تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۱۲۶۲۳۳

پرونده قطور جراحان زیبایی در تخلفات پزشکی/ سفارت ایران در صنعا آسیب دید /قدرت نمایی در پمپ‌بنزین رنگ‌خون گرفت

۰
کبنا ؛

در این پست اخبار مربوط به ایران و جهان را مشاهده می‌کنید.

آیت الله هاشمی چه صفحاتی را در اینستاگرام دنبال می کند؟


اینکه مسئولین چگونه مطالبی را درشبکه های اجتماعی دنبال می کنند ویاچه موضوعاتی برای آن هادرفضای مجازی اهمیت دارد،همواره برای کاربران جذاب بوده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها دنبال کننده ۳ صفحه است. آیت الله هاشمی رفسنجانی تنها یک صفحه در اینستاگرام با آدرس HASHEMIRAFSANJANI_IR دارد.
شایان ذکر است که این صفحه  با انتشار ۸۷۳ عکس، نسبت به  سایر صفحات مسئولان فعال تر می باشد.
چه صفحاتی در لیست دنبال کننده آیت الله هاشمی به چشن می خورد؟

گفتنی است، تصاویر هاشمی رفسنجانی ازسوی ۱۷۵ هزار نفر دنبال می شود اما رئیس مجمع تشخیص مصلحت در صورت مراجعه به این شبکه اجتماعی تنها تصاویر سه صفحه را می بیند که شامل صفحات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و امام خمینی(ره) می شود.
منبع:حزب الله سایبر

یک زن ایرانی مسئول گل‌آرایی کاخ سفید شد + عکس




هدیه روشن غفاریان شهروند آمریکایی ایرانی تبار به عنوان مسئول جدید گل‌آرایی کاخ سفید انتخاب شد.

یک زن ایرانی که بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه گلکاری و گیاهان زینتی دارد، به عنوان مسئول تیم ویژه گل و گیاهان زینتی کاخ سفید انتخاب شد.

یک زن ایرانی-آمریکایی مسئول گل‌آرایی کاخ سفید شد + عکس
به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، میشل اوباما همسر رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا روز پنج شنبه «هدیه روشن غفاریان» را به این سمت انتخاب کرد و قرار است این بانوی هنرمند ایرانی از ماه آینده در واشنگتن ساکن شده و کار خود را آغاز کند.
هدیه روشن غفاریان در زمان کودکی به همراه والدین خود به لس آنجلس مهاجرت کرده و کار در حوزه گل و گیاهان زینتی را از سن بیست سالگی در پارکینگ خانه پدری خود آغاز نموده است.
برای دیدن نمونه عکس های گل آرایی روشن غفاریان به لینک زیر مراجعه فرمایید
گل آرایی روشن غفاریان


سفارت ایران در صنعا آسیب دید



در حملات جنگنده های متجاوز سعودی به صنعا دیشب ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران اسیب دید.

خبرگزاری صدا و سیما: در حملات جنگنده های متجاوز سعودی به صنعا دیشب ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران اسیب دید.
نیک نام سفیر ایران در صنعا در مصاحبه ای با اشاره به شدت حملات جنگندهای متجاوز سعودی به شهرصنعا گفت: هواپیماهای متجاوز سعودی با بمبارانهای ممتد خود خانه های سفیر عمان و احمدعلی صالح پسر علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن را تخریب کردند.
وی افزود: در اثر این بمبارانها سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز که در مجاورت خانه سفیر عمان قرداشت اسیب دیده و در وپنجره های ان تخریب شده است. وی افزود: ظاهرا این حملات برای نابودی خانه سفیر عمان و خانه پسر رئیس جمهور سابق یمن انجام شده است.منطقه ای که سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا واقع است دیشب سه بار بمباران شد.

پرونده قطور جراحان پلاستیک و زیبایی در تخلفات پزشکی


سرپرست دادسرای جرائم پزشکی گفت: جراحان پلاستیک و زیبایی بیشترین متخلفان پرونده‌های قصور پزشکی هستند.

