تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۱۲۵۹۱۶

آبروداری آموزش و پرورش برای کهگیلویه و بویراحمد

۹
۰
کبنا ؛

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب ده‌ها رتبه برتر کشور در سال تحصیلی ۹۳- ۹۴ برای این استان توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: در طول همه سال‌های بعد از انقلاب چنین رتبه‌هایی نداشته‌ایم.zaraapoor


هادی زارع‌پور ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج در محل مصلای امام خمینی و در جمع نمازگزاران جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار تعلیم و تربیت این دو رویداد مهم را گرامی داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در همین خصوص گفت: باید در این هفته با بیان ایثارگری جوانان در دوران دفاع مقدس برای نسل امروز، دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی آشنا کنیم.

وی سپس به بیان تمهیداتی که برای بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی اندیشیده اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید همه اقدامات برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده و امسال هم زنگ بازگشایی مدارس را در همه نقاط ۱۳گانه آموزش و پرورش استان خواهیم داشت که این کار در یاسوج مرکز استان در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان صورت خواهد گرفت.

زارع‌پور گفت: امسال جشن عاطفه‌ها را نیز در دو مرحله با همکاری صدا و سیما و کمیته امداد خواهیم داشت که مرحله نخست آن از دیروز ۲۶ شهریور آغاز شده و مرحله دوم را هم با همکاری این دو نهاد در روز هشتم مهر در تعداد دو هزار مدرسه و در ۷۰ پایگاه ثابت برگزار می‌شود.

این مسئول ارشد نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به آغاز سال تحصیلی در این استان با تعداد ۱۴۳ هزار دانش‌آموز و در تعداد دو هزار و ۸۰۰ آموزشگاه در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: ۱۵ هزار فرهنگی در مناطق ۱۳گانه آموزش و پرورش استان کار تعلیم و تربیت را برعهده خواهند داشت.

وی از برنامه ویژه برای تعداد ۱۴ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی در روز ۳۱ شهریور ماه جاری نیز خبر داد.

اما مهم‌ترین بخش توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش استان در این برنامه مربوط به دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت استان در سال جاری و سال گذشته بود که زارع‌پور این دستاوردها را قابل مقایسه با همه سال‌های قبل ندانست.

این مسئول گفت: دانش‌آموزان ما در سال جاری در مسابقات قرآن و عترت و نماز در کشور صاحب تعداد ۴۹ مقام و رتبه شدند و مهم‌ترین آن نیز کسب رتبه و مقام قهرمان قهرمانان نهج‌البلاغه در کشور بود.

زارع‌پور افزود: به غیر از این در مسابقات ورزشی دستاوردهای بزرگی  داشتیم که در یک قلم آن تیم دختران ما فاتح مسابقات فوتسال دختران کشور در بین رقیبان قدر خود شدند.

وی گفت: در مسابقات قرآن و نماز و عترت هم در حالی در کشور رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادیم که استان‌های مهمی چون قم و خراسان رضوی با آن پیشینه عظیم فرهنگ قرآنی پشت سر استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفتند.

این مسئول در ادامه افزود: اما در استان هم آموزش و پرورش همه رتبه‌ها و مقام‌های استانی را به خود اختصاص داد به طوری که در طرح تکریم ارباب رجوع، نماز، فرهنگ ایثار و شهادت و آیتم‌های مهم دیگر از جمله حقوق شهروندی و سامانه سامد و پاسخگویی در این سامانه  این آموزش و پرورش بود که در رأس همه ادارات و دستگاه‌ها قرار گرفت.

------------------------------------

داریوش بهنیازاده

------------------------------------

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاسی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین عملکرد کل تاریخ کهگیلویه وبویراخمد الان در اداره کل رقم میخورد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کسب رتبه آخر کنکور در سطح کشور افتخار ندارد . دارد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم باید رفیق بازی را کنار بگذارد و نسبت به عزل مدیر کل ... اقدام نمایند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی هنر این مدیر کل چیست ن..............
اصلاح طلب لند ه ای
Iran, Islamic Republic of
ما که از مدیر کل محبوب و دوست داشتنی راضی هستیم و افتخار می کنیم اما از ر ح در آموزش و پرورش لنده راضی نیستیم
کا مراد
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع پور ویاری مردان قدرتمند باشت باوی.یادتان باشد نیروهای م... شما را در منطقه کهگیلویه تخریب میکنند
ارش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که تنها استخری که خدمت نا چیزی به فرهنگیان می کرد را به بخش خصوصی واگذار کردید.اثرات برتری دانش اموزان ما در همه انچه که ادعا نمودهاید در جامعه چیست عفت عمومی بهتر شده یا بزه کاری ونزاع جمعی کمتر .از رتبه های علمی چه خبر آی کما فی السابق با ایلام در یکی مانده به اخر درحال رقابتیم؟
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی که حتی چکیده پایان نامه ارشدشو خودش ننوشته به چه درد میخوره؟ دقیقا مثل تاجگردون که حتی گوگل نتونسته تا الان دانشگاهی که ازش دکترا گرفته!!! را پیدا کنه.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
عرض خسته نباشید و ارزوی موفقیت روز افزون دارم خدمت دانش اموزان عزیز
و خدا قوت خدمت مدیرکل محترم و مجموعه اداره کل استان.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1