تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۱۲۴۸۲۲

صحبتی با همشهریانم در گچساران و باشت

۹۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید علی اصغر هاشمی عنا**hashemi
همیشه میشنوم کسانی که در عرصه ی انتخابات چه انتخابات شورای شهر چه مجلس شورا و چه ریاست جمهوری نامزد می شوند هدف خود را احساس وظیفه بر مبنای خدمت می دانند.
اما سوال اینجاست علی رغم اینکه حضور نامزدهای متعدد از طیف های مختلف شور و نشاط و هیجان خاصی به جامعه جهت حضور در پای صندوق های رای می دهد و این حق طبیعی و قانونی هر فردی است و می تواند در انتخابات نامزد شود اما دوستانی که این روزها کاروان هایی را در باشت و گچساران به راه انداخته اند و به این مراسم فاتحه خوانی و آن مراسم عروسی می روند مبنای حضور خود را در انتخابات چه می دانند؟
خارج از جناح بندی های سیاسی؛ اگر بخواهیم عینک تعصب خود را از چشمان برداشته و عینک حقیقت بر چشمان خود بزنیم کدامین فرد است که بتواند بیشتر از تاجگردون برای منطقه خود باشت و گچساران خدمت نماید؟
کدامین فرد از نمایندگان محترم دوره قبل حوزه انتخابیه باشت و گچساران توانسته است علی رغم اینکه اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان محترم مجلس اصولگرا هستند، بر صندلی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تکیه زندو سیل عظیمی از بودجه ها را به استان و باشت و گچساران روانه نماید.
البته افرادی بودند که فیلم هایی را به مرکز ارسال کردند مبنی بر اینکه تاجگردون بودجه کل کشور را به استان و خصوصا باشت و گچساران انتقال داده است اما نه، تاجگردون حق مردم باشت و گچساران را که تاکنون پرداخت نشده بود گرفت و پرداخت نمود و وصرفا ادای وظیفه نموده و نه این که حق استان دیگری را گرفته و به استان خود داده است.
زمانی که معوقات فرهنگیان عزیر استان پرداخت شد افرادی بودند در باشت و گچساران که می گفتند خوب این حق فرهنگیان بوده است نه این که از جیب تاجگردون پرداخت شده است و شما درست می گفتید که حق فرهنگیان عزیز بوده است اما چرا این حق را دوستانی که قبل از تاجگردون وکیل مردم باشت و گچساران در مجلس بودند نتوانستند بگیرند و پرداخت نمایند؟
این همه پروژه های عمرانی که در باشت و گچساران مشغول کارند را چرا در دوره های قابل شاهد نبودیم به طوری که نقل دهن همه افراد خارج از این استان هم این شده که باشت و گچساران به عسلویه ی دوم تبدیل شده است، بودجه این همه پروژه های عمرانی و زیر بنایی را آیا همان طور که تاجگردون گفته باد می آورد؟
اگر اینطور است که این بادها قبلا هم می وزیدند پس چرا با خود بودجه ای به همراه نمی آوردند؟ و اما در عرصه مدیریت کلان استان می خواهم بپرسم در کدامین دوره این همه بچه های باشت و گچساران بر صندلی مدیر کلی در استان تکیه زدند به طوری که باز برخی سعی کردند این را به نزاعی گرمسیری سردسیری تبدیل یا جوری القا نمایند که تاجگردون عرصه مدیریت کلان استان را دارد تصاحب و احاطه می کند اما باز هم به آن دوستان می گویم مردم استان ما باشعورتر از آن هستند که فریب سیاسی شما را بخورند و این حق بچه های باشت و گچساران بوده که تاکنون پرداخت نشده بود.
انانی که عقده و تعصب چشم و دل شان را کور کرده و این روزها بدنبال تخریب شخصیت ارزشمند و بین المللی دکتر تاجگردون هستند بهتر است چشم و دل خود را با آب زلال همان رود شیو که یکی از پروژهای مهم ملی جهت تحول کشاورزی در باشت و گچساران است شست وشو دهند و به آینده فرزندان خود بنگرند، فرزندانی که بارها به خاطر کمبود پزشک و بیمارستانی طعم مرگ را چشیده اند.
دوستان و همشهریان!!
تاجگردون دیده است، خورده است، دریده است، نیازی به پول و پست و مسئولیت و نمایندگی ندارد، کسی را در رودربایستی قرار نمی دهد، قران به دست نمی گیرد حتی شاید بگویند مغرور است ولی با شرکت در مراسم فاتحه خوانی شعور و بینش سیاسی و اجتماعی همشهریانش را به بازی نمی گیرد.
شرکت در مراسم را ادای احترام می داند نه طلب رای، صرفا مبنای حضورش در انتخابات خدمت بی منت بوده است بارها هم گفته است اگر کسی هست که می تواند بهتر از تاجگردون کار کند نیازی نیست که تمام توان خود را در شب و روز بر مبنای حذف من قرار دهد بلکه خودم زمینه را برای خدمت دیگری فراهم می نمایم.
صحبت دراز است فلذا همشهریانم بیایید وجدان تان را قاضی قرار دهید و به دور از کینه و تعصب و نزاع ها و جناح بندی های سیاسی، آن راکه شایسته است انتخاب کنید، آنی که اگر در بیرون از استان تان ازتان پرسیدندکه وکیل تان در مجلس کیست روی گفتن نام او را داشته باشید.
به کسی رای دهید که در شان نام پر افتخار باشت و گچساران باشد، در رودربایستی با هیچ شخصی قرار نگیرید و آینده فرزندان تان را باهیچ چیزی معاوضه نکنید.
اجازه توهین به درک وشعور خود را به هیچ شخصی ندهید، باشد که روزی شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر باشت و گچساران عزیز باشم.
**دانش اموخته ی علوم سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

تحلیلگر
United States
در جواب نویسنده محترم
رقیب سرسخت ،حاج فروزان تهدیدی برای حاج غلام تاجکردون

مهتر اینکه او یک مشکل جدی دیگر هم دارد و آن کاندیدا شدن یک دو رگه ( یاسوجی ، گچسارانی )دیگر به نام قوام فروزان است. با اعلام حضور آقای موسوی در بویراحمد و اجماع اصلاح طلبان بر کاندیداتوری وی، حاج قوام فروزان ظاهرا ترجیح می دهد به دعوت اکثریتی از مردم زادگاهش گچساران پاسخ مثبت دهد . همانجا که به دلیل عملکرد خوبش ، مردم داری اش ، سادگی و صادق بودنش و کمک به حل مشکلات مردمش به عنوان معاون محاکم تهران دارای محبوبیت فراوان است. در این بین شانس موفقیت هر کدام از این دو دو رگه یاسوجی ،گچسارانی به حمایت نخبگان ، بزرگان اصلاح طلب استانی و شهرستانی و حتی به نوع رویکرد اصول گرایان گچساران و جمع کثیری از کهگلویه های اصلاح طلب مردد ومهاجر که به دلیل اصلاح طلب بودن به تاج رای داده و اکنون نظاره گر عملکرد اصولگرایانه و خلاف مشی اصلاحی وی هستند بستگی دارد.
