تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۱۲۵۲۹۷

آقای پناهی انتظار مردم از ائمه جمعه وحدت است

۱۴
۰
کبنا ؛hasaniمدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنرانی و حمایت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان در نشست انتخاباتی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یاسوج واکنش نشان داد.
جلیل حسنی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: مردم انتظار دارند منابر ائمه جمعه در اختیار یک جریان خاص سیاسی نباشد زیراکه قرار گرفتن این منابر در اختیار یک جریان، نگرانی‌های آنان را بدنبال دارد.
وی افزود: حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست سیاسی باعنوان معرفی نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج اگرچه منع قانونی ندارد اما نگرانی‌هایی را برای مردم دنبال داشته است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان و منابر نماز جمعه، اظهارکرد: حضور آقای پناهی در این نشست اگرچه منع قانونی ندارد اما انتظار مردم هم از سیاست‌های نمازجمعه این نیست.
حسنی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و حداکثری برگزار شود اما باید مراقب انتظارات مردم از خود نیز باشیم و کاری نکنیم که سبب دلخوری و نگرانی مردم را فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه تریبون‌های نمازجمعه نباید در اختیار یک جریان خاص باشد و اگر چنین شد مردم نگران خواهند بود، گفت: انتظار مردم از منابر نمازجمعه، اتحاد و همدلی است نه انشقاق، دلخوری و طرفداری از جناح بندی‌های سیاسی.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انتظار دارند فرا‌تر از آنچه که اکنون در این استان اتفاق افتد بیفتد و به دیدگاه مردم، این شورا باید فرا‌تر از سیاست و جریان‌های سیاسی عمل کنند.
حسنی گفت: ائمه جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید فرا‌تر از احزاب و جریان‌های سیاسی عمل کنند تا مردم با فراغ بال بیشتری در صفوف نمازجمعه حاضر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
اقای .. ،چطور شما که مجری انتخابات هستید در . یک. جریان .. ،... که قدرت اجرایی ندارند،بنا براین این انتقاد بیش از اونا به.. وارد است.
باشت
United States
اقای حسنی وظیفه تو هم نیست که از اقای پناهی انتقاد کنی اگر صحبت هایش طرفداری از شما ودولت بود که چیزی نمیگفتی خواهشا....س
Iran, Islamic Republic of
با اینکه رفتار این روحانی موردتاییدنیست ولی اقای حسنی شما هم کلمات تکراری زیادی در مصاحبه آورده اید که مضمون موضوع برای مخاطب خیلی روشن نیست و چنین برداشت میشه مه با. و محافظه کارانه واکنش نشان داده اید
نستور
Iran, Islamic Republic of
درسته که کار آقای ... بوده ولی خدایی آقای حسنی تو که خودت غیره بومی استانی و در همه ...خدایی استان ما بی... وعلی امثال تو آقای... به چ درد این استان میخورید مگه ...
سی شکلش
Iran, Islamic Republic of
آقای ... نباید در جناح بندی سیاسی شرکت کنه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند.استاندار استان ک.ب خدایی ای.. کیه که در دولت گذشته پست داشت الانم داره تازه غیره بومی استان هم هست چندان کارنامه درخشانی هم نداره این اجحاف در حق بچه های این استان هست ایشان اگه کاربلد هست بره تو استان خودش چی میخواد از جون این استان ما نمیخوایم از توانایی ایشون استفاده کنیم مگه زوره خودمون هزاران بهتر از... داریم که ...استاندار فکری به حال این مدیران غیره بومی ... نکنی آپ. برات نمیمونه
بخشدارک..
Iran, Islamic Republic of
آقای ... ترس افتاده دربدنتون/باآمدن دکترکارشماوامثال شماتمام است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اول شما دولتی ها مثل نوبخت ، جهانگیری ، مولاوردی و غیره از دخالت اشکار در انتخابات دست بردارید بعد به دیگران اعتراض کنید اقای حسنی انتخابات مجلس ششم در تهران رو برو مطالعه کن ببین در دولت اصلاحات چه اتفاقی افتاد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای بصیرت
آقای پناهی وظیفه اش را شناخته و دارد عمل می کند من نمیدانم این چه اصراریه که استان ما همیشه اپوزسیون ولایت و خط ولایته
بابا مگه نمی بینید هر کس کمی با ... زاویه پیدا میکنه۹ جریان اصلاح طلب می پرند میگیرنش تو آغوش
قارآنه نیخرم اما اگر حسین شریعتمداری هم یه مطلب... بزنه پهسوا استان ایما دعوتش ایکنن ککا م بدبختی ایمانه ول نیکنه؟؟؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برو ...شما خودت ... هستی
جليل
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم از سایت وزین کبنا نیوز ،که اخیرا به گونه ای کامنت ها رو حذف ویا سانسورمیکنه که جملات به طور کامل معنی و مفهوم خود رو از دست میده ،ودیگه منتشر کردنش هیچ توجیهی نداره ،در حالیکه هیچ توجیهی برای سانسور وجود نداره،نه توهینی ونه تهمتی نبوده ،وجالبتر اینکه پیامهایی که بر علیه مسئولان اجرایی هست سانسور میشه وبر عکس ان هرچی گفته بشه مهم نیست،ومنتشر میشه ،این رویه باعث میشه مخاطبانتونو از دست بدید،اگر چه براتون. مهم نیست!!!!!وعجیب تر اینکه مشابه همان کامنتها براحتی در سایر سایتها منتشر میشه ومشکلی هم نداره؟!؟!؟!؟!
کریمی
Iran, Islamic Republic of
حرف مدیر کل بخاطر جناح سیاسی،واگر نه کاری به صف نماز جمعه ندارد
کریمی
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل بخاطر جناح سیاسی ، واگر نه کاری به صف نماز جمعه ندارد ،
Iran, Islamic Republic of
اقای حسنی کوتا بیا
حرمت بزرگتر ازخودت کجا رفت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ائمه جماعات باید مستقل باشند و طرف هیچکدوم از جریانها نباشد یا بر علیه هیچ جریان سیاسی صحبت نکنند. اگه حرفای من منطقی و درسته نظر بدین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1