تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۱۲۶۲۵۸

وضعیت بد بهداشتی در کوچه و خیابان‌های دهدشت(+ تصاویر)

۴
۱
کبنا ؛
کافیست در کوچه ها و برخی خیابان‌های شهر دهدشت قدمی بزنید، با انبوهی از زباله‌ها در جداول و بعضاً جلوی درب خانه‌ها مواجه خواهید شد که همگی نشان از ضعف در شهرداری دهدشت است.

راه ملت؛ این روزها  وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند و چنان درگیر مسائل حاشیه‌ای شده‌اند که به راحتی می توان عدم توجه مسولین شهرداری دهدشت را به این شهر زخم خورده متوجه شد.عدم بهداشت مناسب جداول شهر، نبود سیستم مناسب جهت حمل و دفع زباله ها در شهر, نبود امکانات تفریحی مناسب در تنها پارک بزرگ شهر و ده ها مشکل دیگر که از امکانات مبتدی و از وظایف اصلی هر شهر و شهرداری محسوب می شود.
وعده وعید هایی که هیچ کدام عملی نشده است، از پارک بلادشاپور تا ورودی های شهر تا موضوع زباله ها  هرکدام نشان از بی معرفتی مسئولینی دارد که چونان ابزاری شده اند تا به عقب ماندگی این شهر با قدمت تاریخی کمک کنند.
کافیست در کوچه ها و برخی خیابان‌های شهر قدمی بزنید، با انبوهی از زباله ها در جداول و بعضا جلوی درب خانه ها مواجه خواهید شد که همگی نشان از ناکارآمدی شهرداری دهدشت است.
تصاویر زیر گویای این ادعاست که در برخی نقاط شهر بحث بهداشت چندان رعایت نشده است، و حتی گاها دو یا سه ماه از آخرین جدول روبی می گذرد.
امیدواریم مسئولین شهری و علی الخصوص شهرداری دهدشت و کارمندان زحمت کش این نهاد شهری اولویت را مردم قرار داده و بدور از حواشی ایجاد شده در جهت آبادی و ساختن شهری آبادتر تلاش نمایند.
dehdasht0kocheh-zbaleh (1) dehdasht0kocheh-zbaleh (2) dehdasht0kocheh-zbaleh (3) dehdasht0kocheh-zbaleh (4) dehdasht0kocheh-zbaleh (5) dehdasht0kocheh-zbaleh (6) dehdasht0kocheh-zbaleh (7) dehdasht0kocheh-zbaleh (8) dehdasht0kocheh-zbaleh (9) dehdasht0kocheh-zbaleh (10) dehdasht0kocheh-zbaleh (11)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه این شهر شهرداری نداره ....
موسوی
Iran, Islamic Republic of
اولا باید خود مردم هم فرهنگ شهر نشینی را داشته باشند و هر کاری را به گردن مسئولین نیندازند، ریختن زباله در کوچه و خیابان که کار مسئولین نیست این همت خود مردم را میطلبد.
از طرفی خطاب به مسئولین: انصافا دهدشت با این سابقه شهری این حقش نیست، چرا از شهرمان اینقدر مهاجرت میکنن، ریشه یابی کنید، علل را جویا شوید، عدم توجه به زیرساختهای شهری و امکانات تفریحی، رفاهی، بهداشتی و...نبود کارخانجات صنعتی، اهدا کردن دو دستی آب سدهای دهدشت به استان خوزستان و در قبال آن تحویل گرفتن بخارات ناشی از تبخیرات آب این سدها..نوش جانتان خوزستان..کام مردم کهگیلویه خشک شد... چرا جوانان شهرمان در غربتهای شهرهایی همچون بوشهر، خوزستان، اصفهان، تهران، شیراز و...زندگی کنند... چرا استعدادهای خوب شهرمان در اختیار جاهای دیگر قرار بگیرند، مگر ما چقدر نخبه و افراد تحصیلکرده و باهوش در شهرمان داریم و استفاده شان را دیگر شهرها میبرند برخی هم بدلیل نداشتن رابطه بازیهای کلان در سطح شهر خاموش مینشینند...
مسئولین بیدار شوید....
Iran, Islamic Republic of
واقعا" عملکرد شهرداری در این خصوص خیلی خیلی ضعیفه!!!!!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
نمیدونم مطلبم زده بشه یا نه.ولی متاسفم برای این شهر.متاسفم برای ..متاسفم برای پرسنل مظلوم شهرداری چرا شخصیت .رو اینقد پایین آوردین
اصلا تو شهر میگردی آقای شهردار.جداول و خیابانها رو میبینی.مسئول خدمات شهری شما کی هست.چقد نظارت داره.اصلا دوره ای رفته.مدرکی داره.شما که دنیا رو رسوا کردی با مدرک دکترات که هنوز به بر هیچ کس مشخص نیست که چنین مدرکی وجود داره پس چرا مسئول واحدت مدرک نداره .آقای شهردار ای کاش دلت برا شهرت میسوخت.
واقعا مایه تاسف است در شهری که مردم آن با زحمت و مشقت نیازهای اولیه خود را تامین میکنند اینگونه شهرداری داشته باشد خدا میدونه من به عنوان یک شهروند هر کس که بخواهد با معامله مانع از مشخص شدن واقعیتها شود سر پل صراط جلویش را میگیرم بنده یه بازاری هستم واقعا دلم به حال مردم شهرم میسوزه که قدرت خرید نیازهای اولیه فرزندانشان را ندارند
ای کاش فقیری ما فقط مختص نیازهای اولیه خود و فرزندانمان بود فقیری ما از قحطی رجال در دهدشت هست این همه نیروی متخصص و کاری در سطح شهر دهدشت هست و بیشتر انان زبانزد عام و خاص هستند اما ببین کی رو انتخاب کردند من به عنوان یه شهروند تا الان یه حرف راست از ایشون ندیدم و نشنیدم و ناراحت نیستم چون این نتیجه عملکرد و انتخاب خودمونه و حتما لیاقت ما بیشتر از این نبوده و نیستمتاسفانه شهردار محترم اینقدر درگیر شده که کاملا شهرداری رو فراموش کرده.فکر میکنه باید فقط پرسنل ازش راضی باشن.و با حقوق دادن میخواد رضایت پرسنل رو بدست بیاره اما فارغ از اینکه رضایت عمومی رو فراموش کرده .این وضعیت اسفناک شهر دهدشت قابل تغییر نیست.جز اینکه این شهردار و شورا عوض بشن.به نظر من تخشا امتحانش رو پس داده و باید بره.واقعا شهرداری و شهر نیاز به یه تکون دارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1