تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۲۴۴۹۹

طلب ۲و نیم میلیاردی آبفای یاسوج ازمشترکین/اهمال برخی شهروندان در پرداخت آب‌بها

۲
۰
کبنا ؛"علی حسینی" با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری در زمینه جمع آوری انشعابات غیرمجاز و دریافت بدهی‌های مشترک بر اساس قانون و رویه کاملا مشخص عمل می کند، اظهار کرد: اگر چنانچه مشترکی بعداز دریافت اخطار نسبت به تسویه و پرداخت بدهی خود اقدام نکند شرکت آب و فاضلاب بر اساس موراد قانونی توسط پیمانکار نسبت به اجرای قانون اقدام خواهد کرد.
معاون امور مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای اجرایی نمودن بند "ج" آئین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب در صورتیکه مشترک نسبت به پرداخت دیون خود به شرکت در مهلت مقرر اقدام نکند شرکت آب و فاضلاب به صورت موقت انشعاب مشترک بدهکار را قطع و با پرداخت بدهی، انشعاب مجددا وصل خواهد شد.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار گزارشاتی مبنی بر قطع خودسرانه و بدون اطلاع قبلی کنتورهای آب مجتمع ۲۰۴ واحدی مسکن مهر شرکت گاز توسط پیمانکار کرده بودند، بیان کرد: در مورد این موضوع باید یادآور شد که مجتمع مورد نظر از اردیبهشت ماه سال ۸۹ نسبت به تقسیط انشعاب اقدام کرده بود ولی این کار صورت نگرفت و و پیمانکار درسه مرحله اقدام به صدور اخطار کرد و امور مشترکین آبفای شهری را نیز در جریان امر قرار داده بود.
معاون امور مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشترکین بدهکار پس از ۲۴ ساعت از دریافت اخطار باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، عنوان کرد: در مورد مجتمع مسکن مهر ۲۰۴ واحدی یاسوج متاسفانه مشترکین در این سایت بدون توجه به اخطارهای پیمانکار هیچ گونه اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده بودند و در نهایت پیمانکار بر اساس قانون نسبت به به قطع موقت آب مجتمع اقدام کرد.
وی یادآور شد: به دلیل اهمال برخی شهروندان در خصوص پرداخت بدهی‌های آب‌بهای خود هم اکنون آب و فاضلاب شهری یاسوج بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مشترکین طلبکار است.
حسینی با بیان اینکه پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکین موجب افزایش خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد اظهار کرد: احساس مسئولیت در خصوص پرداخت به موقع تعرفه های آب باید در میان اقشار مختلف مردم و دستگاه های دولتی نهادینه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از شهروندان یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما شهروندان محترم اگر شرکت آب و فاضلاب بخواهد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان داشته باشد ، من و تو شهرونداگرنخواهیم بابت آب بهاء مصرف خود و خانوادهامون پول پرداخت نکنیم بنابراین شرکتی که بخش خصوصی است و هیچ گونه اعتباری در بخش خدمات رسانی ندارد چکار باید کرد پس بیاید شهروندقانون مدار باشیم و هیچگاه به رسانه ها و یا صدا وسیما متوسل نشیم که بخواهیم دادو فریاد بزنیم که شرکت آب و فاضلاب انشعابات مارا قطع کرده . بنابراین اگر وظیف شناس و قانونمند باشیم هیچ گونه مشگلی در زندگی ماها وجود نخواهد داشت.
haaa
Iran, Islamic Republic of
به استحضار می رساند با توجه به مفاد قرارداد فی مابین مسکن و شهرسازی به عنوان پیش فروشنده و پیش خریدار که ساکنین مسکن مهر می باشند تمامی هزینه انشعابات آب ، فاضلاب، برق و گاز بطور کامل واریز گردیده و هیچ گونه بدهی وجود ندارد و بر طبق تبصره ۱ هر گونه بدهکاری انشعابات بر عهده پیش فروشنده "مسکن و شهرسازی" می باشد و پیش خریدار هیچ گونه مسئولیتی در این باره ندارد.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1