تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۱۲۶۷۳۳

بی‌توجهی مردان به دوره‌های مهارت‌ زندگی

۱
۰
کبنا ؛مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: کمتر از ۱۵ درصد شرکت کنندگان در دوره‌های مهارت‌های زندگی مردان هستند.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فهیمه فرهمندپور عصر امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری‌های رزمندگان، اظهار کرد: قبل از اینکه مسئولیت اجرایی داشته باشم در حوزه زنان محقق هستم.frahmanpoor
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده بیان کرد: تجربه نشان می‌دهد که ضمن اهمیت بودجه و اعتبارات آنچه که بین جوامع مختلف اثر اساسی داشته و بر وضعیت زنان در جوامع مختلف تنها اعتبارات نیست.
فرهمندپور گفت: در سال ۹۴ از لحاظ اعتبارات دست ما کاملاً بسته بود اما آنچیزی که حرف اول را در خصوص زنان می‌زند نوع نگاه ما به زنان است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور اضافه کرد: نباید زنان را موجودات قابل ترحم دانست و باید زنان را نیز به گونه دیگر مورد توجه قرار داد و آنها را مکمل مردان دانست.
فرهمندپور گفت: امروز شعار جامعه جهانی توانمندسازی زنان است و یک موقع فمنیست‌ها مردان و زنان را در مقابل هم قرار می‌دادند.
وی گفت: باید باور کنیم که زنان رقیبان ما نیستند بلکه شریک ما هستند و نباید آنها را در مقابل مردان قرار داد.
این مسئول گفت: اگر به مشکلات آنها رسیدگی نشود مشکلات متراکمی در جامعه به وجود خواهد آمد لذا باید برای زنان برنامه‌ریزی حساس‌تری داشت.
وی افزود: نباید نسبت به برخی مشکلات زنان از جمله اعتیاد و بیکاری آنان بی‌توجه بود که در آینده مشکلات بسیار زیادی برای جامعه ایجاد می‌شود.
فرهمندپور خاطرنشان کرد: سرطان‌های شایع زنان قابل پیشگیری‌تر از سایر سرطان‌ها هستند و علاج زود هنگام دارند. ولی اکنون شایع‌ترین مرگ و میر به دلیل همین سرطان‌های پیش پاافتاده است که با یک غربالگیری ساده قابل پیشگیری است.
وی گفت: متأسفم از اینکه در  برخی استان‌ها کارگروه بانوان تشکیل می‌شود مدیران و فرمانداران به جای حضور خود تنها کارشناسان خود را به این کارگروه‌ها می‌فرستند و فکر می‌کنند مسائل زنان فقط زنانه است.
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده تصریح کرد: بیشتر مشکلات زنان به مشکل جنس دیگر بر می‌گردد و آنها این مشکل را ایجاد می‌کنند.
وی گفت: همه می‌دانیم نفقه زن با مرد است و چه اتفاق افتاده که زنان اکنون مشتاق شغل و کار شده‌اند که آن را باید در نفقه‌ها جستجو کرد که مردان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.
این مسئول افزود: اگر مردان خود را بهتر تربیت کنیم زنان کمتر نسبت به شغل بیرون از خانه مشتاق می‌شوند و اگر بخواهیم دختران مشکلی پیدا نکنند باید پسران را نیز خوب تربیت کنیم.
فرهمندپور افزود: از دوره‌های مهارت‌های زندگی که در کشور برگزار می‌شود کمتر از ۱۵ درصد آن مردان هستند که این مشکلات را در کشور ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا همین طوره، خیلی از مرد ها حتی نحوه ی ارتباط با خانم ها را نمی دانند و جز چند باور کلیشه ای چیز زیادی در مورد آن ها نمی دانند.
اطلاعات و پیش زمینه ی اشتباه ناخودآگاه باعث تصمیم اشتباه می شود.
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1