تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۲۴۳۸۷

کذب محض است، نه جلسه ای بوده و نه رای گیری

۴۲
۰
کبنا ؛اله کس راهی
rahiبا سلام در ارتباط با خبری که در برخی سایت های استان در رابطه با تصمیم جبهه متحد اصول گرای گچساران و باشت نسبت به معرفی کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی دهم به عمل آورده ایم لازم است جهت اطلاع افکار عمومی و تبیین خبر مذکور توضیحات زیر را به اطلاع برسانید:
۱-با توجه به نامگذاری امسال به فرموده مقام عظمی ولایت (دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی) هر نوع تبلیغات زودهنگام توسط هر جناح و به هر شیوه خصوصا با هدایت مسئولین دولتی که موجب تنش و تفرقه بین مردم شود محکوم می گردد.
۲-کم و کیف خبر مذکور صحت نداشته و ندارد و کذب محض است ، جلسه ای در هیچ کدام از ایام گذشته تشکیل نشده و این مجموعه هیچ گاه برای کاندیداها رای گیری خاصی به عمل نیامده است.
۳-در چنین مواقعی که آرامش و حفظ وحدت عمومی یک جامعه ضرورت دارد پرداختن به شایعات و درج مطالب بی اساس در رسانه ها از جمله سایت مذکور دور از اخلاق حرفه ای و رسالت خبرنگاری میباشد لذا سایت مذکور نباید بر حسب گمانه زنی های خود اقدام به این امر نموده باشد که در این صورت اقدامی غیر اخلاقی است و ضرورت دارد توضیح کاملی برای این حرکت خود با ذکر منبع (به قول خود موثق) داشته باشد.
۴-اصولگرایان با توکل به خداوند منان به موقع کاندیدای مورد وثوق خود را به مردم ولایت مدار این حوزه انتخابیه و به ویژه خانواده های محترم (شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان ) معرفی خواهند نمود.
۵-با رعایت اصول اخلاقی و ایجاد فضای پر از شور و شعور انتخاباتی در شان چمهوری اسلامی، با بی طرفی مسئولین محترم نظارتی و اجرایی به ویژه حفظ خط قرمز نظام (عدم حضور حامیان فتنه ۸۸) و با حضور همه مردم و به دور از زر و زور و تزویر انتخاباتی سالم و با نشاط و دشمن شکن برگزار نماییم. انشاالله
۶-از همه مردم خصوصا جریانات و جناح های سیاسی انتظار رعایت تقوای الهی خصوصا برای حفظ آبروی کاندیداها و حامیان آنان ، آخرت خود را برای دنیای دیگران به باد ندهند زیرا براساس آیه شریفه : فمن یعمل مثقال ذره خیراً یرا و من یعمل مثقال ذره شراً یرا ، در محضر الهی باید جوابگو باشیم.
الله کس راهی
روابط عمومی جبهه متحد اصولگرای گچساران و باشت
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتکار
Iran, Islamic Republic of
آقای راهی سعی کن دور نزنید ...وگرنه با شکست مواجه میشید
Iran, Islamic Republic of
جمعش ... که یگه از کار افتاده ای
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
حیف مردم با فرهنگ گچساران که ... براشون کاندید مشخص میکنن...هنوز کاندید قدرت اله حسینی که نماینده هم شد چ کرد برای شهرستان و جوونهاش...بابا برید ی جایی که نشناسنتون..نیت همه شما برای مردم مشخصه..دیگه مردم.... و امثال شما رو نمیخورن.