با این وجود مردم گچساران و باشت علی رغم مخالفت اصلاح طلبان استان با عملکرد تاج بر سر دو راهی انتخاب ، میان شهرت تاج گردون و محبوبیت و مردمی بودن فروزان قرار داشته و بایستی یکی را انتخاب کنند. به احتمال زیاد اصول گرایان این شهرستان با اعتقاد به اینکه در این دوره انتخابات احتمال رای آوری ضعیفی دارند در صدد باشند تا اراء خود را با تدبیر و با نگاهی معطوف به انتخابات دوره بعد وبا شناختی که ازپایبندی به اصول ، اخلاق مداری و مردم محوری آقای فروزان دارند در سبد ایشان ریخته و از معرفی کاندیدا خودداری کنند. مع الوصف آقای تاجگردون یک برگ برنده و گزینه دیگر دارد . علی رغم روابط منفی وی با اصلاح طلبان استان ، با اصلاح طلبان و حتی اصول گرایان پایتخت ارتباط و لابی موثری دارد این ارتباط و قدرت چانه زنی در کنار شهرتشان این امکان را فراهم می سازد
ایا حاج قوام فروزان پاسخ اصلاح طلبان سنتی و درخواست اصولگرا یان سنتی را خواهد داد یا خیر ؟
با ید جواب این سوال را در روزهای اینده از حاج فروزان بشنویم
لیشتر
United States
اقای هاشمی ساده و بی ریا گفتی,,بعضی فکر میکنند این پولا رو باد میاره,لازمه دکتر تاج گردون برای دو تا اداره بودجه نیاره ببینم خودشون عرضه اینکارو دارن نمونش شهرداری نگاه کنیدببینید جایی از شهر نیست که کارنشه بنیادمسکن چقد پروژه داره تو روستاها اصلا سابقه نداشته,,مردم گچساران قدرشناسن وانشالا اسفندماه این را ثابت خواهندکرد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر صحبتهای شما محترم ، و کسی هم به توانایی ها و شخصیت آقای تاجگردون شکی ندارد . بنده هم از دوستداران دکتر تاجگردون هستم و امیدوار به موفقیت بیشتر ایشان. ولی چند نکته ابهام وجود دارد دکتر تاجگردون یک کارشناس است آیا شما اطلاع دارید هم اکنون پروژه هایی که در گچساران و باشت اجرا می شود آیا توجیه اقتصادی و ... دارد انهم با این اوضاع اقتصادی مملکت. دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون کشور است نه رئیس کمیسیون بودجه گچساران؟؟؟ ما واقعاً استانی عقب مانده هستیم انتظار می رود دکتر تاجگردون که الان توان انجام خدماتی را دارد به همه مناطق توجه کند.
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما عزیز همشهری سخن این روزهای شهرو دیارما این است که جز تاجگردون شود اما مردم بدانند و اگاه باشند که به خداوند یکتا قسم اگر کسی جز نام دکتورتاجگردون نامی را در صندق بیندازد به خود و ایندگان ظلم کرده است
Iran, Islamic Republic of
نمایندگی لیاقت وبرازندگی میخواهدکه دروجودتاج گردون هست
مظلومی
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی خیر باشه. ...فولادی پیروزه. ...هرچقدر میخوایید تبلیغات کنید فایده نداره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این سید جوان و خوشفکر
اما در جواب تحلیگر ، کرو بقرا ن قوام فروزان ۱۲۰۰ رای هم نداره ، الکی با آبروی این بنده خدا بازی نکنید.
باشت
Iran, Islamic Republic of
سید جون تاجگردون برای تووخانوادت خوب بود که سه نفر بیکار از خانواده شما رفت سرکار عامل بدبختی تاجگردون امثال شماها هستید ....
سید عنایی
Iran, Islamic Republic of
آقای سیدعنایی تو طایفه خودت الان۸۰درصدبافولادی هستن درد شهرما چراغ و پارک نیست درد شهرماه اشتغاله که باید از فیلتر آقای ظفری رد بشه.خودت یه مدیر بگو که لایق مدیریتش باشه.حنای تاج دیگه رنگی نداره .توشهرستانی که ۷۰درصد اصولگراس امیدی به انتخابات آینده نداشته باش.دفعه قبلم ۴نفراصولگرابود که تاج قبول شد.لطفا چیزی میگید از اسم عنا استفاده نکنید.من به عنوان یه عنایی اصلا نمیشناسمتون.کجا بودید تاحالا
دنا
Iran, Islamic Republic of
تاج خوبه،امافروزان عالی
Iran, Islamic Republic of
دل ساده تو چقد ساده ای
تاجگردون تو تهران خودشو اصولگرا معرفی کرده.
آقای تاجگردون انسان پیچیده و ززرنگیه. البته باید زرنگ باشی تا پیشرفت کنی. تو داری کجا سیر میکنی که هنوز نمیدونی نماینده ات تو تهران چکار میکنه
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب نگاشته ای جناب سید.
بی شک مردم هم به این درک رسیده اند که وجود چه شخصی دربهارستان باعث رونق شهرشان خواهد شد.نمونه اش همین تفسیر بسیار زیبا و علمی جنابعالی است.

تاجگردون فراتر از یک نماینده برای گچساران وباشت ارزشمند است.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواهید بدانید اقای تاج به کدام طیف سیاسی مجلس تعلق دارد فقط کافیست فراکسیون های مجلس شورای اسلامی را سرچ کنید.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
جناب سید جان خوب یادمه تو دوره قبل چطور تاجگردون رو در جاهای مختلف تخریب می کردی..حالا چی شده/؟ درسته گذاشتت سرکار
اما جامعه از افراد چاپلوس مثل امثال شما پره
خجالت هم خوب چیزیه
بزار اینو یکی بگه که هیچ غرضی نداشته باشه
در ضمن روستای بهره عنای شما دارن به طرف فولادی متمایل می شوند/
باشت
Iran, Islamic Republic of
تصحیح فرمایید درمتن،همان رود" شیو"
عنا
Iran, Islamic Republic of
در جواب یکی دو دوست عزیز ،اولا ایشان علی رغم فعالیت های زیاد برا دکتر تاجگردون هیچی نفعی نبرده وهیچ جایی اشتغال ندارندوهم اکنون درحال ادامه تحصیل وفعالیت های علمی پژوهشی خودت هستند ،ایشان از نخبگان تحصیل کرده ی سادات عنا ودانش اموخته ی علوم سیاسی هستند که صرفا تحلیلش بر مبنای واقعیت هاست نه مسایل خطی وجناحی
Iran, Islamic Republic of
والا برای خودخانواده شما عالی بود.یک دوره طرفداری آز تاج گردون.سه نفر رفتن سر کار دولتی.داداشت در بیمارستان باشت..... پیام نور باشت.خودت همه دربرنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
.... ... اینقدتاج گردون بهش خدمت کرداما دارن بهش خیانت میکنند. ونمک نشناس هستن
شهروند
Asia/Pacific Region
احسنت بر شما سید خوشفکر دانش اموخته علوم سیاسى ... در جواب اقاى "باشتى" عرض کنم ک ایشان از نخبگان استانى و از خانواده اى تحصیل کرده و بسیار بااستعداد هستند ! و نیازى به سفارش و توصیه براى کار ندارند. و ضمنا عرض کنم یکى از برادران این سید عزیز در ازمون استخدامى بیمارستان و دیگرى نیز در ازمون سراسرى بورسیه دانشگاه فرهنگیان شده اند, چون ایشان را میشناسم این مطالب را جهت تنویر افکار عمومى عرض کردم و خودم یک اصولگرا هستم.