ذبیح زاده سرپرست دادسرای جرائم پزشکی با اشاره به اصل ۲۰ قانون اساسی، گفت: طبق این اصل، همه افراد اعم از زن و مرد و همه اقشار به طوری مساوی در حمایت از قانون قرار می‌گیرند. جامعه پزشکی هم از سالم‌ترین اقشار هستند و تعداد اندک و معدودی از این قشر مرتکب تخلف می‌شوند.
وی با اشاره به برخوردهایی که از سوی دستگاه قضا با متخلفین این حوزه انجام می‌شود، گفت: برخورد دستگاه قضا با متخلفین جامعه پزشکی به معنی تضعیف این قشر نیست بلکه تقویت بخش کثیری از جامعه پزشکی هم محسوب می‌شود. میان دادسرای جرائم پزشکی و حوزه درمان و معاونت غذا و دارو همچنین سازمان نظام پزشکی و هیات‌های نظام پزشکی تعامل مفیدی برقرار است و اخیرا تیم بازرسی متشکل از همین نهاد ها به طور مستمر در سطح شهر از مراکز درمانی، عطاری‌ها، کارخانه‌های تولید مواد غذایی و بهداشتی بازرسی انجام می‌شود.
ذبیح زاده در مورد بیشترین تخلفات و قصور پزشکان هم گفت: بیشترین آسیب‌ها مربوط به اعمال جراحی‌های زیبایی و پلاستیک است و متاسفانه در این خصوص ما پرونده‌هایی ناشی از تلفات جبران ناپذیر و حتی فوت شهروندان نیز داشته‌ایم.
بیشترین قصور پزشکی در مراکز غیر قانونی رخ می‌دهد
وی با اشاره به علت بروز تخلفات پزشکی گفت: طی بررسی‌هایی که از پرونده‌های پزشکی قانونی داشته‌ام، علت اصلی بروز اینگونه تخلفات ریشه در غیرقانونی بودن مراکزی دارد که مردم به آنجا مراجعه می‌کنند‌.
دکتر محسن نراقی رییس انجمن تحقیقات راینولوژی با بیان اینکه نیمی از تقاضا برای اعمال جراحی بینی غیرضروری است، گفت:‌ افزایش تعداد جراحی‌های بینی است که در جامعه امروز ایران‌، رواج زیادی یافته است‌.‌ همچنین‌ در زمان حاضر بینی ۵۰ درصد بیمارانی که به مطب‌های پزشکان جراح بینی برای عمل زیبایی این عضو‌، مراجعه می‌کنند واقعا نیازی به جراحی ندارد.
نراقی با تاکید بر اینکه یک جراح پلاستیک بینی باید در عین حال یک جامعه شناس و روان شناس نیز باشد‌، گفت:‌ پزشکان می‌توانند با کمی صحبت و مشاوره کردن با شخص بیمار، وی را از انجام عمل جراحی بینی بی مورد و غیر ضروری منصرف کنند.
این راینولوژیست همچنین اظهارداشت:‌ در برخی موارد مراجعین نقص دیگری غیر از بینی در صورت دارند اما تصور غلطی رایج است که اگر بینی عمل شود آن نقص هم پوشانده می‌شود.
نراقی افزود:‌‌ بینی آنقدر حساس است که باید همان بار اول که عمل جراحی می‌شود به خوبی عمل شود در غیر اینصورت بیمار مجبور است چندین عمل جراحی بعد از عمل جراحی نخست انجام دهد و شاید هرگز از دست عوارضی که به آن دچار شده نیز رهایی نیابد‌.
وی به عدم حساسیت و دقت نکردن برخی بیماران در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به عنوان معضل دیگری در این بخش اشاره کرد و گفت:‌ در زمان حاضر اگر کسی بخواهد یک جراحی قلب انجام دهد با وسواس هر چه تمام تر به دنبال یک پزشک حاذق است اما اکثر مراجعه کنندگان در جراحی بینی دقت لازمی را در انتخاب جراح به خرج نمی‌دهند. در واقع وقتی بحث جراحی بینی پیش می‌آید‌، کمتر بیماری وسواس لازم در این انتخاب را نشان می دهد و بعضا حتی ممکن است بینی خود را برای جراحی به دست یک پزشک کم تجربه و یا غیر متخصص بسپارد.
آمار جراحی پلاستیک بینی در ایران ۷ برابر آمریکا
رییس انجمن جراحان پلاستیک به خبرنگار باشگاه خبرنگاران می‌گوید: طبق تحقیقاتی که داشتیم ، ما شیوع جراحی پلاستیک را در دو جامعه ایران و آمریکا به مدت دو سال مقایسه کردیم که به نتایج بسیار جالب توجهی دست یافتیم. در ابتدا نسبت به یکسان سازی جمعیت اقدام کردیم که نتایج از صحت لازم آماری برخوردار باشد. بر این اساس، مشخص شد آمار جراحی پلاستیک بینی در ایران هفت برابر آمریکاست.
