تاریخ انتشار
جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۲۷۰۳۱

روز باشکوهی که همه مسئولین گچساران غایب بودند

۰
کبنا ؛ 

آیین عطرافشانی گلزار شهدای گچساران در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور باشکوه خانواده های معظم شهداء، بسیجیان، آزادگان، جانبازان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد اما از حضور مسئولین خبری نبود.



به گزارش آفتاب جنوب، عصر امروز هم‌زمان با هفته دفاع مقدس پرسنل سپاه ناحیه گچساران، بسیجیان و جمعی از مردم گچساران بار دیگر با عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های والای شهداء، امام راحل و انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.





سرهنگ دوم پاسدار فرامرز زمانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این مراسم  در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ضمن گلایه از عدم حضور مسئولین این شهرستان در آیین عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای این شهرستان ،گفت:هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجدید بیعت دوباره مسئولان و اقشار مختلف مردم با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس  است.

وی با بیان اینکه آیین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای گچساران امسال در هفته دفاع مقدس با شکوه تر از همیشه برگزار شد،افزود:تجدید میثاق با  شهداء وظیفه ذاتی هر مسئولی است که در قبال رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آن عزیزان، انتظار می‌رود تمامی مسئولان شهرستانی نسبت به ادای دین به شهدای والامقام گچساران با جدیت وارد عمل شده و در این آیین باشکوه حضور پیدا می کردند.

زمانی تصریح کرد: آیین عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهداءیکی از برنامه‌های زمانبندی شده و  روز شمار در هفته دفاع مقدس است که این روزباشکوه به نام شهیدان نامگذاری شده و این آیین به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.



این مسئول افزود:متاسفانه بی توجهی مسئولین شهرستانی جهت شرکت در این مراسم و عدم حضور آنها با توجه به اطلاع رسانی های  مستمر و تاکیدات فراوان در جلسات شورای اداری این شهرستان، کاملا مشهود بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امروز به خود می بالیم که این شهدای سرافراز را در کنار خود داریم و به وجود پربرکت آن‌ها افتخار می‌کنیم،تصریح کرد:امروز گلزار مطهرشهدای گچساران به عنوان یک پایگاه فرهنگی، اجتماعی وسیاسی میزبان بسیاری از برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی این شهرستان است که زمینه گسترش فرهنگ ناب اسلامی را در میان نوجوانان و جوانان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد:گلزار شهدای گچساران از ظرفیت های فراوانی برای رشد و ترغیب جوانان به سوی ارزش های ناب انقلاب اسلامی برخوردار است و مسئولان شهرستان باید از این استعداد و قابلیت ها به نحو شایسته ای بهره گیرند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته، گلزار شهدای گچساران ساماندهی و مرمت شده است و احداث کتابخانه و برخی اقدامات فرهنگی دیگر، نوید بخش آینده ای روشن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گچساران است.

زمانی با بیان اینکه همه ما مسئولین برای پاسداری از خون مطهر شهداء وظیفه سنگینی بر عهده داریم،اظهارکرد: درطول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خون مطهر بهترین افراد و سرمایه های کشور برای حفاظت از ارزش های اسلامی و الهی بر زمین ریخته شد و امروز وظیفه آحاد ملت و بویژه مسئولان نظام اسلامی حفاظت از آرمان های والای شهداء است.

وی با بیان اینکه شهدای والامقام در طول جنگ تحمیلی با لبیک گفتن به فرمان امام (ره) و دل کندن از همه تعلقات دنیوی، بهترین سرمایه خود را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم کردند،گفت:مردم گچساران در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه ای جنگ و پشتیبانی همه جانبه از رزمندگان، حماسه های بی نظیری را خلق کردند و برگ زرین دیگری را در افتخارات مردم این خطه به ثبت رساندند.



