تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۲۵۱۹۷

آموزش و پرورش استان چگونه درخشید؟

۱۱
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان با اعتبارات اندک ولی با همت فرهنگیان و دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های متعدد در کشور خوش درخشید.amozsh (58)
هادی زارع‌پور با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر به واسطه شرایط کشور در خصوص اعتبارات بیشتر، دستگاه‌ها با مشکل روبه‌رو بوده‌اند، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین وزارتخانه که تعداد بسیار زیادی فرهنگی و دانش‌آموز را تحت پوشش خود دارد، شاید بیش از همه دستگاه‌ها این کمبود اعتبارات را احساس کرده است.
وی گفت: با این حال در آموزش و پرورش استان با توجه به رسالتی که بر عهده داریم با همه توان برای تعالی نظام تعلیم و تربیت تلاش شده است و همکاران ما در شهرستان‌های مختلف و در ادارات شهرستانی و اداره‌کل استان تلاش خود را برای موفقیت در سطوح مختلف به خصوص در سطوح کشوری انجام داده‌اند.
مدیرکل‌ آموزش و پرورش استان این موفقیت‌ها را با توجه به همه کمبودها در خور تحسین دانست و افزود: رتبه‌هایی در دو سال اخیر توسط آموزش و پرورش استان کسب شده که در مقایسه با سال‌های قبل قابل توصیف است.
وی با بیان برخی رتبه‌های استان در دو سال اخیر اظهار کرد: کسب رتبه برتر در فعالیت‌های پروژه مهر در سال تحصیلی ۹۳ ـ ۹۴ یکی از این رتبه‌های ارزنده به شمار می‌رود.
این مسئول گفت: کسب سه رتبه اول کشوری در جشنواره درس‌پژوهی کار و فناوری و کسب ۷ رتبه کشوری در جشنواره کیفیت‌بخشی به رشته ادبیات و علوم انسانی در جشنواره ملاصدرا از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان است.
وی کسب رتبه سوم دبیرخانه کشوری در رشته مدیریت خانواده، کسب رتبه دوم و سوم تولید محتوا و طراحی سؤالات استاندارد در رشته عمران، کسب دو رتبه برتر کشوری در طراحی آموزشی در رشته فنی و حرفه‌ای کار و دانش را از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش استان بیان کرد.
زارع‌پور در ادامه اظهارات خود به کسب رتبه‌های اول و دوم و سوم کشوری در نهمین دوره جشنواره هنری شاخه کار و دانش و رتبه چهارم و پنجم در شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، کسب رتبه سوم کشوری درس ریاضی در جشنواره الگوی برتر تدریس در دوره متوسطه دوم و کسب ۶ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان استان را در اولین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از دیگر موفقیت‌هایی عنوان کرد که شایسته دانش‌آموزان استان است.
زارع‌پور در پایان تصریح کرد: این رتبه‌ها تنها بخش اندکی از موفقیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در دو سال اخیر بوده که نسبت به تداوم آنها تلاش خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اولیا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع پور دبیران مدرسه نمونه الزهرا رو سرو سامونی بده سطح .. دارند بعضی از معلماشون ...
Iran, Islamic Republic of
بقیه نهادها موسسات و غیره کار می کنند نیرو پرورش میدن تبلیغ وبوق کرناش با ا...
فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
کسب آخر ین رتبه کنکور سراسری نتیجه زحمت ۱۲ سال را به باد می دهد
فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
کسی که در کنکور آخر شده باید به چه چیزی افتخار کند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش بدترین شرایط را دارد بی توجهی بی ... غوغا می کند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به دور خود می چرخد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما فرهنگیان منتظر برکناری مدیر کل هستیم
حبیب
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حاج زارع پور الحق یکی از زحمت کش ترین مدیرانی است که کلیه وقتش را صرف خدمت به فرهنگ این استان نموده از خداوند طلب عمری با برکت را ارزو داریم
گشین
Iran, Islamic Republic of
کلور هم و...
باشت در جواب حبیب
United States
ای خدا ب.. اگر ر.. بگی
احمد
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش تعطیل است بیسوادی بچه ها بیداد میکنه برای بقا پست...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1