وی افزود‌: این آمار در مورد کاشت مو ۶.۵ برابر است. یعنی ایرانی‌ها ۶.۵ برابر بیش از آمریکایی‌ها به دنبال اعمال جراحی کاشت مو هستند. از دیگر نتایج این تحقیق، مربوط به پروتز گونه و چانه بود که میزان جراحی پروتز چانه در ایران ٢.۵ برابر و پروتز گونه دوبرابر آمریکا بود. اما در عوض میزان تزریق بوتاکس در ایران دوسوم جامعه آمریکا بوده است. در واقع، یافته‌های این تحقیق نشان داد میزان برخی تزریق‌های زیبایی در آمریکا بیش از ایران است. در یک جمع بندی کلی باید گفت در آمریکا مردم بیشتر به سمت روش‌های غیرجراحی تمایل دارند و در ایران هنوز هم جراحی‌های بینی در صدر جراحی‌های پلاستیک قرار دارد.
نراقی همچنین به علاقه کاذب برخی از افراد به کوچک کردن صرف بینی اشاره کرد و اظهارداشت‌:‌ از نظر جراحان زیبایی و پلاستیک‌، زیبایی بینی به معنای کوچک بودن آن نیست بلکه متناسب بودن این عضو با سایر اعضای صورت ملاک زیبایی است.
به گفته وی تا چند سال قبل جراحان بینی به دنبال آن بودند که این عضو را کوچک کنند و به همین علت قسمت زیادی از بافت اسکلتی بینی را خارج کرده و بینی را کوچک می‌کردند که عوارض زیادی برای بیمار داشت که بر روی هم افتادن پره‌ها و کوچک شدن و مسدود شدن سوراخ های بینی از جمله عوارضی بود که بعد‌ها بیمار را گرفتار می‌کرد و مانع از نفس کشیدن معمولی وی می‌شد.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک اظهارداشت‌:‌ انجام عمل جراحی بینی با روش خارج کردن بافت‌های اسکلتی در بینی به منظور کوچک کردن آن‌، باعث شده که در اکثر مواقع آن دسته از بیمارانی که بینی‌های خود را به صورت غیر طبیعی و زیاد از حد کوچک کرده‌اند از راه دهان ، نفس بکشند و این افراد تنفس طبیعی ندارند و در تنفس‌شان دچار مشکل می‌شوند و وقتی که فرد دچار مشکل تننفسی باشد شب نمی‌تواند راحت بخوابد و وقتی که می‌بینید انگار فرد همیشه احساس آشفتگی و خستگی می‌کند و دلیل این امر نداشتن خواب کافی و مناسب است چون به دلیل مشکل تنفسی فرد نتوانسته خواب راحتی داشته باشد.
وی گفت: در زمان حاضر روش‌های جراحی بینی دیگر مبتنی بر کوچک کردن آن نیست بلکه حداقل دستکاری و خارج کردن بافت‌های اسکلتی بینی در این جراحی‌ها انجام می‌شود تا متناسب با صورت باشد.
نراقی در پاسخ به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بیشترین شکایات در دادسرای جرایم پزشکی مربوط به جراحان پلاستیک است، گفت: در حال حاضر تعداد پزشکان پلاستیک مورد تایید انجمن نزدیک به هزار نفر است ولی درحال حاضر در کشور چند هزار پزشک اقدام به جراحی پلاستیک می‌کنند که این امر موجب بالا رفتن شکایات می‌شود.
وی آموزش رعایت استاندارها را برای پزشکان در روش‌های جراحی و غیر جراحی پلاستیک صورت ضروری دانست و گفت:‌ در این صورت عوارض جراحی‌ها بر صورت بیمار کمتر می‌شود.
برخورد سازمان نظام پزشکی با پزشکان متخلف
محسن خلیلی قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان گفت‌: شکایت‌هایی که در زمینه بیماران ناشی از اعمال جراحی که در هیات‌های بدوی سازمان نظام پزشکی مطرح شده‌اند  ۷۰ درصد از این شکایت‌ها وارد دانسته شده و پزشکان مقصر شناخته شده و محکومیت گرفته‌اند.
به نظر می‌رسد بالا بودن طلب برای جراحی‌های غیر ضروری در کشور بازار عرضه‌ی مکاره‌ای را هم همراه خودش آورده‌، موضوعی که اول پرهیز از جراحی‌های غیر ضروری و دوم نظارت هر چه بیشتر وزارت بهداشت را می‌طلبد.
گزارش از محمد فرهادپور