امیدوارم دوستان از نوشتن مطالب حسادت امیز و از روى غرض بپرهیزند.
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
در جواب باشتی : سید بزرگوار از جوانان و نخبگان تحصیل کرده منطقه ی باشت باوی می باشد. وهدفش از نوشتن این مطلب جز شفاف سازی مردم فهیم شهرستان باشت و گچساران از کارکردهای نماینده محترم و مردمی چیزه دیگری نمی باشد. من بعنوان یک اصولگرا که به آقای دکتر تاجگردون رای ندادم ولی سخنان این جوان روشن فکر را بدون هیچ گونه غرض و جناح بازی سیاسی تایید می نمایم.
درود بر سیدبزرگوار
فهیمند مردم
Iran, Islamic Republic of
بنده نه سوادی از ایشان دیدم نه طرح و برنامه ای هر چه بود قومیت بود و بی لیاقتی این حرفها برای نخبگان شعر است و چاپلوسی
Iran, Islamic Republic of
اره .همین آقای ع..... بجای داداشش در امتحان استخدامی علوم پزشکی درسال۹۱امتحان داد.فیلم و مستند ش در علوم پزشکی موجود است.وبه سفارش ریس دفتر وقت کارش درست شد.لطفا حتما انتشار دهید
Iran, Islamic Republic of
ایشان دربرنامه بودجه استان مشغولند جهت اطلاع دوستان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت ... متنتون عالی بود
مجید /
Iran, Islamic Republic of
اسفند ۹۴طوفانی در پیش است که فرمانده اش دکتر تاجگردون مرد اول بهارستان و نگین جنوب کشور است شب دراز است و قلندر بیدار
ممسنی
Iran, Islamic Republic of
من هم کلاس ایشان بودم ایشان از دانش اموزان نمونه وهم چنین از دانشجویان نخبه بودند که سوابقات متعددعلمی پژوهشی دارندنامبرده رییس انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه های کشور بودند.تااون جایی هم اطلاع دارم درحال حاضر مشغول ادامه فعالیت های علمی خود هستند،سیدجون دوست دارم .از طرف علی ازادی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خواب مجلس نمیبینه
سید
Iran, Islamic Republic of
جمع کن این چرندیاته. خودته مسخره کردی. لعنت بر سایت تاج نیوز
دولتیاری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این افراد بدون در نظر گرفتن جایگاه خود و حد وحدود خود در هر زمینه ای اظهار نظر میکنند هدف از این مطالب آن هم در آستانه انتخابات چیزی جزء تملق نیست،،،،، بسیار به آقای تاجگردون القاب فرایی داده اند اگر منصفانه به کارکرد ایشان توجه شود طرح آنچنان قابل توجهی از طرف ایشان اجرا نگشته اگر منظور از پیشرفت شهرمان تغییرات ظاهری میباشد فکر نکنم این تغییرات اثری در معیشت مردم شهرتان داشته باشند،،، اگر میزان تعصب و سرکوب مخالفان در ادرات قابل تامل میباشد
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
یک مجید عسکری برای رقیبان تاج کافی است.

درود بر مجید باغیرت وشجاع.
باشت
Iran, Islamic Republic of
اون اقایی که داره این کامنت هایی که ایشان سرکاره ونمیدونم خانوادشو گذاشتن سرکارو ونمیدونم چیکارکرده واین چیزا رو میگه ایشان مشخص هستن که از کجا می سوزند،وکاملا هم نویسنده میشناسنش چرا که قبلا هم همچین حرفایی زده بودن وسر پیامی که حواسشون نبود به اشتباه فرستادن برا نویسنده ماهیتش مشخص شد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه تاج به شعور مردم احترام میگزارد وتو چه را التماس میکنی که بهش رای بدن اگه مردم با شعورت پس میدونند کی خوبه ورای میدن وبه التماس این واون رای نمیدن وای التماس تو یعنی ضعف تاج
روزگار
Iran, Islamic Republic of
چرا منطقی فکر نکنیم بابا جان مملکت ما بااین همه مشکلات چه کسی جز تاجگردون به داد این شهر می رسد مگه انماینده های قبلی چکار کردن که به قول خودشان همه چی دست خودشان بود پس بیایید منطقی فکر کنیم و مردی امده که همه چیز دارد دگر گون میشود به امید روزی بهتر و شهر ودیاری بهتر .
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک شهروند گچسارانی به اقای دکتر تاجگردون رای ندادیم .ولی با این متن بجا صادقانه وقابل تحسین که این برادر عزیز نوشتند برخود واجب میدانم که تعصبات سیاسی رادور بریزم وبر اساس منطق خویش به برادر عزیزمان دکتر تاجگردون رای بدیم ...جا دارد از این همشهری عزیز که همچه متنی را نوشتند تا تلنگری باشد بر من نوعی تشکر وقدر دانی کنم ....درود بر شما نویسنده محترم و وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر تاجگردون
باشت
Iran, Islamic Republic of
تبریک به اقای فولادی که با اختلاف بالا قبول میشه .
Iran, Islamic Republic of
کسانی که دارند رقیب تاجگرد.ون در گچساران می شوند فقط و فقط آلت دست و وسیله ای در دست مخالفان گچساران و باشت برای زمین زدن دکتر تاجگردون بزرگ هستند
ولی زهی خیال باطل. این دوره مردم گچساران و باشت پرشورتر از گذشته پشت سر حاج غلام تاجگردون خواهند بود
لین دیگه چی بود
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری کن برادر پاچه خواری کن. کی میخواین بفهمین مردم ولی نعمت هستن چرا اینقد بزرگ میکنی. نماینده باید خدمت گذار باشه. از سید بودنت تعجب میکنم قرآن و گذاشتیم زمین ک سرگذشت مون این شده. پاچه خواری کن برادر پاچه خواری کن
قلمراد
Iran, Islamic Republic of
مامردم غیور وسادات بزرگ عنا جز به اقای دکتر تاجگردون به کس دیگه ای رای نمیدیم واونایی که دارند توی کوچه وبازار داد میزنن که سادات عنا تغیر موضع دادن نسبت به دکتر تاجگردون کور خوندند اونا جز تبلیغات بی اساس چیزی ازشون برنمیاد و دارن از حسادت میمیرن ....کی بهتر از دکتر تاجگردون میتونه برای این دو شهرستان مفید باشه ...دددددددددددددکتر تاجگردون افتخار بزرگ ایل بزرگ باوی ............................ ما همچنان سسسسسسسسسسر حرفمان هستیم وشما را بیشتر از دور قبل حمایت میکنیم
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انسان خوبی است و ما به ایشان رای میدهیم اما خدا میدونه برا خانواده شما خوب شد که بار اول به تاجگردون رای دادید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
... کپی... یه، دور بعد هم معلوم نیست با کیه!!!
