تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۲۵۴۷۷

همایش امامزاده میرسالار دیشموک برگزار شد

۴
۰
کبنا ؛

بیست‌ونهمین همایش گرامیداشت امام‌زاده میرسالار(ع) دیشموک
بیست‌ونهمین همایش گرامیداشت امام‌زاده میرسالار(ع) دیشموک با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.


بیست و نهمین همایش گرامیداشت امام‌زاده میرسالار(ع) دیشموک با حضور مسئولان ارشد نظامی کشور آغاز شد.

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه امیر سرتیپ ظریفی‌یگانه فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به همراه هیئتی از امیران ارتش وارد منطقه امام‌زاده میرسالار(ع) دیشموک شدند.

 در این مراسم، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان به همراه سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان ارشد استانی در این همایش بزرگ که به همت سادات امام‌زاده میرسالار(ع) هر ساله برگزار می‌شود، شرکت کردند.

 
 

اغفال برخی افراد برای ارتباط با آمریکا/تحلیل جامع اطلاعاتی از کوچکترین حرکت ناوهای دشمن/نگرانی در مواجهه با داعش نداریم
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در داخل آب از لب و لوچه برخی برای برقراری ارتباط با آمریکا سرازیر شده است.



  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در آیین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار دیشموک در جمع تعداد زیادی از زوار این امام‌زاده واجب‌التعظیم با بیان روایتی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: باید از دشمن پرهیز کرد به ویژه دشمنی که به دروغ با ما از در دوستی درآمده است.

وی با بیان این روایت و با گریزی به مذاکرات هسته‌ای و مذاکرات اخیر با قدرت‌های جهانی به خصوص آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکا که تا دیروز از حمله و بمباران تأسیسات نظامی ایران سخن‌پراکنی می‌کرد و آماده به راه انداختن فتنه بود، اکنون می‌خواهد با ما عکس یادگاری بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: شکی نیست که دشمن می‌خواهد خود را نزدیک کرده و ما را خام و غافل کند و در چنین شرایطی نباید به دشمن اعتماد کنیم.

وی اضافه کرد: اما در کشور آب از لب و لوچه برخی سرازیر شده که دشمنی آمریکا با ما تمام شده و پول‌های بلوکه شده آزاد می‌شود، اما باید متذکر شد که دشمن در حال اغفال است و این افراد بدانند که دشمنی آمریکا با ما بسیار عمیق و ریشه‌دار است.

امیر پوردستان، خطرناک‌ترین قدرتی را که در زمان کنونی بتواند آمریکا و استکبار جهانی را به چالش بکشاند جهان اسلام عنوان کرد و گفت: این‌ها بهانه‌ای برای ورود به منطقه پیدا کرده‌اند و نباید اجازه دهیم که مذاکرات بهانه‌ای برای ورود آن‌ها به منطقه شود.

وی به اهداف امریکا برای ورود به منطقه غرب آسیا اشاره کرد و یادآور شد: هدف دروغین آن‌ها مبارزه با تروریسم بود که همه می‌بینند برای تنها هدفی که نیامده‌اند همین مبارزه با تروریسم است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تشریح کرد: تسلط بر منابع انرژی شاید مهم‌ترین هدف آن‌ها باشد که دیدیم در جنگ با عراق تنها جایی را که بمباران نکردند منابع انرژی بود، چراکه آن‌ها در اصل برای همین منابع قشون‌کشی می‌کنند.

این فرمانده ارشد نظامی، جلوگیری از بیداری اسلامی را یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف آن‌ها برشمرد و گفت: تعداد ۲ هزار مؤسسه پژوهشی آمریکا سال آینده را رصد کرده‌اند و متوجه شده‌اند که کشورهای اسلامی در حال بیداری هستند.

وی با ابراز اطمینان به مردم که در تمام پادگان‌های مرزی کشور تحرکات به خوبی رصد می‌شود، افزود: همچنین کوچکترین حرکت اضافه ناوها در اقیانوس هند و آب‌های اطراف توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل و متناسب با این تحلیل‌ها ظرفیت‌های دفاعی نیروهای مسلح ایجاد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با ابراز اطمینان از اینکه نیروهای مسلح ایران به هیچ‌وجه غافلگیر نمی‌شوند به برخی تحرکات گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: برای مقابله با داعش برنامه داریم و به عنوان یک سرباز در کشور اطمینان می‌دهم که از جانب گروهک تروریستی داعش برای ایران قدرتمند اسلامی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و با اقتدار هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

 

داعش را علما شکست دادند / آماده راه‌اندازی پادگان نظامی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شکست‌های داعش از زمانی شروع شد که علمای شیعه و اهل سنت وارد صحنه شدند و فتوای مقابله مردم با این گروه را دادند که باعث شد موج‌های انسانی وارد صحنه شده و با داعش مقابله کنند.



خبرگزاری فارس: داعش را علما شکست دادند / آماده راه‌اندازی پادگان نظامی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم
  امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم همایش امامزاده میرسالار(ع) کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بقاع متبرکه به عنوان پایگاه‌های قوی در عرصه فرهنگی در جامعه می‌تواند آثار فراوانی داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: هر قدر مسئولان و مردم با بقاع متبرکه ارتباط قوی داشته باشند، باعث می‌شود تا از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند و مانع نفوذپذیری این آسیب‌ها به بدنه جامعه شوند.

