تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۲۶۸۸۷

حمله تند فرماندار بویراحمد به شهردار یاسوج/آقای شهردار به فکر پایه‌های لرزان پل بشار باشید

۱۳
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در خصوص انتقاد شهردار یاسوج در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که معتقد بود در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اعتبارات این دستگاه را به دلایل انتخاباتی حذف کرده‌اند، اظهار کرد: این موضوع از اساس کذب محض است.javid-yaripoor
هوشنگ یاری‌پور در گفت‌وگو با فارس در یاسوج در خصوص انتقاد شهردار یاسوج در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که معتقد بود در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد اعتبارات این دستگاه را به دلایل انتخاباتی حذف کرده‌اند، اظهار کرد: این موضوع از اساس کذب محض است.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد فقط ما می‌توانیم بنا به اختیاراتی که داریم ۱۰ تا ۲۰ درصد اعتبارات را در شورای برنامه‌ریزی شهرستان جابجا کنیم.
یاری‌پور افزود: در شورای برنامه‌ریزی اولویت‌ها برای کارهای عمرانی و ضرورت‌ها برای ما بسیار مهم است بنابراین در توزیع اعتبارات باید اولویت‌ها و نیازهای شهرستان و مردم را در نظر گفت.
وی بیان کرد: شهردار یاسوج برای پل چهارم بشار که باید به تازگی اجرا شود مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار گذاشته در حالی که پل اصلی بشار که اکنون رفت و آمد روی آن جریان داشته، پایه‌های لرزان دارد و هیچ پولی آقای شهردار برای آن نگذاشته است.
جاوید گفت: برای مثال برای شهرک بلوکو که در دل شهر یاسوج است هیچ اعتباری جهت آسفالت آن نگذاشته است که ما مجبور به گذاشتن اعتبار برای آن شده‌ایم.
فرماندار مرکز استان افزود: از حسینیه ثارالله تا زیرتل برای مثال در خصوص تأمین آب شرب مردم مشکل داریم که مجبوریم برخی از اعتبارات را بر مبنای اولویت‌ها به جاهای دیگری از جمله آب این منطقه تخصیص دهیم.
وی با بیان این که از مسئولان شورای اداری در خصوص اظهارات شهردار و وقت دادن برای بیان این گونه اظهارات کذب انتقاد داریم، گفت: شورای اداری در حضور مشاور وزیر کشور جای مطرح کردن این گونه صحبت‌ها توسط شهردار نبود و ای کاش شهردار به جای گشت و گذار در شهرهای اروپایی، در شورای برنامه‌ریزی برای توزیع اعتبارات حضور می‌داشت.
به گزارش کبنا نیوز، محمد علی جاوید شهردار یاسوج در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور بانوان برگزار شد، اظهار کرد: ۴ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری یاسوج را به خاطر کارهای سیاسی و تبلیغاتی به بنیاد مسکن داده اند.
از سخنان شهردار یاسوج اینگونه برآورد می‌شد که ۴ میلیارد تومان این نهاد را به بنیاد مسکن دادند تا با انجام کارها همانند آسفالت و اجرای طرح هادی روستاها تبلیغاتی را برای نماینده انجام بدهند.
جاوید بیان کرد: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی حذف کنند.

وی بیان داشت: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

شهردار یاسوج در پایان توضیح داد: اگر جابه‌جایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار چرا. حرف حق اینقدر برای شما تلخ وسنگین است ،شهردار واقعیت را گفته وشما هم بهتره حرف حق رو بپذیرید
متعجب
United States
با سلام اقای .بنده به عنوان یک شهروند متعجبم از اعضای .شهر و انتخاب شما به عنوان شهردار و .و .عدیده ای که بین شما وجود دارد که این .به وضوح تاثیر بسیار بدی بر روی کارمندان و کارگران شهرداری بر جای گذاشته به نحوی که مردم به صورت ملموس ان را مشاهده می کنند بنده به عنوان یک شهروند پیشنهاد می کنم ..خود را برطرف کرده و به دنبال انتقال مشکلات نباشید
نيكنام
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار ،شما میخواهید با حمله به شهردار برضعفهای خود پوشش بگذارید
منصف
Iran, Islamic Republic of
اقای دامپزشک شما هم مواظب پایه های لرزان مدیریت ضعیف خود باشید
دانشگاه
United States
اقای جاوید با این سخنان نمیتوانید شرایط را به نفع دوستان خود در شورای حکمیت تغییر دهید
دولت امید
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر یاری پور فرماندار دلسوز و پاک موفق باشید.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار. شهردار شهری که .. بود. این دقیقا مصداق و ضعیت فعلی شهر ماست
غلام
Iran, Islamic Republic of
..وقتی .با ۳۰۰۰ یرو از پول ..میرید اروپا به بهانه شرکت در نمایشگاه میلان اما سر از فرانسه و سوییس در میآرید در حالی که بیش از ۷ ماه است که پرسنل بدبخت رفتگر شهرداری حقوق نگرفته اند باید هم اینگونه حرف بزنی
آقای محترم جلوی /و /ها و //در /را بگیر آون وقت نیازی به این پول ها نداری.... لطفا سانسور نکن
اخ سی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فرماندارمال این حرف هانیست وقتی دام پزشک عرصه سیاست واجرا رابگیر اوضاع بهتر از این هم نمیشه
رامین موسوی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شهروند بدون از اغراق عرض میکنم از کارهای اجرایی جناب شهردار از جمله نهضت آسفالت رضایت کامل دارم و آرزوی موفقیت برای ایشان میکنم.
Iran, Islamic Republic of
کی به کی هست وقتی شهرداری گچساران تو کوچه ای که همه ی خونه ها در به حال هستند با ... مجوز خونه ی در به حیاط میده دیگه چه انتظاری هست
سادات مهریان
Europe
درودبردکتریاری پورعزیز.
طایفه های دشتروم سپیدار جلیل و بابکان
Iran, Islamic Republic of
هشدار هشدار به اقای حاج زارعی نماینده محترم بویراحمد ودنا .جناب حاج زارع اگر نبود هماهنگی از دشتروم تا…..بابکان شما برادر عزیز نماینده نمیشدیدو حالا اگر جناب دکتر یاری پور فرماندار بویراحمد عوض بشود به هیچ عنوان رای به شما نخواهیم داد.بعنوان یک دوست همراه تذکر دادم.
فقط دکتر یاری پور فقط دکتر یاری پور
فقط دکتر یاری پور فقط دکتر یاری پور
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1