تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۲۶۵۳۴

جذب هرگونه نیرو در شرکت نفت گچساران ممنوع شد

۱۸
۰
کبنا ؛

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بر اساس شیوه‌نامه الحاقی از سوی وزارت نفت، جذب هرگونه نیروی انسانی تحت هر عنوان ممنوع اعلام شده است.


امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز در راستای رفع مشکلات کارکنان نفت و پاسخ‌گویی به درخواست‌های عموم مراجعین این شرکت، ششمین نشست مردمی خود را در این شهرستان برگزار کرد.
وی در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه بررسی و رفع مشکلات مردمی وظیفه و تکلیفی برای هر مسئولی است، اظهار کرد: از ابتدای برگزاری این دیدارها تاکنون عمده مشکلات مراجعان در رابطه با معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده بوده است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک مسئول با مشکلات مردم شهرستان به ویژه در ارتباط با بحث بیکاری  جوانان آشنایی کامل دارم، افزود: براساس اطلاعات دریافت شده در حال حاضر قریب به ۱۸ هزار جوان جویای کار در این شهرستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بر ضرورت همکاری همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان جهت مقابله با معضل بیکاری در این شهرستان، تصریح کرد: بیکاری تبعات  بسیاری برای جوانان و مردم  از جمله در مسائل اجتماعی، سیاسی، امنیتی و ... در یک منطقه دارد که باید با برنامه‌ریزی و ایجاد اشتغال آن را کنترل کرد.

محمدی در ادامه تعداد نیروهای شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را قریب به ۷ هزار نفر خواند و گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ نیروی رسمی و ۴ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی پیمانکاری در این شرکت مشغول به کار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم شهرستان جهت اشتغال در این شرکت، خاطرنشان کرد: بر اساس شیوه‌نامه الحاقی از سوی وزارت نفت، جذب هرگونه نیروی انسانی تحت هر عنوان ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به دستور فوق‎الذکر از سوی وزارت نفت، شرکت نفت و گاز گچساران با مطالعاتی که انجام داده در پی شناسایی راهکارهای مختلف جهت رفع معضل بیکاری جوانان این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اذعان کرد: چنانچه در آینده گشایشی درجهت جذب نیرو حاصل شود با عدالت محض در مورد آن عمل خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که حقی ضایع شود.

محمدی در پایان یادآور شد: برگزاری ملاقات‌های مردمی از جمله  برنامه‌های این شرکت در راستای تقویت ارتباطات بدون واسطه درون و برون سازمانی و بیان خواسته‌های ملاقات‌کنندگان از مدیر عامل بوده که از ابتدای سال جاری به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بدبخت
Iran, Islamic Republic of
دروغ تا کی آقای محمدی جناب فاطمی هرماه دهها نفر را در حراست شرکت نفت استخدام میکنند که آخرین نفر از بستگان خودم بود که دو هفته پیش استخدام شد خداروشاهد میگیرم. بترسید اگر روز قیامتی باشد
روزبه
Iran, Islamic Republic of
درود به اقای محمدی حضرت عالی مثل کبک سرت زیر برفه یا مردمو احمق فرض کردی از این ۷۰۰۰ نیروی رسمی و غیر رسمی چندتاش با پارتی جذب شدن اره دیگه حالا که ادمای با صاحبش رفتن سر کار این پیامم دادیت که ادمای بی صاحب یا بمیریت یا دور شرکت نفت پیداتون نشه
0742
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه اگر ی پلاستیک خیار ...
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب محمدی از روزی که به شرکت نفت آمدید از این حرفا زدید
حراست شرکت نفت که از دزد و مواد فروش بگیر تا حتی جدیدا گدا ها هم به کار گرفته میشوند
گذشته ازانسان های صالح که مشغول کار می باشند.
گچساران نیروی لایق نداشت برای حقوق بازنشستگی آخر عمر کاری شما را آورده اند
که در بازنشستگی با حقوق خوبی زندگی کنید.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اصلا این جلسات کی برگزار میشه که حتی کارکنان شرکت هم خبردار نمیشن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
لطفا پیگیر وضعیت بچه های استان که از دانشگاه صنعت نفت (دانشکده های آبادان، اهواز و تهران) فارغ التحصیل شدند باشید. چندتا از فارغ التحصیلان امسال دانشگاه کار گیر نیاوردن، انگیزه ای برای ما دانشجوها نمونده. لطفا پیگیری کنید. با توجه به شرایط بورسیه دانشجویان این دانشگاه بر اساس شرایط آموزشی (۴۰ درصد اول کارشناسیا بر اساس معدل و همه فارغ التحصیلای تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری)) باید برن سر کار. از مدیریت کبنا خواهشمندیم حق بچه های استان رو پیگیری کنه. ولله حق ما این نیست.
سلطان جسین بایقرا
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی نیاد اون دور و بر تا کار تموم بشه؟
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
آخییییییییییییییی آخییییییییییییییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون شماباصداقت برخوردمیکنیدمحمدی وفاطمی .. میکنندازطریق .. جاهای خاص نامه دریافت میکنندونیروبرسرکارمیگذارند
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت میزنی به خدا یه مدت پیش بیش از ده نفر تو بیمارستان جذب شدتد بله برای ما بی صاحبها ممنوعه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به قران از بیکاری و بی صاحبی سه تا برادر بیکارم که دیگی ۳۰ سالشون شده و نا امید و داغون هستن دارم دق می کنم یه سری به دندانپزشکی شرکت تو شهرک نفت یا ۱۵ نفری که ماه پیش تو بیمارستان شرکت جذب شدن بزنید
کار
Iran, Islamic Republic of
واقعا فک میکنید خبر خوبیه که به مردم میدین مرداونه که نون بده نه اینکه نون مردم رو ببرید اونوقت میایت با شجاعت میگید استخدام ممنوع واقعا برای شما متاسفم برا خودمون هم متاسف هستیم که گذاشتیم هر کسی بیاد توی این شهر پست بگیره که دلسوز مردم نیست
مرام
Iran, Islamic Republic of
درودبرآقای محمدی انسان بااخلاق وکاردان وجدی.
بیصحاب
Iran, Islamic Republic of
بر شرف دروغگو لعنت.
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی از خدا بترسید چطور میگویید هیچ گونه جذب نیست شما اطلاع دارید که از طرف حراست جذب و انها رو تقسیم میکند به ادارات دیگر.مدت هفت سال است که تعدادی کارگر فصلی امور ورزش جذب کرده چرا ثایت نمیشوند .هفت سال کم نیست به جای اینکه دست کمک به سویشان دراز کنید .شما ومدیر منابع انسانی میگوید از اسم شما مشخص است فصلی هستید .چیزی نمیگوییم خداوند جای حق نشسته که بعد از ۳۱ شهریور خانواده این کارگران بیچاره باید زجر وگرسنگی را تحمل کنند .ما امیدمان به خداوند است و گره از کارمان میگشاید انشاالله
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
آ قای محمدی برو نگاه کن .. چقدر .. استخدام کرده
Iran, Islamic Republic of
برو بابا جمعش کن
تا همین دیشب ک آقای بقولا... تو .. دهتا دهتا نیرو جذب میکرد. بترسین از روز قیامت و اه مردم
خدارو شکر ک دیشب کلک .. کنده شد
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب اقای محمدی مردم خوب میدونند که اقای زنگنه چند سالی هست نامه زدند به شرکت های زیر مجموعه خودش که هیچ نیرویی جذب نکنند اما گوش کی بدهکار این نامه ها بود این نامها فقط برای ادمهای فقیر و بدون پارتی هست همه مردم از پشت کوه اومدند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1