تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۴۸
کد مطلب : ۱۲۴۷۱۰

رحیمی:مشکلات برطرف شود/نوروزنژاد:کمبود اعتبار داریم

۷
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران:مشکلات حوزه ورزش گچساران برطرف شود

فرماندار گچساران گفت: ضروری بوده که مشکلات حوزه ورزش شهرستان با تعامل اداره ورزش و جوانان با دستگاه‌های اجرایی و ادارات برطرف شود.

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش گچساران که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متأسف هستم که جلسه شورای ورزش شهرستان امروز پس از ۱۵ ماه برگزار شد.

وی با اشاره به سرانه فضای ورزشی در گچساران، گفت: سرانه فضای ورزشی در بیشتر شهرهای کشور پایین بوده و در شهر ما هم این سرانه پایین است ولی در سال‌های اخیر سرانه ورزشی در گچساران افزایش یافته است.
فرماندار گچساران بر برگزاری جلسات شورای ورزش شهرستان به صورت مستمر تأکید کرد و افزود: جلسات شورای ورزش شهرستان باید حداقل ماهی یکبار برگزار شود.
رحیمی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین فواید برگزاری مستمر جلسات شورای ورزش شهرستان این بوده که حداقل از مشکلات و کمبودهای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان آشنا می‌شویم.
وی با بیان اینکه جلسات شورای ورزش در گچساران باید خروجی داشته و برگزاری جلسات در راستای پیگیری و برطرف شدن مشکلات باشد، تصریح کرد: برطرف شدن مشکلات ورزش گچساران نیازمند تعامل ادارات است.
فرماندار گچساران از اداره ورزش و جوانان شهرستان درخواست کرد تا جهت پیگیری و مشکلات حوزه ورزش این شهر با ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعامل مناسب داشته باشد.
رحیمی خاطرنشان کرد: حدود ۲ سال بوده که جلسه‌ای با حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار نشده که ضروری بوده به زودی نشستی با هیئت‌‌های ورزشی شهرستان برگزار شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران مطرح کرد؛کمبود اعتبار؛ مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش گچساران

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: کمبود اعتبار مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش در این شهرستان است.



اصغر نوروزنژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش گچساران که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این نشست نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان پس از حدود ۱۵ ماه بوده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری جلسات شورای ورزش در گچساران، افزود: رشد و توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر ورزش گچساران از اهداف اصلی برگزاری جلسات شورای ورزش است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: برگزاری جلسات شورای ورزش می‌تواند به تعامل ادارات جهت کمک و همکاری و همفکری در راستای پیگیری و برطرف شدن مشکلات ورزش شهرستان کمک کند.
نوروزنژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار ورزشکار سازماندهی شده در گچساران وجود دارد که از این تعداد ۵ هزار ورزشکار مرد و ۳ هزار ورزشکار زن هستند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران گچسارانی دعوت شده به تیم‌های ملی ۳۰ ورزشکار بوده است، عنوان کرد: اکنون ۴۰ هیئت ورزشی فعال در بخش آقایان و بانوان در شهرستان وجود دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بیان کرد: اکنون ۲۰ تیم ورزشی در گچساران در لیگ‌های مختلف برتر، دسته یک، دسته دو و دسته سه فعالیت دارند.
نوروزنژاد با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در گچساران اکنون ۹۰ سانتی‌متر است، افزود: سال گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی فوتبال احتصاص داده شد که جا دارد از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس به خاطر پیگیری‌هایشان و تجلیل از ۷۰۰ ورزشکار در این شهرستان تشکر کنیم.
وی با بیان اینکه کمبود اعتبار یکی از مشکلات اساسی ورزش گچساران است، گفت: ما ۴۰ هیئت ورزشی داریم که به دلیل کمبود اعتبار حداکثر می‌توانیم در سال به هر هیئت ورزشی یک میلیون تومان کمک کنیم که این مبلغ ناچیزی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نبود وسیله نقلیه برای اعزام تیم‌ها و نبود سالن تخصصی برای بانوان را از دیگر مشکلات مهم حوزه ورزش در این شهرستان عنوان کرد./اخبار از تسنیم- احسان طالبی


IMG_2530 IMG_2531 IMG_2532 IMG_2533 IMG_2534 IMG_2535 IMG_2536 IMG_2537 IMG_2538 IMG_2539
نام شما

آدرس ايميل شما

ایاز
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله با وجود رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران جناب آقای نوروزنزاد ، شاهد تحول و دگرگونی خیلی خوبی در این اداره خواهیم بود .
جا دارد از حمایت نماینده جوان و ورزشی ، دکتر تاجگردون و فرماندار محترم که به فکر پیشرفت ورزش شهرستان می باشند تشکر نماییم .
امین اسدی
Iran, Islamic Republic of
به جای احداث ۸ چمن مصنوعی برتر در خاورمیانه یک مینی بوس برای اداره خریداری بشه فکر کنم خیلی بهتر باشه.
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگرازآقای نوروزنژادحمایت شود" نیروی فوق العاده توانمندی است ومی تواند ورزش شهرستان راازبن بست خارج کند.ازحمایت های نماینده محترم فرماندار دلسوزودیگرمسئولین تشکرمی کنیم
شرافت
Iran, Islamic Republic of
رییس واقعی ورزش گچساران فقط پناهپوری.......افسوس که بعضی هاباروحیه تخریبی وخشن وبی درک آمدن درحوضه ورزش تنهاورز ش کاربودن فرد مهم نیست.مدیریت وشخصیت فردمهم هست
خورشید
Luxembourg
ما مسولین هیتهای ورزشی و کارمندان ورزش و جوانان از صمیم فلب از اقای نوروز نژاد راضی هستیم وبرای ایشان از خداوند بزرگ ارزویی توفیق داریم.ضمنا ما هیچوقت نمیبخشیم اقای...........که با اوردن... و شان ومنزلت ورزش این شهررازیر سوال برد.اقای نوروز نژاد با اتکال به خداوند منان پیش برو که ماها مطیع ودر خدمت شما هستیم.خدا حافظ شما باشد مرد مبادی اداب وبا اخلاق.
Iran, Islamic Republic of
با توجه به عملکرد خوب نوروزنژاد در شرایط فعلی همه باید از لحاظ شرایط روحی و... به مدیریت ورزش شهرستان کمک کنیم
ورزشکار
Luxembourg
اقایی نوروزنژاد کارمندات خیلی هواتو دارن .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1