلب که دفاع مقدس  یک سکه دو رو بوده که یک روی آن تمام زیبایی ایثار، گذشت، جانفشانی، اطاعت محض و تسلیم در برابر امام خود و روی دیگر آن پلیدی و خباثت و پلشتی است، گفت: روی اول این سکه را فرزندان این مرز و بوم رقم زدند و روی دوم آن را شیطان بزرگی رقم زد که سالهاست در حق این ملت ظلم و ستم روا داشته و هر لحظه به فکر توطئه و خباثت در حق این ملت است.
وی، خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی گمان کردند می‌توانند با یک حمله نظامی، نظام نوپای ما را از پا درآورند، بنابراین با اجیر کردن یک دیوانه ۸ سال جنگی را بر ما تحمیل کردند و جوانان برومند ما را به خاک و خون کشیدند ولی با شهامت و رشادت جوانان ما، نتوانستند به این امر نائل شوند.
طزری متذکر شد: امروز همان دشمن مکار و پلید برای براندازی نظام متوسل به سلاح مذاکره شده بلکه بتوانند در بدنه نظام رسوخ کنند و به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به این مطلب که آنان گمان می‌کنند با لبخند و نشستن پای میز مذاکره می‌توانند به اهداف خود برسند اما این خیالی بیش نیست، گفت: ملت بزرگ ایران هرگز فریب این لبخندها را نخواهند خود و جنایات آمریکا در حق این ملت را فراموش نخواهند کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام در پایان توضیح داد: آنان که مسئولیت خود را در بزک کردن و آرایش کردن این دیو شیطان صفت می‌بینند بدانند هرگز این کار آنان به ثمر نخواهد نشست و داغ نوکری آمریکا این شیطان بزرگ از پیشانی آنان محو نخواهد شد.
بی‌کفایتی آل‌سعود عامل اصلی حادثه سرزمین منا/سران کشورهای اسلامی چاره‌اندیشی کنند
امام جمعه لنده با اشاره به حادثه سرزمین منا گفت: بی‌کفایتی آل سعود عامل اصلی این حادثه بوده و امروز که سران جوامع اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل هستند باید چاره اندیشی لازم برای جلوگیری از تکرار این بی کفایتی را داشته باشند.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به حادثه سرزمین منا و وفات بیش از ۱۳۱ نفر از حاجیان کشور در این حادثه اشاره و گفت: آل سعود لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد.
وی افزود: جهان اسلام باید با حفظ وحدت و یکپارچگی خود فکر اساسی در این زمینه داشته باشد و تمام زوایای این حادثه را مورد بررسی قرار دهد و رژیم منحوس آل سعود باید پاسخگوی این حادثه باشد.
امام جمعه لنده تصریح کرد: البته می‌دانیم که این رژیم بار دیگر هم می‌خواهد خود را با گفتن اینکه حاجیان در این حادثه دخیل بوده‌اند تبرئه کند ولی سران دول اسلامی باید تدبیر و چاره‌اندیشی لازم در خصوص خادمین خانه خدا را داشته باشند.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به حضور سران کشورهای اسلامی و جهان در اجلاس عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: همه سران باید به اجماع لازم در خصوص بی کفایتی رژیم آل سعود رسیده و تدابیر لازم در این خصوص را بیندیشند.
وی خاطر نشان کرد: مهمترین خروجی این نشست می تواند سامان دادن به مراسم حج و تعیین تکلیف خادمان حرمین شریفین باشند.
خطیب نماز جمعه لنده در ادامه به سالروز شکست حصر آبادان  اشاره کرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز ما نتیجه رشادت و شهادت دیروز فرزندان این سرزمین برای آزادی و استقلال میهن اسلامی بوده است.
وی در ادامه به عید غدیر اشاره کرد و افزود: بازسازی مراسم غدیر در شهرستان لنده یکی از توفیقات این شهرستان بوده که باید با همکاری و همراهی همه نهادها و مردم به نحو مطلوب انجام شود.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در این مراسم معنوی یادآور شد: مردم باید به صورت کاروانی در این مراسم معنوی حضور یابند تا نمایی از غدیر در شهرستان ما اتفاق و به نمایش بیفتند.