مردم
Iran, Islamic Republic of
وای به حال شهری که شما برای ان تصمیم میگیرید. جلسه بگذارید یا نگذارید. تعیین کنید یا نکنید کی گوش میده. دوره ان حرفها تمام شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا ، آقای راهی رو برادر خانمهاش و حتی خواهر زاده هاش قبول ندارن چه برسه به بقیه
روستايي
Iran, Islamic Republic of
مگه اقای راهی هنوز هستش یاددهه۴۰ بخیر .اقاجان الان دهه ۹۰ هم گذشت مردمدیگهخودشون میفهمند
روشن
Iran, Islamic Republic of
باز هم فتنه ۸۸متاسفم اینم شده برا بعضی اب ونون
رها
Iran, Islamic Republic of
فتنه فتنه فتنه خجالت آوره بخدا
سلام
Iran, Islamic Republic of
لطفا به شعور مردم احترام بگذارید واین سری عقل سالم پایگاه تجربه گذشته عبرت بشه البته تو کجا ی کاری
Iran, Islamic Republic of
اغاز کلاس های اموزش زبان ترکی قشقایی توسط اقای راهی در گروس باشت
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب راهی شما ودوستانتان امتحان پس داده اید زنده باد اصلاحات ودرود بر تاجگردون
ناظم
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس از دق نترکید فولادی صددرصد
ناظم
Iran, Islamic Republic of
کارتاجگردون دیگه تمام شد
دوست
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان در عمل خود را نشان داد ه اند نه مثل شما در تبلیغات و بوق و کرنای
حیدربابا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای راهی حنای شما پیش این مردم هیچ رنگ و لعابی نداره .من نمیدونم این چه آدم بدبختیه که نشسته تا شما براش تصمیم بگیرید .شما در اوج جوانی نتوانستید کاری کنید الان که دوران بازنشستگی و خونه نشینی شماست
Europe
راهی خدایی جه رویی داری
بای بای
Iran, Islamic Republic of
بای بای دلواپسان
باشت
Iran, Islamic Republic of
جهان بخش خیزات عضو شورا ی باشت چرا در جلسه اصولگرا شرکت نمی کند
علی
Iran, Islamic Republic of
باز از این باغ بری می رسد تازه تر تازتری می رسد
علی
Iran, Islamic Republic of
خاطره ای از رشادت آقای راهی در پانصد کیلومتری پشت جبهه .
مکان رشادت : گچساران .
زمان رشادت : خرداد ۱۳۶۰ ساعت ۱/۳۰ نصفه شب .
توضیح جریان : ساعت ۱/۳۰ نیمه شب از اتوبوس اهواز گچساران در محل فلکه قدس سابق برای گذراندن ایام مرخصی پیاده شدم . در آن موقع جلوی مسجد شهیدان مغاره ای نبود . داشتم خیابان جلوی مسجد را طی میکردم که یکدفعه پیکانی جلویم ایستاد و سر نشین بغل راننده که آقای راهی بودگفت مسیرتان کجاست رزمنده (چون لباس سربازی تنم بود )؟ مسیرم را گفتم و گفت بفرما بالا تا شما را برسانیم . گفتم ممنون و خلاصه اسرار کردند و من سوار شدم . چند ثانیه از حرکت ماشین نگذشته بود که آقای راهی گفت ما گشت کمیته هستیم و برای امنیت شهر . ساکت دستی را بذه تا نگاه کنم . ساک را دادم و درونش را بازرسی کرد و پس داد . وقتی پس داد گفتم از لطفتان متشکرم من همینجا پیاده میشوم گفتند هنوز به مقصد نرسیده ایم گفتم چرا اگر شما به مقصد نرسیده اید من رسیده ام و پیاده شدم و بهشون گفتم بنازم به شما که میخواهید اینطوری امنیت مردم را حفظ کنید . حالا آقای راهی آیا هنوز بر همان روال هستید و ادای وا انقلاب و وااسلام سر میدهید ؟ بیچاره مردمی که شما آدمای فرصت طلب بخواهید براشون تصمیم بگیرید .
