تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۲۴۱۵۹

نشست اعضای حزب ندای ایرانیان با موسی خادمی

۱۰
۰
کبنا ؛اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان دیدار کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت‌های حزبی باید به منفعت ملت تمام شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در جمع اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: وجود حزب در کشور را بسیار ضروری دانست و افزود: دموکراسی و احزاب لازم و ملزوم هم هستند.
وی با اشاره به اینکه باید همه بکوشیم تا تفکر حزبی در کشور حاکم شود، عنوان کرد: تنها در این صورت است که افراد و دولت‌ها مسئولیت کارهای خود را بر عهده خواهند گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حزب باید چارچوب مشخص فکری داشته باشد، بیان کرد: تنها در این صورت است که مرزبندی‌های سیاسی با هم مختلط نمی‌شوند و جابجایی‌های غیراصولی افراد در میان گروه‌های سیاسی احزاب رخ نخواهد داد.
خادمی خاطرنشان کرد: اگر کسی در حزبی قرار گرفت حرف‌های که بر زبان جاری می‌شود، باید حرف‌ها و رویکردهای آن حزب باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه حزب‌ها باید رفاه و توسعه مردم و کشور را در حوزه‌های مختلف مدنظر داشته باشند، اظهار داشت: چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در رقابت حزب‌ها باهم نه تنها ملت از آن متضرر نشوند بلکه باید صاحب سود و منفعت شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عده‌ای از جوانان دردمند و با احساس مسئولیت در اقدام به راه‌اندازی و فعال کردن حزب ندای ایرانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد کرده‌اند، گفت: امیدواریم نهال این حزب در باغ احزاب به درختی تنومند تبدیل شود و در تاریخ کشور بدرخشد.
خادمی اظهار کرد: خوشبختانه جوانان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد رشد یافته هستند و استعداد کار سیاسی در آنها وجود دارد.
وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های استان در زمینه توسعه، افزود: برای توسعه هر چه بیشتر استان و جبران عقب‌ماندگی نیازمند جذب سرمایه‌گذار در استان هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولان استانی همت جدی برای ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه استان به کار بسته‌اند.
تغییر نیروها در تمام سطوح دستگاه‌های اجرایی کاری غیرممکن است
وی همچنین خاطرنشان کرد: برای تحقق و سرعت بخشیدن به برنامه‌های دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران همسوی دولت در دستگاه‌های اجرایی به کار گرفته شده است ولی این توقع که باید تمامی مدیران تغییر یابند و این تغییر در تمام سطوح دستگاه‌های اجرایی اعمال شود کاری غیرممکن است.
خادمی گفت: به دلیل عدم وجود کارخانجات و شرکت‌های بزرگ صنعتی در زمینه اشتغال در استان ما مشکلاتی وجود دارد که همین موضوع باعث شده که جوانان به سمت شغل‌های دولتی رو آورند.
در ادامه سیدجمال‌الدین ارجمند رئیس حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند شکل‌گیری این حزب، گفت: بعد از انتخابات سال ۹۲ نقطه عطفی در کشور رخ داد و ما شاهد یک رنسانس اقتصادی در کشور بودیم.
ارجمند عنوان کرد: در سال جاری انتخابات تاثیرگذار مجلس را پیش‌رو داریم و که خود از حساس‌ترین انتخابات مجلس محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط منطقه و کشور بسیار حساس است انتخابات آتی مجلس نیز حساسیت دوچندانی دارد و توقعی که از مجموعه دولت می‌رود این است که رعایت انصاف را در برگزاری انتخابات مدنظر داشته باشند.
 
nday iranian (25) nday iranian (24) nday iranian (23) nday iranian (22) nday iranian (21) nday iranian (20) nday iranian (19) nday iranian (18) nday iranian (17) nday iranian (16) nday iranian (15) nday iranian (14) nday iranian (13) nday iranian (12) nday iranian (11) nday iranian (10) nday iranian (9) nday iranian (8)  nday iranian (6) nday iranian (5) nday iranian (4) nday iranian (3) nday iranian (2) nday iranian (1)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادي
Iran, Islamic Republic of
ما فقط کار سیاسی و سیاسی کار بلدیم ،ودگر هیچ
محمد نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
کو ای بچل بیکارن، خواهشن یه شغلی سیشو جور کو آقای خادمی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
خدایی غیراز مردم محروم لوداب کسی دنبال این حزب وباندها هم هست آقایان به جای این مسخره بازیها به آقای استاندار محترم بگین به اون راههاتون برسه که هر کس یه بار رفت لوداب وبرگشت تا یک ( ماه چلیک اشمارباید سرجا بسه بو )هر سر چهار نفری یه حزب تشکیل بدهید تا بسا خدا سیتو روزش که
Iran, Islamic Republic of
اگر حزب در تلاش است به سمت کمک به توسعه استان حرکت کند باید از کادر علمی استفاده کند برخی افراد بیشتر سیاسی هستند و بعد مدتی که که منافع نبود، حزب را رها می کنند
منصف
Iran, Islamic Republic of
دروقت اداری ودرکمترازشش ماه مانده به انتخابات مجریان انتخابات درمحل ستادانتخابات استان بایک حزب سیاسیوهمفکرخودشان جلسه می گیرند .معنی اعتدال یعنی همین
یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
مشکل استان ما همینه که تو خیلی کارها افراط و تفریط داره الان اولویت این نیست که با اعضای حزبها جلسه بگذاریم همین کارها رامی کنیم ک این وضعملن است همه از پیر و جوان و ...سیاستمدار شدن البته حق دارن!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای این کارهایی که یا صرفا سیاسی هستند یا شخصی سیاسی یا گروهی سیاسی به مسایل اجتماعی می پرداختیم ک بسی مهمتر و مهمتر از خیلی از مسایل حاشیه ای سیاسی است و به نفع عوام است نه خواص!
غیرت
Iran, Islamic Republic of
... جدید در استان در راه است.حزب سیاسی با هدف خاص
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار! برخی افرادی که در این تصاویر مشاهده میشون... ه ندارند. مواظب باشید...
16
Iran, Islamic Republic of
واقعا با این اعضا به وزن و جایگاه این حزب پی بردم خیلی وزین و دارای جایگاه مردمی است!!!!!!! خدا برای اصلاح طلبان حفظشون کنه
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1