تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۱۲۴۸۰۲

تاجگردون جام را بالای سر خواهد برد؟

۱۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید جاسم دانشفرDAneshvar

اصلاً کار به هیچ حزب و گروهی ندارم زبان و قوم هم تنها می‌توانند برایم یک واژگان باشند. چون هر آدم توانمندی، هر انسان مستعدی و هر چهره‌ی با لیاقتی از هر نژاد و سرزمینی شایسته‌ی تقدیر و حمایت است؛ که این تقدیر و حمایت‌ها بسته به جایگاه و موقعیت و موفقیت کسب‌شده می‌تواند جهانی- ملی- استانی- شهرستانی و یا در سطح خانواده باشد. مهم نفس کار است گاهی یک حرکت ولو کوچک به چشم نمی‌آید اما می‌تواند تأثیر بزرگی داشته باشد. کاش ما آن‌قدر به درک و کمال لازم برسیم که تشکر و سپاسگزاری را بد تعبیر نکنیم. کاش آن‌قدر به شعور اجتماعی برسیم که وقتی از کسی قدردانی کردیم مورد سرزنش قرار نگیریم و به درجه‌ی از معرفت برسیم که تشکر و قدردانی به یک فرهنگ فراگیر و مداوم تبدیل شود و آن را نشانه‌ای از ادب و شخصیت بدانیم تیتر مطلب مشخص می‌کند که می‌خواهم راجع به انتخاب دکتر تاج گردون در کمیته بررسی برجام (متن توافق ۱+۵) مجلس شورای اسلامی صحبت کنم. نماینده هر منطقه می‌تواند سنبل آن منطقه باشد و مردم آن دیار و موکلان آن نماینده با هر موفقیت او دچار غرور می‌شوند و افتخار می‌کنند؛ اما متأسفانه بارها شاهد بوده و خوانده‌ام حتی زیر مطالب خودم برخی خوانندگان یادداشت گذاشته‌اند که بابت نوشتن این مطالب چشمداشت دارم و ادبیاتی که متأسفانه برای بعضی‌ها مرسوم است به کار می‌برند که هزاران بار برای این افراد متأسفم.

یک سؤال دارم چگونه برای یک ورزشکار مثلاً ملی‌پوش فوتبال بنر نصب می‌کنیم، پلاکارد می‌زنیم حتی از او امضاء می‌گیریم، عکس یادگاری می‌گیریم اما برای نماینده این کارها ناصحیح می‌باشد و اقدام کنندگان به صفت‌های ناشایست متهم می‌شوند؟ کمی به عقل و منطقمان رجوع کنیم و یک فوتبالیست را با یک نماینده مقایسه کنیم. یک فوتبالیست سطح بالا بهترین درآمد را دارد. در ازای هر جلسه تمرین میلیون‌ها تومان پول می‌گیرد. در حین بازی لذت می‌برد. سفرهای خارجی هم که خالی از لطف نیست؛ اما یک نماینده به جز زمان کار در مجلس دیگر ساعات باید در وزارتخانه و سازمان‌ها پیگیر امور نمایندگی باشد. هر ماه باید به حوزه‌ی نمایندگی‌اش سر بزند. تا شب یا نیمه‌های شب باید جواب تلفن و پیامک مردم را بدهد. خواندن و پاسخ دادن به هزاران نامه را هم به این موارد اضافه کنید. فشارهای تبلیغاتی جناح‌های مخالف را هم در نظر بگیرید. حالا در برابر وجدان و انسانیتمان کدام یک بیشتر لایق و شایسته‌ی احترام، تقدیر و حمایت می‌باشد؟ چرا وقتی نماینده شهرمان رئیس کمیسیون برنامه ریزی و بودجه و محاسبات می‌شود نباید افتخار کنیم؟ چرا وقتی نماینده توانمند شهرمان رئیس کمیسیون تلفیق می‌شود خرسند نباشیم؟ و اکنون که در مهم‌ترین مسئله سیاسی کشور و بلکه جهان (مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵) کمیسیون ویژه‌ای با رأی مخفی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شود و نماینده شهرمان در این کمیسیون انتخاب می‌شود افتخار نکنیم. آیا این افتخارات به‌اندازه‌ی گل زدن یک فوتبالیست ارزش ندارد؟ آیا چند پلاکارد یا بنر زدن برای موفقیت یک نماینده که این موفقیت شامل حال همه‌ی موکلین اعم از موافق و مخالف می‌شود ایراد دارد؟ آیا اگر یک یا چند نفر بر حسب فهم و شعور مطلبی بر حسب سپاسگزاری روی سایت بگذارند گناه دارد؟https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2015/07/zarif.jpg

من از خودم و انگیزه فردی‌ام برای تأیید عملکرد دکتر تاج گردون می‌گویم. قبلاً اشاره‌کرده‌ام تاج‌گردون یک شخصیت واقعی است. عملکرد اوست که قابل حمایت می‌باشد، احساس مسئولیتی که نسبت به جا جای حوزه انتخابی و نفر به نفر موکلینش دارد. گاهی با مطالبی ساخت یک زمین چمن مصنوعی فوتبال را کم‌ارزش جلوه می‌دهند؛ اما من از نگاه خودم وقتی می‌بینم نوجوانی یا جوانی در روستا به خاطر نداشتن پول قادر نیست به شهر بیاید و از امکانات ورزشی استفاده کند ولی الآن در روستا این امکانات برایش فراهم است به ارزش بالای همین زمین ورزشی پی می‌برم.