هشدار منابع امنیتی انگلیس: بیش از سه هزار تروریست داعش هم اکنون در این کشور حضور دارند


منابع امنیتی انگلیس از حضور بیش از سه هزار تروریست داعش در این کشور خبر دادند.
هشدار منابع امنیتی انگلیس: بیش از سه هزار تروریست داعش در این کشور حضور دارندبه نقل از روزنامه دیلی رکورد، منابع امنیتی انگلیس هشدار دادند: بیش از سه هزار تروریست داعش هم اکنون در این کشور حضور دارند و برای حمله های تروریستی در آمادگی کامل به سر می برند.
دست کم یک منبع امنیتی مدعی شده است تروریست هایی که از سوی دستگاه های امنیتی نظارت می شوند در شهرهای لندن، وست میدلند و منچستر مستقر شده اند.
بر اساس این گزارش، منابع امنیتی همچنین ادعا کرده اند ام آی فایو، دستگاه جاسوسی داخلی انگلیس و پلیس ضد تروریسم این کشور هزاران فرد مظنون تروریست را هم اکنون در سراسر این کشور زیر نظر دارند.
ام آی فایو اعلام کرد: اکثریت عمده این تروریست ها در لندن زندگی می کنند، اما تعداد زیادی هم در منچستر و وست میدلند ساکن هستند.
منابع امنیتی به روزنامه تایمز لندن گفته اند: گسترش پدیده تروریستی موسوم به داعش سبب شده است تعداد بومی هایی که قصد دارند دست به اقدام تروریستی در انگلیس بزنند در طول دو سال گذشته به شدت افزایش یابد.
اندرو پارکر، مدیرکل ام آی فایو روز گذشته به رادیو فور بی بی سی گفت: انگلیس با جدی ترین تهدید تروریستی از زمان وقوع حملات یازده سپتامبر ۲۰۱۱ در آمریکا تاکنون، روبروست.
وی افزود: شش اقدام تروریستی در سال گذشته کشف و خنثی شده است.
پارکر گفت: بیشتر افرادی که در این کشور به تررویسم رو می آورند، افرادی هستند که همین جا متولد و بزرگ شده اند و همین جا درس خوانده اند، ولی با این وجود به این نتیجه رسیده اند که وطنشان، کشوری که در آن متولد شده اند، دشمنشان است.
روزنامه تایمز نوشت: بررسی فعالیت های تروریستی نشان می دهد تعداد افراد مظنون به همکاری با تروریست ها که دستگاه های امنیتی آنان را زیر نظر دارند، از سال ۲۰۰۷ تاکنون نیم برابر افزایش یافته است.
در سال ۲۰۰۷، دو هزار نفر در انگلیس به عنوان حامی گروه تروریستی القاعده شناخته شده بودند.
انگلیس در ماه اوت (مرداد-شهریور) سال گذشته سطح تهدید تروریستی را به "شدید" افزایش داد. سطح "شدید" دومین رتبه به لحاظ بالا بودن احتمال حمله تروریستی به شمار می آید و نشان دهنده آن است که احتمال حمله بسیار زیاد است.
این افزایش پس از آن اتفاق افتاد که مسئولان از بالاگرفتن خطری خبر دادند که از جانب گروه تروریستی داعش و صدها انگلیسی که به داعش پیوسته اند، این کشور را تهدید می کند.
یکی از افسران ارشد ارتش گفت: در پی حملات هوایی ائتلاف آمریکایی و تلاش های قهرمانانه جنگجویان کرد که انگلیس آنان را آموزش داده است، داعش دارد کم کم از هم می پاشد.




