تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۱۲۴۸۱۱

از نشست اصولگرایان بویراحمد تا جلوس دهراب‌پور با خادمی

۲۰
۰
کبنا ؛حسینیه و مسجد امام علی(ع) یاسوج با طرح و نقشه متفاوت‌تر بنا و متصور می‌شود که در آینده از این محل بیشتر بشنویم، اما نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا با حضور چهره‌های شاخص این جریان اصولگرایی همانند؛ ستار هدایت‌خواه، شیخ صفدر پناهی، حجت‌الاسلام محمد خاضع، علی خرامین، کرم‌جانی‌پور، خلیفه خلقی‌پور، محمدعلی دانشی، محمد پیشوا و جمعی از هواداران این جریان سیاسی در حسینه امام علی(ع) در حالی برگزار شد که محمدرحیم دهراب‌پور از اصولگرایان مطرح بویراحمد و برخی دیگر از اصولگرایان در مسجد قبا دولت‌آباد در کنار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران ارشد قضایی و دولتی استان به یاد حافظ منابع طبیعی بویراحمد نشسته بودند.
DOhrab
با این وجود اصولگرایان بویراحمد چاره نشست خود را تشکیل شورای حکمیت دانستند و این شورا با محوریت حجت‌الاسلام صفدر پناهی، حجت‌الاسلام محمد خاضع، علی‌محمد دانشی، حجت‌الاسلام شجاعیان و برخی دیگر از فعالان این جریان سیاسی تکوین و در نهایت با نظر این شورا ستار هدایت‌خواه به عنوان کاندیدای اصولگرایان معرفی شد.
HOSINI-EMAMALI
هدایت‌خواه: باید به نظر شورای حکمیت احترام بگذاریم
به گزارش کبنا، ستار هدایتخواه در نشست اصولگرایان دلیل کاندیدا شدن خود در دوره‌های گذشته را فشار دوستانش اعلام کرد و گفت: شغل نمایندگی مجلس را دوست نداشتم و فقط بر اساس فشار دوستانم این مسئولیت را پذیرفتم.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در صحبت‌های خود، اظهار کرد: باید به نظر شورای حکمیت احترام بگذاریم و آن را بپذیریم. او ادامه داد: جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا افراد تاثیرگذار و قوی زیادی که توانایی آنان از بسیاری از نمایندگان مجلس بیشتر است، دارد.
هدایتخواه خواستار توجه به همه نیروهای اصولگرا شد و گفت: از هیچ تلاشی برای موفقیت این جریان فروگذاری نمی‌کنم.
خلیفه خلقی‌پور نیز گفت: به دلیل حفظ وحدت اصولگرایان مرکز استان از کاندیداتوری انصراف دادم و نظر حکمیت را در خصوص کاندیدا بودن آقای هدایت‌خواه را می‌پذیریم و خوشحال هستم.
این اصولگرای بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: امیدوارم آقای هدایت‌خواه این موضوع را بپذیرند.
خلقی‌پور با بیان اینکه به نظر دوستانم در جلسه قبلی اصولگرایان احترام می‌گذارم، تاکید کرد: برای من وحدت و موفقیت جریان اصولگرایی مهم است و به همین دلیل از کاندیداتوری انصراف دادم و نظر حکمیت را پذیرفتم.
وی اعلام کرد: از آقای هدایت‌خواه حمایت می‌کنم.
در این نشست سایر کاندیداهای احتمالی اصولگرایان از جمله جانی‌پور و مرادعلی پیوند نیز از کاندیدا بودن ستار هدایت‌خواه اعلام حمایت کردند. دکتر ایروان مسعودی‌اصل هم به دلیل مشغله‌اش آنطوری که حاضرین می‌گفتند، حاضر نشد.
بنا ‌بر این گزارش، بعد از شنیدن سخنان کاندیداهای احتمالی اصولگرایان، حجت‌الاسلام صفدر پناهی گفت: نظر شورای حکمیت آقای هدایت‌خواه است و ایشان باید این مسئله را بپذیرد.
پناهی بعد از پایان جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تأئید این سخن، اعلام کرد: بر اساس نظر شورای حکمیت ستار هدایت‌خواه کاندیدای اصولگرایان است.
اما اتفاقات بعد از جلسه و پاسخ ستار هدایت‌خواه به خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا نظر شورای حکمیت را پذیرفته‌اید؟، حکایت دیگری داشت. او در پاسخ به این سئوال کبنا نیوز، اظهار کرد: در این خصوص فعلاً نظر خاصی ندارم.
جواب او به این سئوال ناامیدی را به این جریان اصولگرایی برگرداند، اصولگرایان می‌گفتند که تنها هدایت‌خواه است که می‌توانند اقبال عمومی را به سمت خود جلب کند و شاید دیگر گزینه‌ها این توانایی و ویژگی‌ها را نداشته باشند.
