تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۲۳۶۱۷

شورای شهر دهدشت بازیچه‌ی زیاده خواهان

۹
۰
کبنا ؛محمدحسین عدالتمند
انتخابات هیئت رئیسه شورای شهردهدشت در سر وقت مقرر برگذار نشد.
اتفاقات اخیر شهرداری دهدشت و بازتاب آن در فضاهای مجازی واکنش‌های زیادی را  در بر داشت.
به رغم وجود این مسائل انتظار میرفت که اقدامی اساسی در این خصوص انجام گیرد ولی طولانی شدن سکوت مقامات بالاتر و نیز حمایت عجیب و همه جانبه ی تعدادی از اعضای شورا از وضعیت موجود اذهان عموم را به شدت مشوش میکند.
به هرحال انتظار میرفت شورای اسلامی شهر دهدشت اقدامی بزرگ انجام دهند ولی متاسفانه حمایت همه جانبه عده ای زیاده خواه در شورای شهر باعث شده که انتخابات هیئت رئیسه برگذار نشود.
قطعا این عده‌ی از اعضای شورا از برخی تخلفات اطلاع کامل دارند. ولی دلیل حمایت اینها جای بسی تامل دارد.
روز انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت قرار این اعضا حفظ ار صیانت شهر و شهرداری و بیت المال بود. اما امروز قرار فقط حفظ منافع شخصی برخی آقایان شده است. منافعی که قطعا اعضای محترم را بر این داشته که کماکان حمایت کنند.
آقایان:
به راستی دلیل حمایت شماها چیست؟ آیا تخلفی صورت نگرفته یا شماها هم در این تخلف دست دارید که مجبور به حمایت هستید؟ آیا این قول قرار ما با شماها بود؟ آقای رئیس دلیل حمایت شما چیست؟ آقای. خیانت در امانت بدترین گناه است.
اما شما آقای رستگار آیا انتظار از یک نخبه در این حد بود. آیا روزی که به عنوان نامزد انتخاباتی شرکت کردی شعارت تغییر وضعیت شهرداری نبود. قرار ما تغییر به سمت پیشرفت بود. حمایتت از این وضعیت اسفناک برای چیست.
آقای جانجان عزیز شما چرا. مگر شما هم نگفتید میخواهیم شهر را به سمت آرمانی سوق دهیم. آیا آرمان بودن این بود؟
خانم اکبرنژاد. تنها زن عضو شورا. خسته نباشید.  قرار شما و شعار شما در انتخابات فقط انتخاب بود. واقعا آقای دکتر توانست تغییری ایجاد کند.
و شما آقای جهادگر، مرد روزهای سخت. این وضعیت اسفناک را فقط شما میتوانید مدیریت کنید. آقای جهادگر این مردم و این کارمندان شهرداری تمام چشمشان به شماست. قرار این بود که طایفه ای را کنار بگذارید و امروز شما چشم خود را بر همه ی این مسائل ببندید و به مانند گذشته دست ماها را بگیر و این وضعیت نابسامان را مدیریت کن. آقای جهادگر شما مرد با خدایی هستید. نگذارید بیش از این خیانت صورت گیرد.
قطعا آقایان حجت خواه، موسوی امجد، حقانی و خوش آیین هم اشتباهاتی داشتند اما آنها امروز از صیانت بیت المال و مردم حمایت می‌کنند.
... مگر قرار این بود که ایلی و طایفه ای شود؟ بیایید یک بار فقط یکبار چشمانتان را باز کنید و بگذارید حق مردم پایمال نشود. چرا می‌خواهید به بهانه ی ایل و طایفه از وضعیت حاکم حمایت کنید. بخدا ایل بزرگ دشمن زیاری هم راضی نیست. گر نمی‌خواهید از حق مردم و شهرداری حمایت کنید، حداقل از خدا بترسید.
بی شک قرآن کریم بزرگترین معجزه‌ی پیامبر اسلام و امانت ایشان نزد مسلمانان از حرمت و احترامی بزرگی برخوردار است.آنقدر که برای حساس ترین کارها سوگند به قرآن را به میان می آورند.
عده‌ای از اعضای اقلیت شورا با توجه به نزدیک بودن انتخابات هیئت ریئسه شورا شروع به رایزنی کرده‌اند ولی چون تیرشان به سنگ خورد، دست به قسم به خانه ی دیگر اعضای شورای دهدشت رفته‌اند تا آنها را از هدف والای خود بازدارند.
امیررضا خوش‌آیین  و حاج حسین جهادگر مرد روزهای سخت هستند. شماها با دسیسه آنها، از هدف اصلی خویش که صیانت از حق شهرداری و مردم هست دور کنید.
امروز که شهرداری دهدشت نیاز به کمک شماها دارد پشت به همه چیز کردید و فقط و فقط نگران منافع شخصی خود هستید.
خوش آیین و جهادگر هر دو چشم و دل سیر هستند و منافع عموم را به منافع شخصی ترجیح دادند.
بگذارید یکبار و فقط یکبار حق شهرداری پایمال نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرف دل همه رو زد اما کو گوش شنوا .متاسفانه در شهرداری و شورا همه چیز می بینیم ساخت و ساز و معامله با هم که چیزی نیست
بینام
Iran, Islamic Republic of
مانگرفتیم این چه بود نقد بود . التماس بود هجو بود گله و گله گذاری بود تهدید بود چه بود این نوشته ها بنظر تشویش بود و کار خراب کاری
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تمام شد حاجی رفت با طایفه
Iran, Islamic Republic of
حاجی دقیقه ٩۶ یه حرکت رونالدینیویی انجام داد و رفت
رهبر
Iran, Islamic Republic of
حاجی اگه به قول خودش مرد خداست نباید سرنوشت یک شهر را فدای منافع شخصی و طایفه کنن مگه یادش رفته که طی این دوسال گروه اکثریت شورا و حتی شهردارمحل پوست پیاز بهش نمی دادند و حتی با رای ندادن جان جان به وی که خود نوعی خیانت در حق حاجی بود بعد از انتخاب شهردار ایشون از راهیابی به شورای عالی استانها منع شدند. الان وقتشه حاجی که به حق نرسیده خود برسی نه اینکه در مواقع نیاز فقط حاجی رو ببینند.
Iran, Islamic Republic of
شما متنی که نوشتی طایفه ای بود میخوای شورا طایفه ای نباشه .......جمع کن بساطت را ..........
Iran, Islamic Republic of
وای بر کسی که هنوز به حرف های جهادگر باور می کند
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
والا ما نمیدونیم از کی تا حالا اقلیت دلسوز شدن!!!! اقلیت ها به اندازه
... حرف بزنند...
محمدجعفر
Iran, Islamic Republic of
اقلیت ها به اندازه ...حرف بزنند... از کی تا حالا اقلیت دلسوز مردم شدن و اکثریت طایفه گرا!!!!!
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1