تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۱۲۵۹۷۸

تاجگردون در سربیشه و متن پیامک جنجالی

۱
کبنا ؛نماینده ای نیستم که نزدیک به انتخابات  در میان مردم حضور پیدا کنم

غلامرضا تاجگردون در نشستی با مردم روستای سربیشه این شهرستان اظهار کرد: نماینده‌ای که نزدیک انتخابات برای اخذ رأی در میان مردم حضور پیدا کند، نیستم اگر چه در آن زمان نیز برای ارائه گزارش و پاسخگویی اعمال خود خدمت مردم می‌رسم.

وی با بیان اینکه هر آنچه در توان داشتیم برای برطرف کردن مشکلات مردم این منطقه انجام دادیم، افزود: شما به واسطه رأی خود نماینده انتخاب می‌کنید و اعتقاد من نیز بر این است که مردم خود باید تکلیف و سرنوشت خود را مشخص کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید با اندیشه و تفکر خود صلاح و سرنوشت خود را تعیین کنیم و این اصل قضیه زندگی یک انسان است.

تاجگردون بیان کرد: انسان‌ها و جوامع موفق جوامعی هستند که بر حسب اندیشه و نیاز و آنچه احساس می‌شود آینده بهتری رقم می‌خورد خود تصمیم‌گیرنده هستند.

وی ادامه داد: در گوشه گوشه تصمیمات و رأی و هر جایی که امضایی می‌کنیم باید فکر کنیم که این امضا و نقش ما چه تأثیری در زندگی موکلان ما دارد.

زدودن حس تبعیض در گچساران کار ساده‌ای نیست

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احساس تبعیض تمام وجود انسان‌های این منطقه را فرا گرفته و می‌گیرد و زدودن این حس از وجود مردم کار ساده و آسانی نیست.

تاجگردون با بیان اینکه باید ریشه این حس تبعیض را خشکاند، گفت: این عمل با کلام، حرف و حتی سخنرانی من در این مکان نیز امکان ندارد، اما اگر مردم مبارزه با این حس را درک کنند می‌توانند آن را از بین ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر در خصوص مسائل هسته‌ای و سطح اول کشور مسئله محرمانه‌ای وجود ندارد، تصریح کرد: خوشبختانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورتی مسائل کشور را بررسی می‌کند که دیگر محرمانه و غیرمحرمانه وجود ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محرمانانه‌تر از مسائل هسته‌ای کشور وجود نداشت که طی چند هفته گذشته محرمانانه‌ترین اسرار هسته‌ای کشور نیز از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عرضه شد.

تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود، گچساران را متمایزتر از دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: اگر اقوام مختلف در این شهرستان در کنار هم به خوبی کار کنند، موفق هستیم ولی اگر سبب اختلاف‌افکنی و سنگ‌اندازی شویم سر به زیر می‌شویم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه گازرسانی به باباکلان تصریح کرد: سرانه هر خانوار برای گازرسانی طبق استاندارد دو میلیون تومان است اما این امر برای روستای باباکلان ۲۸ میلیون تومان شده است.

کسی نگفت که آب سد چم‌شیر کجا می‌رود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رفتارهای مردم در خصوص دریافت نامه برای کار کردن در سد چم‌شیر گفت: بسیاری از افراد برای کار کردن در سد چم‌شیر تقاضای دریافت نامه داشتند اما کسی نگفت که آب سد چم‌شیر کجا می‌رود.

وی ادامه داد: ۶ ماه تمام برای دریافت مجوز آب پتروشیمی گچساران در حال رایزنی و پیگیری هستم و این در حالی است که دو سد بزرگ در اطراف گچساران وجود دارد.

شرکت در جشن مزدوران در سربیشه

تاجگردون خطاب به حضار گفت: چه اشکالی دارد که یک ترک به یک لر رای دهد و یا برعکس. نماینده اگر خوب باشد می ماند و اگر بد باشد خواهد رفت پس دعوا راه نیاندازید و اختلافات قومی را بیشتر نکنید، فقط به واسطه آنکه رای بیاورید.
نماینده مردم گچساران و باشت با ابراز ناراحتی از یکسری بدخلاقی ها تصریح کرد: امروز یک پیامک بین مردم ارسال شده است که قصد نداشتم آن را در این جلسه قرائت کنم، اما تصمیمم را تغییر دادم. در این پیامک آورده شده که: شرکت در جشن مزدوران در سربیشه، زیرپا گذاشتن زحمات چندساله قشقایی های گچساران... ننگ و نفرین بر مزدوران...
اما من می گویم ننگ بر هیچکس مباد. اگر کسی می خواهد برای سرنوشت خود و فرزندانش تصمیم بگیرد آیا او مزدور است؟ من لر و شما ترک که ریشه در هم داریم و زندگی مان بر هم آمیخته است اگر تصمیم گرفتیم با هم خوب زندگی کنیم آیا مزدوریم؟ این کجا با دین، اقوام،سنت، انسانیت و  اخلاق هم خوانی دارد؟ چه اتفاقی رخ می دهد که بطور مثال من لر اگر بخواهم از ترک حمایت کنم احساس کنم که از رای ام کم می شود؟! اگر کسی بر لر و ترک گفتن نفعی برده است اعلام کند. من برای این قضیه(اختلاف بین لر و ترک) احساس و اعلام خطر می کنم و برخی نیز در حال اختلاف افکنی هستند تا نگذارند عزت و سربلندی برای مردم گچساران و باشت فراهم شود.

همه با هم باشیم

تاجگردون در پایان بیان داشت: تا به انتها قول خواهم داد که چه باشم و چه نباشم خادم این ملتم و برای عزت و آبادانی، رشد و بالندگی ایران عزیزمان در مقابل همه اهریمنان و در مقابل تمامی آنان که دشمنان ایران اسلامی هستند و در مقابل خط دین و ولایت می ایستند، می ایستم و بدانید و بدانیم عزت و آینده بهتر این مردم در گروی یک کلمه و آن این است که همه با هم باشیم، برای آنکه بهتر زندگی کنیم.

به گزارش کبنا نیوز،  در این نشست مهندس افراسیاب پرویزی، دکتر میرزاوند و دکتر کریمی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند که به زودی بخش هایی از اظهارات آنان از طریق کبنا منتشر خواهد شد.

(این خبر تکمیل می شود)