هدایت‌خواه که در حلقه هواداران خود گیر افتاده بود درخواست‌های مکرر اصولگرایان حاضر برای ورود به صحنه انتخابات را تلویحاً با پاسخ منفی جواب می‌داد. او به صفدر پناهی گفت: شماها من را دعوت کردید و همه چیز را بر دوش من گذاشتید.
برخی از اهل فن می‌گفتند که ستار هدایت‌خواه با این پیش فرض که خود کاندیدا نیست، آمده بود و نمی‌دانست که شورای حکمیت خودش را معرفی می‌کند.
روزهای قبل از این نشست در بین اصولگرایان گفته می‌شد که گزینه‌ای غیر از ستار هدایت‌خواه به عنوان کاندیدای این جریان سیاسی معرفی می‌شود که به یکباره  شورای حکمیت تصمیم گرفت که هدایت‌خواه را معرفی کند.
این موضوع هم به چشم و گوش می‌خورد که برخی از کاندیداهای احتمالی نظر حکمیت را نپذیرفته‌اند و در روزهای آینده قطعاً شاهد واکنش‌های در این خصوص هستیم.
ناگفته نماند در نشست قبلی اصولگرایان خلیفه خلقی‌پور را طی پروسه‌ای انتخاب کردند که وی نیز امروز از ورود در عرصه انتخابات با وجود ستار هدایت‌خواه انصراف داد.
در آخر، جریان اصولگرایی در حوزه بویراحمد و دنا هنوز سردرگم هستند که چه کسی کاندیدای نهایی این جریان سیاسی خواهد شد، آیا هدایت‌خواه نظر شورای حکمیت را می‌پذیرد و به آن تمکین خواهد کرد؟ و یا این جریان چاره دیگری خواهند اندیشید و آن هم با نظر ستار هدایت‌خواه.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه جریان تکلیف کرده اند ایشان که یه آدم کاملا تکلیف مداریه به اختیار یا به اجبار خواهند آمد . آلان یارانش بجد و اهتمام ویژه در صدد راه اندازی ستاد مرکزی و ستادهای مناطق ایشان هستند .
Iran, Islamic Republic of
شورای حکمیت تشکیل شده بود از: حاج آقا پناهی،حاج آقا خاضع،حاج آقا حسینی صدر.
و اقای دانشی و شجاعیان اصلا عضو شورای حکمیت نیستند.
اصلا کارهای اشتباه این دو نفر در شورای ۹ نفره بود که باعث شد شورای حکمیت ۳ نفره تشکیل بشه.
طاها
Iran, Islamic Republic of
خواهد آمد مرهم زخم علی مرتصی
سایدا
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه با افرادی که در دوره ی نمایندگیش اطراف خودش جمع کرده بود،مردم رو ناامید کرده و دلسوزی های رنگ و لعاب دارشون چاره ساز جمع ارای دوباره ی مردم نیس
تقی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پوربه تاریخ پیوست اگرمی تونست توشورای شهررای میاورد.
Iran, Islamic Republic of
مردم کاری به این تحلیلها ندارن. فقط هدایت خواه. مردم هدایت خواه را میخوان
علی
Iran, Islamic Republic of
س ستارهدایت خواه ۸سال بویراحمد .حالا می خواهد بیاد کجا حق ورود به منطقه جلیل را ندارد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
کرج
Iran, Islamic Republic of
تقی جان بدان که دهرابپور در قلب و جان مردم جای دارید انسانی پاک دست و مردم دار است و حیف است که ایشان را شمای ناشناس مورد انتقاد قرار دهید تمام شاخص های خوب را این مرد بزرگ یکجا دارد
خدایی بهترین گزینه است که هم اصول گرایان و هم اصلاحات قبولش دارند و دوست داشتنی است که در کلام و رفتارش هیچگونه تفاوتی ندارد دارای زندگی ساده بدور از هر گونه تجملات و انسانی مطهر که از مطامع دنیوی و مادی منزه است ودارای فضیلت بالایی است که هیچوقت تحت تاثیر زرق و برق های مالی قرار نگرفته و کلام ایشون بروز است و همسو با دولت تدبیر و امید می باشد که که ظرفیت انتخاب این بزرگوار بسیار بالاست
انشالله خدواند توفیقات الهی عنایت فرماید و آنچه مایه خیر و برکت است عاید جامعه استان ما نماید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگر به حوادث صدر اسلام برگردیم و بخواهیم که سرمشق بگیریم باید با دید واقع بینانه مسائل را رصد کنیم. اولا همه واقفیم که علی که بود و جریان خانه نشینی ایشان را که حدود ۲۵سال بود می دانیم و خالی از لطف نیست بدانیم
