تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۲۶۸۵۶

جشن روز ملی مهر با حضور ۱۵۰ هزار دانش‌‌آموز + تصاویر

۰
کبنا ؛

تعداد ۱۵۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی همزمان با زنگ مهر و ایثار در روز ملی مهر روانه کلاس‌های درس شدند.


صبح امروز و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مسئولان ارشد استانی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، معلمان و مربیان و اولیای دانش‌آموزان، زنگ مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
در این آیین که مشاور امور بانوان وزیر کشور نیز حضور داشت هر یک از سخنرانان در خصوص مهر و اهمیت تحصیل و نظام تعلیم و تربیت مطالبی بیان کردند.

در این آیین که استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنگ مهر را به صدا درآورد دانش‌آموزان روانه کلاس‌های درس شدند.

این مراسم که به همت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان دخترانه تیزهوشان برگزار شد، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دانش‌آموزان خواست در راه توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.

مسئول ارشد اجرایی در استان بیان کرد: به پشتوانه نسل امروز است که می‌توان آینده استان را ساخت و نسبت به آن امیدوار بود.

وی گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای تعالی تعلیم و تربیت انجام می‌دهد و به همین منظور همه از اولیا گرفته تا دانش‌‌آموزان و مربیان باید در چرخه نظام تعلیم و تربیت به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

ارائه ۶۳ هزار اثر دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پرسش مهر
در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش استانکهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز تعداد ۱۴۹ هزار و ۴۶۳ دانش‌آموز هم‌استانی بر سر کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.



مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ارائه ۶۳ هزار اثر از دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در پرسش مهر ریاست‌جمهوری را نقطه عطفی در کارنامه آموزش و پرورش این استان دانست.


هادی زارع‌پور صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دو سال گذشته آموزش و پرورش این استان در سطح کشور رتبه‌های بسیار خوبی به خود اختصاص داد، اظهار کرد: قابل توجه است که یکی از دانش‌آموزان مناطق محروم استان به عنوان قهرمان قهرمانان نهج‌البلاغه کشور شناخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی گذشته استان ما موفق به کسب ۴۹ مقاوم اول تا پنجم و مقام‌های برگزیده تنها در بخش مسابقات قرآن، عترت و نماز شد که در هیچ سالی تاکنون چنین موفقیتی کسب نکرده بودیم.

زارع‌پور بیان کرد: در پرسش مهر ریاست‌جمهوری که در خصوص آب و مشکلات مربوط به آب بود، دانش‌آموزن ما تعداد چهار رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

مسئول ارشد نظام تعلیم و تربیت در استان گفت: در سطح استان تعداد ۶۳ هزار دانش‌آموز در پرسش مهر ریاست‌ جمهوری ارائه اثر کردند که به معنای شرکت نیمی از دانش‌آموزان استان در این زمینه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در مسابقات و برنامه‌های دیگر کشوری هم رتبه‌های بسیار درخشانی توسط آموزش و پرورش کسب شد که می‌توان به تعداد ۹ رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد.

 


 


 


 


 


 

ایجاد ۱۰ هزار کانون درون‌مدرسه‌ای در کشور/ المپیادهای ورزشی مدرسه‌محور می‌شوند
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ایجاد ۱۰ هزار کانون درون‌مدرسه‌ای در کشور خبر داد.


مهرزاد حمیدی در آیین بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان ارشد اجرایی استان و دانش‌آموزان، مربیان و اولیا برگزار شد با تبریک روز ملی مهر اظهار کرد: باید قبل از هر چیز یاد ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید کشور را گرامی بداریم.

وی گفت: بزرگ معلمان کشور شهیدان رجایی و باهنر بودند که باید معلمان ما با تأسی به این شهیدان بزرگ دولت که خود معلم بوده‌اند در راه تعالی نظام تعلیم و تربیت قدم بردارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال تعداد ۱۳ میلیون دانش‌آموز در تعداد ۱۰۵ هزار مدرسه و با حضور یک میلیون فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

حمیدی در ادامه اظهارات خود به چهار سیاست راهبردی که آموزش و پرورش در پیش گرفته و طبق آن حرکت می‌کند اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های راهبری چهارگانه، ساماندهی نیروی انسانی بر طبق برنامه‌ریزی‌ اصولی است.

وی ارتقای مدیریت آموزشگاهی را یکی دیگر از سیاست‌های راهبردی نظام تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی و عملیاتی کردن بودجه دو سیاست مهم دیگر وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در بحث ورزش و تربیت بدنی اقدامات وزارت به صورت هرم وارونه است و همه فعالیت‌ها از این پس دانش‌آموزمحور و مدرسه‌محور خواهد شد، افزود: المپیادهای برو‌ن‌‌مدرسه‌ای جای خود را به المپیادهای درون‌‌مدرسه‌ای خواهد داد.

حمیدی بیان کرد: در این طرح تمام فعالیت‌های دانش‌آموزی در معاونت‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش درون‌‌مدرسه‌ای خواهد شد.

وی از راه‌اندازی تعداد ۱۰ هزار کانون درون‌مدرسه‌ای در مدارس کشور خبر داد و گفت: برنامه این است که در کل مدارس کشور برنامه ورزش صبحگاهی اجرا شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر قرار است در آموزش و پرورش و برای دانش‌‌آموزان کاری انجام شود باید این کارها نه در کانون‌های ستادی، بلکه در متن مدارس باشد.

------------------------------

بهنیازاده

--------------------------------


 
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1