تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۱۲۴۵۵۳

فتاحپور: بر طبل تفرقه نکوبید

۳
۰
کبنا ؛ 
ابراهیم فتاح پور در جمع تعدادی از مردم چرام که در اعتراض به عدم توازن بودجه در فرمانداری این شهرستان تجمع کرده بودند، اظهار داشت: ما نسبت به تمامی کسانی که در اینجا حضور دارند شناخت داریم و همین که در فرمانداری گام می گذارید از مقصود شما آگاه هستیم و برای عوام حرمت قائل هستیم.فتاحپور

فرماندار چرام با بیان اینکه در جلسات شورای اداری شهرستان چرام به تمامی مدیران تذکر جدی داده شده است که راجع به تفکیک مناطق حرف نزنند، افزود: ما یک شهرستان واحد هستیم و نباید کسی از تفکیک مناطق حرف بزند بنابراین نام بردن از بخش مرکزی یا قیاس مناطق سردسری و گرمسیری اشتباه است.

وی خاطرنشان کرد: عده ای آگاهانه به این صحبت ها دامن می زنند و در این کارها عقبه دارند و همه مردم باید بدانند که اینها دلسوز نظام جمهوری اسلامی نیستند و برای ما هم بین عوام مردم و این افراد مرزی وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه برای تمامی عشایرمان احترام قائل هستیم و دست تک تک آنها را می بوسیم، گفت: کسانی که خودشان را جلودار مردم می دانند بر طبل جدایی نکوبند و مردم را نفریبند که حساب شان جدا است و با توجه به قرارگیری در بحبوحه انتخابات به اشد مجازات گرفتار می شوند.

فتاح پور با بیان اینکه ۸۰ درصد علت ترغیب من به خدمت در شهرستان چرام حرمت مردم این شهرستان بوده است،ابراز داشت: خدا را شاهد می‌گیرم که در تلاش‌ها و فعالیت‌هایمان چیزی به عنوان قومیت برای ما مطرح نیست و صحبت کردن از این مسائل نیز برای ما زیبنده نیست.

فرماندار چرام در ادامه با بیان اینکه توزیع اعتبارات بر اساس چندین شاخصه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اعتباراتی که نحوه تخصیص شان در دست فرماندار بوده است را خط کش گذاشته و به صورت دقیق توزیع کردیم و بخش اعظمی از آن باتوجه به شاخص های موجود در بخش مرکزی چرام توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰، تصریح کرد: سال گذشته این اعتبار در سطح کشور برای توزیع در مناطق محروم به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی سپرده شد و بنده به عنوان فرماندار کوچکترین دخالتی در توزیع آن نداشتم.

مسئول ارشد دولت در شهرستان چرام یکی از کارهای عقلانی دولت تدبیر و امید را دادن اختیارات ماده ۱۸۰ به شهرستان ها و در راس فرمانداران عنوان کرد و افزود: اگر اشکال و ایرادی در توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ امسال رخ داد مردم حق دارند که بر فرمانداران خرده بگیرند و پیگیری کنند و ما نیز جوابگو خواهیم بود.

فتاح پور با بیان اینکه در توزیع اعتبارات امسال تمامی مناطق را دیده ایم و دنبال عوام فریبی نیستیم، گفت: تلاش می کنیم تا با توزیع اعتبارات به صورت صحبح و با اولویت بندی بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آرمند
United States
چه جالب!!!!!!!!!!
آرمند
United States
چه جالب!!!!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یادمه دیروز همین... چه برخورد زشتی با ما داشتن. هیچوقت جمله اخرتون که گفتین (من میهمانی از یاسوج دارم و شما زود ... رو ترک کنید) رو از یاد نمیبرم. همچنان منتظر عذرخواهیتان هستم.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1