تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب : ۱۲۴۳۱۴

هنرنمایی هنرمندان مشهد و بوشهر در جشنواره یاسوج

۲
۰
کبنا ؛

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مهمان سومین هفته جشنواره تابستانه یاسوج را هنرمندان خراسان رضوی و بوشهر عنوان کرد.ghbadi


الماس قبادی به برگزاری جشنواره تابستانه یاسوج و استقبال خوب مردمی از این جشنواره و برنامه‌ «شب‌های یاسوج» اشاره کرد و گفت: این جشنواره از یکم شهریور آغاز و تا ۲۷ شهریورماه با حضور هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی و دیگر استان‌ها ادامه دارد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی؛ لبخندی برای گردشگران و مشتریان» به همت اداره کل میراث فرهنگی و کانون سبز قلم در حال برگزاری است، گفت: با توجه به اینکه دو هفته از جشنواره را پشت سر گذاشتیم تاکنون استقبال رضایت‌بخش بوده است.

این مسئول در ادامه هدف از برگزاری جشنواره تابستانه یاسوج را توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های توریستی استان و رونق بخشیدن صنوف مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این جشنواره با هدف رونق بخشیدن به صنوف شهر یاسوج خصوصا صنایع دستی و سوغات محلی استان و اجرای جشنواره اقوام با هدف معرفی فرهنگ‌ها و آئین‌های اقوام ایران در حال برگزاری است.

وی در ادامه  گفت: برنامه شب‌های یاسوج همزمان با اجرای موسیقی اقوام ایران زمین همزمان در پارک ساحلی یاسوج بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

قبادی مهمان هفته سوم جشنواره تابستانه یاسوج را هنرمندان استان‌های خراسان رضوی و بوشهری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون استقبال از جشنواره و برنامه‌های اجرای شب‌های یاسوج رضایت‌بخش بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه جشنواره در شب برگزار می‌شود، از نظر مکانی و زمانی و شرایط آب و هوایی مناسب یاسوج استقبال گردشگران از جشنواره بسیار بالا بود.

وی از همکاری خوب دستگاه‌هایی اجرایی استان و شهرستان که در برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

قبادی دستگاه‌ها و نهادهایی که تاکنون در برگزاری جشنواره همکاری کردند را استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی نیروی انتظامی استان، مدیریت امور فرهنگی شهرداری یاسوج، اداره کل فنی و حرفه‌ای، شرکت گاز استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف مرکز استان، شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت آب منطقه‌ای، مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه یاسوج، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت مخابرات، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، کارگروه گردشگری استان، شرکت توزیع برق استان و بانک مهر اقتصاد عنوان کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تعاونی پردیس هنر
Iran, Islamic Republic of
سپاس اززحمات مهندس قبادی عزیز
Iran, Islamic Republic of
احسن بر ریس الماس قبادی
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1