گول ظاهرش نخورید. تا چن ماه پیش علیه تاجگردون حرف میزد، د..
قابل توجه ایرانی تاجگردون.
Iran, Islamic Republic of
تاج در برجام نشان داد چیزی برای گفتن ندارد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من واسه مردم منطقه دلم میسوزه آخه ظاهر شهر مربوط به شهرداره یا نماینده ،آقای دکتر تاجگردون باید ممنون شهردار محترم مهندس زینل زاده باشه،که باعث شده مردم از دکتر تاجگردون راضی باشن.ولی متاسفانه دکتر تاجگردون مقابل مهندس قرار گرفتن . درود بر شهردار محترم گچساران
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون خوب بلده برای استانمان چکارکنه قوم گرایی رابزاریم کنارمنطق باشیم
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اولا احسنت به این متن آقا سید عزیز.
دوما اگه نه این اقایی که میگید (فروزان) اگه اقا موحد هم بیاد
نمیتونه تاج گررون رو شکست بده چون واقعا خدمت کزده اگه بخوایید ببینید.
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید مگه شماها چی میخاین فردی عاقل بالغ رشید شجاع متخصص دکتر و... نگرد نیست گشتم نبود بجز دکتر تاجگردون خدای شماها به فکر چی شهر ماهستید لطفا" صاحب نظران بیان جلو ببینم هدف از کاندید شدن و به چالش کشیدن تنها نماینده ای که بعد از چندین سال در کشور و مجلس حرف برای گفتن دارد و تمام وزیر و وزرائ حالا میدانند گچساران کجاست به فکر تغییر افتادین اگه اعتقاد به وجدان بیدار و کار برای رضای خدا دارید دست نگهدارید همه دارد روتین شده انجام میشه تمام کارهای که می بایست در طول این چندین سال برای شهر و دیارمان انجام میشد در طول این ۴ سال نمایندگی دکتر تاجگردون بدون هیچ گونه منتی داره انجام میگیره بیایی افتخار کنید به فرزند خلف خود و دست در دست برای موفقیت بیشتر در تمام عرصه ها گام برداریم مثال امروز ما بر می گردد به چندین سال قبل ها که حضرت نوح و آن طوفان بوجود آمد و یا اینکه نشستن در کشتی و سوراخ کردن جای خود بخدا با این کارا همه ما غرق میشیم این دکتر امروز مجلس تمام کند فردا در بهترین پست جا می گیره ولی ما می مانیم و دیگه سیاه هر چه به ذهن خود فشار آوردم ببینم گروه های مخالف چی میخان نمی دونم چندین سال از عم پر بر کت و ناب انقلاب در اختیار شما بود چکار کردین که امروز میخاین انجام بدین بیایید به رسمان وحدت چنگ بزنیم تا پیوند ما بهتر و کاراها به کمک و فکر بهتر انجام بشه مگه کار برای رضا ی خدا چه اشکال دارد .
سحر ع
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت آقای هاشمی که حرف خیلی از ما رو زدن و ما با نظر شما کاملا موافقیم ..و خدمت دیگر کسانی که نظر مخالف دادن بگم نیازی نیست ما حتما از زبان دیگران بشنویم تاجگردون چه کرده برا باشت و گچساران و یاسوج و کل استان چشممونو باز کنیم و به اطراف باشت و گچساران نگاه کنید کاملا معلومه .اون اقای نوشته تاجگردون داره بودجه رو میاره تو باشت و گچساران واقعا جای تاسف داره شما حتما بدون شک از دیار باوی هستید جای اینکه خوشحال باشید که باشت از حالت عقب ماندگی زده بیرون و مورد توجه همه قرار گرفتند داری با حرفای پوچ خودتو توجیح میکنی.باشت و گچساران الان مورد توجه همه استان و استان های همجوار قرار گرفته و استان کهگیلویه و بویر احمد مورد توجه کل کشور قرار گرفته که همه اینا از افتخارات تاجگردون است که نامی ماندار بر دیار باویست تا همیشه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی عنا ازتون یه سوال دارم اگه دکتر تاجگردون خودت و برادرتو سر کار نمیگذاشت بازم از ایشان حمایت میکردین ...والا هر کس جای خانواده شما بود بایدروزی صدبار از دکتر تاجگردون تعریف وتمجید میکرد.....
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی عنا ازتون یه سوال دارم اگه دکتر تاجگردون خودت و برادرتو سر کار نمیگذاشت بازم از ایشان حمایت میکردین ...والا هر کس جای خانواده شما بود بایدروزی صدبار از دکتر تاجگردون تعریف وتمجید میکرد.....
مردي شهر خاموش
Iran, Islamic Republic of
باسلام/تشکر میکنم از اقای هاشمی انصافا بیانات این دوست عزیز و گرامیمان واقعیاتی هست که در ذهن تمامی افرار خطور میکند ولی تعصبات قومی وقبیله وهچنین سیاسی مانع از بروز ان می شود که اقای هاشمی با قلمی ساده و روان این واقعات را نوشتند/ هم شهریان بر اثر شنیده های مردم گامنت نزارن براثر واقعیات و منتطق گامنت بذارن/
...........
Iran, Islamic Republic of
قابل توج اونایی که مینویسن خودم یک اصولگرام
لطف کنید نظرات و عقایدتونو با جازدن اینکه اصول گرا هستید و با حرف این آقا سید به قول شما موافقید در دید عموم نذارید خواهشا
شک ندارم ک فقط دارید نقش بازی میکنید
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
من خودم یک اصلاح طلبم و دور قبل به تاج رای دادم ولی تاج گردن برای هر کی دوست داشت کار کرد
واقعا ادم نمک نشناسیه
شیما
Iran, Islamic Republic of
با سلام. همه میدونن دکتر تاجگردون از همه لحاظ فرد لایقی هست منتهی صحبت اینجاست شمایی که این متن رو تدوین کردین هدفتون ازاین کار چیه؟ شماهم هدفتون به شهرو دیارمونه یااینکه اهداف شخصیه خودتون!!!!!!!! چرا که چندجا این بحثو مطرح کردین که اگر دکتر تاجگردون کل خانوادتونو نزاره سرکار میپیوندین به آقای فولادی وندا. به امید روزی که این ریاکاریها و پاچه خواریها و دروغها و چند رنگیها ریشه کن شه.
