تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۱۲۴۰۴۸

ثبت ۳۴۰۰ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۷
۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ تعاونی با سرمایه ۷۲۰ میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که از این تعداد یک‌هزار و ۹۸۰ تعاونی فعال است.
صابر مظاهری با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از توان بالقوه‌ای برای تشکیل تعاونی‌ها برخوردار است، افزود: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، دامداری، گردشگری، آب و خاک و ... دارای استعداد مناسبی برای ایجاد موسسات تعاونی است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳ هزار و ۴۰۰ تعاونی با سرمایه‌ای افزون بر ۷۲۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این تعداد تعاونی دارای ۱۲۲ هزار نفر عضو بوده که ۳۸ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد کرده است.
مظاهری یادآور شد: از ۳ هزار و ۴۰۰ تعاونی ثبت‌ شده در کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و ۹۸۰ تعاونی فعال بوده که این تعداد تعاونی نیز دارای ۸۲ هزار نفر عضو است.
وی سرمایه کنونی تعاونی‌های فعال استان کهگیلویه و بویراحمد را ۶۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تعاونی‌های فعال استان دارای ۲۰ هزار فرصت شغلی است.
مظاهری عنوان کرد: با توجه به این امر ظرفیت بزرگی در خصوص ایجاد موسسات تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهره‌برداری کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعاونی‌ها می‌توانند تعاملات گسترده و بین شبکه‌ای مانند موسسات بانکی و مالی ایجاد کرده و در راستای گسترش و توسعه تشکل‌های تعاونی گام بردارند.
مظاهری یادآور شد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نگاه ‌دولت به بحث تعاونی همچنین ورود آقای ربیعی به وزارتخانه، نگاه‌ها به سمت و سوی اهمیت به تعاونی متمرکز شده است.
وی عنوان کرد: در راستای توجه و گسترش تعاونی‌ها تفاهم‌نامه با برخی دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و همچنین دانشگاه‌ها بسته شده است.
مظاهری ادامه داد: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه خارج کردن تعاونی‌ها از تشکیلات و سبک خانوادگی و بردن به سمت و سوی تعاونی‌های بزرگ و فراگیر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
United States
ضعیف ترین مدیر دکترتاجگردون.خیلی رای خراب کرد.زکتر باید به فکر جایگزینی برای ایشون باشند
آخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
حیف تاج که تو و گوهرکانی مدیراشید.
Iran, Islamic Republic of
گفته ای از ۳۴۰۰ تعاونی ۱۹۸۰ تعاونی فعال است اون هم اگر درست باشد که بعید می دانم ، دوست عزیز پس شما از کدام ظرفیت بالا حرف میزنید، اگر اهل کار هستید لطفا تعاونی های موجود را که مدیران قبلی با زحمت راه انداختن فعال کنید بهد از ظرفیت های جدید حرف بزنید من خودم تعاونی دارم دریغ از کوچکترین حمایت، اقدام ، پیگیری ... در طول این دوسال از شما متاسفانه جنعابعالی هیچ گونه اطلاع و آگاهی از تعاونی ندارید صرفا چون هرسال مبلغی برای هفته تعاونی به اداره شما ژرداخت می شود فعالیت های سوری انجام میدهید. واقعا شماضعیف هستید آقای تاج گردون می بایست به فکر جایگزین شما باشند
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیر اشتباه می فرمایید تعاونی های فعال استان فقط ۸۶۵ تعاونی هستند که عمدتا تعاونی های خانوادگی هستند و یا تعاونی های مصرف مثل تعاونی مصرف فرهنگیان بقیه تعاونی ها همگی غیر فعال هستند متاسفانه اطلاعات شما ضعیف است، حدود ۶۷۰ تعاونی در زمان دوساله شما راکد شده من خودم عضو اتاق تعاون هستم بهتر است مراجعه کنیید تا لیست کامل تعاونی ها را در اختیارت قرار دهم به نظرم اگر شما شش ماه دیگه مدیر باشی بقیه تعاونی ها هم تعطیل میشه.
