تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۲۶۶۹۱

گفت‌وگوی کبنانیوز با یکی از کاندیداهای بویراحمد

۹
۰
کبنا ؛دادستان اسبق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گروه خاص سیاسی از من دعوت نکرده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدصدرالله رجائی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاباتrajaee آتی مجلس، اظهار کرد: کار رسمی انتخابات طبق موازین و قانون اساسی صورت و تبلیغات باید در زمان خاص و قانونی خودش انجام بگیرد، معتقدم قانون باید همه جا حاکم باشد و تابع آن باشیم، مخصوصاً خواص جامعه و کسانی که می‌خواهند مجری قانون باشند، قانون را باید رعایت کنند.
این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، در پاسخ به سئوالی مبنی بر بداخلاقی‌های انتخاباتی، بیان کرد: انشاالله بداخلاقی صورت نمی‌گیرد و ما بداخلاقی‌ها را با بداخلاقی جواب نمی‌دهیم.
رجائی‌نسب با بیان اینکه من قاضی هستم و لازم نیست که از جایگاه خود برای حضور در انتخابات استعفا بدهم و تا آخر به عنوان قاضی در این امر حضور پیدا می‌کنم، اظهار داشت: دیدگاه من این است که هیچ بی‌قانونی و خلاف اخلاقی را نباید با بی‌قانونی و بی‌اخلاقی جواب داد و روش ما به عنوان تأسی از سیره جدم پیامبر اعظم(ص) است.
وی افزود: با اخلاق و رفتار حسنه، حفظ حقوق افراد و حقوق شهروندی و احترام اشخاصی که در این عرصه حضور دارند برخورد خواهیم کرد.
این قاضی دادگستری ادامه داد: بر اساس آنچه تشخیص دادیم و به خواسته جمع کثیری از مردم، دوستان و بستگان در انتخابات حضور پیدا می‌کنم و جریان خاص سیاسی از من برای حضور در انتخابات دعوت نکرده‌اند و در بین جمعی که از ما برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند افراد سرشناس، بزرگوار و موثری از جریان‌های مختلف حضور دارند.
وی تاکید کرد: رسماً گروه، حزب و جناح سیاسی خاصی از ما که به عنوان نیروی آنها تلقی بشویم، دعوت نکرده است.
این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد با بیان اینکه بر اساس شغلم اقتضا می‌کند که به گروه خاصی وابستگی نداشته باشم، بیان کرد: محترمین استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جناحی و یا گروهی که طرفدار ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا و به آنها اعتقاد داشته باشند را قبول دارم.
رجائی‌نسب و با بیان اینکه به عنوان یک شخص مستقل و با دیدگاه اعتدالی در انتخابات حضور دارم، تصریح کرد: خوبان هر دو طرف جریان سیاسی را قبول دارم. مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا مردمی فهیم هستند و به خوبی تشخیص می‌دهند.
وی اظهار داشت: هر کسی که خطوط قرمز نظام را رعایت نکند من هم آنها را قبول ندارم، به ولایت فقیه، شهدا، بسیج، تمامیت ارضی نظام پایبند هستم و همه باید به این مسائل پایبند باشند.
این کاندیدای احتمالی انتخابات دوره دهم مجلس گفت: اگر دستگاه اداری و دولتی خارج از چارچوب عمل کرد به آن تذکر و پیگیری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد
Iran, Islamic Republic of
قبلا در یک جمعی من شخصا حاضرم بودم که یکی از مدیران اصولگرا که از بویراحمد سفلی می باشد و خیلی به هدایت خواه هم اعتقاد و باور دارد به صراحت می گفت اگر هدایت خواه نیاید رجائی و بعد از مدتی ایشان را دیدم می گفت حتی اگر هدایت خواه بیاید فقط رجائی برای من باور نکدنی بود که این مدیر سابق اینگونه باشد
Iran, Islamic Republic of
۱- این خوبان و افراد سرشناس هردو جریان که از شما دعوت کرده اند کی ها هستند لازم است نام ببرید که جای دیگه از فرد دیگری دعوت نکنند
۲ - شفاف و صریع موضع سیاسی تون را اعلان نمایید زیرا خطوط قرمزی که اشاره داشتید در روشن بودم موضع بهتر رعایت میشود
۳- شما اصالتاً اهل سرزمین و خاک بویراحمد و دنا هستید
۴- تحصیلات دوران ابتدای تا دیپلم خود را کجا گذرانده اید
۵- چه برنامه های برای ارتقای عظمت و عزت بویراحمد و دنا دارید
۶- فرماندهی از هر دوگروه برای برنامه ریزی در آتی مشکلاتی ایجاد می کند به نظر بنده اگر شرایط بالا را دارید چون اصولگرایان رسماً شما را کاندید خود نمیدانند صریح به جمع اصلاح طلبان بپیوندید
۷- در غیر این صورت تشریف نیارید به نفع شما و جایگاهتان است
توت نده
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس ، ایشان یک روحانی وارسته و شایسته با حداکثر شرایط بوده و بعد یک قاضی عادل ، شجاع و مقتدر می باشند ( به دوران با افتخار دادستانی ایشان در یاسوج پژوهش فرمایید ) و از باب اصا لت جدش امام زاده محمودطیار ( درب کلات سادات محمودی شهرستان دنا ) و بزرگ شده محرومترین ولی مستعدترین منطقه یعنی زیلایی انهم روستای رون که مردان و خادمین بزرگی چون زنده یاد محمودیان ( ره ) به این دیار شهید پرور تقدیم نموده و حال هم برای امر مقدس خدمتگزاری انهم در کسوت شریف وکالت که تخصص و حرفه کاریش به نوعی بوده پا به عرصه گذاشته و پرونده مدیریتی و کاریش هم تا کنون مثل اینه بوده ، ان شا الله که ایشان جناب حاج اقا رجایی و همین طور جنابعالی در نیات نیکویتان موفق و سربلند باشید
دنا
Iran, Islamic Republic of
ایشان محبوبیت وپایگاهی بین مردم ندارد ومن تا کنون خداوکیلی یک نفر را هم ندیدم که از ایشان حمایت کند قاضی های شریف ومردم دار خیلی هستند ولی فکر نکنم ایشان در این میان باشد بقول یکی از وکیل های برجسته ایشان جز قاضی هایی هستند که اگر غریبه ها خطایی کردند در حکم هیچگونه تخفیفی قایل نیست ولی برای اشنایان اره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زادگاهتان دهدشت است
لند ه ای
Iran, Islamic Republic of
ما اگر قاضی محترم جناب آقای رجائی نسب قصد حضور در عرصه انتخابات را داشته باشد با قاطعیت از ایشان حمایت خواهیم کرد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
سادات محمودی -ایل بزرگ تامرادی و ایل بزرگ دشمن زیاری ایل بزرگ طیبی مقیم یاسوج از رجایی حمایت می کنند
بويراحمد ميگه
Iran, Islamic Republic of
آقای شاهد جون خوت این مدیری که ایگی کیه .بووش کیه -مال کوچنه-
کسی که به فکر مردم بویراحمد باشد و تشخیص خوب بد دهد اقای رجایی را انتخاب میکند
Iran, Islamic Republic of
مرد راستگو رجایی اگر بینش و دیدگاه خوبی دارین ایشان انتخاب کنید و دیگر هیچکس
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1