تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۲
کد مطلب : ۱۲۳۹۵۲

چمن: اختصاص ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان یاسوج و گچساران

۲۳
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار پزشکان شاغل در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری آن کمتر است.
 رضا چمن نسبت پزشک در کهگیلویه و بویراحمد را یک پزشک برای یک هزار و ۲۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: این نسبت در کشور یک پزشک برای یک هزار نفر است.
وی اظهار کرد: کمبود پزشکان متخصص مهمترین مشکل حوزه درمان کهگیلویه و بویراحمد است.
چمن بیان کرد: مغز و اعصاب، حلق و بینی، رادیولوژی و کلیه و مجاری ادراری از جمله رشته هایی است که نیاز به پزشکان متخصص بیشتری در استان دارد.
وی از افزایش تعداد پذیرش دانشجوی پزشک عمومی این استان از ۵۰ به ۸۵ نفر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ۳۰ درصد سهمیه بومی پس ازاتمام دوره آموزش این دانشجویان میزان دسترسی مردم به پزشک بیشتر شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تصویب ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
چمن ابراز داشت: از این میزان بودجه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج و ۱۰۰ میلیارد برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر دوگنبدان امسال بهره برداری می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این که بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج در سال ۹۶ افتتاح می شود افزود: این مرکز درمانی ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد.
وی اظهار کرد: در یک سال گذشته ۴۵ پزشک متخصص به کادر درمانی این استان اضافه شده که نسبت به ۲۰۲ پزشک متخصص و فوق تخصص آمار خوبی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، افزایش رشته های دستیاری جراحی و زنان به رشته های علوم پزشکی این استان، ساخت ۷۰ خانه بهداشت، تلاش برای تکمیل پروژه های درمانی نیمه تمام، تجهیز مراکز درمانی موجود و اختصاص اعتبار برای احداث چهار بیمارستان در شهرهای کوچک را از موفقیت های حوزه بهداشت و درمان این استان دانست.
وی گفت: امسال ۷۲میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان های گچساران و دهدشت به دستگاه 'ام آر آی' هزینه شده است.
چمن عنوان کرد: این اعتبار برای پیش خرید دو دستگاه ام آر آی پرداخت شده است و با تحویل این تجهیزات در آینده نزدیک مردم از خدمات درمانی آن بهره مند خواهند شد.
وی همچنین از دریافت ۷۲ میلیارد ریال نقدینگی برای ساخت و تکمیل کلنیک های درمانی شهرهای دوگنبدان، دهدشت، یاسوج و ساخت اورژانس های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
چمن ابراز امیدواری کرد: امسال کلنیک درمانی یاسوج تکمیل و عملیات اجرایی کلنیک های درمانی دهدشت و دوگنبدان آغاز شود.