اله کس راهی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ کند گه دانه دانه
امید استان
United States
متن فوق حکایت این دارد که فرزند آقای عزیزالله رحمانی در غیاب پدر که در سفر زیارتی و به خانه خدا مشرف شده در غیاب ایشان جهت جوسازی علیه جناب تاجگردون ، وحاج قوام فروزان دو دوست صمیمی و دیرینه بوده ، مردم فهیم و طرف داران دکتر تاجگردون و دکتر فروزان خیلی عاقل تر از آن است که بخواب با نقشه فردی حاشیه. ساز و شخص آقایی ..... جهت حمایت از فولادی که ایشان هزینه و تامین سایت .... میپردازد ، با نقشه و عوام فریبی گول بخورند....... ولی حاج قوام فروزان عاقلتر از ان است ایشان با توجه به جایگاه ویژه قضایی ایشان و محبوبیت مردمی ، استانی ، واینگه با توجه اخلاق مداری ، عدالت، شخصیت و حفظ حقوق شهروندی ، احترام به قانون و قانونمداری و دینداری ،رعایت اصول سیاسی و مملکتی ودفاع از قانون اساسی و تاکید بر قانون مداری و حفظ ارزش های مملکتی ، با رهنمود اخلاق سیاسی و حرمت افراد ، این در حالی که احزاب و قشر های از مردم این مرزبوم مسررٱ که حاج قوام فروزان در انتخابات حضور داشته باشد و ایشان الگوی باشد برای سایر نامزده ها ی انتخاباتی ،ایشان در پاسخ این مهم در حال رایزنی و متقاعد کردن حامیان میباشد که سایر نماینده گان میتواند حلال مشکلات شما باشند
ولی عذر این چهره ملی و محبوب را مردم نپذیرفته و خواستار به حضور در انتخابات است ،حال توصیه های ان مرد بزرگ حاج قوام فروزان جهت انتخابات انتظار میرود همه در جهت انتخاباتی سالم در اسفند ماه ۹۴ شاهد باشید
اختلاف خلق از نام اوفتاد // چون به معنی رفت آرام اوفتاد
انتخابات اسفند ۹۴ در راه است، صحنه ی عمومی سیاست می رود تا شاهد ورق خوردن برگ دیگری از کنش ها و واکنش ها در این عرصه مهم باشد. در شکل گیری این کنش ها و رفتارها ما به عنوان بازیگران سیاسی می باید بر بنیان قواعدی عمل کنیم که میتوان آن را قواعد اخلاقی جهان سیاست نام نهاد، و این همان نکته ی مغفول مانده ای است که زیر سایه تب و تاب ها ، شور و وجدها ، بیم و هراس های هر کدام از ما به سویی نهاده میشود. و دریغ که تنها این حلقه گمشده است که به جهان سیاست معنای راستین می بخشد. بر این مبنا می توان نکاتی را به همه همفکران، دوستان و یاران متعلق به جریان های سیاسی (با اندک اختلاف سلیقه نسبت به هم) که این روزها در جوی از نگرانی و گله مندی به سر می برند، یاد آور شوم:
۱_ این روزها نوشته هایی از دوستان عزیزی در سایت ها و فضا های مجازی به دفاع از نگارنده این متن پرداخته اند حتم دارم که آن نوشته ها از حسن نیت و صداقتی قابل ارج سر چشمه گرفته است.که آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. یک دسته متن هایی که با نگاه عمیق نگاشته شده اند و با نگاهی سطحی مورد قضاوت قرار گرفته اند این دسته از متون نوشتاری ضمن دفاع از نگارنده، تلنگری بودند از سر دوستی و دلسوزی و نه کینه و دشمنی به دوستان و یاران عزیز، تذکاری برای فراخواندن و فراموش نکردن اصول اخلاقی و فکری اصلاح طلبی، اما به هر حال از دل آنها نگرانی بوجود آمد،. دسته دوم متونی هستند که به سهو یا به عمد آغازگاهی شدند برای تشتت و پراکندگی، دو دسته گی و یا چند دسته گی همفکران و کنشگران صحنه سیاسی به عنوان نمونه نوشته ((آیا اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در انتخابات حضور خواهند داشت ؟ ))، در این نوع نوشته ها از گزینه هایی برای کاندیداتوری سخن به میان آمد، گزینه هایی که طرح نام و دفاع سر راست از آنها را می توان مبتنی بر پیش فرض های بنا شده بر احتمال قلمداد کرد. این متون سبب گردید در سایه دفاع از اینجانب دوستانی مورد بی مهری قرار گیرند و یا به گونه ای تضعیف شوند که هرگز با اخلاق سیاسی و منش شخصیتی ما سازگار نبوده و نخواهد بود این عزیزان هر چند نیت نیکی داشته اند اما ماحصل نوشته هایشان باب دل نگرانی را در میان دوستان ما گشود و سبب گردید تا پیرو آن نوشته، متن هایی در پاسخ به آنها در فضای مجازی به چاب رسد که این متن ها نیز خود واکنشی عجولانه بودند و خود بر حاشیه های ایجاد شده افزودند.
