تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۲۶۵۱۴

روستاهای کهگیلویه با کمبود فضای آموزشی مواجه است

۲
۰
کبنا ؛

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه با کمبود فضای آموزشی در مناطق روستایی روبه‌رو هستیم،گفت: مجتمع مسکن مهر کهگیلویه فاقد فضای آموزشی است.frozan

 لطف الله فروزان اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در شهرستان کهگیلویه با ۲۹۲ واحد آموزشی و ۱۶۷۵۳ دانش آموز آغاز می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه امسال در مقطع ابتدایی ۹۷۹۲ دانش آموز وجود دارد، عنوان کرد: این مقطع با ۱۸۲ واحد آموزشی مشتمل بر ۵۷۵ کلاس درس با ۷۱۳ نفر نیروی کادر آموزشی پوشش داده می‌شود.
فروزان تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول را ۴ هزار نفر عنوان کرد و افزود: آموزش این مقطع تحصیلی با ۵۶ واحد آموزشی شامل ۲۳۲ کلاس درس با ۵۰۱ دبیر و کادر آموزشی انجام می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه  بابیان اینکه با کمبود فضای آموزشی در مناطق روستایی رو به رو هستیم،گفت: مجتمع مسکن مهر کهگیلویه فاقد فضای آموزشی است.
وی با بیان اینکه آموزش در مقطع متوسطه دوم با ۵۵ آموزشگاه متشکل از  ۲۱۱ کلاس درس با ۷۰۰ نفر کادر آموزشی انجام می‌شود، تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید در مقطع متوسطه دوم  ۲ هزار و ۹۶۰ نفر است.
فروزان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید یک هزار ۸۸۴ دانش‌آموز ورودی پایه اول ابتدایی در شهرستان وجود دارد، ابراز کرد: تعداد ۹۸۷ نفر از این دانش‌آموزان پسر و تعداد ۸۹۷ نفر از آنها دانش‌آموز دختر است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به برگزاری جشن بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: این برنامه در روز یکم مهرماه در مدرسه دخترانه شاهد شهر دهدشت برگزار می‌شود.
فروزان با بیان اینکه در تاریخ ۳۱ شهریور ماه جشن شکوفه‌ها در مدرسه دخترانه فرهنگیان دهدشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: جشن غنچه‌ها در ۴ مهرماه در مدرسه توحید اجرا می‌گردد.

نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
چه عکس قشنگی
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
ما از اصلاحات و مدیران آن انتظار عملکرد معقولانه و به دور از جناح بندی و فامیل بازی داشتیم چرا که در گفتار های خود بسیار بر این مواضع تاکید داشتند. اما اکنون در حوزه آموزش و پرورش که با سرنوشت نسل آینده سر و کار دارد مدیر و معاونان آموزش و پرورش بسیار بر جناح سیاسی و قوم گرایی تاکید دارندو بر اساس همین دیدگاه میران کاردان، با تجربه و مدیرانی که در چند ساله عملکرد خود سابقه درخشانی داشتند را صرفاً به دلیل جناح سیاسی و قوم گرایی برکنار و با تاسف بیشتر کسانی را جایگزین آن ها کرده اند که نه رشته تحصیلی آن ها مرتبط با مدیریت و معاونت است و نه در سابقه تدریس آن ها توانایی های مدیریت می یابیم (به جز چند مورد). چگونه دبیری که تا دیروز دیر می آمد و زود می رفت و مکرر غیبت داشت و اعتقادی به مبانی اسلامی و انقلابی نداشت را به سمت مدیریت یا معاونت مدرسه گماشته اند و از او انتظار نظم، الگو بودن برای دبیران و دانش آموزان و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی را داشته باشیم !!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1