امید فردا
United States
در جواب دوست عزیز این رو بگم ابادانی شهر به دوتا پارک نیست کدام بودجه اورده چرا خودتان را گول می زنید درود خدا بر مهندس زینل زاده که پارکها را ساخت اگر بودجه بیار است که یک کارخانه تاسیس می کند . فقط صد نفر بوقی را استخدام کردن برای تعریف و تمجید از تاجگردونبرای جمع کردن رای مردم ساده لوح اگر دکتر تاجگردون کاربلد است برای خود و خانواده خود است
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت را گذاشته سرکار خیال میکنی عسلویه شده...رییس اداره کار گچساران ۲۰شهریور ۱۳۹۴ اعلام کرد نرخ بیکاری درگچساران وباشت ۲۷ درصد شده آماربیکاران در این دو شهرستان ده هزار ۱۰۰۰۰نفرند این عسلویه هست یا باشت دروغ بسه....سد شیو هم در دولت قبل عملیات اجرایی فاز یک و دوی آن پایان پذیرفت وباید عملیات اجرایی آن سال۹۲ شروع می شد که هنوز اقدام نشده..لاف در غریبی هم خوبه
کارگر ساده
Iran, Islamic Republic of
به فکر نون باشید که خربزه آب است اگه یه روز کارگری کار بکنید اون وقت میفهمید دنیا دسته کیه حضرات هی میگید این خوبه اون خوبه اون خوبه که پول داره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده پاپنده باد سید بزگوارو جناب اقای تاجگردون ا رزوی موفقیت داریم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسن بر قلم شیوایت سیدجان،سخنرانی های شما در دانشگاه درحمایت از دکتر تاجگردون را فراموش نخواهیم کرد.به امید خدا در اینده ای نه چندان دوراز مدیران کل استان وهم چنین ازمتنفذان وسرشناسان استان خواهید بود،برای شما ودکتر تاجگردون ارزوی موفقیت داریم.سلام گرم ما را از دور پذیرا باشید.ارادتمندمحمودی از هم کلاسی های سید دردوره لیسانس
محمد از باشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت سید احسنت
درود بر دکتر تاجگردون
تاجگردووووووووون ....... مرد میدووووووون
تبريز
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما سید بزرگوار روشنفکر.... انشاالله باز هم تاجگردون انتخاب میشه
در جواب سرکار خانم سحر ع از پیام نور باشت
Iran, Islamic Republic of
بله تو درست میفرمایی تاجگردون شق القمر کرده خانواده شما دونفر بیکار داشته هردو رفته سرکار بعد پدر شما نبی زاده جعفری حسینی تاجگردون این دور هم فولادی مگه غیر از این تاجگردون میتوانست بهتر تصمیم بگیره یکی از خانواده شما ودیگری از خانواده بغل دستی شما در همان بنگرو که ۵۰سال از زمان مرحوم پدرش کل ظفر تا الان همراهشون واین خط هدایت میکرد۲تا فوق لیسانس و۴لیسانس بیکار در همان خانواده است واز اول انقلاب تا الان با خانواده تاجگردون بوده ویا هر مسیری را تاجگردون مَشخص کرده رای داده اند ودر خصوص حمایت هم از این اقای هاشمی دو دلیل بیشترنیست یکیش خودت میدونی که نیاز نیست من بگوییم ودیگری این خانواده هم مثل خانواده شما ۳بیکار داشته یکی رفته پیام نور همکار شماست یکی رفته برنامه بودجه یکی رفته بهداری که اون برادر دیگرش ظاهراا بجایش امتحان داده میخوای بیشتر بنویسم یا دیگه صدایت در نمیاد خواهشا بیشتر شلوغش نکن که وضعیت از همینی که هست روز به روز بدتر خواهد شد
بهنام
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اگه کسی بیاد غیر تاجگردون نماینده مردم بشه همه رو می زاره سر کار؟ اگه اینطوریه پس چرا در زمان وفور نعمت آقای حسینی کارخونه نزد یا آمار بیکاری پایین نیومد. کمی انصاف داشته باشیم. یا حق
گرگلی از گشین
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی بیکار و شغلی ندارند خدا وکیلی چطور فولادی را با تاج مقایسه میکنید شما همان هایی هستید که در مقابل حاج بهرام ایسادید ولی روزی به رای طرفدارانش نیاز پیدا کردید خودتان را دگول نزنید ترکها ولرها هیچ زمانی باهم یکی نمیشوند
باوی باد
Iran, Islamic Republic of
چه بی شرمانه ؟ شعور سیاسی مردم را زیر سوال می برند ویاوه سرایی می کنند . مگه شما فضول باشی تشریف دارید که . ..... الله اکبر !
)
احمد
Iran, Islamic Republic of
فروزان.. فولادی..... شیر که در میدان نیست روباهان سردراورده اند
سرباز شیراز
Iran, Islamic Republic of
گوش هایتان را خوب باز کنید ، گاها افرادى نیز هستند که بنا به درخواست عموم مردم پاى در صحنه گذاشته و موقعیت و پست هاى والاتر و عالیتر از نمایندگى مجلس را رها و دعوت مردم را لبیک مى گویند ، این گونه افراد براى پیروزى نیازى به کنار کشیدن و هموار شدن راه برایشان بوسیله تاج ندارند . نه مثل جناب تاجگردون با کمک گرفتن از نیروها و مردم دیگر شهرستانهاى استان ک.ب و فارس و هزار و یک مسئله دیگر که نیازى به گفتن نیست به مجلس وارد شوند .
عینک را بردار و بعد متنت را به قلم بسپار که هم حرمت قلم و هم کاغذ و هم کلمات را نگاه داشته باشى . هنوز شروع نشده تاجگردون را آوردى وسط قصه ات و شد رابین هود داستان ؟
سیاست در نزد معامله گرى چون تاجگردون دورویى و حقه بازیست . درمیان مردم اصلاح طلب و در مجلس اصولگرا نشانگر این مدعاست . و بدان که علت تکیه شان بر صندلى ریاست کمیسیون برنامه و بودجه نه از هوش و علم و توانایى شان بلکه از همین دودوزه بازیهاست و صداقت حلقه گمشده این بازى .
حال به هر طریق که تکیه بر این صندلى زده اند به کنار - سیل عظیم بودجه که به استان سرازیر شد کجاست ؟ زیرکى را لیدرهایش کردند که از این سیل با همکارى ایشان به نحو احسن بهره بردارى کردند و پس از آنکه سیل به ویرانى خانه و کاشانه مردم پرداخت و سرعتش کم شد هرکدام از آن سرشاخه بزرگ ، شاخه کوچکترى براى آبیارى زمین ها و باغات خود کشیدند و اینگونه بود که سیل عظیم بودجه به اسم استان و مردم استان و باشت و گچساران تمام شد و تنها تعداد اندکى کوچه و خیابان درطى چهار سال آسفالت شد که دردى از کسى دوا نکرد .
اگر عینک تعصب را برداشته اید پس چرا کارهاى کلان کشورى را در جهت بزرگ نشان دادن تاج به ایشان نسبت میدهید ؟
مردم را چه فرض میکنید که یک طرح کلان همچون پرداخت معوقات فرهنگیان عزیز را که از طرحهاى دولت در سطح کشورى بوده است را به ایشان نسبت میدهید ؟ در پى رأى فرهنگیانید یا خواب دیگرى برایشان دیده اید ؟
زهى خیال باطل ، گفتم گفتم و منم زدن که کار براى این مردم نمیشود .
باشت و گچساران عسلویه نیست ، چراکه تمام جوانان آن بیکارند و امیدى به آینده خویش ندارند . اینها را با درمیان جوانان بودن مى بینى نه در فلان جا نشستن و نظریه پردازى کردن .
