تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۱۲۶۹۷۴

جاوید: حرفهایم ارتباطی به نماینده بویراحمد و دنا نداشت

۶
۰
کبنا ؛
 
شهردار یاسوج تاکید کرد: سخنان مطرح شده از سوی وی در نشست شورای اداری این استان ربطی به نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم نداشت.

محمدعلی جاوید به ایلنا گفت: در نشست شورای اداری از کسر بودجه چهار میلیارد تومانی شهرداری یاسوج که استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول آن را به ما داده بود انتقاد کردم.javid
وی افزود: در آن نشست گفتم که باوجود ۱۵ سال تجربه کاری خود در جلسات متعدد شورای برنامه‌ریزی دارم سابقه نداشته چنین مبلغی از دستگاهی کسر شود.
شهردار یاسوج گفت: معمولا در ارتباط با پروژه‌ها جابجایی صورت می‌گیرد و اینکه از یک دستگاه چهار میلیارد تومان کسر شود و اختصاص داده شود به بنیاد مسکن آن هم در ایام انتخاباتی که شائبه انتخاباتی ایجاد می‌کند جای سوال دارد.
جاوید افزود: انتظار داریم به خاطر اینکه پروژه‌های شهرداری یاسوج به مرحله بهره برداری برسند این پول برگشت داده شود.
وی زمان کسر مبلغ عنوان شده را مربوط به نشست هفته گذشته جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد عنوان و اظهارکرد: متاسفانه مبلغ چهار میلیارد تومان از مجموع اعتباراتی که با مجموعه استانداری هماهنگ شده بود از اعتبارات تخصیصی به شهرداری کسر شد.
شهردار یاسوج گفت: سخنان اینجانب هیچ ربطی به «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ندارد و معلوم نیست چرا عده‌ای بدنبال حاشیه سازی هستند.
وی افزود: هدف ما از این سخنان دفاع از شهرداری یاسوج بوده و اصلا ربطی به نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نداشته و اینکه عده‌ای سخنان مرا به «زارعی» نماینده مجلس ربط می‌دهند آن را تکذیب می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

چنار برم
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار تو چقدر ساده ای،مطمئن باش اعتبارات با هماهنگی نماینده جابجا شده است چون میدونه تو شهر رای نداره ،پس میخواد تو روستاها هزینه کنه تا بلکه رایی جذب کنه! !!!!
لوداب
Iran, Islamic Republic of
آدم یا نباید حرفی رو بزنه یا اگه زد باید مث مرد رو حرفش وایسه...
مرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه .. اینقدر شخصیتش .که مجبوره تمام ضعف های .از طرف بقیه بدونه. ۲ جناب .ما که در طراحی شهری هنوز دردحد استان فارس و شهر شیراز به فاصله ۱۵۰ کیلومتریمون نیستیم و توان کپی برداری حتی از اونجارو نداریم چه ضرورتی داره شما برین هزاران کیلومتر اون ور تر بازدید کنید. درود بر مردم شریف بویر احمد به خاطر تحملشان
Iran, Islamic Republic of
تودیگه چگونه آدمی هستی یه روز دست به گردن افراد یه روز مخالف! شما هیچ هدفی برای نجات شهر ندارید، فقط میخواهی حرفی در جلسه زده باشید.
مارگون همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز منفعت طلب
مرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسعم برای کبنا وجهت گیریش در درج نظرات معلومه. آقای عکاشه متاسفم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1