۲_ از آنجا که همواره قدرت یک نیروی سیاسی را در وحدت آراء و سازماندهی منظم و چینش درست برنامه هایشان دانستم لذا بر این اساس به همفکری و همگامی میان نیروهای نزدیک به خود و دوستان هم اندیش خود معتقدم و بر این نظرم که ما باید حول کاندیدای واحد اتفاق نظر داشته باشیم ودر صحنه انتخابات تنها به کنشگری درست در حوزه سیاست بیاندیشیم. و به عنصر پیروزی بنا به هر قیمت راضی نباشیم یعنی از تخریب، پراکندگی و بد اخلاقی دوری جوییم واین همان راهی است که می باید در سیاست پیمود. در پایان بیتی از حافظ شیراز را به وام می گیرم تا دیگر بار بر پالودگی سیاست بوسیله اخلاق اسلامی و انسانی اصرار ورزم.
ما نگوییم بد ومیل به ناحق نکنیم // جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
اصولگرای دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای راهی عزیز:
آیا شما اعتقادی به عقل و خرد جمعی دارید یانه: چرال متوجه نیستید که تمام یا اغلب و اکثر اصولگرایان و حتی اصلاح طلبان تنها رقیبب واقعی را آقای فولادی می دانند.شما نیز باید تابع خرد جمعی باشید و نه آتش بیار معرکه و آب به آسیاب تاجگردون و...ریز باشید.
افکار و عقاید پوسیده و کهنه و قدیمی دهه ۳۰ و ۴۰ شما و اندک افراد ضعیف که در سال ۸۸ و ۹۲ نتایج برنامه و اعمال و افکارتان را دیده اید آیا هنوز هم قصد خالی کردن و یا حده اقل میدان دادن به جوانان پرشور و باسواد و باتجربه اصولگرا را ندارید و میخواهید باز هم باعث نفرت و کینه همه و همه به جریان مردمی اصولگرایان واقعی شوید
آیا قبول دارید که خواسته یا ناخواسته باعث شکاف و انشقاق و ایجاد یاس و ناامیدی در تمام سطوح جریان شده اید.شما با نادانی و ناتوانی و بی برنامگی و بی فکری به جای کبنا و عکاشه، عصر دنا و علی بازی و تمام جریان تاجگردون و مزدوران و رسانه های مختلف و متعددش، به بهترین شکلی نقش و برنامه دشمنان خط و تفکر ناب اصولگرایی را بازی کرده اید..
ماهورباشت
Iran, Islamic Republic of
امثال راهی نشان داده اند که فقط و فقط دنبال منافع شخصی خود هستند و این برای همه اثبات شدست.
تا میتونید ادست و پا بزنید.اسفند ماه واسه همیشه به زباله دان تاریخ میرید.
Iran, Islamic Republic of
اقای راهی همه شمارابنام یک فرصت طلب می شناسندحتی دوست صمیمی ات کاوس قبادی چراازنام خانواده های شهداوجانبازان سواستفاده میکنی به والله مردم فقط مسخره ات میکنند مثل اول انقلاب که مدیرمدره کورش کبیر بودی یادش بخیر خیلی قاطی میکردی دانش امزان هم کلی میخندیدند
احمدى
Iran, Islamic Republic of
اقاى راهى حالا بفهم که کسى نه دوستت دارد ونه دوس دارد برایش تصمیم بگیرى پس سعى کن با این مردم فاصله بگیرى هیج کدام از کامنتا شمارو تاید نکردن چه کساى که هم راى شما هستند چه غیر بهتر خودتو زشتتر از این که هست نکنً
باشت
Romania
جهت آگاهی بیشتر دوستان عزیز،، تنها نماینده اصولگرایان شهرستانهای گچساران و باشت جناب مهندس فولادی هستند این نفاق های بچه گانه که جناح مخالف به راه انداخته اند تاثیری بر نظر اصول گرایان ندارد سعی در ایجاد نفاق نکنید که بی فایده است
خبرعصردنادرست بود
Iran, Islamic Republic of
خبر عصردنا کاملا درست بود . تاج گردون فقط عشق است
راستگو
Iran, Islamic Republic of
این پیام اقای راهی با پیام دیروزش در سایت عصر دنا خیلی تناقض دارد در ان پیام اصل خبر را تایید کرده ولی از نظر کم وکیف نه در این پیام همه را تکذیب نموده است
Iran, Islamic Republic of
ف قش هم اصولگرایان هم ازفولادی حمایت کنند درداینه که فولادی مالی نیست وخیلی ازاصولگرایان هم تفاوت هارامی بینند قطعابه اورای نمیدهند
غلام
Iran, Islamic Republic of
جناب راهی حیف و صد حیف که بااین شرایط سنی دروغ می گویی کاندیای اصول کرا فقط و فقط فولادی
سلام
Iran, Islamic Republic of
آقای راهی کاش حرف نزده بودی..همه اصولگراها پشیمان شدند !!