مغلطه در سیاست منفور و ناپسند است ، چرا که طرف شما عموم مردم ساده هستند . چه مدیریت کلانى ؟!
ایشان سوء مدیریت کلان داشته اند .
اگر جناب تاج چهارنفر آن هم از لیدرهایش را در چهار نقطه به جایى رساند ، دلیلش کار براى بنده و شما نبوده ، بلکه نیتشان حمایت از لیدرهایش بوده که البته بدلیل عدم لیاقت این افراد و ناتوانى تاجگردون در کشاکش قدرت این پست ها هم ماندنى نبود و یکى یکى از دست رفت . نمونه اش آن لیدر معروفش در استاندارى .
درمورد شخصیت بین المللى تاجگردون باید اضافه کنم این را که ایشان به نماینده فاتحه خوانى معروفند . اداى احترام براى مرده اى که به خودش در قید حیات و پس از مرگ به بازماندگانش بى توجهى میشود به چه کار مى آید ؟
میشناسم جوانانى را که تاج به مرده شان اداى احترام کرد ، اما اگر یک ماه قبل زیر نامه معرفى به کارشان را امضاء میکرد شاید آن جوان از دست نمیرفت و این است مصداق واقعى نوشدارو پس از مرگ سهراب .
قدر آیینه بدانید که هست / نه در آن لحظه که افتاد و شکست .
چاپلوسیهایتان را بگذارید جاى دیگر و در محافل خصوصیتان . زیرا این مردم دیگر تاجگرن را شناخته و به قول خودتان این بار همانند ادوار قبل بدون بغض و کینه و از روى تعقل به ایشان رأى نخواهند داد ، تا دگربار از سوى لیدرهایش به کینه ورزى و به صندوق انداختن آرایشان از روى عداوت و تعصب متهم نشوند .
در جواب اون دوست که نوشته سحر ع از پیام نور
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای محترم شما معلومه خیلی داری میسوزی
خانواده ما اصلا بیکار نداره جهت اطلاع بگم ن تنها خانواده ام بلکه کل فامیل من شاغل و در مراتب بالا هستند .اگر شما نیاز ب کار دارید بیا مراحعه کن شاید دلمان برایت سوخت .هر کسی رفته سر کار لیاقتشو داشته شما جای این حرفا فکر نان باش که خربزه آب است .خانواده هاشمی هم تحصیل کرده و حتما لیاقتشو داشته دنبال این حرفای خاله زنکی نباش .به امید خدا بیا با آقای تاجگردون شاید فرجی برایت شد .
در جواب اون دوست که نوشته سحر ع از پیام نور
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه ما با هر کس هستیم اوله و به خاستمون میرسیم ...بدرود
باشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی اسم نخبه رولقب میدین به این آقا در واقع به قشر نخبه مملکتمون توهین کردین! نخبه به کسی میگن که یا رتبه خوبی تو کنکور آورده باشه یا یه زبون خارجی رو مسلط باشه یا اینکه تو پژوهش های علمی مقامی کسب کرده باشه یااینکه معدل بالایی داشته باشه نه این آقا که به الجبار رفته رشته علوم سیاسی اونم کارشناسی داره نه چیز دیگه ای. در ثانی یه شخص نخبه نیازی به چاپلوسیه نماینده ومردم نداره خودش به راحتی میره سرکار. این آقا بیکاره و هیجاهم مشغول نیست فقط مارو خوب گذاشته سرکار واسه اینکه خودشو بزرگ کنه مثل باقی افرادی که ایشون تلفنی میزارشون سرکار و خودشو مشاور تاجگردون جامیزنه که بتونه برا خودشو خانوادش کاری کنه.نمیدونم چه اعتماد بنفسی داری که بااینکه میدونی یه چهره منفوری باز میای کپی پیست میکنی و متن میزاری.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خانم سحر ع از پیام نور باشت شماهم بااین آقا و خانوادش فرقی نداری هردو آدمای دورنگی هستید که پشت سرهم چه حرفا که نمیزنید و بهم که میرسید شروع میکنید تملق گویی. تا دیروز که این آقا میگفت شما جای خواهرشو گرفتی تو پیام نور و حرفای دیگه ای که راجب مسایل اخلاقی شما که بیان نشه بهتره... حالا میای طرفداریشو میکنی!! صدالبته باید طرفداری کنی و این ااااااااااااااقا رو نخبه خطاب کنی چراکه هم شما هم .....حتی بلد نیستین کلمه های فارسی رو درست بنویسید.
ندا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج که دم ازاین میزد میخواد کارعمومی انجام بده و کار فردی انجام نمیده فقط خوب تونست افراد دلخواه خودشو ببره سرکار و بهشون پست بده حتی عرضه نداشت یه کارخونه ای چیزی راه بندازه. بیایین برین باغهای خودشو برادراشو تو شیراز ببینید. اگه شهرت داره خودشو برادراش برا منو شما نیست برا آینده خودشه که فکرای بالاتر از نماینده مجلسی تو سرشه ماهم شدیم پله ترقیش. اگه بفکر منو شمابودکه مثل موحد که کل دهدشتو به جای بالارسوند یکاری براما جوونا انجام میداد. من خودم اصلاح طلبم عنایی هم هستم ولی به هیچ عنوان بهش رای نمیدم چون بجز غرورو قیافه گرفتن خودشو اطرافیانش چیزی عایدمون نشد. آقای هاشمی اینقد هالو نیستیم که نفهمیم کامنتای تقدیرو تمجید از متنتونو خود شما مینویسید و حتی نظراتو خودتو خانوادت میزارین. والا کیه که شما و خانواده مکارتو نشناسه.
