تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۱۲۴۰۷۱

نبود اعتبار موجب طولانی شدن احداث پل سوم بشار است

۱
۰
کبنا ؛معاون راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات مالی و نبود اعتبار در سال‌های گذشته موجب طولانی شدن احداث پل سوم بشار شده است.
سید موسی خادمی به همراه غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و نیک‌اقبالی معاون استاندار، ظهر امروز و بعد از بازدید از محور یاسوج به سپیدار در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد، از پل سوم بشار بازدید کردند که ضمن انتقاد از روند کُند احداث این پروژه ابراز نگرانی کردند.
معاون راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پل سوم بشار اظهار کرد: مشکلات مالی و نبود اعتبار در سال‌های گذشته موجب طولانی شدن احداث پل سوم بشار شده است.
شیرمحمد راستا بیان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغی برای ساخت پل سوم بشار اختصاص داده شد که انتظار می‌رود برای اتمام این کار اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
این مسئول با بیان اینکه یک باند از پل سوم بشار تکمیل شده است، بیان کرد: یک کیلومتر جاده در این مسیر کار شده است که برای احداث آن ۸ تا ۹ هزار مترمکعب بتن‌‌ریزی شده است.
راستا در ادامه عنوان کرد: هفت پل دو تا ۱۰ متری در این مسیر وجود دارد که عملیات اجرای پل‌های دو متری به اتمام رسیده و پل‌های ۱۰ متری در حال کار است.
معاون راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این پل ۴۰۰ متر دیوار بتونی دارد که بالغ بر ۲۰۰ متر آن به اتمام رسیده و سایر امکانات از قبیل مصالح برای ادامه کار آماده شده است.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود باند اول پل سوم بشار هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
در ادامه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راه‌سازی را از جمله طرح‌های اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: با افتتاح پل سوم بشار برخی از ترافیک در ورودی شهر یاسوج کاهش می‌یابد.
غلام‌محمد زارعی خواستار احداث هر چه سریع‌تر این طرح شد و خاطرنشان کرد: روند احداث این پروژه‌ با شدت بیشتری انجام شود و پل برای استفاده مردم سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
روند اجرای پل سوم بشار و پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی از روند کُند اجرایی این طرح ابراز نگرانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
تا حالا نمایند محترم ده ها بار از جذب بودجه و قول تکمیل این پل عزیز در آینده نزدیک فرمایش کرده اند !!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1