تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۱۲۴۲۲۹

اجرای عملیات گازرسانی به ۱۷ روستای گچساران و باشت

۱۴
۰
کبنا ؛رئیس شرکت گاز گچساران از اجرایی شدن عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای گچساران و ۳ روستای باشت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

ناصر دلفریان امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به روند اجرای عملیات گازرسانی به روستای باباکلان، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستای باباکلان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه به اتمام به رسیده است، افزود: فاز دوم این پروژه به طول ۲۳ کیلومتر با فعالیت دو پیمانکار در حال انجام مراحل پایانی است.

رئیس شرکت گاز گچساران با بیان اینکه شرکت گاز این شهرستان تاکنون اقدامات خوبی در راستای خدمات‌دهی به مردم مناطق مختلف شهرستان‌های باشت و گچساران انجام داده است، تصریح کرد: طی دوران خدمت دولت یازدهم تاکنون ۲۸ روستای دو شهرستان گچساران و باشت از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

دلفریان خاطرنشان کرد: روستاهای اشکفت شیری، دیل، سید جمال‌الدین، نازمکان، کلاغ‌نشین، میرعزیز، شامبرکان، چهاربیشه سفلی، پاکوه، آرو، شمس عرب، دژسلیمان و کل سیف‌الله از جمله مهم‌ترین روستاهای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید در گچساران بوده است.

این مقام با اشاره به روستاهای گازرسانی شده در شهرستان باشت، عنوان کرد: با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای حوزه گچساران و باشت نیز ۸۷۹ خانوار روستایی از نعمت گاز خانگی بهره‎مند شدند.

وی در ادامه از در دست اجرا بودن پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای گچساران و سه روستای باشت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

رئیسشرکت گاز گچساران اظهار داشت: با اتمام پروژه‌های فوق‌الذکر نیز ۹۷۰ خانوار روستاهای این دو شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

دلفریان با اشاره به وجود بیش از ۳۸ هزار مشترک گاز در شهرستان‌های گچساران و باشت، با بیان اینکه مردم چشم انتظار خدمات‌دهی مسئولان هستند، نسبت به عدم پرداخت بدهی برخی از جایگاه‌های عرضه گاز سی ان جی‌ ابراز نگرانی کرد و گفت: با توجه به تعطیلی سی ان جی شهرداری، اداره گاز تاکنون اقدام به قطع گاز این مجتمع نکرده است.

وی با بیان اینکه چنانچه مرکز سی ان جی نرگس نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکند، گاز آن قطع می‌شود، یادآور شد: با قطع شدن گاز این مرکز نیز در امر خدمات‌دهی به شهروندان اختلال به وجود آمده و موجب نارضایتی مردم می‌شود که در این راستا نیز مسئولان باید همکاری بیشتری کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

لیشتر
United States
اقای دلفریان بهتر بود بگید کی این بودجه ها رو میاره, زحمتش رو کی میکشه,فقط شما زحمت میکشید رسانه میکنید,مناطق بویراحمدگرمسیر مردم قدرشناسی هستند وانشالا اسفند ماه این را ثابت خواهند کرد,خسته نباشید دکترتاج گردون
Iran, Islamic Republic of
درودبرتاج
Iran, Islamic Republic of
درود برتاج گردون این به خاطر بودجه ای هست که تاج اورده
Iran, Islamic Republic of
اسفند ماه شعار ما خدمت بی منت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد همیشه در صحنه جناب دکتر تاجگردون


بزرگا مرد...
دیما
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج..... اول پول؟ دوم پیگیری مداوم ؟سوم کار از مسئو لین شهری.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی دیل هنوز گاز نداره چرا فقط تبلیغ میکنید یک روستا را گازرسانی کنید بعد اینهمه مانور دهید
حیف بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
لیشتری برو جمعش کن تو خیرآباد پهنش کو.
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده پرتوان وزحمتکش جناب اقای دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
از رحیمی فرماندار گچساران چه خبر ای کاش رحمانی فرماندار بهمیی فرماندار گچساران بود
اهالی روستا
Iran, Islamic Republic of
روستای فتح از توابع باشت دارای ۶ شهید که از نعمت آب وگاز وخدمات تلفن همراه بی نصیب می باشد دریابید اهالی این روستا را ای مسئولین
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
روستای گناوه چرا گازرسانی نمیشه مگر نه اینکه با شهر ۱۵ کیلومتر فاصله داره و منطقه ای جنگلی و گردشگری است و در زمستان بسیار سرد از رئیس اداره گاز شهرستان تقاضای عاجل دارم به نمایندگی از مردم روستای شهیدپرور چنین کار مهمی را در اولویت قرا دهند
رضایی
Iran, Islamic Republic of
مهندس محسن ظفری فرزند شهید عبدالکریم ظفری از بزرگان باشت و مدیر توانمند امور مالی فرمانداری باشت حاج علی را دعوت و مثل مرد به ایشان پیوستند.محسن باغیرت و باشرف درود و صد بدرود به مردانگی و غیرت و شرافتت
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
چقدر شما آقای تاجگردون مردمو هالو فرض کردید بسه دیگه مردم به شما نیاز ندارند شما فقط شعار هستید
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1