 این مسئول با بیان اینکه  رشادت ها و جانفشانی های شهداء تا همیشه تاریخ در یاد و خاطره همه ما مسئولین و ملت ایران باقی و جاری خواهد ماند،تصریح کرد:دشمن به خوبی متوجه شده تا زمانی که فرهنگ ایثار وشهادت در میان ملت ایران ساری و جاری است نمی تواند در دژ مستحکم اراده مردم این سرزمین نفوذ کند به همین خاطر با تمام توان و امکانات به دنبال کم رنگ کردن این فرهنگ در جامعه است.

زمانی درادامه هدف از برگزاری این محفل را تجدید میثاقی دوباره با آرمان های والای امام و شهداء برشمردو افزود:بر همگان لازم و ضروری است تا با تاسی از راه شهیدان در زنده نگاه داشتن آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام راحل  بیش از پیش کوشا باشیم و بر انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان از هیچ کوشش دریغ نورزیم.



 دراین آیین معنوی که با حضور جمعی ازپرسنل سپاه ناحیه گچساران ،خانواده های معظم شهداء ،بسیجیان،جانبازان،آزادگان،ایثارگران و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شدحاضران با حضور برسر مزار شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ، قبور مطهر شهداء را با گلاب و گل ،عطر افشانی و گلباران کرده و با آرمانهای والای شهداء تجدید میثاق نمودند.