گزارش تصویری: آرش کنارکوهی

SarbisheTajgardoun (1) SarbisheTajgardoun (2) SarbisheTajgardoun (3) SarbisheTajgardoun (5) SarbisheTajgardoun (6) SarbisheTajgardoun (7) SarbisheTajgardoun (8) SarbisheTajgardoun (9) SarbisheTajgardoun (10) SarbisheTajgardoun (11) SarbisheTajgardoun (12) SarbisheTajgardoun (14) SarbisheTajgardoun (16)  SarbisheTajgardoun (19) SarbisheTajgardoun (20) SarbisheTajgardoun (21) SarbisheTajgardoun (22) SarbisheTajgardoun (23) SarbisheTajgardoun (24) SarbisheTajgardoun (25) SarbisheTajgardoun (26) SarbisheTajgardoun (27) SarbisheTajgardoun (28) SarbisheTajgardoun (29)  SarbisheTajgardoun (31) SarbisheTajgardoun (32) SarbisheTajgardoun (33) SarbisheTajgardoun (34) SarbisheTajgardoun (35)   SarbisheTajgardoun (39) SarbisheTajgardoun (40)  SarbisheTajgardoun (43) SarbisheTajgardoun (44) SarbisheTajgardoun (45) SarbisheTajgardoun (46) SarbisheTajgardoun (47) SarbisheTajgardoun (48) SarbisheTajgardoun (49) SarbisheTajgardoun (50) SarbisheTajgardoun (51)  SarbisheTajgardoun (53) SarbisheTajgardoun (54) SarbisheTajgardoun (55) SarbisheTajgardoun (56) SarbisheTajgardoun (57) SarbisheTajgardoun (58)  SarbisheTajgardoun (60) SarbisheTajgardoun (61) SarbisheTajgardoun (62) SarbisheTajgardoun (63) SarbisheTajgardoun (64)  SarbisheTajgardoun (66) SarbisheTajgardoun (67) SarbisheTajgardoun (68) SarbisheTajgardoun (69) SarbisheTajgardoun (70) SarbisheTajgardoun (71) SarbisheTajgardoun (72) SarbisheTajgardoun (74) SarbisheTajgardoun (75) SarbisheTajgardoun (76) SarbisheTajgardoun (77) SarbisheTajgardoun (78) SarbisheTajgardoun (79) SarbisheTajgardoun (80) SarbisheTajgardoun (81)  SarbisheTajgardoun (83) SarbisheTajgardoun (84) SarbisheTajgardoun (85) SarbisheTajgardoun (86)  SarbisheTajgardoun (88) SarbisheTajgardoun (89) SarbisheTajgardoun (90) SarbisheTajgardoun (91) SarbisheTajgardoun (92) SarbisheTajgardoun (93) SarbisheTajgardoun (94) SarbisheTajgardoun (95) SarbisheTajgardoun (96) SarbisheTajgardoun (97) SarbisheTajgardoun (98)  SarbisheTajgardoun (100) SarbisheTajgardoun (102)  SarbisheTajgardoun (104) SarbisheTajgardoun (105) SarbisheTajgardoun (106) SarbisheTajgardoun (107) SarbisheTajgardoun (108)   SarbisheTajgardoun (111)

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینا همش سیاهی لشکره از این جمع ١٠ نَفَر به تاجگردون رای نمیدن ، اما برین ببینین باشت چه خبره حتی فامیلهای نزدیک تاجگردون فولادی رو دعوت کردن و دارن براش کار میکنن ، امسال داخل باشت ابروی تاجگردون میره ببینین رای چند تا میاره توو باشت . وعده دیدار بعد از شمارش اراء ، خواهید دید تاجگردون فقط تبل توو خالی هست که فقط تبلیغات و بوقچی هست . یا علی
United States
تاجگردون فارسی را مردونه صحبت نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
اینا که نصفشون از باشت وگچساران اومده بودن. تاجگردون فصول گرا. کسی باید نماینده بشه که فارسی واضح و بدون تپق حرف بزنه. یعنی حاج فولادی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مظلوم نمایی نکن ادم حالش بهم میخوره
میونه
Iran, Islamic Republic of
تو نزد فامیلای خودت تو باشت مزدور هستی آقای تاج
Iran, Islamic Republic of
ماهیت. غلام را اینجا بفهمید که دو هفته پیش شروع کرد به حضرت آقا گفتن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عشق سخنرانی برای اجتماع مختلط
مجید .
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون در قلب مردم جای داره زنده باد سردار بزرگ اقتصاد ایران
باشت
Iran, Islamic Republic of
باشت رو دریاب جناب دکتر.......ازما گفتن صرف.
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس ۷اسفند جوجه هارامی شمارند.هرچه کامنت منفی بگذاری برای خودت وطرفداران اندک فولادی فایده ندارد.فولادی این راهی که می روی به هیچ جایی نمی رسی .افراددوروبرت را نگاه کن .
کتاب
Iran, Islamic Republic of
می مانم ومی سازم دیارم را.همه واقفیم از این که اگرتاجگردون در شهرستانهای تهران،اصفهان،شیراز و...کاندیدمجلس شورای اسلامی شودرای اول را خواهد آورد.بنا براین در گچساران وباشت مانده که بسازدوواقعا در این شرایط اقتصادی کشور دارد این دو شهرستان را بعدسالهاانتظاراز زیرخروارها خاک بیرون می آورد.اما من در تعجبم چطور به خود اجازه می دهید که انگشتانتان دکمه های صفحه کلید کامپیوتر را پاین ببرد وبر علیه چنین شخصیت ملی که افتخار بزرگی برای شهرستان ما وحتی ایران زمین است کامنت بنویسید.
امید م ت
Germany
درود دکتر غلام رضا تاج گردون پیشاپش قبولی راتبریک می داریم.
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی آقای تاجگردون آسفالت بدون زیرسازی وچند درخت برات رای جمع نمی کنند.
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
اولا این جلسه لری بود اسم قشقایی دوما اقای کنارکوهی به دفتر اقای تاجگردوناشاره کنید که موقع بنر چاپ کردن به زبان ترکی ایقدر غلط املایی نداشته باشه
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون با طناب افرادی چون خ ط م ک ا ک نرو تو چاه اینها چهره هایه منفور در قشقایی هستن
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون با طناب افرادی چون خ ط م ک ا ک نرو تو چاه اینها چهره هایه منفور در قشقایی هستن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نگاه کنید طرفداران دکتر تاجگردون مثل خودش آدم های درستی هستند
سادات تکیه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
ل.. سیبل اومد
Iran, Islamic Republic of
ش. ا. ویا یکی از از .. ا. را ما میخایم این دفعه کاندید کنیم .
جعفری
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر ازمدیریت محترم سایت و همکاران ، ارائه خبر و روشنگری های که در زمینه های مختلف می نمایید قابل تقدیر است . ولی انتظار است که نظر کاربران محترم که به سایت در زمینه های مختلف بخصوص مطالبی که مربوط به صحبت نماینده محترم و افرادی که به عنوان کاندیدای مجلس دیدارها و صحبتهایی دارند ، ارائه می شود مدیریت فرمایید . زیرا در برخی نظرات توهین به شخصیت سخنران و قومیت ویا قبیله و فامیل یک شخص یا گروه می گردد که متاسفانه عین مطلب در سایت درج می گردد .دراینگونه موارد عزت و فرهنگ شهرستان خدشه دار می گردد . خواهشمند است مدیریت فرمایید. با سپاس جعفری
چرام
Iran, Islamic Republic of
همه پیام های نا شناس که بر عتلیه تاجگردونه، همش از طرف یه نفر اومده،به زمان ارسال پیام ها توجه کنید.زنده باد اصلاحات، زنده باد تاجگردون
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر تو ناشناس ........خلایق هرچه لایق ......
لیاقت ادمایی مثل تو اینه که نماینده ای داشته باشی که یا تو مجلس خوابه یا معامله میکنه یا اصلن تومجلس نیست.......
تاجگردون چهره ملی افتخار هر گچسارانی وحتی هر ایرانی
روزگار.
Iran, Islamic Republic of
گاهی وقتی می گم جواب این کوته فکرها را ندیم ولی نمشود تا دیروز مدرکش بود .که نداری ،چکار کرده برای مردم. باند بازی میشه .قوم گرایی می کنه و.............چه حرفهایی مفتی که زده نشده حالا به اینکه چطور ی صحبت می کنه .اونی که بفهمم می فهمه . متاسفم برای شما که هیچ نمی فهمی .ننگ بر دروعگو وننگ بر کسانی که جز تفرقه اندازی کاری ندارن.تاجگردون خدا پشت پناهت باشد.
ابراهیم
France
تو این جماعت ۱۰۰ نفر قشقایی نبودن. همایش ارهای گچساران و مور باشت بوده
الم قشقایی
France
این بنریم که نوشتن مشخص کار یک لر زبان بوده شایدم دفتر خود تاج پر از غلط املایی . امدن ترکی بنویسن . زبان شیرین ترکی رو نابود کردن.
ننننننننننننننن
Iran, Islamic Republic of
جلسه کاملا بی برنامه بود فضای محدود. مجری بی سواد که داد دکتر تاجگردون هم در امد. سخنرانان حاشیه ای.لااقل وقتی به اسم قشقایی برنامه دارید کمی با برنامه و پخته تر عمل کنید
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
در ج ناشناس،اول اگه مرد بودی اسمت را مینوشتی دوم با.. دریا ... نمیشود سوم لیاقت نمایندگانی هستند که وقت خود را در مجلس ب دیگران میدن ن تاجگردون ک حرف اول مجلس را میزنه ودراخر اگه تاجگردون عملکردش خپب باشه ک قطعا همین طور ه مردم بهش رای میدن ب فکرنان باش ک خربزه ابه.
قلعه
Iran, Islamic Republic of
به جدت امامزاده جعفر تاجگردون .میگه توباشت کارش تمومه
منصور خان
Iran, Islamic Republic of
بله جناب ناشناس ماهیت دوگانه غلام تاجگردون را وقتی باید شناخت که اجازه نداد تکلیف شماهارو تو کف خیابونای گچساران معلوم کنیم تا دوباره سر و کلتون پیدا شد.ماهیت غلام تاجگردون رو وقتی باید شناخت که به رغم وجود هزاران جان نثار و جان فدا که منتظر گوشه چشمی اشارت از حضرتش هستند تا تومارتان را برای ابد در هم بپیچند،بزرگوارانه اجازه نفس کشیدن در گچساران و حق حیات برایتان قائل است.
البته باید بدانی که خشم ما هم تا حدی قابل کنترل میباشد و اگر خود تاجگردون به هر روشی که صلاح میداند کنارتان نزند امت قهرمان باشت و باوی و برادران ترک زبانشان یک بار برای همیشه،عوامل عقب ماندگی و عدم توسعه و پیشرفت منطقه را آواره کوه و بیابان میکنند.
امسال رای مان را با جوهر خونمان راهی صندوق انتخابات میکنیم.
میکائیل موسوی
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال فولادی.هر چی دک و دیوونه تو باشت هست افتادن دور حیات علی فولادی. والله یک نفر آدم عاقل دور و بر فولادی نیست.هر وقت میاد تو باشت رد بشه تا یک ساعت ملت از شدت خنده اشک به چشماشون میاد. تو رو به خدا خدتون برید آدمای دور و بر فولادی رو نگاه کنید
آرمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون داره فولادی رو مدیریت میکنه و هیچ کس هم به این موضوع دقت نمیکنه.خودش فولادی رو تو صحنه نگاه داشته تا نیروی قویتری نیاد روبروش ظاهر بشه
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
به خدا نصف جمعیت لر هست. ...و بقیه ترکهای گچساران. ..یه عده هم نامه داشتند فولادی پیروزه. ..
احسان
Iran, Islamic Republic of
همه کامنت های منفی اولی کار یک نفره در فاصله زمانی کم
نگاه زمان کامنتها کنید

