تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۲۶۷۳۰

مرکز سرطان سینه‌ زنان استان مصوبه‌ای تنها روی کاغذ

۹
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز ناباروری و مرکز سرطان سینه زنان در استان تنها روی کاغذ و به صورت مصوبه است.

chman-kebna
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا چمن عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، با اشاره به توسعه برخی شاخص‌های بهداشتی و درمانی در این استان، اظهار کرد: همزمان با طرح تحول سلامت اقدامات بسیار خوبی در استان ما انجام شده است.
وی گفت: اکنون بخش عمده‌ای از کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خانم‌ها هستند، تصریح کرد: از مجموع ۵ هزار و ۵۰۰ نفر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ درصد آنها خانم‌ها هستند و ۶۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را نیز خانم‌ها تشکیل می‌دهند، مهمتر اینکه ۷۰ درصد از دانشجویان پزشکی ما از قشر بانوان هستند.
چمن از جذب ۴۰۰ نیروی استخدامی در سال‌های اخیر در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: ۴۵ درصد از این استخدام‌ها خانم‌ها بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دو سال اخیر تعداد ۶۰ نفر متخصص و فوق تخصص جذب کرده‌ایم که ۴۵ درصد آنها خانم بوده‌اند.
چمن به طرح تحول سلامت و موفقیت در زایمان‌ها در این طرح اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار زایمان انجام گرفته که ۵۵ درصد آنها طبیعی و به صورت رایگان بوده است.
وی افزود: هم اکنون دو دغدغه بزرگ در استان نسبت به بانوان در بخش بهداشت و درمان داریم که یکی از آنها راه‌اندازی مرکز ناباروری است.
چمن گفت: اگر در گذشته تلاش‌ها برای کنترل جمعیت بود اما اکنون سبک زندگی باید تغییر کند و می‌بینیم که گاه ناباروری‌ها به ۲۰ درصد رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرکز ناباروری استان توسط وزارت بهداشت به تصویب رسیده که لازم است برای تأمین اعتبارات آن کمک شود.
چمن مهمترین سرطان در استان کهگیلویه و بویراحمد سرطان پستان زنان ذکر کرد و گفت: مرکز غربالگیری سرطان سینه در حد مصوبه بر روی کاغذ است که باید وزارت بهداشت به ما کمک کند تا این مرکز راه‌اندازی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه اعتبار نداری مردم استان وضع مالیشون خوبه ازشون بگیر شما یه سرما خوردگی جزیی را نمی توانید مدوا کنی حالا حرف از ناباوری میزنی اگه اینقدر خانم استخدام کردی پس مطمئن باش همه آقایون تحصلیکرده استان بیکارند و نمی توانند ازدواج کنند و انهایی که هم ازدواج کردند دوست ندارند بچه گیرشون بیاد و انهایی که دنبال بچه دار شدن هستند تا صد سال دیه هم باشه باید بروند پس نمیخاد شما زیاد نگران جمعیت باشی
از مدیران
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر چمن آبروی مدیریت استان است هم با علمش هم با عملکردش و هم با نطقش.
علی
Iran, Islamic Republic of
مشاور وزیر فرد اندیشمند و محقق صاحب فکر است لذا انتظار هم همین بود که مباحث علمی از سوی مدیران استانی باعث افزایش کیفیت جلسه میشد ورییس محترم علوم پزشکی این مهم را بخوبی انجام دادند
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر!به دادپرسنل بیمارستان گچساران برسید!.. درپرداخت پرکیس وکارانه بیدادمیکنه!یک نفرفقط ۱۰۰۰تومن گرفته ویکنفر۱۳میلیون!!آیااین عادلانه است؟جذب ۷نفرازاقوام مسولین بیمارستان بدون اجازه ومجوزدانشگاه وبدون طی روال اداری آیاعادلانه است؟خیلی ازاین پرسنلی که به آنهاظلم میشوددربیمارستان گچساران،خانم هستند(حدود۸۰درصد)
Iran, Islamic Republic of
امید که به مرحله اجرا برسد ، نمایندگان محترم بجای اینکه روستا به روستا بگردند و این همه هزینه جانبی بکنند پولش را یکجا برای پروژه مرکز ناباروری میدادند تاالان زمین و پی ساختمانش آماده شده بود مردم بیچاره استفاده میکردند
Iran, Islamic Republic of
افزایش وزن باعث ابتلا به سرطان است مردم جامعه باید رژیم غذاییشان را کنترل کنند
دبیر
Iran, Islamic Republic of
تشکر از دکتر چمن که یک نمونه موفق از مدیریت تخصصی را در استان محروم ما به نمایش گذاشته. احسنت
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر موفق استان دکتر چمن و کلیه دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی که در تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت و کم نمودن هزینه های درمانی اقشار کم درآمد کارهای اساسی و مهمی را انجام داده اند .
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه فقط دانشگاه علوم پزشکی. بقیه خیلی مالی نیستن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1