امام جمعه لنده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ذخیره تمام نشدنی یک ملت در برابر ابرقدرت‌ها، جنگ علیه کفر و تقابل مردم‌محوری و خدامحوری بوده است.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل افزود: امروز دشمنان به بهانه‌های مختلف سعی دارند امت اسلامی و ایران را از ارزش‌های اسلامی دور کنند.
وی خاطرنشان کرد: برکات زیادی از دفاع مقدس نصیب ما شده است که از آن جمله می‌توان به مواردی از قبیل شناساندن انقلاب و یا ترویج آن به سراسر جهان در جنگ، اثبات مظلومیت ملت ایران، ترویج حس برادری و برابری و از همه مهم‌تر رسیدن به خودباوری اشاره کرد.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل ابراز داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی در هیچ زمان و مکانی دستاوردهای دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد و با تمام توان راه نفوذ دشمنان را در هر شرایط خواهد بست و اجازه نفوذ به آنان نمی‌دهد.
وی در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در پیام خود حفظ وحدت جوامع اسلامی و استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان را یادآور شدند و مسلمانان را به چاره‌اندیشی برای زدودن کفر از جوامع فراخواندند.
امام جمعه لنده بازگشایی مدارس را یادآور شد و افزود: سعی و تلاش ما در فصل تعلیم و تربیت باید ترویج شعائر اسلامی در کنار آموزه‌های علمی باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی:
بی تدبیری آل‌سعود عامل حادثه منا بود/ریشه بسیاری از مشکلات حج امسال آمریکاست
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات حج امسال آمریکاست.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
صلواتی در خطبه نخست به یکی دیگر از عوامل گناه که خیانت در امانت است اشاره و تصریح کرد: هر کس خیانت کند روز قیامت با خیانت خود همراه و کسانی که خیانت می کنند آنها را دوست ندارد و آن را مورد غضب قرار می دهد.
خطیب جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: در روایات اهل بیت عذاب های شدیدی برای کسانی که در امانت خیانت می کنند بیان شده که کسی که در دنیا در امانت خیانت کند و آن را به صاحبش ندهد تا بمیرد بر غیر دین اسلام مرده و خدا را ملاقات می کند در حالی که بر او خشمناک است.
وی بیان کرد: کسی که مال خیانت شده را دانسته خرید فروش می کند مثل خائن است و از رسول الله نقل شد که از ما نیست کسی که به مومنی خیانت کند و این گناه موجب فقر و نکبت و بلا می شود و یکی از نشانه های انسان های با ایمان امانت داری است.
صلواتی با بیان اینکه باید از خدا ترسید و امانت را به صاحبش برگرداند خاطرنشان کرد: کسی که به احکام خدا عمل نمی کند در واقع در امانات الهی خیانت می کند.
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را پذیرش اعمال و تقوا دانست.
امام جمعه قلعه رئیسی در ابتدای خطبه دوم به فاجعه خونین و اسفبار سرزمین منا اشاره و یادآور شد: بی کفایتی و بی تدبیری مسئولان سعودی حج امسال را تبدیل به عزا برای امت اسلام کرد و عیدی برای آنها باقی نگذاشت و عامل این خیانت آل سعود ملعون است.
وی تاکید کرد: آل سعود به دنبال تفرقه و فتنه در مسئله حج و به‌دنبال این است که از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ جلوگیری کند و در نهایت به دنبال تعطیلی حج ابراهیمی است.
صلواتی اذعان داشت: این خیانت ها همه حکایت از یک مسئله دارد و آن این است که آل سعود لیاقت اداره خانه خدا را ندارد و این حاجی ها پیش پای جانشین ولیعهد عربستان در منا قربانی شدند و لکه ننگین آن با آب زمزم هم پاک نمی شود.
خطیب جمعه قلعه رئیسی گفت: ریشه همه این بدبختی ها زیر سر آمریکا است که از رژیم خبیث آل سعود حمایت های تام و دائمی انجام می دهد.
وی با بیان اینکه دولت و دستگاه دیپلماسی حقوق امت اسلام را مطالبه کنند اضافه کرد: این بزرگترین توهین به حج و حج گزاران بود متاسفانه برخی در همان ابتدای حادثه در کشور به دنبال تطهیر آل سعود بودند؛ خیانت آل سعود ملعون فاجعه آفرید و عید امت اسلام را تبدیل به عزا کرد و حقیقتا مرگ آل سعود یک فریاد مقدس است.