 سرهنگ دوم فرامرز زمانی در گفت و گو با کبنا نیوز ضمن انتقاد از مسئولین گچساران به خاطر آنچه وی کم اهمیت نمودن شهدا و مناسبت های فرهنگی عنوان کرد، گفت: به تمامی مسئولین پیامک ارسال گردید و فکس نیز فرستاده شد و چندین بار نیز در آخرین مراسم شورای اداری از عزیزان دعوت به عمل آمد ولی شاهد بودیم که چنین شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت
Iran, Islamic Republic of
درودبرشهدا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه یه پیامک عمومی میدادین همه خبر دار میشدن خیلی هم خوب میشد
Iran, Islamic Republic of
مگه گچساران مسئول هم داره
سیادت نسب گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
از مسءوﻻن عزیز توقع داشتیم حضور بعمل رسانند.
واقعا زیبنده کسانی که از دفاع مقدس و جهاد صحبت میکنند نیست که فقط بفکرمسایل سیاسی باشند.
یاد شهیدان عزیز
سید هدایت الله و یدالله سیادت نسب و
شهید سید حسین بشتامیان گرامی باد.
Iran, Islamic Republic of
اگه تاج گردون بود ، همه مسئولین بخصوص مدیر ... ومعاونش حضوری بسیار فعال داشتند چون صندلی مدیریت را نباید به این راحتی از دست داد . جناب سرهنگ باید به آرمانهای نظام اسلامی از جمله گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایمان داشت نه ... افرادی هستند که هر هفته با حضور برمزار شهدا ، با آنها بیعت می کنند وشما هم اطلاعی از این افراد ندارید اما بعضی ها اگر در مراسمی شرکت می کنند ، از سر .. پست ومقام می باشد که روز پنج شنبه شاهد بوده اید . متأسفیم بخاطر گماشته های نماینده در ادارات که به این شکل به آرمانهای نظام .... می کنند.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
در عکسها جای خانواده شهدا خالیست علاوه بر مسیولین
همفکرکیوقیطاسیا
Iran, Islamic Republic of
... حضورداره کافیه واقعاخنده داره حداقل ۲۰ خانواده شهیدپرسیدم اصلاروحشان خبرنداشت فقط مانوریک عده خاص شده
ایثارگر دفاع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسولین به دنبال منافع خودشون هستند ،قطعا اگه اقای تاج گردون در این مراسم حضور داشت همه مسولین حضور داشته اند ،چون این مراسم هیچ نفعی برا مسولین نداشت که خضور پیدا کنند ،واقعا متاسفم به چنین افراد بی کفایتی که فقط دنبال منافع شخصی هستند
یک جانباز
United Kingdom
بانی مراسم.. کردند... اطلاع رسانی دقیقی نشد حتی خانواده معظم شهدا، ایثار گران از این موضوع بی اطلاع بودند.. و آقای ایثار گر دفاع به خون شهدا تو راه رو ... و چرا در نبود آقای تاجگردون که خود یک جانباز، یک رزمنده و از خانواده معظم شهدا میباشند بنام یک ایثارگر، ایثار گران را بدنام می کنید.. سعی کنیم این چنین مسائل را بنام خون شهدا سیاسی نکنیم..
روزگار
Iran, Islamic Republic of
من خودم از خانواده شهدا هستیم پس چرا ر سا نیش نکردن .خدا شا هده اگر کار سیاسی بود همه جا اعلام می کردن .و ما هم مثل هر پنچه شنبه که به زیارت شهدا می رویم آنجا متوجه شدیم .پس بیخود متن نذارید و مسولین را محکوم نکنید
بسیج
Iran, Islamic Republic of
پیامک زدند. ...رو هر حوزه و پایگاهها و محلات در رسانه ها و خبرگزاریها اعلام کردند. ....برنامه های هفته دفاع مقدس رو ..
Iran, Islamic Republic of
این موضوع سیاسی بود نه برای رضای خدا وقتی مراسم حرمت شهداء وجه المصالحه برای باند اصولگرا باشد دیگه کسی حضور پیدا نمیکنه وتبلغ برای خط خاص از خدابترسید شرم کنید
Iran, Islamic Republic of
مسوولین که برا این کارا میمیرند الکی دیگه بزرگش نکنید
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که عمداً شرکت نکردند در حق شهدا جفا کردند ولی برای اینکه باشکوهتر برگزار شود بهتر بود از طریق سایتها، بنر و پلاکارد و پیامک اطلاع رسانی وسیعی میشد . ان شاء ا... در سالهای آتی بهتر و با شکوهتر برگزار گردد.
امر به معروف و نهی از منکر
Iran, Islamic Republic of
وقتی در آغاز سال تحصیلی جدید به مدرسه فرزندم دبستان شهید تندگویان (شاهد)ابتدایی دوره اول رفتم خیلی تغییرات را وضع ظاهری دیدم که با تلاش مدیر قبلی آموزشگاه انجام گرفته و مدیر جدید آموزشگاه سال تحصیلی۹۴ که در این سال تحصیلی سکان مدیریتی این آموزشگاه را بعهده گرفته طوری صحبت می کند که تمام کارهای انجام گرفته را خودش انجام داده و مدیران قبلی را به باد انتقاد گرفته و می گوید مدیران قبلی هیچ کاری نکرده اند از آقای پورالحسینی تقاضامندیم که یا مدیران با صداقت برای این مدارس انتخاب کنید یا این که تذکر بدهید که با مردم با صداقت حرف بزنید
آقای مدیر جدید که زیاد منم منم می کنید ۱-این همه کار انجام گرفته در نیمه دوم شهریورماه انجام نگرفته ۲- انجام این کارها متضمن برنامه ریزی بوده که زمان برنامه ریزی آن بایستی از فروردین یا اردیبهشت ماه شروع شده باشد.
آقای مدیر جدید چطور می خواهی به فرزندانمان درس صداقت یاد بدهی . همان طوری مدرسه شاهد است و مزین به اسم شهید است فردای قیامت که اگر قائل به آن باشی در مقابل شهدا باید پاسخگو باشی
Iran, Islamic Republic of
چه جالب خانواد ه هایی که فرزندشان شهیدشده بودندازانهادعوت نشده بودبهان مسولین رامی اورند کسانی که درعکسهاحضوردارنداکثرانه به جبهه رفتند نه میدانندشهیدوشهادت یعنی چه
قباد
Iran, Islamic Republic of
چه زود شهدای عزیز فراموش شدند..بابا ما همه چی مون از همین شهداست
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
مسئولین خودشون اغلب یا رزمنده ویا جانباز ویا خانواده شهید هستند وقطعا اطلاع رسانی نشده بود والا حضور پیدا می کردند .وچون هیچکدام نبودند دلیل بر عدم اطلاع رسانی است .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1