دوستدار پیشرفت بچه های باوی
Iran, Islamic Republic of
شما مخالفان نظر تنگ هیچ کاری ازتون برنمیاد تاشما به دنبال حرفهای خاله زنک بازی هستید پیشرفت نخواهید کرد ..یبار خبر دار میشید که همین جوانانی که دارید پشت سرشان سخنچینی میکنید شده از مدیران کشوری واستانی که دیگه رو ندارید برای مشکلاتتان بهشون رجوع کنید .... چرا بجای افتخار کردن به همچه جوانانی ک سرمایه کشور وشهرمون میباشند به فکر تخریبشون هستید ؟؟؟.. دوستان گرامی شما با این برداشتهای منفی وکذبی ک پشت سر بچه های شهرتون به راه انداختید دارید دینتان را به دینا ر می فروشید ..... از دوستان تقاضا دارم چیری را به چشم خودشان ندیدند باور نکنند وهی تبلیغات منفی وبی اساس را ه نییندازیند ک فلانی رفته سر کار کجا رفته ... واقعا شرمم به عنوان یک همشهری از سطح فکرای پایینتون ........ وقابل توجه دوستان ما باید افتخار کنیم به دکتر تاجگردون که اسم شهرستان باشت وگچساران را در سطح کشور بزرگ کرده ... ودر اخر تشکر میکنم از نویسنده محترم که کل حرفاش حقیقت بود لاکن ماها نمیخواهیم واقعیت را بپذیریم ...... یا علی
جواب گچساران
Iran, Islamic Republic of
متشکر از لطفت
مررررررررررسی حضرت آقا میگه .... میزان حال فعلی ست
در جواب خانم ندا
Iran, Islamic Republic of
جون خوت ندا خانم دونم کی هستی گپ گپو نزن قدت یک متره
جواب گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی کوته فکریاز دهدشتی هستم داری با همشریت چه میگی بی غیرت
جواب باشت
Iran, Islamic Republic of
برای تمام کسانی که دارن توهین میکنن به کسی به خصوص اسم خانم میارن ... واقعا جای تاسف داره باید به فکر خودتون و عواقبش باشید چون پیگیری میشه ...اینجا جای عقده خالی کردن نیست
میسی
Iran, Islamic Republic of
در جواب ندا وباشت وگچساران حواسنون باشه کامنت هایی که میذارید همش فحش و تو هین وافترا وغیره بوده واینا پیگیری خواهد شد.حتی باقی افرادی که کامتت حایی افترا وشایعه پردازی وچیزای دیکه نوشتن چه بسا حال کامنت های شما در دست پیگیری باشد،اگر مطلبی در نقد نوشته ی ایشان دارید خوب نقد نمایید خیلی هم محترم اما حدوحدودوحرمت خود را بشناسید .ایشان بزرگ است والیته از طرفدارن روپاقرص تاجگردون ودر نزد مدیران تاجگردون وخود دکتر هم داری حرمت زیادی هستند چه شما بخواهید چه شما نخواهید.افرادی از جایی میسوزند بهتره عقده ووطوردیگری خود را خالی نمایند
اخطار
Iran, Islamic Republic of
درجواب باشت واون اقایی که گفتن ایشان نخبه نیستند واون چرت پرتایی که معلومه قلبش از کجا میسوزد وحرص وحسادت چشاشوکورکرده.ایشان از افراد متنفد در بین طرفدارن دکتر تاجگردونند که قلم شیوایش هرکسی رو به چالش می کشاند وان چنان میسوزاند که یاری کمر بلند کردن نداشته باشد.ایشان از نخبگان هستند اگر میخای دروغ بزرگت ثابت بشه تا مدرک عضویت در بنیاد نخبگانشو برات بفرستن خودتو قایم نکن وجرات داشته باش اسم ورسمت راست بنویس ایشان دارای بیشترین روابط با افراد متنفذ ودکترین علوم سیاسی کشور هستند حیف ایشان که احمقی مثل شما درموردش اظهار نظر نمایند کسی که سخنرانی هایش مو به تن هرکسی راست میکنه.واما اینکه گفتی ایشان مشاور تاجگردون نیستن شخصیت ایشان بالاتر از این چیزاست ایشان را در چندین جا در خارج استان بهش پیشنهاد مشاورت در امور جوانان بهش دادن نپذیرفتن چرا که خود را بالاتر از این چیزا می دانند شما زورت به این میاد که یه تحصیلرده ی با سن کم هستند که بیشترین تاثیرگذاری را در بین ییاسیون دارند ،بله ایشان بزرگند تا چشم شما وهرکسی که دشمنش است کور شود وقلبت بترکد
زنده باد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد علی پور.زنده باد هاشمی .زنده باد تاجگردون
جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
بچه ها جهت اطلاع کلیه ی کامنتا قابل ردیابی است حواستون باشه
گشین
Iran, Islamic Republic of
////فروش /حواستون به بشقاب فروشیت باشه. ماهیت شما قبلا با چرندیاتی که گفته بودی مشخص شده برا نویسنده،بهتر است ون دهنتو ببندی وحرفای خاله زنک بازی نزنی چه بسا روزی کارت پیش نویسنده گیر بیفته .فک کردی نمیشناسنت نویسنده توچه رویی داری تو که قبلا این حرفا رو زده بودی بعدش رفته بودی پیش نویسنده کلی پاچه خواری کرده بودی والتماس.به جای بد گفتن پشت سرش برو بش التماس کن تا مشکلت حل کنه یا که هوشت به نمکدون وپارچ فروختنت باشه احمق
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون باشت دهنتو ببند تو رو چیکار به مسایل سیاسی برو گم شو حیف نویسنده ایشان با این سن وسال کم الان دارای بیشترین نفوذ واحترام در بین مدیران کل هستند ،هاشمی دوست داریم ایشالا در اسفند اینده سخنرانی هایت مثه الان قلب بد خواهانت را خواهد سوزاند
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حیفم از شما مردم باشت می اید که پشت سر همشهری خود اینقد حرف میزنید در جواب اون اقایی که به ایشان گفتن سوادی ندارن اتفاقا ایشان از دانشجویان فعال وریاست انجمن علوم سیاسی رو برعهده داشتند که حتی همین صادق زیبا کلام که استاد عاوم سیاسی دانشکده علوم سیاسی تهرانند با نویسنده دوست صمیمی اند،چرا ایقد تخریب می کنید بخدا حیفم اومد کامنتای بعضی هاتون رو دیدم مطمین باشید ایشان روزی به عالی ترین مقام خواهند رسید به جای اینکه پشت سرش حرف بزنید اگه کاری از دستشون برمیاد بگین من فک نکنم انجام هم ندن اگه بتونن مطمینا انجام میدن،ایشان اون وقتا که کسی جرات نمیکردن تو دانشگاه بحرفن ایشان همش داشتن از تاجگزدون حمایت میکردن،وضمنا ایشان از دوستان نزدیک اقای منطقیان هستندکه حتی در جلسات دهدشت هم شرکت دارند،انصافا من کمتر کسی رو دیدم با این سن کم ولی با این نفوذ بالا.بیایید واقع بین باشید الکی فرزند خودتون رو تخریب نکنید،شاد وسرزنده باشند سید بزرگوار هاشمی عزیز وپایدار باشند دکتر تاجگردون که حتی افتخار ما هم هستند ن فقط افتخار شما باشت وگچسارانی ها
کاریزما
Iran, Islamic Republic of
 

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم *** جامه ی کس سیه و دلق خود اَزرق نکنیم
عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است *** کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم




ما رندان آزاده و وارسته هیچ گاه از کسی بدگویی نمی کنیم و به ناحق کردن حقوق دیگران تمایلی نداریم. ما دیگران و مخالفان خود را به سیاهکاری و گناهکاری و خود را به داشتن لباس رسمی صوفیه -که خرقه ی کبود است -نسبت نمی دهیم
لیست سیاه
Iran, Islamic Republic of
لیست سیاه افرادی رفتن سرکار
۱٫م.. ع..
۲٫م... ع.. به عنوان پذیرش بوستان اومد .ولی الان مسئول کارگزینی ....
۳٫ر.. ا..
۴٫س... ع...
۵٫ف... ه...
۶٫ا..ر ه...
۷٫ع... ه.. جدیدا در ه.. برادر همین ا..
