تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب : ۱۲۴۶۲۱

مشارکت اتریشی ها در میدان نفتی گچساران

۶
۰
کبنا ؛iCFileHandler.aspxرئیس دانشکده نفت دانشگاه مونتان اتریش گفت: تمرکز همکاریهای دانشگاه مونتان و دانشگاه صنعت مطالعه روشهای ازدیاد برداشت از میدان نفتی گچساران خواهد بود.


گرهارد تون هازر با بیان اینکه اصل کلیدی در توافقنامه امضا شده میان دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه مونتان اتریش، شامل همکاریها در سه حوزه مهم می شود، افزود: تحقیق، توسعه و مطالعات فناورانه برای میدان نفتی گچساران اولویت نخست برای همکاری دو طرف به شمار می آید و در نظر داریم با کمک یکدیگر ضریب بازیافت نفت این میدان را ارتقا دهیم.
وی با اشاره به استفاده از فناوریهای پیشرفته و جدید در پروژه های ازدیاد برداشت، افزود: در مرحله بعد تبادلات علمی میان دانشکده مهندسی نفت دانشگاه مونتان و دانشگاه صنعت نفت ایران صورت خواهد گرفت. استادان دانشکده مهندسی نفت دانشگاه مونتان می توانند به صورت مهمان در دانشگاه صنعت نفت ایران و در مقابل استادان ایرانی نیز در دانشکده نفت مونتان تدریس کنند و همچنین می توانیم تبادل دانش و فناوری داشته باشیم.
رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه مونتان تصریح کرد: دانشجویان ایرانی در مقطع دکترا می توانند برای فرصتهای مطالعاتی چند ماهه به دانشگاه مونتان بیایند و در مقابل دانشجویان اتریشی در دانشگاه صنعت نفت ایران فرصت مطالعاتی داشته باشند و تمرکز ما نیز بر مطالعات فناورانه در پروژه ازدیاد برداشت از میدان گچساران خواهد بود.
تون هازر با ابراز خوش بینی نسبت به آینده همکاریهای دو جانبه، گفت: ظرفیتهای بسیاری در ایران وجود دارد و ایران نیاز دارد که ضریب بازیافت و تولید میدانهای نفتی خود را افزایش دهد، بنابراین برای ما به عنوان بخشهای دانشگاهی زمینه مطلوبی برای پروژه های تحقیقاتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه نتایج مطالعات نباید در حد یک تحقیق ساده بماند و باید به صورت عملیاتی در زمینه افزایش ضریب بازیافت از میدانهای نفتی به کار گرفته شوند، گفت: تعداد زیادی از شرکتهای نفتی بزرگ از این طرحها پشتیبانی و حمایت می کنند و حاضرند در این پروژه ها سرمایه گذاری کنند.
وزارت نفت گزارش داد، تون هازر خاطرنشان کرد: ما آماده همکاری گسترده با ایران هستیم زیرا معتقدیم این طرحهای تحقیقاتی بزودی به نتیجه خواهد رسید و سود زیادی را عاید ایران و سرمایه گذاران در این کشور خواهد کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باید با دانشکده نفت و گاز گچساران همکاری کنن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

در این رفت و آمدها جز چند تا عکس یادگاری هیچ اتفاق دیگری نخواهد افتاد


وقتی دولتمردان امریکایی از حفظ چارچوب تحریمها صحبت میکنند


این کشورها با چه امیدی به فکر بستن قرارداد با ایران هستند


فقط در ظاهر میخواهند به مردم ایران بگویند توافق خوبی داشته اید

همیـــــــــــــــــــن
Iran, Islamic Republic of
جواب به مهدی
شاید حرف شما درست باشه ولی اگر روزی این سرمایه گزاران خارجی در ایران سرمایه گذاری کردند هیچ وقت حرف خودت را فراموش نکن
دکتر گودرزی
Iran, Islamic Republic of
تا هنگامی که فکر وذکر مسئوولین پذیرایی و گرداندن این افراد در مناطق شرکت است را در سر دارند اتفاق شاخی نخواهد افتاد....امیدوارم به نتیجه مطلبوبی برسند بلکه به طور حقیقی از افراد دون پایه هم تشکر شود
بهلول
Iran, Islamic Republic of
در جلسه دیروز کمیسیون امنیت مجلس بعد از توضیحات آقای عراقچی عضو ارشد تیم هسته ای و رد و بدل شدن چند بحث ، نگاه های اکثر نمایندگان به آقای کوچک زاده رفت که از قبل گفته بودند من با چند سوال این وزارتخارجه ایها رو کیش و مات میکنم ،
ایشان شروع کرد به خواندن یک متن از روی برجام که: در برجام ۱۰ بار به محدود کردن موشکی و تسلیحات ما اشاره کرده اند و حملات تندی بر علیه دولت و تیم هسته ای انجام میدهد ،
تیم هسته ای صبر میکند و بعد از اتمام فرمایشات این دلواپس بزرگ ، به ایشان تذکر میدهند که شما متن قطعنامه ۲۲۳۱ را خواندید و آنرا با برجام اشتباه گرفته اید ، ?????
با گیج شدن ایشان که تازه به گاف خود پی میبرند رییس جلسه دستور قطع میکروفون ایشان را میدهد ???
یعنی یک همچین دلواپسانی داره این مملکت ?
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما بودجه نفت را در دستور کار داریم . اما سهم خود را در بازار فروش اپیک از دست نمی دهیم . ولو بشکه ای چند دلار باشد؟
نفت امروز کفاف هزینه های جاری و عمرانی خود را نمی کند. بطوری که یک دیپلم در شرکت نفت ۸ میلیون تومان حقوق میگیرد.
کارشناس مالیات پرورش بدهیم بهتر از میادین نفتی است . می گوید نه .به فیش حقوقی یک کارمند ساده توجه کنید . ببینید چقدر مالیات می دهد.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1