نیاز گچساران تا ۵۰ سال آینده در زمینه تخت بیمارستانی برطرف می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳ بیمارستان‌ در این شهرستان در دست ساخت است، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گچساران تا ۵۰ سال آینده نیاز به یک تخت بیمارستانی جدید ندارد.
چمن اظهار داشت: بیمارستان ۹۵ تخت‌خوابی امام سجاد(ع) یاسوج هم اکنون به ۲۵۰ تخت سرویس می‌دهد که با این شرایط احتمال ارائه خدمات بی‌کیفیت در برخی مواقع وجود دارد.
وی از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران در سال ۹۴ خبر داد و افزود: با تلاش مسئولان متولی هم‌اکنون پروژه احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی میدان نرگس گچساران روند مطلوب و رضایت بخشی دارد به طوری که فاز اول به اتمام رسیده و فاز دوم نیز به پیمانکار واگذار شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با حمایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی در این شهرستان در دست ساخت است، ابراز کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
چمن وضعیت یاسوج در زمینه تخت‌های بیمارستانی را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید در این زمینه توسط مجموعه مدیریت استان چاره‌اندیشی شود تا بتوانیم جوابگوی نیاز مردم باشیم.
وی ورود بخش خصوصی در بخش بهداشت و درمان را تنها درمان وضعیت نامطلوب تعداد تخت‌های بیمارستانی در یاسوج و سایر شهرهای استان عنوان کرد و افزود: باید از الان بفکر راه اندازی یک بیمارستان خصوصی در کنار بیمارستان در دست ساخت ۲۰۰ تختخوابی یاسوج باشیم.
چمن با تاکید بر اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابگوی بیماران نیست، تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران برای احداث بیمارستان خصوصی در دهدشت و سایر شهرهای استان استقبال می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
مجموعه علوم پزشکی واقعا پویا و کوشا هستند به این عزیزان خدا قوت می گوییم و امیدواریم که اینگونه خدمات با همین شتاب ادامه داشته باشد . دعای خیر مردم بدرقه راهتان.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن
جواد
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن جان خودت این مدیر ضعیف شبکه گچساران را از خواب بیدار کن
رضوانی
Iran, Islamic Republic of
خداقوت. انشاالله که این بیمارستانها و کلینیک ها تا سه سال دیگه تموم بشه و مردم از این وضع نامناسب کلینیک ها خلاصی پیدا کنن.
عیسی نورمحمدی
Iran, Islamic Republic of
هفته گذشته یاشار قشقایی ازناحیه دو دست مصدوم شد اگه بیمارستان دهدشت نبود جوان دو دستشو از دست میداد بهنظر من بیمارستان گچساران رو درشو ببندید خیلی بهتره
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
باید برای دهدشت هم به فکر احداث یه بیمارستان جدید باشید. دکتر جان اگه الان شما فکری نکنید دیگه هیچ وقت کسی به فکر دهدشت نیست.
مامای پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
از جناب آقای دکتر چمن تقاضاداریم بررسی کنند چرا و با توجه به کدام قانون ماماهای پزشک خانواده جابجا می شوند که مسولین مرکز بهداشت و شبکه بهداشت گچساران به راحتی ماما از شهرستان چرام بدون رعایت سلسله مراتب اداری جابه جا می کنند و به شهرستان می آورند در حالی که خیلی از نیروها در مراکز بسیار دور خدمت می کنند و مشکلات زیادی دارند.
ضرغامی
Iran, Islamic Republic of
کهگلویه با رشد جمعیت زیادی مواجه شده و تنها بیمارستان دهدشت برای چند سال دیگه جوابگوی نیاز درمانی مردم نیست دکتر جان تا دیر نشده یه فکری هم برای بیمارستان و هم ساخت کلینیک تخصصی دهدشت بکن.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این حرفا دیگه فایده نداره.جلسه بزرگ اصلاح طلبان علوم پزشکی با دکتر تاجگردون در چندروز آینده رییس جدید دانشگاه مشخص میکنه.جهت اطلاع آقای عکاشه و کمایی که جیره خوار چمن هستند
عضو شورا
Iran, Islamic Republic of
باید اول از همه تکلیف این سه شهر بزرگ مرکزی استان روشن بشه و بیمارستانهاشون تکمیل بشه بعدش بعضی آقایون بیان برای برای شهرهای کوچولو چونه بزنن و به مردم قول الکی بدن.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن ......دمت گرم .... هم چپی هم راست .....خلایق هرچه لایق
Iran, Islamic Republic of
خدمات بیمارستانی در استانهایی مثل استان ما نسبت به استانهای بزرگ حساب و کتاب دارتر است در شهرهای بزرگ اگر پول داشتی بهترین سرویس میگیری امااگر پول نداشتی توی بیمارستانها آواره ای
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آقا چمن نسبت به تغییرریس امور مالی دانشگاه اقدام کن وگرنه خودت باید بری
بی رو در بایستی چمن بخونه
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن چطوری میگید به پزشک نیاز دارید در حالی که من بیش از ۱۵ روزه دارم مراجعه می کنم و دوستان شما میگن اشباعه. شاید باورتون نشه ولی من که بعد از مدت زیادی دوری از خانواده دوست داشتم کنار خانواده باشم مجبورم برای کار برم اصفهان. جالبه نه؟ اصفهان نیاز داره بعد یاسوج نیازی به پزشک نداره. مرقومه ای تهیه کردم برای وزیر محترم. ولی هر کدوم از دوستان علوم پزشکی میگن نیاز هست و من نرفتم همین جا کامنت بزارن تا من خدمتشون برسم.
کارگزینی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روزانه شاهدیم که نیروهای طرحی که مراجعه میکنند نه براساس مناطق مورد نیاز بلکه بدلیلی که همان دوست بالا گفته صرفا برای نزدیک بودن به خانواده یک مرکز خاص یایک شهریامنطقه خاص را انتخاب میکنند درحالیکه نیرو بایدبراساس نیاز باید توزیع گردد
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن گفتند در بعضی از رشته ها ما کمبود داریم مانند جراحی مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی و ارولوژی و به احتمال بسیار شما در رشته هایی که اشباع شده مانند اطفال و داخلی و زنان و یکی دو رشته دیگر که از میانگین کشوری بالاتر هستیم و در سطوح دولتی نیاز ندارند ولی می توانید در بخش درمانگاههای خصوصی و دایر کردن مطب خصوصی در شهرهای دهدشت و گچساران اقدام نمایید .
ا.ر
Iran, Islamic Republic of
شایسته تر از دکتر چمن تا حالا علوم پزشکی استان مدیر مقتدری نداشته اصلاح طلب واقعی صاحب فکر و قانونگراتر از دکتر چمن نه در استان بلکه در کشور کم داریم. چند نفر آدم ضعیف که دنبال منافع فردی خودشون هستند در بین اصلاح طلبان علوم پزشکی هیچ جایی ندارند فقط نشتند کامنت منفی میزارن کاش به اندازه همین کامنت ها وقت برای کار می گذاشتن.
مطلع تر از مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب مطلع احتمالا بی اطلاع هست. همه اصلاح طلبان دیشب از استاندار و دکتر چمن اعلام حمایت قاطع کردند.
ماما
Iran, Islamic Republic of
لطفا همه ی انتقادات ثبت بشه///////
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همه اصلاح طلبان با فکر و نظر منطقی علوم پزشکی و بهداشت و درمان همه و همه سفت و سخت حامی سیاست های دکتر چمن هستند. همین اخیرا هم در یک نشست اعلام حمایت قاطع کردند.
درود بر دکتر چمن و درود بر دکتر خادمی بهترین مدیران دولت تدبیر و امید استان ما.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
کاربر عزیز ا.ر حرف دل همه را گفتی و اگر واقع بین باشیم دکتر چمن و دانشگاه علوم پزشکی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و تمام این کامنت های منفی را عده ای خاص از درون دانشگاه علوم پزشکی درج می کنند ولی باید بدانند که اصل مردم می باشند و بس .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر چمن گرامی بیماستان ۹۶ تختخوابی گچساران قرار بود سال ۹۴ افتتاح بشه اما نشد.تکلیف ما که تو آزمون استخدامی قبول شدیم و یکساله منتظریم چیه؟ تا کی باید انتظار کشید؟ لطفا رسیدگی کنید هر چه سریعتر.
با تشکر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1