کبنا هم لطفا به واژگان به کاربرده شده و منسوب به نماینده شهرستان دقت کنه لطفا.
یعنی چی "مزدور" ایشان در حال حاظر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستن.
مسوولیت این نوع توهین بر عهده مدیریت سایته.
دولیاریها
Iran, Islamic Republic of
لیشترهمایشش سنتی وفضای بیشترداشت جمعیت بالا وبرگزاری عالی به چه خوب ومجری اون هم چهره هنری ونامی استان جناب حاج علیداناصحبتاای تاج تولیشتردل ادم میبرد ترکاهم بدنبودن دستشون درد نکنه خصوصا دکترکریمی ح
دولیاریها
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مهندس کنارکوهی لطف کنیداگه کلمات وسخنان مجری وسخنرانان سربیشه توسایت اومدهمایش لیشتر روهم بیارید توسایت
بهلول
Iran, Islamic Republic of
وصولگرایان (اصولگرایان) با شرکت در انتخابات آینده ، خود زنی خودشان را به خودکشی تبدیل میکنند . مرگ سیاسی وصولگرایان مدتهاست که در سراسر کشور فرا رسیده فقط آنچه که جسم در حال کمای آنها را نگه داشته ، رد صلاحیتهای شورای نگهبان بوده است .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این را میخواهم به صرحت بگم . به حضرت عباس اگر .. قبول بشود که محال است . شخص خودش تو استانداری یاسوج راه نمی دهند مگر بد بختی ری وت کرده با با به خدا اگر این طور شودیاسوج مثل ... ایکشن. اگر ایخی خل کنی من سرتون بروی پی یتل گپویی خل کنی من سرتون . اقای فولادی .. . ای گوری که بندش لیک ایزنیت قبر و منش نی بخدا آبرو و حیثیت گچساران و باشت را نبرید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این را میخواهم به صرحت بگم . به حضرت عباس اگر .. قبول بشود که محال است . شخص خودش تو استانداری یاسوج راه نمی دهند مگر بد بختی ری وت کرده با با به خدا اگر این طور شود.. مثل .. ایکشن. اگر ایخی خل کنی من سرتون بروی پی یتل گپویی خل کنی من سرتون . اقای فولادی ... ای گوری که بندش لیکه ایزنیت قبر و منش نی بخدا آبرو و حیثیت گچساران و باشت را نبرید .گول مردم نزنیت
ترک و ایل قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم تاجگردون بین لر و ترک جایگاهی ندارد با دو سه تا تیر برق نمی توان مردم را فریب داد کو اشتغال همش وام جور کن برای اقوام تو شیراز بعد بگو کار شخصی نمی کنم ............ درود بر ایل ترک یکپارچه فولادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون /...ما مردم غیور ترک زبان اینبار بر خلاف ادوار گذشته به جناب دکتر تاجگردون رای میدهیم ...چون واقعا بلده برامون کار انجام بده.....زنده باد دکتر تاجگردون
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
می مانم و می سازم دیارم را همه در این برهه حساس واقفیم و می دانیم اگر شخصی ارجحتر و کاردانتر از دکتر بود ما به دکتر نه میگیم ولی در چند سالی که نمایندگان محترمی فرستادیم همین سه سال در شهر و دیارمان کار شده پس چه مرضی داریم وقتی می بینیم دکتری داریم که خوب درمان میکند و سریع به بهبود نزدیک میشیم دست به تغییر بزنیم آیا آدم عاقل چنین کار می کند ؟ پس یکبار دیگر ترک و لر و ... یکصدا به فرزند کاردان ، مدیر ، مدبر خود رای می دهیم چون میدونیم هم قدرتش داره هم کارشناس و کار بلد است در اولین دوره حضورش در مجلس همه نمایندگان پی به توانایی او بردند و مهمترین کمسیون را به او واگذار نمودند و الحمدالله امروز سرفراز و پیروز مجددا" انتخاب شد این نشانه چیست در مجلسی که اکثریت برادران اصول گرای ما هستند و انهم نماینده شهری که به عبارتی کوچک و استانی با سه نماینده را بعنوان رئیس کمسیون انتخاب نمودند علت داره و اونموقع ما با دست خودمان به فکر کشیدن صندلی از زیر پای چنین فردی هستیم خداوکیلی این ظلم به شهر ودیارمان نیست پس کی باید فرزندان ما یکی پس از دیگری موفق بشن ما انشالله با حمایت قاطع و یکدست امسال دکتر را به مجلس میفرستیم
Iran, Islamic Republic of
ترکیب نیروهای ادارات مرکز استان :
بویراحمدی ها ۷۰%
دهدشتی ها ۲۰%
غریبه ها ۹%
گچسارانی ها ۱%
این یعنی ظلم اشکار در روز روشن .
اقای تاجگردون پیگیری و رفع این ظلم و بیعدالتی اشکار ، یک کار شخصی نیست . اینده شهر و دیارمان به ترکیب نیروهایمان در مرکز استان بستگی دارد .
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس مواظب باش از غده نبکی
بازار
Iran, Islamic Republic of
بااین همایش ترکها دیگه آقای فولادی چه رویی داری میگردی البته افراد دور وبر فولادی خود نمایان همه چیز هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگه از روز اول شما دنبال نفاق و دودستگی در بین اقوام نبودید حداقل چند نفر از قوم ترک وسایر اقوام در مرکز استان پست مدیرکلی و ....... میدادی حالا افتادی به فکرجدایی اقوام .
یا علی
Iran, Islamic Republic of
آقای .ک.. شما و خ.........قشقایی هستین وفکر میکنین مردم نمیدونن پسر خ..... چطور سرکار رفت یا داماد حضرتعالی چطور مسئول شدوهمه چیز را همه میدانن ولی شما مثل کبک سرتان را زیر برف کرده اید و به اسم قشقایی دارید برای خود و اطرافیانتان کیسه میدوزید وحتی غلام تاجگردون ماهیت شما را شناخته /هر جا جلسه لر یا ترکی برگزار میشه فقط و فقط به خاطر اینکه برای خودتان اسم و رسمی پیدا کنین سریع حاضر میشوین و بنام خودتان تمام میکنین/جلسه دیروز خوب یا بد تلاش شوراهای پنج روستا بود شما چرا به اسم خودتان تمام کردید.شما افراد جیره بگیر و فرصت طلبی هستین که حرفهای محافل خصوصیتان با ظاهر بیرونیتان کاملا فرق دارد اما خوشبختانه مردم فریب شما را نمیخورن و اگر بخواهن به حاج غلام رای بدهند خود تصمیم میگرند.با دیدن شما ها آدم ننگش میشود دم از قشقایی بودن بزند.میترسم چهار سال بعد مجددا برای حفظ آبرویتان بگویید اشتباه کردید همانطور که الان بخاطر حفظ منافع خود با شرمساری دم از اشتباهات گذشته میزنید.آقای دکتر اختلاف شما با حاج فولادی و حمایت از تاجگردون بخاطرذ اینست که حاج فولادی به شما میدان نداد کاندید این دوره شوید پس مشکل شخصی است نه غیرت ایلی و در مورد طاهری چون نظام قبولش ندارد حاج فولادی و حاج نوروزی خواستن در رکاب آنها نباشد چون اعتماد نظام به حاج فولادی از بین میرود و باعث ریزش اراء میشود پس باز مسئله شخصی است نه چیز دیگر .البته مردم فهیم به خوبی میدانن فقط جهت یادآوری بود........مطالب و حقایق زیاد است باشد برای وقتی دیگر.....راستی دکتر قضییه درگیری شما و ط......در شیراز را در محافل شنیده اید یا نه