وقتی در روستا کودکی به خاطر نداشتن کفش ورزشی نمی‌توانست در زمین خاکی و گهگاه خطرناک فوتبال بازی کند اما الآن حداقل با پای برهنه هم می‌تواند در چمن مصنوعی بازی کند ارزش‌های فراوان این امکانات را درک می‌کنم من این اتفاقات را از نزدیک دیده و شاهد بوده‌ام. طرح‌های بزرگ مثل آب‌رسانی به زمین‌های امامزاده جعفر و جاده چرام به زیارتگاه حضرت بی‌بی حکیمه (س) و آسفالت‌های روستایی و اعتبارات ده‌ها میلیاردی و طرح آب‌رسانی با هزینه ۱۲ دوازده میلیارد تومان از امامزاده جعفر به باباکلان و آبشیرین و ده‌ها طرح دیگر آن هم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند به‌سادگی قابل چشم‌پوشی نیستند. البته نمی‌دانم چرا بعضی‌ها با قبول و پذیرش قلبی این واقعیات و انکار زبانی در تلاش هستند باکم رنگ جلوه دادن زحمات دکتر تاجگردون خود را برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی مطرح کنند؟! البته کاندیدا شدن حق هر فرد توانمند و شایسته‌ای است و رأی دادن به کاندیدای مورد نظر هر فرد هم حق رأی دهندگان است. ولی خواست شخصی من این است که وقتی یک نماینده بسیار توانمند داریم و ادامه نمایندگی او بدون شک به نفع مردم و توسعه منطقه خواهد شد همه‌ی گروه‌ها از او حمایت کنیم که البته این توقع شاید خیال پردازی باشد چون در جامعه‌ی امروز خیلی‌ها منافع فردی و حزبی را به منافع جمعی ترجیح می‌دهند؛ اما من به گفتمان خیلی علاقه‌مند هستم و دوست دارم کاندیداهای محترم پیشینه‌ی شغلی و پتانسیل برتر خودشان را در مقایسه با دکتر تاج گردون بیان کنند و دلایلی که فکر می‌کنند عملکردشان در نمایندگی احتمالی می‌تواند موفق‌تر از دکتر تاج گردون باشد ابراز کنند. چون من هرچقدر فکر کردم کمترین برتری از کاندیداهای احتمالی (تا الآن) نسبت به دکتر تاج گردون ندیده‌ام و یقین دارم هیچ‌کس نفوذ تاج گردون را در مجلس وزارتخانه و سازمان‌ها ندارد. هر کس خلاف این ادعا را می‌تواند ثابت کند بسیار مشتاق شنیدن هستم چون من براین اعتقاد هستم هر کس هر برنامه‌ای داشته باشد دکتر تاج گردون باکیفیت بهتر و بیشتر و سریع‌تر از عهده‌ی انجام آن برمی‌آید؛ و به این دلایل ثابت‌شده دکتر تاج گردون را شایسته‌ترین، لایق‌ترین وبرترین گزینه برای حضور در مجلس شورای اسلامی در انتخابات آینده می‌بینیم و کمترین شکی ان‌شاءالله در این اتفاق میمون ندارم بنابراین دکتر تاج گردون اولین کسی است که در حوزه‌ی گچساران و باشت ۲ دوره‌ی متوالی به مجلس راه پیدا خواهد کرد اما دوست دارم تا ماه‌های باقی‌مانده حتی مخالفان دکتر تاج گردون دست از لجاجت بردارند و با یک وفاق جمعی و با حداکثر آراء ایشان را به مجلس بفرستیم که این هم به صلاح خودشان است و هم به صلاح مردم.