که حتی در همان سال ها هم برای حل مشکلات مردم و حفظ جهان اسلام امیرالمؤمنین از هیچ تلاشی در کمک کردن به خلفا دریغ نکردن.قصد بنده مقایسه نیست منتها عبرت گرفتن هست. چند روز پیش در مراسم یادواره شهدا بنده به صحبت های جناب آقای حاج دهراب پور به دقت گوش دادم و با اینکه ایشان را از لحاظ سیاسی اصلا قبول نداشتم منتها این را می گویم که قضاوتی نکنید که آخرتتان خراب شود برای دنیای دیگران.ایشان فرمودند که من از اول انقلاب تا کنون هیچ جا پشیمان نیستم و تکلیفم را انجام داده ام و تا به آخر هم ولو یکه و تنها ایستاده ام تا رسیدن به آن اهداف عالیه شهدا وامام ره.جناب تقی درست است امثال دهراب پور در تاریخ خواهند ماند و خواهید دید که با حرکت های انقلابی خود در آینده ای نه چندان دور چگونه شما هارا سرجایتان خواهند نشاند. در انتخابات شورا هم دو نکته را عرض کنم اگر دکتر هدایت خواه با اینکه از هم نگران بودند نماینده بود امکان نداشت این افراد به شورا بروند که الان گردنه زن به شیوه نوین شده اند و مطمئن هستم که اگر دوباره آرا شمارش شوند نتیجه عکس حرف شما خواهد بود نمونه آن انتخابات شورا شهر کرج.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، رأی آوردن دهرابپور در انتخابات مسخره شورا مهم نبود، چون این شورا بچه بازی و بدون وجهه سیاسی است و بزرگان دیگری هم بودند که رأی نیاوردند.
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور مرد بزرگیست
Iran, Islamic Republic of
حاج دهرابپور همه اصولگرایان رو میرزه
سرزمین چهار فصل
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای این جلسات و حزب بازی ها ،این دوستان بزرگوار به فکر حل مشکلات بویراحمد و دنا بودن.بر همگان پوشیده نیست که منافع شخصی باعث تشکیل چنین مجالسی میشود وگرنه بویراحمد و دنا دوازده ساله دارد مینالد.همین اقایان کدوم درد جوانان بیکار رو فهمیدن؟کدام مشکلات اقتصادی و اجتماعی بویراحمد و دنار را حس کردند.؟چقدر روند بدی دارد وضعیت سیاسی بویراحمد و دنا ولی باز هم جناح های سیاسی و منافع شخصی افراد درجه اول هر حزب/.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
این دو مراسم چه ربطی به همدیگه داشته که اونها رو در کنار هم قرار دادید‌؟افراد حاضر در این عکس،فقط اهالی دولت آباد و طایفه محمدصادقی هستن که بعضی از اونها هم اصولگرا نیستن.در حسینه امام علی(ع) یک جلسه سیاسی تشکیل شده و در مسجد قبا،یک مراسم چهلم برقرار بوده،افراد حاضر در جلسه هم فقط در مراسم فامیل خود شرکت کرده بودن نه میتینگ تبلیغاتی،اتفاقاً خیلی از محمدصادقی ها از زارع زده شده و به او رأی نخواهند داد و حمایت نخواهند کرد،بجز خانواده نادری که فامیل زارع هستن و یکی دو خانواده دیگه.
مطلع از دنا
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هم اگر میتوانست از یک رقیب ضعیف شکست نمیخورد مردم دیگر از این گردنه عبور کرده اند ودیگر بر نخواهند گشت
م
Iran, Islamic Republic of
بازی های سیاسی از این دست را مردم به کرات تجربه کرده اند. از همین الان مشخص است که نامزد اصولگرایان در دور آتی آقای هدایت خواه است. این از قبل هم مشخص بود . شورای حکمیت و ..... جزو ترفندهای انتخاباتی است و با این گونه رفتارها میخواهند جایگاه مردمی آقای هدایت خواه افزایش دهند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه همون کسی بود که در مجلس فریاد زد برای قبولی... سه روز زوزه گرفته است .

اصول گرایان به ... ثروت ملی را غارت و نابود کردند .

باور کنید اگه معجزه ی شورای نگهبان نباشد . اینها رنگ مجلس را هم نخواهند دید.
125
Iran, Islamic Republic of
در جواب علی اصلا کسی که این حرف رازده جلیلی نیست گازی که وارد منطقه جلیل شده با پیگیری های آقای دکتر هدایت خواه بوده و۹۰درصد کارش درزمان دولت دکتر احمدی نژاد صورت گرفته
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1