خلاصه اخبار حوادث؛ در حال بروزرسانی
قدرت نمایی در پمپ‌بنزین رنگ‌خون گرفت/هفت‌تیرکشی در شهر بر سر چند متر خانه/قتل پیرزن با ضربات بی رحمانه چاقو+تصاویر


اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است ...
 
آمار جان باختگان سیل افزایش یافت
بدنبال سیل و بارش شب گذشته ، تاکنون جان باختن ۱۲ تن از هموطنان اعلام شده است.

قدرت نمایی در پمپ بنزین رنگ خون گرفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با حمل‌کنندگان سلاح سرد به ویژه سلاح‌های غیرمتعارف در شهرستان زرند برخورد قانونی و قاطعانه می‌شود.
قتل پیرزن با ضربات بی رحمانه چاقو+ تصاویرمردی که برای به دست آوردن مشتی طلا و جواهر دست به جنایت زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.


هفت تیرکشی در شهر بر سر چند متر خانه/ دایی با اصابت ۳ گلوله جان باخت
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل پشیمان در برازجان تسلیم پلیس شد.



وقوع ۸۰ حادثه در بارش‌های شدید پایتخت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از بروز ۸۰ حادثه ناشی از بارش شدید باران در سطح شهر تهران خبر داد.



آسیب‌دیدگی بیش از ۱۴ هزار نفر در حوادث هفته گذشته
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۱۴ هزار و ۷۶۲ نفر در هفته گذشته خبر داد.



چرخ‎ساز: امداد رسانی به ۱۵۰۰ نفر از هموطنان در ۴۸ ساعت گذشته
بر اساس بارندگی های اخیر طی ۴۸ ساعت گذشته در ۱۱ استان کشور به ۱۵۰۰ نفر از هموطنان امدادرسانی شد.



بارندگی‌های شامگاه گذشته ده کشته بر جای گذاشت
بارندگی های شب گذشته در سطح کشور ده کشته بر جای گذاشت که پنج تن آن متعلق به استان تهران است.



مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد + عکس
یک مادر اهل " هند " فرزند بیمار خود را به قتل رساند .
کشف جسد نایلون پیچ در جوی آب/ مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد + تصویر


کشف جسد نایلون پیچ در جوی آب
کشف جسد نایلون پیچ شده پسر جوانی در جوی آبی در غرب تهران تیمی جنایی را در برابر معمای جنایی جدیدی قرار داد.
کشف جسد نایلون پیچ در جوی آب/ مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد + تصویر


همسرم زندگی مستاجری را به زندگی در خانه مجلل مادرم ترجیح می‌دهد
مرد جوان زمانیکه دید همسرش در خانه مادرش زندگی نمی کند، تصمیم به جدایی گرفت.
انتهای پیام/

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1