لازم به ذکر است تفسیر خدمات دکتر تاج گردون از طرف این‌جانب خدای ناکرده نفی و رد زحمات دیگر نمایندگان محترم در دوران گذشته نیست چون عزیزی یادداشت گذاشته بودند و به زحمات مرحوم نبی زاده و آقای حاج جعفری اشاره کردند باید بگویم من به مرحوم نبی زاده رأی داده‌ام و به همراه یکی از استادان بزرگوارم بیش‌ترین نشست‌های دانشجویی را با آقای حاج جعفری ترتیب دادیم که در انتخابات میان‌دوره‌ای به مجلس راه یافتند اما متأسفانه عمر مرحوم نبی زاده تا پایان دوره‌ی نمایندگی اشان کفاف نداد. آقای حاج جعفری هم که در یک دوره ۲ ساله نماینده بودند و هر دو تلاش‌های فراوانی کردند اما فرصت کمی داشتند. آقای سید قدرت حسینی هم در حد توان زحمت کشیدند که از همه‌ی آن‌ها باید تقدیر کرد. به هر حال برجام هم بهانه‌ای شد تا از فرصت استفاده کرده و گپی راجع به انتخابات داشته باشیم جان کلام اینکه نوشتن این مطالب برای آینده بهتر شهرها و روستاهایمان و برای توسعه‌ی منطقه است. به خاطر این است که حداقل چند سالی برای توزیع اعتبارات استانی نگرانی و دغدغه نداشته باشیم؛ و آرزو می‌کنم تحریم‌ها به صورت رسمی برداشته شوند آن موقع تازه نمایندگی دکتر تاج‌گردون شروع خواهد شد و یقین دارم بسیاری از طرح‌ها که به خاطر کمبود منابع مالی درحد لازم پیشرفت نکرده‌اند تکمیل می‌شود و جوانان عزیز هم مشغول به کار خواهند شد ضمن اینکه برخلاف دیگر استان‌ها گچساران محدود شهری است که همه‌ی پروژه‌هایش فعال هستند که در جای خود بسیار قابل تأمل می‌باشد. با آرزوی تحقق این اهداف باید منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره دکتر تاج گردون جام را بالای سر می‌برند یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما

تگزاس
Iran, Islamic Republic of
هرکس با تقدیر وتشکرشعور وفهم خودش را میرساند چه نماینده چه امام جمعه وهر شخصیت دیگری تو جامعه هستند انسانهایی که ضعیف فکر میکنند
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقای دانشور,تاج گردون نماد شهرمان است,گفتی میمانم میسازم دیارم را الحق که ماندی ساختی
وقت اضاف
Iran, Islamic Republic of
چرت وپرت.آقای نویسنده خیلی بیکار تشریف دارین..
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا دانشفر کاکو جعل عنوان جرم است تاجگردون دکترا ندارد!!
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای دانشفر عین واقعیت رو نوشتن، درود بر غلامرضا تاج گردون اسطوره منطقه جنوب کشور
متاسفام
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی هم حدی داره
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
لطفاً اینقد م آخر کلماتت نذار!!
اگر واقعاً حس ناسیونالیستی شما ایجاب نکند که به فولادی رای بدی قدر به یقین تاجگردون جام را بالای سر خواهد برد. ولی اگر ایجاب کند بازهم از شانس شما تاجگردون پیروز انتخابات خواهد بود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاکو اگردکتراندارندچراازطرف مجلس رسما به اودکتر میگویند
ژوبین
Iran, Islamic Republic of
آقای جناب خان ، اولا آقای تاجگردون با منش وعملکردی که داره نیاز به مدرک نداره ودومأ شما طبق چه سندومدرکی میگی دکتراندارد؟یعنی اینطور میخوای طرف مقابلت راتخریب کنی ،هماتطورکه برای عقیده ومریدت احترام قایلی برای عقیده دیگران هم احترام قایل باش.اگه انتقادی داری که سازنده باشه اشکالی نداره.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خسته نباشید و احسنت به این متن و توضیحات.
خداوندحافظ اقای دکتر تاج گردون باشد.
همراه
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور یقین دارم شما از روی دلسوزی قلم فرسایی میکنید ودوست دارید بازهم تاجگردون نماینده بشه ولی مخالفان هرحرفی دلشون بخوادمیزنن اگرشهر از طلا بسازه
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون نیازی به سند نداره که بگه دکترم این روزها دکتر زیاد هست ولی دکتر با سواد مث اون خیلی کم هست
لطفا بخاطر شهرمان سانسور نکنید
Iran, Islamic Republic of
ترکیب نیروهای ادارات کل در مرکز استان :
بویراحمدی ها ۷۰%
دهدشتی ها ۲۰%
غریبه ها ۹%
گچسارانی ها ۱%
این یعنی ظلم آشکار در روز روشن . یعنی نابودی اینده گچساران .
یعنی فراهم شدن تضییع حق و حقوق گچسارانی ها در اینده .

اقای دکتر تاجگردون جلوی گیری از این روند ناعدالتی از نان شب هم واجب تر است .
این یک کار شخصی نیست برادر . اینکار اینده شهر و دیارمان است .
اقتدار
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاجگردون دانشورجان هر تحلیلی کردید پراز منطق ودلیل و معرفت بوده واقعا حرفی برا کسی نمیاد احسنت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
معرفت در گرانی است به هرکس ندهند ش پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهندش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین بروجدانهای بیدار تشکر حداقل انسانیته
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
1