صلواتی در ادامه به روز جهانی سالمندان اشاره و خاطرنشان کرد: این دو نهاد سالمندان و مهد کودک  بر خلاف قرآن و سنت رسول الله است چرا پدر و مادری که قرآن می گوید به آنها اف هم نگوید اما فرزندان آنها را ببرند تحویل خانه سالمندان بدهند این کجایش قرآنی است؟
امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: عزت، آبرو حیثیت و شرفمان و عامل سعادت ما پدر و مادر است و کسی که چنین کاری را انجام می دهد خیانت می کند.
وی با بیان ضرب المثلی "که از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو زجو" ابراز داشت: وقتی پدر و مادر فرزند دو سه ساله را تحویل مهد کودک می دهند تا تربیتش کنند و مهدهای کودک امور او را به عهده می گیرند و مادر به جای تربیت فرزند و مهر و محبت به او به درآمدزایی می پردازد نتیجه اش همین است.
صلواتی در ادامه گفت: آموزش و پرورش؛ بچه های مردم امانت هستند در دست شما آنها را هدایت کنید مومن و متدین بار بیاورید، انقلابی تربیت کنید و اگر چنین نشود در امانت خیانت کردید.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به انتخابات پیشرو اشاره و یادآور شد: ما در استانی زندگی می کنیم که بیش از ۱۸۰۰شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کردیم، انتخابات مهم و سرنوشت سازی در پیش داریم از این مردم مومن و متدین انتظار می رود که افرادی را انتخاب کنند که مایه آبرو برای مردم این استان باشند.
وی در ادامه گفت: به دنبال افراد مومن، خداترس، دلسوز و توانمند باشیم، چرا که حرف ۱۸۰۰شهید استان این است که افرادی انتخاب کنید که برای اسلام و قرآن و نظام اسلامی مفید باشند و بتواند از اسلام و انقلاب شما دفاع کند و مانع انحرافات باشد.
آل‌سعود با کینه ابوسفیانی به جنگ اسلام آمده‌ است
امام جمعه کبگیان گفت: آل‌سعود با کینه ابوسفیانی به جنگ اسلام آمده‌ است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به کشتار مشکوک حاجیان خانه خدا با مدیریت و کارگردانی آمریکا و یهود و تهیه کنندگی شیوخ طوق به گردن و گوش به دست، اظهار کرد: روسیاهی دیگری برای حکام آل‌سعود رقم خورد.
وی با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کنگره عظیم حج، خاطرنشان کرد: لگدکوب کردن مال و جان و ناموس مسلمانان و دلزده کردن مسلمین برای نرفتن به حج از دیگر اهداف آل‌سعود است.
امام جمعه کبگیان، بسیج علمای مذاهب مختلف را یکی از راه‌های معرفی اهداف شوم سران آل‌سعود دانست و متذکر شد: باید این مالکیت از آنها گرفته شود و در اختیار تمامی مسلمین قرار گیرد.
وحدانی‌فر تصریح کرد: نوکران یهودیت الان در لباس سعودی وهابی با کینه بوسفیانی علیه مسلمانان جهان اقدام می‌کنند.
حجاج قربانیان بی‌لیاقتی آل سعود
امام جمعه موقت گچساران گفت: در حوادث اخیر حج، حجاج قربانی بی‌لیاقتی و بی‌مدیریتی آل سعود شدند.
حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان به سوی تعالی و خشنودی خداوند و در نهایت روسفیدی در دنیا و آخرت است.
وی افزود: انسان‌های پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت ویژه پروردگار بوده و سبب خیر و برکت زندگی خود و دیگران هستند.
امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر و شهادت حجاج به ویژه حجاج ایرانی در مکه تصریح کرد: آنچه از این حوادث ناگوار مشخص و مبرهن است بی لیاقتی و سوءمدیریت آل سعود در امر حج است.