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
باشت، یکپارچه با تاجگردونه، تا الان نزدیک به ۳۰ بزرگوار در باشت که قبلا با تاج نبودند خاهان دعوت تاجگردون هستند. به شایعات آبکی بعضی‌ها گوش ندید اینا تبلیغاتیه که یه عده راه انداختن برا تضعیف روحیه شما مردم. منکه همین الان به تاجگردون تبریک میگم. در ضمن اگه دور و بر فولادی بیش از ۶ یا۷ آدم سرشناس دیدید تو باشت ،همه حرفای من دروغه. اینا خیلی وقته شکستو پذیرفتن برا همین دارن جو انتخاباتو مسموم میکنن.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سیل اومه
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون،ما تا آخر ایستاده ایم
علی آرخلو
Iran, Islamic Republic of
پیشاپیش پیروزی در انتخابات را به آقای دکتر تاجگردون و حامیان ایشان بخصوص دکتر کریمی که زحمات بسیاری در این دوره از انتخابات برای دکتر تاجگردون کشیدن را تبریک میگویم
باشت با غیرت
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون ما به تو رای میدیم، برا آبادانی شهرمان
اخلاق در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس، من تو رو می شناسم. تو یه آدم فضول و بی تربیتی هستی، تمام این پیامارو هم خودت می نویسی، انشالله جوابتو اسفند خودم میدم. البته هیشکی تو رو عددی حساب نمیکنه. ولی از پیامات معلومه که شکست و قبول کردی که حرفای چرت میزنی. فولادی اگه امثال شما دور روش نبودید شاید امیدی به قبولی داشته بود. به امید قبولی مجدد تاجگردون
بیداد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انسان خوبی است و واقعا باعث افتخار استان نونه من که باهاش حال میکنم.پیشاپیش هم بهش تبریک عرض میکنم.
6209
Iran, Islamic Republic of
۷اسفند و انتخاب تاج گردوووون و روسیاهی آنانکه نمیخواهند گچساران وباشت نماینده ای مقتدر داشته باشد...
Iran, Islamic Republic of
فولادی درباشت خودشوخسته میکنه چندنفرمثل رستم مرزبان بااوحرکت کنندتکلیفش ازپیش مشخصه بنفع تاجگردونه ای کاش درگچساان کسانی مثل الله کس راهی کیوقیطاسی اوراهمراهی کنندنور برنوره
اسدپور
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون افتخار ایران . زاگرس . کهگلویه و بویراحمد و گچساران و باشت
رضا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاج گردون فولاد ى ... اگه ما باشتیهستیم
محمود
Iran, Islamic Republic of
مرز ترک یا لر بودن را تاج شکست درود بر این کار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون از یک طرف حرفاز جلوگیری از اختلاف قومیتی می زنه واز طرفی میاد بحث پیامک راپیش می کشه تو خودت عامل اختشاش هستی برو فکر نان کن که خربزه آبه
در جواب اون ناشناس که نوشته تاجگردون و فارسی مردونه
Iran, Islamic Republic of
اخه خاک تو سرت نفهم مگه فارسی مردونه زنونه داره مگه باید صداش مث شما ها که شعور ندارین بلند باشه وتن صدا کلفت .احمق تاجگردون خان زاده هست از اول عمرش تو خانواده ای بزرگ شده که مهد فرهنگه میگی فارسی تپق داره متاسفم برات که چه میگی ریس برنامه بودجه مجلسو میخای دست کم بگیری گدا صفت
در جواب قلعه
Iran, Islamic Republic of
اولا قلعه ای ها همش تاجگردونن اخه امامزاده جعفر ..کجا تاج تو باشت کارش تمامه -تاج گردون مردی بزرگ از دیار باشت باوی همیشه اول هست و امثال تو بچه نمیتونه نامشو خراب کنه
اونی نوشته تاج گردون عشق سخنرانی مختلط
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی فکرت در چه حده ... تاجگردون تا الان شاید بالغ بر ۳۰۰جلسه یا تفریحی در خارج بود در کنار زنانی که از سران مملکتشو هستن حالا میگی تاجگردون عشق سخنرانی مختلطه ادم ....تو داری از سرگذشت خودت میگی که حال روزت خرابه
در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فولادی بدون تپق حرف میزنه واااای خاک تو سرت تو داری گیر به چی میدی برو به نماینده اردبیل هم بگو تبق داره که فارسی حرف نمیزنه خااااک عالم تو سرت -گدا
الهه
Iran, Islamic Republic of
جانم فدایت تاجگردون
در ج میونه
Iran, Islamic Republic of
تو کجا میدونی که بین فامیل خودش برد نداره ... فامیل تاجگردون زرنگ تر از این حرفاااااست خیلی ساده ای
در ج اونی نوشته تاجگردون مظلوم نمایی نکن
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی کیو کنه برا چی اخه مگه گداست مث شما مگه چی کم داره اون دوستار مردم و بخصوص دوستار شهرستان باشت و گچساران و نامی نیک بر زبان هاست که تا ابد ماندار هست
از ادم مظلوم بترس
طوفان در راه است
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاج گردون.فرشاد ابسالان هم رفته بود پیش تاج گردون بعد تبلیغ کنید بگید خانواده ابستبان با فولادی هست کور خوندید
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ما عاشقتیم هیچ کاری هم نکنی عاشقتیم جان فدای تو ایم
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون دوستت داریم.ان شاالله ۷ اسفند همه چیز معلوم میشه
سسسسس
Iran, Islamic Republic of
الهی قربونت برم تاجگردون
هم صدا
Iran, Islamic Republic of
مگه آدم عاقل میاد نقد رو به نسیه بده . ترک یا لر دنبال آبادی شهر شون هستن . هم گچ و هم باشت رو ببینید تغییراتش رو . پس تا تاج هست ما هم هستیم . مگر اینکه نخواد بیاد تو صحنه انتخابات . البته به کوری چشم رقبا میاد . مرد عمل ادامه خواهد ساختن رو .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شما ادب رو از یاد برید با اینهمه توهین به جناب دکتر