ابتکار
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس تا جگردون هم مالی نیست. ...فولادی عرضه خودشو طی دوماه مدیر عاملی نفت نشون داده
ابتکار
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس تاجگردون هم مالی نیست. ..مهندس فولادی عرضه خودشو توی دوماه نشان داده
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
حالا که آقای راهی به این نتیجه رسیده که فولادی مالی نیست پیر، دروغگو ، خائن ، خرابکار و . . . . . . .شده ؟
فولادی و اطرافیانش چرا شایعه میکنند و همچون سرداران پیروز کارهای نمایشی انجام میدهند .
لیشتر
United States
اوضاع در جبهه رقیب دکترتاج گردون خیلی وخیمه,علتش فقط کارهای صادقانه تاجگردون برای شهرمان هست و مردم قدرشناسن,,تمام توانتون بزارید برای چهارسال بعد شما که خودتون خودتون قبول ندارید انتظار داریدمردم قبولتون کنند,,
مرزبان
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده اصولگرایان باشت فولادی وندا می باشد وسلام
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای راهی شما توی دانشگاه بخاطر جناح بازی نمره حق منو ندادید حالا دم از عدالت میزنی ...... برو بابا همه شما رو میشناسند اگه زور بیاد سر دستتون مردم رو بیچاره میکنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امیر کبیر دوم دکتر تاجگردون
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای راهی اگر گلی داشت به سر دانشگاه آزاد میزد.
Iran, Islamic Republic of
الله کس راهی رستم مرزبان وحیات فولادی یک وجه مشترک دارندکه بعداز۵دقیقه سخنرانی قاطی میکنندوسوزه میدهنددست مردم
Iran, Islamic Republic of
باز هم والیبال...
سرکار خانم محبت صالحی عضو هیات علمی دانشگاه و نایب رئیس والیبال شهرستان گچساران
متاسفانه والیبال بانوان شهرستان در بین رشته های ورزشی مظلوم واقع شده بود و تنها در سالنهای شرکت نفت ما شاهد حضور بانوان والیبالیست بودیم؛خوشبختانه و با توکل به خدا توانستیم این رشته پرطرفدار و جذاب ورزشی را در سطح شهرستان علی رغم بسیاری از مشکلات فعال کنیم.از جناب اقای داودی رئیس هیات والیبال شهرستان به خاطر تمام زحمات وتلاشهایشون جهت بهبود وضعیت والیبال بانوان کمال تشکر رو دارم.بی شک بدون همکاری های ایشان هیچ کاری انجام پذیر نبود. خانم صالحی که خود از والیبالیست های تیم پخش و پالایش نفت میباشند انگیزه خود را برای کار در هیات والیبال ،علاقه بچه ها و تحمل گرمای طاقت فرسای سالنها توسط آنان ذکر کرد.او همچنین از زحمات مربیان پرتلاش سالنها ،خانمهاطاهره مجرد، آمنه متولی،زهرا پرهام، اقدس خوبانی، ازاده جهانگیرفر،زهرا علیپور و زعیمه شهابی قدردانی نمود.خانم صالحی از دایر بودن کلاسهای والیبال در فصول پاییز و زمستان خبر دادند.از تلاشهایی این هیات برگزاری کلاسهای مربیگری درجه سه در تاریخ ۲۵٫۶٫۹۴با حضور ۲۵نفر از بانوان شهرستان و مدرسی سر کار خانم سلطانی از استان خوزستان میتوان نام برد.
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1