تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۱۲۳۷۰۶

اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تنها جوابگوی سلف سرویس است

۱۷
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بدترین سال‌های حوزه بهداشت و درمان در زمینه اعتبارات و بودجه را دو سال اخیر عنوان کرد و گفت: در بخش آموزش دانشگاه اعتبارات ناچیزی داریم به طوری که این منابع تنها جوابگوی سلف سرویس است.
رضا چمن امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وضعیت بهداشت ودرمان این استان در سر آغاز یک فصل روبه توسعه است، اظهار داشت: از بزرگنمایی رسانه‌ها در زمینه مشکلات موجود این حوزه استقبال می‌کنیم.
وی با مطلوب ارزیابی کردن خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان با توجه به محرومیت‌های تاریخی این استان و همچنین محدودیت‌های اعتباری، عنوان کرد: رشد و توسعه اتفاق افتاده در این بخش مدیون گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی استان است.
چمن با تاکید بر اینکه برای سلامت مردم کسی دلسوزتر از ما نیست، ابراز کرد: در صورتی مشکلی در حوزه بهداشت و درمان این استان وجود دارد از سر غفلت نیست بلکه رفع این مشکلات نیازمند زمان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظام سلامت این استان در بسیاری از شاخص‌ها از  جمله پوشش در حد متوسط کشور است در حالی برای توسعه زیرساخت‌ها با کمبود منابع مواجه هستیم.
چمن بدترین سال‌های حوزه بهداشت و درمان در زمینه اعتبارات و بودجه را دو سال اخیر دانست و گفت: منابع مورد استفاده تحول سلامت در چندین محور مشخص است و به نوعی پرداخت هزینه از جیب مردم کاهش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بیمارستان‌های این استان بستری و ۷۰۰ هزار نفر در کلینیک‌های تخصصی استان ویزیت شدند که سهم پرداختی آن‌ها ۶ درصد بوده است.
چمن تعداد پرسنل حقوق بگیر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را ۵ هزار نفر عنوان کرد و افزود: هر ماه ۲ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و مزایایی این افراد کسری داریم و سال گذشته دانشگاه را با خون دل و با پیگیری از منابع مختلف توانستیم اداره کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخی‌ها معتقدند حوزه بهداشت و درمان از نظر مالی وضعیت مطلوبی دارد در حالی که در هزینه‌های ناچیز روزانه مانده‌ایم، گفت: در بخش آموزش دانشگاه اعبارات ناچیزی داریم به طوری که این منابع تنها جوابگوی سلف سرویس دانشجویان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود همه بحران‌های اعتباری جاری وقتی دانشگاه را تحویل گرفتم ۴۷ میلیارد تومان بدهی داشت و بعد از ان نیز فهمیدم ۲۴ میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکاریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به هزینه های سنگین خرید کالاهای پزشکی و به ویژه پروتز که پس از اجرای طرح سلامت از طریق سازمان های بیمه گر و یارانه ها تامین می شود تصریح کرد: این طرح نقش اثرگذاری در بهبود وضعیت سلامت به عنوان زیربنایی ترین مطالبه مردم دارد.
چمن با بیان این که طرح تحول نظام سلامت نقش مهمی در رضایت مندی مردم، فعالان عرصه سلامت و سازمان های نظارت کننده دارد گفت: افزایش حقوق پزشکان در مناطق محروم، ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق کمتر توسعه یافته و، کاهش تخلفات بخش درمان به ویژه زیرمیزی و کم شدن هزینه های درمانی از سوی مردم و در نهایت افزایش شاخص سلامت از مزایای اصلی این طرح است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بهبود شاخص های سلامت و امید به زندگی دستاورد مهم دولت یازدهم به ویژه در مناطق محروم است.
چمن با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای کاهش هزینه های درمان، افزایش دسترسی به فضاهای درمانی، تجهیز مراکز درمانی موجود و افزایش تعداد پزشکان متخصص در مناطق توسعه نیافته افزود: وضعیت خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر متحول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا پیمانکاری نیروی شرکتی(خدماتی ) گچساران عوض نمیشود چرا کمترین حقوق را به نیروهای بیمارستان میدهدچرا حق نیروها رو نمیده چرا طرح طبقه بندی مشاغل رو اجرا نمیدن. چراکسی جوابگو نیست.
عصردنا
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چراازبکارگیری ۷نیروی جدیددر... گچساران که همگی ازمنسوبین حافظ قران ومدیرداخلی واموراداری وحراست ..... هستندمطلب نمی زنید؟چرااین کارخلاف که باعث ناراحتی سرورت آقای تاجگردون شده گزارش تهیه نمیکنی؟
غضو
Iran, Islamic Republic of
چراازاینکه نیروهای طرحی بیمارستان حقوق ۳ماهشون رانگرفتن نمی نویسی؟چراازمطالبات عقب افتاده پزشکان متخصص که باعث نارضایتیشون شده مطلب نمیزنی؟چرانسبت به فراری شدن متخصصین ازاین شهرسکوت کرده اید؟
مهتلا
Iran, Islamic Republic of
آقای دکترچمن چرابه وضعیت بیمارستان گچساران رسیدگی نمیکنی....خودش راگرفته .... ولی مانه حقوق نه اضافه کار،نه پرکیس ازاول سال نگرفته ایم مگه نیروهای طرحی آدم نیستن؟مگه پزشکان متخصص زن وزندگی ندارن؟...
حسن
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات دانشگاه جوابگوی اختلاس وکارهای پیمانکاری رییس بیمارستان گچساران که هست دکترچمن!!نیست؟
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
بودجه کم بود وگرنه پرسنل بیمارستان دهدشت سرم ضد عقرب میگرفتن و اون کودک بیچاره جونش و از دست نمیداد.
مهدی. دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تیتر مطلب را اصلاح کنید چون خودتون هم در متن گفتید که گفتن اعتبارات بخش آموزش در حد نیاز سلف سرویس هم نیست
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی پیشرو در ارایه خدمات
United States
درود بر شجاعت کم نظیر قویترین مدیر کل استان .
Iran, Islamic Republic of
صراحت بیان و عملکرد روشن از نگاه مردم فهیم پنهان نیست اما جناب دکتر باید به همکاران پزشکتان اخلاق حرفه ای را بیشتر یاد بدید.
احسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازمت که درد دل ما را به درستی گفتی چون همه برنامه این دولت شده درمان و هیچ توجهی به بخش های آموزشی و سایر قسمت ها ندارند. دکتر چمن عزیز در رسانه ملی برنامه تحول سلامت را نقد کنید. ممنون
Iran, Islamic Republic of
تا الان که با درایت و توانمندی حقوقها پرداخت شده انصافا خیلی خوب کار میکنند
حسن پور
United States
دکتر عزیز ما کارمندا چشم امیدمون به پیگیریهای شماست و مثل همیشه از صمیم قلب براتون دعا می کنیم که بتونین مثل قبل این مشکلات را هم حل کنید انشاالله تا قبل از مهر یه فکری به حال اضافه کار کنید.
Iran, Islamic Republic of
با تمام سختی ها اما ارگان تاثیرگذار و بسیار پرتلاشی هستند
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
۷........
مطلع حسابداری
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دکتر چمن و سازمان بازرسی دانشگاه ... دانشگاه و خصوصا" معاونت درمان و اورژانس استان را .می کردند که چگونه .. می کند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر .نیروهای خودش (منسوبین)را به کار گرفت



۰
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1