خدا رو شکر که امثال شما ... طرفدار ایشون نیستید

اسفند ماه مشخص میشه اینقدر حرص نزن
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چوب کسانی مثل حمید تاجگردون و کامران ملک پور و این جور آدمها را میخورده مطمئنم تاجگردون امثال در رقابت با فولادی تن به شکست خواهد داد
قشقایی دره شویی
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم ما تاجگردون جمع زیادی از قشقایی های دره شوری
بارامیهای کوچ نشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا نماینده ای تاجگردون به تو می بالیم
متواضعترین
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکتر تاجگردون
عشایر قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله اسفند ماه همه با هم تاجگردون
گشین
Iran, Islamic Republic of
درجواب عزیزانی که به فارسی صحبت کردن آقای تاجگردون گیر میدین واقعا تعجب نداره ک چنین حرفی میزنین چون شماها چشم بر واقعیت بستین!!!شما این همه خدمت آقای تاجگردون به منطقه رو نمیبینین الان گیر دادین به فارسی حرف زدن ایشون!!!نماینده با لیاقت فقط تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
...ن بچه هانمیدونستم ترکهااینقدرازتاجگردون حمایت میکنندوضع خراب بودخرابترشداقای ... شماهنوزجوانی خودت رابازیچه دیگران نکن
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
درود خداوند بر یکه تاز خدمت بی منت در استان دکتر غﻻم رضا تاج گردون.
که دقیقا برعکس رقبا با وحدت قومیت ها و زبانها خواستار برگزاری انتخابات است نه تفرقه افکنی همچون دیگران که فقط هدفشان پیروزی در انتخابات است نه اتحاد لر و ترک و بهبهانی و ... در استان.
مرحبا بسیجی رزمنده.
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون بیش از هشت هزار رای در باشت داره
داریوش کمایی
Iran, Islamic Republic of
من به خاطر اینده فرزندم هیچ وقت به غیر از ناج گردون به کسی دیگر رای نخواهم دادواینده فرزندم از هزار شغل برایم باارزشتر است
داریوش کمایی
Iran, Islamic Republic of
به زودی فردی در باشت به تاج گردون میپوندد که بیش از هزار رای به تنهایی دارد منتظر بمب اعلام حمایت از تاج گردون در باشت باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان بی طرف در این گرد همایی اکثرا کسانی که د ور ور تاجگردون هستند مثل ... که بچه اش را گذاشه شرکت نفت اهواز و چند تا ی دیگر که کاری براشون انجام شده بقیه برای دادن نامه دور اینده ما کار می خواهیم امده بودند
حیدری
Iran, Islamic Republic of
سلام " نگو تاجگردون بگو طلای ۲۴ عیار " ماشااله به این مرد
Iran, Islamic Republic of
ناشناس کار زندگی نداری عزیزم ایقد نظر میزاری بابا حرص نخور بده برات
من
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز میگفتن تاجگردون فقط فامیلای خودشو میبینه و برای بقیه کاری نمیکنه،حالا میگن فامیلاش فولادی رو دعوت میکنن.
ما که هیچ تکلیفتونو با خودتون روشن کنید
ماهورباشت
Iran, Islamic Republic of
بنازم تاج گردونه
غیر از چرخی بگرده باید بی ۷۰هزار رای بره مجلس.
اتحاد
Iran, Islamic Republic of
این کامنتها به نفع تاجگردون همش کار چند نفره. ....کسانی که مردم ضعیف و قشر مستضعف رو مسخره میکنن همین ها بودند انقلاب کردند. .فولادی انشاالله پیروز هست
خان بزرگ،..
Iran, Islamic Republic of
مردم تاج برا شما شده بت.خدابیامرز منصور خان....اینارو تو دوگنبدان راه نمیداد.
حاکم بهبهان
Iran, Islamic Republic of
ما بهبهانیها هم مثل دوره های گذشته حمایت خود را از برادران قشقایی اعلام میکنیم.
عکاشه،بهترین خبرنگار استان
Iran, Islamic Republic of
عکاشه سانسور نکن
شهیدان سرفراز قشقایی انقلاب
Iran, Islamic Republic of
این آقایون تاجگردون که الان شدن دور..،فقط ضعیف کشی میکنن،یادمون نرفته که تو انتخابات دورای گذشته چطور شهرو .. کردین،وگچساران رو به . کشوندین.یادمون نرفته ،انشالا که این دور رد صلاحیت میشی.همون یه دوره برات بسه مجلس.
منصورخان باشتی،خدابیامرزش،بخدا مردبود
Iran, Islamic Republic of
من که به فولادی رای نمیدم ولی به ... جماعتم نباید رای داد و اعتماد کرد،هرکس از گچساران بره مجلس بغیر از ...
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دوستانیکه نوشتن نیمی از جمع ترک نبودن لازمه بگم اقلیت این جمعیت قشقایی ها بودن
گودرز
Iran, Islamic Republic of
ما خانوادهای ا. درباشت ا. ط. ف. گ. هرگر اجازه نمی دهیم که کسی از مان سو استفاده کند و تا اخرین نفس بشت فامیلمان بو ده ایم وخوا هیم بود مرگ بر منا فق
دانشجو23ساله از لیکک
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدمت همه خوانندگان این مطلب تاجای که تونستم بیشتر کامنت ها خواندم
فقط در جواب آقای ناشناس ناسپاس میگم آقای تاجگردون یکی از رزمندگان وزجر دیده هشت سال دفاع مقدس هست در ضمن از خانواده والا مقام شهدا هم هست شما که دم از دین وشهادت میزنید فردای قیامت جلوی خانواده شهدا شرمسار نشین انشالله...
دوما آقای تاجگردون از زمانی که یادم هست هرجا که سخنرانی داشتند از اسم مقام معظم رهبری وولایت وامام اول سخنرانی هاش استفاده می کردو.
در جواب آسفالت آقای ناشناس مگه ما تا الان چند نماینده به مجلس از زمان انقلاب تا الان فرستادیم چرا ارزه همین آسفالت کردن خیابانها را نداشتند بقیه کارها به کنار
ودرجواب اقای ترک ایل قشقایی مگه آقای تاجگردون کارخانه اشتغالزایی دارد در این وضعیت نامناسب اقتصادی کشور؟؟؟؟؟؟
خداراشاهد میگیرم که بعد از غلام تاجگردون هیچ نماینده ای پیدا نمی شود این چنین حق این استان را بگیرد خداپشت پناهت دکترجان
بی دریغ تو توانایی همه چیز را داری خیلی دوست داریم
ما هم براین واقف هستیم وشعار زیبایت را هرجای ایران عزیز هستیم می سراییم می مانم و می سازم دیارم را.....
هفت لنگ و چهارلنگ
Iran, Islamic Republic of
بختیاریای مقیم گچساران حمایت ایکنیم و ککای قشقاییمون،فولادی
استان ک وب.شهردوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
اون خونه ای که مال خانم ... وداخل طرح پارک پروبالیه وباعث کندی در اجرای پارک پروبالی شده خرابش کن ،تاچچچگردون
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به ناشناس که سه کامنت اولی را گذاشته باید گفت:
اون زمان که تاجگردون تو تهران بود و فارسیئ صحبت میکرد تو مشغول یه چیز دیگه بودی بیچاره که نمیشه گفتش.
همه اصالت و ماهیت .. تو را میشناسند. این قدر .. که با ... اینی که هستی شدی.
گشین
Iran, Islamic Republic of
خدمت همه عزیزان عرض کنم که ح. ا. که سالها جلودار اصولگرایان بوده از جناب دکتر تاجگردون اعلام حمایت کرده.
درود بر گشین و ا.
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
داش غلام محبوب همه اقوام.