۸٫...م د.. بیمارستان باشت
۹٫٫٫٫٫٫٫حوصله ندارم باقیشو بنویسم آخه خون میشه
۱۰٫از خانواده همین ا... چهار نفر...فقط س... خودش نرفته که انشالله زودم میره
جواب لیست سیاه
Iran, Islamic Republic of
یعنی کشک تو حرفات نیست ...فقط داریم از حرفات لذت میبریم و میخندیم متشکرم
همشهري از تهران
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی من افتخار میکنم به خودم ک همشهری شما هستم .. من حدود ۲۰سال از شما بزرگترم و شما را ندیده ام ولی تعریف شما را از یکی از مدیران استانی ک چهره شناخته شده در استان دارن شنیده بودم ک شما از چه توان بالای سیاسی وهوش وذکاوتی برخوردارید ...... همیشه ادمممممممای بزرگ بد خواه زیاد دارن شما با حضور این بدخواهان پیشرفت بیشتری خواهید کرد موفق باشی در زندگیت برادر افتخار ما پیشرفت بچه های دیارمان باشت وباوی است .....زنده باد شما و دکتر عزیز تاجگردون
یوسف
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههه لحن حرف زدنشون مشخصه کل کامنتا رو ه. و خ بااون ع... میزارن. ازبس که مدل حرف زدشون کوچه بازاریه. زرشک
ندا
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم منو باکی اشتباه گرفتی حالا نکه خودتو خانوادت خیلی بلندین!!!! دوستان ببینید اینا خوراکشون ...ه بعد برام دم از سیاست میزنن برید اول ادب یاد بگیرین. مایه ننگ تاجگردونید شماها. حیف ....که شما ....کردین بااین مدل حرف زدنتون.
رسول
Iran, Islamic Republic of
... هم نیکننش نفوذ تی خدا بی.
یاسوج
چرا دقیق اسامی لیست سیاه رو سایت نمیزنه
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی دوست دارم که با یک مثال ساده نظرم را اعلام کنم .در جواب ..... اولا خانواده شما در سطح شهرستان باشت از لحاظ یک سری مسائل شناخته شده میباشد ۱- اینکه لقب حزب باد ۲- ..سیاسی .... یک الگوی خوب برای منفعت طلبان و...... باشد ۳- ... نون به نرخ روز میخورند۴- در انتخابات ادوار گذشته خودت به یک نماینده ،.به یکی دیگه ،.به شخص دیگری و همچنین دیگر اعضای خانواده به فرد دیگری رای میدادند چرا !!!!!!! باشه عجله نکنیدخواهم گفت
حالا به همه کاندیدا یکی یه دونه رای داده شده و نهایتأ یک کاندید قبول میشود
جریان از اینجا تازه شروع میشود چطور!!!!!! خواهم گفت بعد از راه یابی کاندید قبول شده به مجلس تازه داستان امثال شماها شروع میشود که به فلان کس وفلان چیز سوگند که ما به شما رای دادیم واین جریان تا سر مقصد منظور ادامه خواهد یافت ...
و نهایتا اگر به نتیجه نرسید شروع به تخریب کاندید وقت خواهید کرد دقیقأ همان بلایی که به سر نماینده قبلی اومد و همه دیدند .و باشروع انتخابات دوباره روز از نو روزی از نو
وحالا ادامه مطلب اقای تاجگردون اشراف کامل به همه مسائل دارند و با درج دو خط حرف که بهتر بگوئیم تملق و چاپلوسی از جانب یک فرد و اون هم یک نوجوان که خیلی دوست داره وارد بحث سیاسی نه سیاست بشه مرتکب اشتباه دیدگاهی نخواهد شد و کلأ ایشان به چنین مطالبی نیاز ندارند
نوجوان عزیز بزرگان زیادی هستند که باید اظهار نظر بکنند اون هم نظر منصفانه .و بدون هیچ گونه وابستگی .البته ارزو بر جوانان عیب نیست
نویسنده جان ایا تا بحال وجدان خود را محکمه قرار دادی .حضرت اقا در سخنرانی چند روز پیش خود در جمع مسئولین فرمودند .انصاف .انصاف .ما باید اظهار نظر منصفانه وبر پایه انصاف نسبت به دیگران داشته باشیم یعنی چه!!!!!!
یعنی واقع بین باشیم و خدا را در نظر داشته باشیم وهر موقع خواستیم قصاوت بکنیم هم نیمه پر لیوان و هم نیمه خالی لیوان را ببینیم
حزب مردم یالاری
Iran, Islamic Republic of
دوستان خواهش میکنم پشت سر همشهری خودتون حرف نزنید .بخدا سیاسیون ومیران کل استان برای این اقای هاشمی احترام قایلند مطمینا ایشان در اینده ای ن چندان دور به یک منصب عالی خواهند رسید وبه منطقه اش خدمت خواهدکرد،باور کنید من ندیدم جوانی با این سن کم با این همه روابط اجتماعی بالا با سیاسیون ونفوذ زیادواز همه مهم تر سروزبان وبیان عالی ،واقعا ایشان بزرگ اند.اقای هاشمی برای شما ارزوی موفیت دارم هم چنین برا دکتر تاجگردون
گشین
Iran, Islamic Republic of
و...نیروها رو گرف که خودش با... هرچی ادمی بوده که به تاجگردون رای نداده بودن رو گذاشت سرکار.ککای ... هم من دانشکده ی نفت وگاز گچسارانه بریدبپرسید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
تا جای ک من و ۹۹ درصد از همشهریان اطلاع داریم این نویسنده ک به قول شما نوجوانه... از جوانانی میباشن که از شهرت بسیار خوبی در میان همشهریانش برخوردارن ود کتر تاجگرون برای ایشان احترام زیادی قایل است وخیلی هم دوستشان دارد و اطلاع کامل دارن که ایشان وخانواده محترمشان از طرفداران سرسختشان میباشد وتو هم خودتو خسته نکن و حرفهای تاریخ گذشته نزن بدبخت .... و تویی که اون بالا نظر مخالف دادی داری با این حرفا تیشه به ریشه خود میزنی ایقد حسرت بخور تا قلبت کنده بشه ...حسود هرگز نیاسود
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا .... کارشناس وابیه .هندزفری بگذار گوشت و اهنگ ....گوش کن .خدا رحمت کنه چرچیل را.......
در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اغده ای از بیکاری نمیدونی چکار کنی بیا برو پیش نویسنده این متن زیبا تا بسا رویی برات بزنه ک دکتر تاجگردون بزارت توشهرداری تا اشغالارو در خونه امثال این اغا جمع کنی یا این سید بزرگوار صدقه سرشو بهت بده لااقد برای خرید نون روزت ک از گرسنگی نمیری بدبخت تهی دست بیچاره ....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
زینب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی نظرات رو خوندم چقدر متاثر شدم که این مملکت واقعا به کجا داره میره
اخه شما مردم مگه چیزی به نام قوه تفکر ندارید تا این نظام حاکم هست مملکت همینه بی قانونی هم رواج داره مشکل اشتغال برای جوانان ما خیلی زیاد شده و در کنارش باروتی که آن رو منفجر کرده استخدام های رابطه سالاری می باشد که باعث عقب گرد ملت شده این قضیه در این استان رنگ بیشتری دارد
جاوید باد ایران زمین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1