خواجه‌زاده بیان کرد: در حادثه سقوط چرثقیل بی‌لیاقتی آل سعود در امر حج مشخص شد و این امر می‌توانست درس عبرتی برای جلوگیری از حوادث ناگوار در آینده شود.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص آل سعود و حج گفت: امام راحل نیز در این خصوص و اینکه آل سعود لیاقت و ظرفیت مدیریت حج را ندارد، سخن رانده بودند.
خواجه‌زاده حوادث اخیر حج را خیانتی دیگر از آل سعود در حق مسلمانان دانست و افزود: آل سعود با کشتار مردم بی‌دفاع از جمله زنان و کودکان یمنی شخصیت و هویت اصلی خود را به جهانیان نشان داده و حوادث اخیر برگ سیاه دیگری در تاریخ جهان اسلام ثبت شده است.
امام جمعه موقت گچساران حجاج را قربانی بی‌لیاقتی و مدیریت ضعیف آل سعود عنوان کرد و اظهار کرد: در این خصوص باید به صورت جدی پیگیری و بررسی‌های لازم صورت گیرد.
خواجه‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به هفته دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور حمله ناجوانمردانه کشور عراق به پشتیبانی کشورهای جهان و ایستادگی بی‌نظیر ملت ایران است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس خاطره‌ای بزرگ و فراموش‌ناشدنی از پیروزی ملت ایران اسلامی با دستانی خالی و کمترین تجهیزات نظامی در برابر دشمنان تجهیز شده به سلاح‌های روز جهان است که هیچ‌گاه در تاریخ معاصر و ایران اسلامی فراموش نمی‌شود.
وی برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف در این خصوص را گامی مهم در راستای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و آگاهی‌بخشی نسل جدید عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر هیچ قدرت و کشور متجاوزی عقب نخواهد نشست.
 

خیانت‌های بنی‌صدر دلیل بسیاری از مشکلات در سال‌های اولیه دفاع مقدس بود
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیانت‌های بنی‌صدر دلیل بسیاری از مشکلات در اوایل جنگ بود.
سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن به دنبال این بود که نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارد و به همین دلیل صدام بعثی را در جنگی نابرابر در برابر ایران تجهیز کرد.
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در اوایل وضعیت به گونه‌ای بود که تا چند کیلومتری دزفول پیش آمده بودند و جاده خوزستان به تهران زیر تیررس مستقیم دشمن بعثی قرار داشت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در اوایل جنگ به دلیل خیانتی که بنی‌صدر به کشور کرد مشکلات زیادی پیش آورد و خیانت‌ها به حدی بود که ۳۴ روز طول کشید تا توپخانه ارتش از شهرضا به جنوب کشور رسید.
وی عنوان کرد: ممانعت‌های اولیه رئیس‌جمهور مخلوع این مشکلات را پیش آورد اما رزمندگان از پای ننشستند و سپاه و بسیج و ارتش همدل و هم صدا دشمن بعثی را از خاک کشور عقب راندند.
بوعلی تبیین کرد: دشمن بعثی که از سوی آمریکا و استکبار جهانی حمایت می‌شد در اواخر جنگ نیز شیطنت کرد و به مدت ۱۵ روز ناجوانمردانه بخش‌هایی از خاک کشور از جمله مهران را گرفت که در این جا نیز با رشادت همه رزمندگان و فرماندهانی مانند شهید صیاد شیرازی درس محکمی به دشمن داده شد و اکنون ایران اسلامی به واسطه جان فشانی رزمندگان دلیر و ایثارگران خود جزیره‌ای باثبات در کل منطقه است.
وی بیان کرد: مردم نشان داده‌اند که هر روز مستحکم‌تر از روز گذشته در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی خود ثابت‌ قدم ایستاده و اجازه خودنمایی به هیچ دشمنی را نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
کاش ائمه جمعه از بی کفایتی مسئولین شهرمون هم سخن میگفتند. تمامی خودپردازای بانکهای گچساران خالی بودن و هرکس که برای برداشت وجه مراجعه میکرد یا با خالی بودن عابر بانک مواجه میشد یا دستگاه خارج از سرویس بود. این هم نوعی بی کفایتی مادر کارهایمان میباشد. (کبنا نیوز لطفا درج گردد تا شاید مسئولین مربوطه چاره ای بیندیشن)
رک و راست
Iran, Islamic Republic of
البته آل سعود مقصر همه این وقایع تلخ نیستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1