تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۲۳۶۵۴

استانداران مشکلات پیام‌نور را دریابند

۴
۰
کبنا ؛معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: استانداران باید به کمک این دانشگاه بیایند چرا که بیشتر مردم محروم و مستضعف چشم خود را به این دانشگاه دوخته‌اند.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، میرزا حسن حسینی صبح امروز در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات فراوان دانشگاه پیام نور از ابتدای تاسیس تاکنون اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم دانشگاه پیام نور این است که ناهنجاری‌های اجتماعی را تا حد زیادی کاهش داده است به این دلیل که بیشترین دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی بوده و مهاجرت در این دانشگاه وجود نداد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ ما این است که دانشجویان با رتبه‌های ضعیف را می‌پذیریم و آن‌ها را تحویل دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های معتبر دولتی برای تحصیل در مقاطع بالاتر می‌دهیم.

حسینی با بیان مشکلات بسیاری که دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارد، تصریح کرد: استانداران باید به کمک این دانشگاه بیایند چرا که بیشتر مردم محروم و مستضعف چشم خود را به این دانشگاه دوخته‌اند.

این مسئول افزود: پیام نور نیز به مانند سایر حوزه‌های دیگر در معرض بحران فوق‌العاده‌ای است که آن هم به دلیل مشکلات کشور و وصول ۵۰ درصد نفت است.

معاون دانشگاه پیام نور کشور در ادامه با اشاره به برخی نامهربانی‌ها که با دانشگاه پیام نور از گذشته می‌شد و عده‌ای معتقد بودند که دانشگاه مجازی جواب نمی‌دهد، تصریح کرد: اما این عده خودشان اکنون به سمت مراکز دانشگاهی مجازی روی آورده‌اند.

IMG_2925 IMG_2928 IMG_2929 IMG_2933 IMG_2934 IMG_2935 IMG_2939 IMG_2936

 
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی درتهران
Iran, Islamic Republic of
آخ سی گپ پیک...
Iran, Islamic Republic of
دکتر سراج با مخروبه ای با بدهی ۳ میلیاردی ناشی از بی مدیریت مدیران گذشته پیام نور روبرو است. لازم است استاندار توجه و حمایتی ویزه به این دانشگاه داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید مظلوم و محبوب زیلایی، بزرگمرد این خطه محروم دکتر سراج عزیز
جمعی از دانشجویان
Iran, Islamic Republic of
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

دکتر جان ما دانشجویان این سیل خروشان دانشگاه حامی شما بودیم و هستیم و از حمایت دکتر خادمی از جنابعالی کمال تشکر رو داریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1