روز به روز بر طرفداران داش غلام افزوده خواهد شد.منتظر حماسه اسفند باشید.
با وی
Iran, Islamic Republic of
فقط جای خلبان اصلاحات گچساران در این مراسم خالی بود امیدوارم در این گونه مراسمات حضوری پر رنگ داشته باشد بیخود زیبا کلام را بزرگ نکنید خلبان از زیبا کلام با حال تر است ودارای نظریات بهتر
شب
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر میخواهید الان مانور بدبین رو تاجگردون هیچ اشکال نداره به موقع اش مشخص میشه فولادی پیروز هست.
شب گرد
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر میخواهید الان مانور بدبین رو تاجگردون هیچ اشکال نداره به موقع اش مشخص میشه فولادی پیروز هست.
شیرمرد بویراحمدی سلام
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون شیرمرد بویراحمدی فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
چپش
Iran, Islamic Republic of
جونم من کله ش.. واین جسارتش . هرکه قبول بشه می پره ومیگه مو باهات بیدم .اگه باور نداری تا شاهد (......) بیارم.
فولادی
Iran, Islamic Republic of
شما ها کی میخاین ادم بشین این همه فعالیت رو تو دوره ی حاج غلام نمیبینید یا خودتونو زدین به کوری کدوم نماینده تا حالا برا گچساران این همه تلاش کرده به غیر از حاج غلام .در هر شرایطی همایتت میکنیم چون مرد میدونی حاجی جان
سرابننیز
Iran, Islamic Republic of
ترک ولر بودن مهم نیست مهم اینه که چه کسی میتونه باعث اشتغال و عمران ابادانی شهر ودیارمون بشه از موقعی که دکتر تاجگردون نماینده شده قلدری تو این حداقل کمتر شده روستا اباد تر شده بودجه عمرانی شهر در این وضعیت خراب حداقل چندین برابر شده ان شالله طرح ابرسانی به دشت لیشتر و امام زاده جعفر چهر این منطقه دگر گون میکنه همین امروز رییس بنیاد مسکن بخاطر طرح فرسوده به گچساران اورد.دکتر نوبخت بخاطر بخاطر بحث اختصاص بودجه های عمرانی به این استان و شهر اورد بحث پیگیری مشکلات فرودگاه گچساران که در شرف تعطیلی بود و صد ها اقدام دیگه که من وشما ازش خبر نداریم اخه کدوم نماینده میتونه عملا بدون تو بوق و کرنا کردن این اقدامات انجام میده فقط منصافانه وعاقلانه وبا هوشیاری بدون تعصبات بی جا و بدور از اختلاف افکنی ترک ولر در کنار هم برای ابادانی شهرمان گام برداریم بخدا دکتر تاجگردون هیچ کاری برا من نکرده وحتی نمیدونه کی هستم که این کامنت ها رو میذارم فقط وجدان بیدارم من رو به این امر وا میداره برای اینده فرزندانم که باید تو این شهر زندگی کنن.
وحدت طلباند
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف عزیزان وحدت طلب درسربیشه.تاجگردون افتخارلروترک و...میباشد.مرداهل عمل وتخصص وبادانش.بزرگان ومردمان قشقایی درکناردکترتاجگردون خواهدماندبه لطف خدا.هیچ گاه ترک زبانان بزرگواراین گونه استقبال ندیده بودم آنهم درسربیشه.خداراشکرمردم فهمیدن وحق انتخاب درست ومنطق راپی برده اند......قشقایی تاجگردون پیوندتان مبارک.....
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
قربون چن کامنت اولی که نوچه ها زحمت کشیدن و پررنگش کردن که بقیه واضح تر ببیننش خخخخخخخ
گچسارانی.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون قلعه ای هست . اما جعفری امسال با فولادی هستند. تاجگردون کجاش .. هست ؟هاااااااااااااااا. حیف خوانین باوی که..........
گچسارانی.
Iran, Islamic Republic of
رای باشت امسال نصفه . برای فولادی و تاجگردون
گشین گشین گشین
Iran, Islamic Republic of
جواب به اون شاگرد تنبلی که به غلط میگه تاجگردون .. هست. ایشان ... نیست بلکه ایشان ... هست. به فرهنگ لغت مراجعه کنید تا بفهمید ... خیلی مایه غرور نیست.
شرکتی
Iran, Islamic Republic of
فر شگاه ع. شده ستاد انتخابات تاجگردون اخه چند ماهی نبودش دوباره تبلیغاتش شروع شده فکر کنم شده دفتر نماینده
موسوی
Iran, Islamic Republic of
آغا باور کنید من همیشه اینو میگفتم !!??? تاجگردون اینگار فلفل خرده ایطو تند و گنگ حرف میزنه صدا باید مثل سی قدرت رسا و سنگین و واضح باشد. فولادی در قلب گشینی ها
Iran, Islamic Republic of
درجواب باشت عزیزوجودوبرگ برنده تاجگردون کسانی مثل حمیدبرادرش وملکپوراست شماچون تقاضاهای شخصی نامعقول داری بایدبنالی
لیلا
Iran, Islamic Republic of
جان خودم اوضاع تاجگردون خرابه .وحشتناکه
آگاه از خبرها
Iran, Islamic Republic of
باور کنید امسال کار غلام تمامه چرا چون اولا فولادی پایگاه قوی در باشت کسب کرده ثانیا خونواده ... میگن با تاجگردون بحث شدیدی کردن ،،،انشالله میان با پولادی تا تاج ترک بخوره
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تو باشت از دفعه قبل بیشتر رای میاره الکی شایعه سازی میکنند دارن رو باشت مانور میدن صد درصد تاجگردون قبول میشه به جان خودم %
باشت
Iran, Islamic Republic of
نتییجه انتخابات مشخص است . تاجگردون صد درصد قبول
عباس
United States
سلام بر همگی.
دوستان لطفا به هیچ کسی توهین یا بی احترامی نکنیم.
شما در این تصاویر خوب دقت کنید دوستی در جلسه شرکت داشت و می گفت
بیش از ۱۵۰ نفر از شهرهای اطراف مثل شیراز ،یاسوج ،.....آمده بودن و اصلا طوری دور و بر آقای تاجگردون را گرفته بودن که مردم آن روستا نتوانستند مسائلشان را با تاجگردون در میان بگذارند.
من هم دور قبل به تاجگردون رای دادم به روحانی هم رای دادم.
ولی دارم پشیمان می شم با این رفتاری که می بینم.
اگر جلسه مردم سربیشه و روستاهای اطراف با نمایندشون بوده پس بریم سراغ تصاویر.
یکی از آقایون محمدی مدیر گماشته در سازمان مدیریت توسط آقای تاجگردونه.
ایشان دور قبل تو بویراحمد طرفدار هدایتخواه بود.
در ممسنی طرفدار احمدی بود.
و به قولی در گچساران طرفدار تاجگردون.
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را.
آدم اوضاع احوال سیاسی را که اینجوری می بینه از همه چیز زده میشه.
حالا این افراد ... دور شیرینی می خوان برای مردم باشت و گچساران تصمیم گیری کنن و برای تاجگردون تبلیغ کنن.
آقای تاجگردون باور کنید این افراد برای شما تبلیغ منفی می کنند.
خدا نگهدار.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
در بزرگ بودن و شایسته بودن تاجگردون شک نکنید، سعی کنید واقعیتها را ببینید، جناب تاجگردون فردی علمی، با نفوذ، باهوش، مدیر، آگاه، لایق و...هستند، این سرمایه ملی را از دست ندهید
زنده باد تاجگردون و پیروانش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر مردان ایل قشقایی وشیر زان شیر پرور قشقایی درود خدا بر شماباد که خط بطلان بر تفرقه وجدایی بین ترک ولر کشیدید وتنها به پیشرفت وآبادانی شهر ودیارمان فکر کردید وانچه مایه بد بختی ومذلت ما شده همین تعصبات غلطی بود که عده ای منفعت طلب وجاه طلب یا تحت عنوان ترک ولر یا چپ وراست در بین ما راه انداختند وبر گرده های ما سوار شدند بیایید مردم فهیم اگاهانه وبدور از تعصبات منفعت عمومی بهتر از منافع عده ای خاص است که در این چند سال انقلاب از آن سود بردند نگاه به زیر ساختها تضمین کننده اینده فرزندانمان خواهد بود سطحی نگری منفعت طلبی شخصی بلای سالهای گذشته است به امید به اینده وفردای بهتراز دیروز انشاءالله
ایل ـ بابکانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون :
انشاء الله همون طوری که تا الان برای کشور ، برای استان و گچساران مایه افتخار بودی ، همچنان سربلند و سرافراز و روز به روز شاهد افتخارات و عزت و توانمندی جنابعالی در سکوهای بالاتر باشیم .
متاسفانه بعضی ها اونقدر کوته فکر هستند که دیدشون فقط تا فاصله چند متری است و یا بهتر بگم منافع آنها در این کوته فکری میباشد و نگاهی به اطراف ندارند ، این افراد کسانی هستند که همه ما به نحوی در دوره های قبل خاطراته تلخی ازشون بیاد داریم ، ولی باز هم در گوشه و کنار دارند گردو خاک میکنند ، که این حرکت اونها طبیعی هست ، چون فقط در همین موقعها ( نزدیک انتخابات ) پیداشون میشه و بعدش هم میرن تو لونهاشون .