Iran, Islamic Republic of
تفاهم نامه که چی مگر این دوسال چه گلی به سر تعاونی ها زدید که حالا می خواهی بزنی، اقا شما تعاونی ها را بیچاره کردید اگر است میگی لیست ۱۹۸۰ تعاونی فعال را منتشر کن جناب تعاونی های فعال زیر ۵۰۰ تعاونی است این تعداد هم فقط تعاونی های توزیع و مصرفی ادارات و موسسات است که ربطی به شما ندارند، کمتر از ۱۰۰ تعاونی تولیدی فعال است بیچاره ما که امثال شماها مدیرکل هستید
Iran, Islamic Republic of
یکی از مصیبت هایی که نمایندگان به استان وارد کردن مدیرانی امثال شماست.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این اقا بدرد مدیریت نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
این مدیرکل خیلی ضعیفه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من چندین برخورداداری بااقای مظاهری داشتم اصلا کاربلدنیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به این ضعیفی مدیر به این قدری جای تعجب
Iran, Islamic Republic of
همکار آقای مظاهری امروز در جلسه تعاونی ها در اداره کار گفت که ۳۰۷۰ تعاونی داریم که ۱۰۳۰ از آنها فعال است آقای مدیرکل این تناقض آماری چه معنی دارد,شما امار تعاونی های فعال را دوبرابر اعلام میکنید یا می دانید و دروغ می گویید که خیلی بد است یا اطلاع ندارید که نشانه ضعف مدیریت شماست البته من که شک ندارم شما خیلی ضعیف هستید
Iran, Islamic Republic of
دلم برای تعاونی ها , بیکاران و همه مردم استان می سوزه که تو مدیرکلشان هستی
اميني
Iran, Islamic Republic of
جناب مظاهری مدیرکل محترم تاکنون تعاونی های که از سال ۸۸ تا ۹۲ در استان غیرفعال شده بودند این تعاونی ها را حمایت و فعال کردند و بویژه تعاونی های
شهرستانهای بویراحمد سی سخت و باشت و این حمایت با همکاری بانک توسعه تعاون استان و اداره کل تعاون استان صورت گرفته است.و دست برخی افراد سودجو که در این سالها اخیر ۸۸ تا ۹۲ سیتم تعاونی ها و تراکنش مالی ان را در استان که این افراد که در اداره کل تعاون و بانک توسعه تعاون بودند سیتم مافیایی را در استان در این زمینه بوجود اورده بودند را باحمایت مدیرکل محترم و جناب قادر پناه معاونت تعاون استان ومدیرعامل کنونی بانک توسعه تعاون استان قطع و بشدت برخورد گردید.حالا مدیرکل کار و تعاون و معاونت تعاون استان ضعیف هستند!!!! مظاهری مدیرکل و قادرپناه معاونت تعاون ایشان که جلوی چنین گروهی را در استان گرفتند.ایشان نظم و ثبات مالی به بخش تعاون استان دادند.
سي سخت
Iran, Islamic Republic of
مظاهری قانون و ضابطه را در این اداره کل که رابطه حرف اول را می زد را جا انداخت.مدیرکل فردی قانونمند و پاک دست است.
Iran, Islamic Republic of
لا تعاونو ولا برو ولا تقوی این سخن امروز مدیرکل تعاون هست حالا معنی فرمایید استاندار و دوستان متوجه شدن
Iran, Islamic Republic of
خدایی نفهمیدم که در جلسه مظاهری چه گفت از شرق گفت از مغرب در اومد از شمال رفت
مهران
Iran, Islamic Republic of
انسان با صداقت هیچ زمان شکست نمیخوره واینو مطمئن باشید همکارای جناب مدیر که این کامنتهای دور از اخلاق ودورازحقیقت را نوشته آید تا هشت سال دیگه باید زیر قلم این مدیر توانمند باشید همانطوری که برای انتصابش گزارش دادین ولی کارتان بجایی پیش نرفت پس حداقل به فکر سلامتی خویش باشید خیلی به خودتان فشار نیاربد
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1