وی افزود: جنگ امروز با نظام اسلامی، فرهنگی است و این مراکز بهترین مکان‌ها برای مبارزه با این پدیده به حساب می‌آید؛ به فرموده مقام معظم رهبری بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شود و ما مسئولان باید بکوشیم تا دراین راه حرکت کنیم.

پوردستان با بیان اینکه علما با فتوایشان زمینه شکست داعش را فراهم کردند گفت: شکست‌های داعش از زمانی شروع شد که علمای شیعه و اهل سنت وارد صحنه شدند و فتوای مقابله مردم با این گروه را دادند که باعث شد موج‌های انسانی وارد صحنه شده و با داعش مقابله کنند، داعش هر روز عقب‌نشینی کرد و امروز در نزدیک مرز‌های شرقی عراق است.

وی یادآور شد: البته در این مسیر مشورت‌های جمهوری اسلامی ایران بی‌تأثیر نبود، ما علاقمند بودیم به برادرانمان در کشور عراق مشورت‌های لازم را بدهیم و آنان را هدایت کنیم بدون آنکه در کار نظامی آنان دخالت کنیم، سلاح یا تجهیزات بدهیم یا اینکه نیرو وارد کنیم، اما مشورت داده شد.

پوردستان با ابراز اطمینان به مردم که در تمام پادگان‌های مرزی کشور تحرکات به خوبی رصد می‌شود، افزود: کوچکترین حرکت اضافه ناوها در اقیانوس هند و آب‌های اطراف توسط کارشناسان اطلاعاتی تحلیل و متناسب با این تحلیل‌ها ظرفیت‌های دفاعی نیروهای مسلح ایجاد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه‌اندازی و افتتاح یک پادگان در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اگر استاندار و مسئولان استانی مقدمات پادگان نظامی در استان را آماده کنند در آینده نزدیک شاهد افتتاح یک پادگان نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

 
 

آیت‌الله ملک‌حسینی: ایل بزرگ بهمئی برای برقراری صلح در باغ‌ملک پادرمیانی کند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار پادرمیانی ایل بهمئی برای پایان بخشیدن به حادثه تلخ شهرستان باغ‌ملک شد و گفت: از آبروی خود برای برقراری صلح در ان منطقه مایه بگذارید.


آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) که در جوار بارگاه این امامزاده واجب‌التعظیم در دیشموک برگزار شده بود با اشاره به وقوع حادثه ناگوار در یکی از شهرستان‌های خوزستان و همجواری با بهمئی خواستار پادرمیانی بزرگان ایل بهمئی برای پایان این درگیری شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علما و بزرگان این ایل تصریح کرد: در حادثه تلخی که در همسایگی بهمئی در باغ‌ملک پیش آمده است آبروداری و التماس کنید تا آن‌چه رخ داده پایان پیدا کند.

ملک‌حسینی با بیان این‌که ایل‌ها و طوایف استان ما از امامزادگان آموخته‌اند که مایه انس و الفت باشند افزود: غیرت باید در مقابل کفر و ظلم و شرک باشد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز توقع می‌رود که سادات میرسالار که در آن منطقه نفوذ دارند از ریش سفیدشان و از عمامه و قبای مقدسشان برای ایجاد صلح آبرو بگذارند تا خدای ناخواسته ان‌چه اتفاق افتاد ادامه پیدا نکند.

وی با مذموم خواندن اتفاق روی داده در شهرستان باغ ملک از توابع خوزستان که منجر به کشته شدن چندین نفر شده است تصریح کرد: دل ما هم از این رویداد به درد امد چون آن‌ها را از خود می‌دانیم و ناراحت هستیم که چنین اتفاقی برای دوستان ما پیش آمد.

ملک‌حسینی در ادامه سخنانش امامزادگان را علما، حکما و شخصیت‌های برجسته عنوان و تصریح کرد: این بزرگواران پاکی، قداست و شرافت را به مثابه یک میراث برای نسل‌ها و پیروان و شیعیان ارزانی داشتند.

این مسئول با بیان این‌که جایگاه مکان امامزادگان در طول تاریخ محل امن و صیانت بوده است عشق و ارادت ملت یاران به امازمادگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بسیاری از مناطق ایران شهرها پس از دفن امازمادگان ایجاد شده‌اند و نشان از این دارد که مردم به عشق این بزرگان ابادانی خود را گرداگرد حرمشان برپا کردند.

ملک‌حسینی، خواستار تداوم برگزاری همایش‌های بزرگداشت امامزادگان شد و تصریح کرد: این چنین برنامه‌هایی وقت طلایی برای ایجاد انس و الفت و شناخت  و نیز به جای آوردن صله رحم است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا برآیت الله ملک حسینی مایه فخرومباهات جنوب کشور
علی محرابی زاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام
سلام و درود خداوند متعال بر مرد شماره یک منطقه و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که اسمشان لرزه به تن دشمن می افکندوتشکر از حضورشان در استان ما
و سپاس فراوان از آیت الله ملک حسینی که سخنان زیبایی در مورد پادرمیانی ایل بهمعی فرمودند.
بران
Iran, Islamic Republic of
سلام ححضور امیر . احمد رضا بوردستانرا به میر سالار تقدیم میدارم
آقای اسفندیار نسب
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدابه فرماندهی محبوب ومردمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ پوردستان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1