جناب دکتر تاجگردون :
بزرگی و منش و عملکرد خوب جنابعالی همه جا نمایان میباشد و مطمئن باش بهتر از جنابعالی برای حضور در بهارستان وجود ندارد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم آقای عکاشه و ....چرا کامنت افراد بی نربیتی که دارند به حمایت تاجگردون دارند توهین یا بعضی را می خواهند به تهدید و دعوا بکشونند چاپ میکنید و این را بدانند که این دوستمون .... بوده و حیف که بخواهی اسمی از منصور خان به زبان برانی آدم های بزرگ باوی خودشان مشخص هستند واقعا که ...؟
-------
کبنا: کامنتهایی که دارای توهین هستند را اعلام بفرمایید تا مجدد بررسی شوند. با تشکر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ادمی که یه ذره به فکر اخرتش باشه دراین جلسات سیاسی که همش شده فحش وتوهین به افرادشرکت نمیکنه تا کی دم از تقوا میزنید اما شب و روز کارتان تهمت و غیبت است
نادری سربیشه
Iran, Islamic Republic of
اونروز که تاج اومد سربیشه،فقط بخاطر کار شخصیه یکی از آقایون بود،که میخواس کبابیش تو راه سربیشه رونق بگیره،وگرنه سربیشه همش فولادیه.
از طرف بهرام تاچچچچگردون
Iran, Islamic Republic of
غلام تاچچچچچگردون
به آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای اگاه فامیل خانواده را بگو
به آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای آگاه فامیل خانواده را بگو
حسين
United States
سلام .
چند نفر جمعیت حاضر در جلسه اهل روستای سربیشه و روستاهای اطرافند.
اکثرا از یاسوج ، شهر دوگنبدان و تعدادی از شیراز هستند.
اگر جلسه ها همیشه اینطوریه فقط تبلیغ هستش.
شما به عکسها خوب دقت کنید متوجه می شوید
در ضمن چه شده که سال آخر نمایندگی دکتر فکر روستاهای ترک نشین افتادن.
دلی گنج
Iran, Islamic Republic of
اغای فولادیه شما روز سخنرانی تو جشنه عاطفه های باااااااشت تشریف داشتن کنار یکی از نماینده های قبلی.میتونستن بجای اونجا بیان همیت بید زرد و کنار هم زبونایه خودش باشه تو چنین شرایطی
زنده باد تاج
دوستدار پیشرفت بچه های باوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سید احمد رضا که که هر جا از این سایتهای محلی که کامنتهایش را میبینیم همش به طرفداری از جناب دکتر تاجکردون هست به دور از هر گونه عقده ای وطرفداری از جناح خاصی شیوا وساده نظر میده ....بیایید دستت در دست هم دهیم به مهر ///////میهن خویش را کنیم اباد با روانه کردن مردی بزرگ از خطه سرزمین عزیزمان باشت وباوی وشخصیت ارزشی مثل جناب دکتر تتاجگردون
قلعه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان خودم باشما هستم ولی به جون عزیزم اوضاع خراب خراب خرابه
باشت درجواب داریوش کمای
Iran, Islamic Republic of
اولا کامنت ها کاریه گروه ۷نفره است که ازطرف دفترنماینده درمنزل ,,,,,هستندوکارشون اینه اگه عقل داشتند پشت سرهم کامنت نمیزاشتند دوم ادم هزار چهره توباشت داریم ولی ۱۰۰۰رای نه سوم به جان عزیزم اوضاع تاجگردون واویلا خرابه باشت زادگاه تاجگردونه هرمیگه بویراحمدی هستم برادرتوشیرازی خبرنداری دفترتاج گردون چه بلای سرمردم اورده امثال خ ,,ع ,,,ا,,ظ م,,ا,,ع,,,ه,اعتماد نکن به خدا دروغ میگن
باشت
Iran, Islamic Republic of
ای ککایل گوش کنید یادتون هست چطورنبی زاده تاجگردون راشکست داد
باشت
Iran, Islamic Republic of
همه کامنت ها یک نفر گذاشته م.. وشاید س.. البته هاشمی هم بایدباشه حق دارن
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
آقای ل.. .ول معطلی .چون ۹۸درصد گشین که ما میشناسیم با تاجگردونه پس خودت رو خراب نکن وحرص جوش کمتر بخور وآبروی گشین را نبر.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی
محمد
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بویراحمدی ارزو دارم غلام نماینده ما بود
آگاه از خبرها
Iran, Islamic Republic of
من اسم خونواده را نوشتم اما کبنا حذفش کرد تاج نیوز تاج نیوز .امینی ها همشون با تاج نیستن میگن درگیری لفظی کردن با هم شک نکنید دو ماه دیگه میان با مهندس پولادی مرد زحتمکش و چهره ماندگار نفتی کشور.میگی نه دو ماه دیگه صب کن تا در ستاد ما امینی ها را ببینی
عیسی نورمحمدی
Iran, Islamic Republic of
باتمتم قوا دکتر تاجگردون
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای تاجگردون

"دعوا راه نیاندازید و اختلافات قومی را بیشتر نکنید"

مردم نباید از روی احساسات، فامیل گری، قوم گری و حزب و حزب بازی به مسائل نگاه کنند.
ریزبین
Iran, Islamic Republic of
واقعا که.کبنا خجالت بکش.
موقعی که از آقای فولادی مطلب میزاری به سه چهار عکس بسنده میکنی ولی زمانی که از آقای تاجگردون مطلب میزاری صفحه رو عکس بارون میکنی.وقاحتم حدی داره.کاربرای محترم میتونید مقایسه کنید.اینم لینک یکی از خبرهای آقای فولادی
https://www.kebnanews.ir/126107/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B7%D9%81%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AA/
مجیدمهرابی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کریمی
Iran, Islamic Republic of
فولادی اگه چیزی بارش بود با سید قدرت عکس نمیگرفت
روزگار
Iran, Islamic Republic of
چشماتو باز کن که به قول خودت ریزبینی اونا رو هم زده ولی شما تحمل مردمی که با آقا تاجگردون هستن نمی تونی ببینی مشکل خودته
انصاری ِِ(دهتینی)
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردن در قلب ما جا دارد و باعث افتخار ماست که از قوم. و دیار لر چنین فرزندی در کشور به مقام والایی رسیده و به مردم خدمت میکند.وعده ما اسفند ۹۴
عباس
United States
دوستان دکتر تاجگردون حرفهاش با عملکردش تا حالا نخونده.
تو پتروشیمی گچساران چه کسانی بکار گرفته شده اند.
عملکرد کارکنان دفترش با مردم چگونه هست.
بکار گیری نیروها در سطح استان و شهرستان فقط از فامیل خاص و از منطقه باشت بوده.
توی این عکسها یکی هست مدیر واحدی در سازمان مدیریت استان.
این آقا در بویراحمد طرفدار هدایتخواه بودش.
در ممسنی طرفدار مرادی بود و در گچساران طرفدار تاجگردون و الان در بویراحمد طرفدار سرسخت موسوی جهان آباد .
خدایا خودت به داد مردم برس که این سیاسیون فقط فکر خودشونن.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از گذشته تاکنون اثبات نموده مرد روزهای سخت وپر طلاتم است این معدود افرادی که مشتی دلال را در دست گرفته اند وشب روز داد از زبان مردم باشت میزنند بدانند که همه شما را میشناسند شما آنهایی هستید که میخواستید نسبت و فامیل بودن را وسیله ارتزاق شخصی کنید وبا این حربه به شهرت برسید ولی کور خواندید شما کوته فکران منفعت طلب بدانید شما را با تاجگردون هیچ قرابتی نیست قرابتی که جهت نفع شخصی باشد مضموم وناپسند است مطمعن باشید حنای شما دیگر رنگ ندارد تاجگردون به حول وقوه الهی مجددا انتخاب ونقشه شوم وزشت شما ناکام میماند
قشقایی طرفدار منصورخان باشتی
Iran, Islamic Republic of
بزرگ لرا به قول خودتون فقط تاچچچچگردونه ،اگه مث قشقاییها اینقد آدمای بزرگ و افتخارات ایلی داشتید چیکار میکردید شما باوی ها.اصلا این باویها رو کسی نمیشناسه
محمد اميني
Iran, Islamic Republic of
در جواب کسی که به اسم آگاه از خبرها گفته که خانواده امینی ها با تاجگردون نیستند و با هم درگیر شداند خواستم خدمتش عرض کنم برادر من اول جرات وجسارت خود را نشان بده واسمت را بنویس دوما چرا با آبروی مردم و خانواداش بازی میکنی سوما خیالت را راحت کنم برو فکر نان کن که خربزه آب هست ما خانواده امینی ها همیشه وفاداری خود را نسبت به دکتر تاجگردون ثابت کردایم و خواهیم کرد و به امید خدا جواب دندان شکنی در روز ۷ اسفند ماه به همه کسانی که فقط دنبال تخریب و عقب ماندگی دیارمان هستند خواهیم داد در اخر برادر من دست از این کارات بردار چون که چوب خدا صدا نداره بدجوری گرفتار میشی اون وقت هم دیگه پشیمانی سودی نداره برات
Iran, Islamic Republic of
دیل فقط با تاجگردون...تا اخرشو بخونین یعنی انتخابات چی میشه....زنده باد تاج
Iran, Islamic Republic of
درجواب باشت تاجگردون هیچوقت ازنبی زاده وجعفری شکست نخورداختلاف ارابیش از۲۰۰۰۰رای بوده
نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام به تمام کاربران فهیم سایت کبنا نیوز
در ابتدا باید اظهار تاسف کنم که هیچ کس حتی حاضر نیست منصفانه و بدون غرض، آقای تاجگردون را نقد کند.
در هر حال ایشان معصوم نیستند و بنده هم قصد تطهیر ایشان را ندارم، اما تنها سوالم از همه عزیزان این است که بنشینند و کلاه خود را قاضی کنند؛ در کدام دوره از ادوار گذشته مجلس، یکی از نمایندگان این خطه، توانسته اند بر مسند یکی از مهم ترین کمیسیون های مجلس تکیه بزند؟ به نظر شما یزرگواران، آیا پایتخت نشینان به این راحتی جا برای یک شهرستانی باز می کنند؟
لطفاً اندکی تامل و تعقل...
پاینده و پیروز باشید.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
هرچی به این عکسا نگاه می کنم تا ادمای . سربیشه بیشه تو این جلسه نیستند..... از کلاغ نشین،پاکوه،بابا کلان،ماهور باشت،پشه کان،خانواده های ... از کارکنان وشهر که این روز ... زده بودند دراین جلسه حضور داشتند.دکتر تاجگردون عزیز زحمت کش،حداقل چندتا ... باخودتا ن می بردین تو این همایش.به .ا زیاد امیدوار نباش،.را من می شناسم هر روزی که دنیا به کام هرکس باشد اینا دور ان فرد جمع می شوند.قول بهت می دهم هرکدام یکی از انها بایک حبه ....د،همین .... چند شب پیش تو خونه کسی دیگر بودند.خدایا این.... دیگه چ موجودی هستند؟؟؟احسنت برعکاشه الحق که دیده بان ماهری هستی که هیچ کس از زاویه دوربیت مخفی نمی ماند.خوشم ازت می ایدخالصانه
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
با سلام.جناب دکتر تاجگردون لیاقت نمایندگی تمام ادوار مجلس را دارد.درود و سپاس بر مرد خستگی ناپذیر.لیاقت دکتر بیشتر از اینهاست.انشالله برای ریاست جمهوری نامزد بشود.افتخار میکنیم به اینچنین مرد با لایق در مجلس
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
م.امینی فرد
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
م.امینی فرد
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1